Optyfen.quote:Op maandag 14 september 2009 23:12 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
goed punt![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
stuk beter
om notes aan mezelf te kunnen gevenquote:Op maandag 14 september 2009 23:11 schreef Smart_ass het volgende:
Waarom wíllen mensen überhaupt mod worden? Ik begrijp die ambitie niet zo.
quote:Op maandag 14 september 2009 23:13 schreef Otis. het volgende:
Laten we het topic opleuken met klassieke KLB SC-onderwerpen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 september 2009 23:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja oke,
* snelt naar de keuken en gaat koken.
Dan heeft je moeder een probleem, als ze enkel boodschappen kan aannemen als ze vol zitten met emotie.quote:Op maandag 14 september 2009 23:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zonder die emoties komt het niet aan.
Dan is het gewoon: o, het zal wel meevallen. En ik red me altijd wel...
Soms welquote:
Ga k niet opzoeken, maar je hebt soms van die buien.quote:Op maandag 14 september 2009 23:11 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Geef voorbeelden dan. Ik kanker helemaal niet op users, ik probeer gewoon een discussie te voeren.
Piovanquote:Op maandag 14 september 2009 23:13 schreef Otis. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat heb ik ook. Ik krijg alleen windows niet goed aan de praat met Parallels. Daarom moet ik Windows elke keer opnieuw opstarten.quote:Op maandag 14 september 2009 23:08 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Je kan toch windows op je mac zetten zodat je die programma's wel kan draaien. Het is dat ik veel te weinig krijg voor dat bedrag wat ze vragen maar anders had ik ook best een mac willen kopen waarbij ik autocad in windows zou moeten draaien.
O, niet goed gelezen.quote:Op maandag 14 september 2009 23:08 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, een 8? Als je moet kiezen van 1 tot 100?
En ik vroeg het niet aan jou.Ik vroeg het aan Bt, omdat ik toen, toen ze het over de mogelijke aanschaf had, het idee had dat ze niet helemaal op de hoogte was van wat voor nadelen, zoals hierboven door jou beschreven, een Mac met zich mee kan dragen.
Jij bent kloon van....?quote:Op maandag 14 september 2009 23:13 schreef Otis. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
je inbox is volquote:Op maandag 14 september 2009 23:14 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ben nu op het punt dat ik m'n laptop bemoedigend toespreek.
Waardeloos ding he. [IQM]Told you so YEAHH NO.[/IQM]quote:Op maandag 14 september 2009 23:14 schreef Breathtaking het volgende:
quote:Op maandag 14 september 2009 23:14 schreef Breathtaking het volgende:
Jij komt er nu pas achter dat Otis een kloon is?quote:
Maar als je een oprechte feeling met een subforum hebt en met de users dan word je toch juist geen mod? Voor de verhoudingen enzo lijkt het me niet fijn als iemand die eerst "zoals iedereen was" nu notes en bans uit gaat delen.quote:Op maandag 14 september 2009 23:12 schreef IQM het volgende:
[..]
Kleurtje, aandacht, rechten die anderen niet hebben, het idee het beter te kunnen doen dan de huidige mods of oprechte feeling met het subforum en de daarbij behorende users.
caviaweb?quote:Op maandag 14 september 2009 23:13 schreef Otis. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Had je niet beter eerst kunnen zoeken naar progsels om presentaties te maken op een Mac? Probeer gewoon wat Ludo en Zotheid al zeggen.quote:Op maandag 14 september 2009 23:14 schreef Breathtaking het volgende:
Wat je loop je dan te blatenquote:Op maandag 14 september 2009 23:14 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Soms wel
[..]
Ga k niet opzoeken, maar je hebt soms van die buien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |