Meldt.quote:Op maandag 14 september 2009 15:38 schreef EnGCatjuh het volgende:
Wie wordt de nieuwe mod?
Dát is de vraag.
Mod lekt, ban.quote:
Jijquote:Op maandag 14 september 2009 15:38 schreef EnGCatjuh het volgende:
Wie wordt de nieuwe mod?
Dát is de vraag.
Baggerweer hier.quote:Op maandag 14 september 2009 16:24 schreef SCH het volgende:
Het is prachtig weer, heerlijk in Katwijk aan het strand gezeten
En jullie?
Hier is het nu droog, maar het heeft even geregendquote:
Kindjes van enkele vaste users (waarvan sommigen hier al jaren niet meer komen)quote:Op maandag 14 september 2009 16:36 schreef Robinhoo het volgende:
Ik ben er trouwens nog steeds niet achter waavoor die banners in de OP zijn?
Nog 5 weken en dan komt er een nieuwequote:Op maandag 14 september 2009 16:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Kindjes van enkele vaste users (waarvan sommigen hier al jaren niet meer komen)
Hey wat vervelend nou , we hebben die banners net afgeschaftquote:Op maandag 14 september 2009 16:38 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nog 5 weken en dan komt er een nieuwe
Oke dat is wel cewl.quote:Op maandag 14 september 2009 16:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Kindjes van enkele vaste users (waarvan sommigen hier al jaren niet meer komen)
Daar zou ik niet te veel geld op zettenquote:
Jaja, dat zeggen ze altijd, maar ondertussen....quote:Op maandag 14 september 2009 16:39 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Daar zou ik niet te veel geld op zetten
Carmen /Raul - Dylan Dogquote:Op maandag 14 september 2009 16:40 schreef SCH het volgende:
Van sommigen heb ik trouwens geen idee meer wie de vader is
Dat is Harry de Beuker, de portier.quote:
In mijn geval is het echt zo.quote:Op maandag 14 september 2009 16:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Jaja, dat zeggen ze altijd, maar ondertussen....
Ooh, hoi Harry.quote:Op maandag 14 september 2009 16:44 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dat is Harry de Beuker, de portier.
DUH!
als de moeders dat nog maar wetenquote:Op maandag 14 september 2009 16:40 schreef SCH het volgende:
Van sommigen heb ik trouwens geen idee meer wie de vader is
quote:
weer ziekquote:
Ik twijfel tussen roze en oranjequote:Op maandag 14 september 2009 17:58 schreef borisz het volgende:
Ole heb je je hoedje voor morgen al uitgezocht ?
die zitten wel allemaal droog door jouquote:Op maandag 14 september 2009 18:04 schreef Ole het volgende:
Die is wel mooi. Leuk voor degene die naast/voor/achter me zit
we hadden hem vanochtend om 10.45 al bij Dit is de dagquote:Op maandag 14 september 2009 16:33 schreef borisz het volgende:
Ladies and Gentleman we've got him. Paul Tang.
Kun je zien hoe die Frits Wester altijd zit te eikelen alsof het een enorme prestatie is om het in handen te krijgen.quote:Op maandag 14 september 2009 18:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
we hadden hem vanochtend om 10.45 al bij Dit is de dagdaar gaf hij het eigenlijk gewoon toe
http://www.eo.nl/ditisdedagquote:Op maandag 14 september 2009 18:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Kun je zien hoe die Frits Wester altijd zit te eikelen alsof het een enorme prestatie is om het in handen te krijgen.
Het is toch ook wel een beetje stoer. Ik vind het allemaal zo'n gezeik over niks.quote:Op maandag 14 september 2009 19:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
http://www.eo.nl/ditisdedag
rond 7.30 bij het eerst item op de paginavolgens mij vond het zichzelf best een beetje stoer
Ik snap niet dat ze het hele pakket niet al gewoon rondsturen en publiek maken als het af is. Laat de koningin iets inspirerends vertellen in plaats vna een saaie opsomming van de plannenquote:Op maandag 14 september 2009 19:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is toch ook wel een beetje stoer. Ik vind het allemaal zo'n gezeik over niks.
Werkelijk schandalig dat zo'n kerel het weer lekt, typisch PvdAquote:Op maandag 14 september 2009 19:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is toch ook wel een beetje stoer. Ik vind het allemaal zo'n gezeik over niks.
Het is belachelijk dat er zo geheimzinnig over wordt gedaan. Typisch moderatorquote:Op maandag 14 september 2009 19:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Werkelijk schandalig dat zo'n kerel het weer lekt, typisch PvdA.
lekker op dreef !quote:
quote:Op maandag 14 september 2009 20:53 schreef Bjoro het volgende:
Holland Sport, Voetbal International...altijd leuke invulling van de maandag(tv)avond !
Wat een homo, zeg !quote:Op maandag 14 september 2009 21:02 schreef SCH het volgende:
Niet als je vent naar Hollands Next top model kijkt
Het is hier noodweer trouwens.
zou me niet verbazen iig !quote:
hai tongie !quote:
Ja hoor je kunt hem uit de kast lokken.quote:Op maandag 14 september 2009 22:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij heeft nooit iets in die richting laten blijken. Kan ik dat gewoon vragen?
met broodkruimels?quote:Op maandag 14 september 2009 22:36 schreef maril het volgende:
[..]
Ja hoor je kunt hem uit de kast lokken.
Nee, met de staafmixer.quote:
Na Vi ff zappen, Femke Halsemaquote:Op maandag 14 september 2009 23:00 schreef borisz het volgende:
Nu P&W met Kant, Halsema, Rutte & Pechtold.
Ik heb Maria Callas opgezet, als zijn neusvleugels gaan trillen, dan is dat toch sluitend bewijs?quote:Op maandag 14 september 2009 22:36 schreef maril het volgende:
[..]
Ja hoor je kunt hem uit de kast lokken.
mooi, callas met live tennisbeelden.quote:Op maandag 14 september 2009 23:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik heb Maria Callas opgezet, als zijn neusvleugels gaan trillen, dan is dat toch sluitend bewijs?
Sommige mensen zetten hun hond op.quote:Op maandag 14 september 2009 23:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik heb Maria Callas opgezet, als zijn neusvleugels gaan trillen, dan is dat toch sluitend bewijs?
de uitslag is toch bekendquote:
quote:
Wel zachtjes de WC doortrekken dan SCHquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, met zijn hockeyvrienden in Bloemendaal
nee, die slaapt allang.
Ik pies pas weer als we thuis zijn.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wel zachtjes de WC doortrekken dan SCH
Trusten SCH ik volg zo.quote:Op dinsdag 15 september 2009 02:30 schreef SCH het volgende:
Mooie winnaar.![]()
Nu ga ik wel echt op zo'n Bluezz en golfer tijd naar bed
Als jij dit al wist, had je dat wel eens eerder mogen vertellen. Was veel geld mee te verdienen.quote:
She's like the wind will never sound the samequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.THE CHAMPIONS!!!
WOS'ser for life.
Morgenquote:
Ik had vandaag een dagje debet en credit voor gevorderdenquote:Op dinsdag 15 september 2009 18:44 schreef Ole het volgende:
Morgen de hele dag debet en credit uitleggen en projectjes begeleiden
Jouw hele studie gaat over debet en creditquote:Op dinsdag 15 september 2009 18:47 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik had vandaag een dagje debet en credit voor gevorderden.
Ja dat is waar en dat wordt nog meer debet en creditquote:Op dinsdag 15 september 2009 18:48 schreef Ole het volgende:
[..]
Jouw hele studie gaat over debet en credit
Neequote:Op dinsdag 15 september 2009 18:50 schreef Ole het volgende:
Marco Borsato snapte niet zoveel van debet en credit
Ik weet altijd van de hoed en de rand. Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:41 schreef Ole het volgende:
SCH hoe wist jij van die hoed van Bea?
Maar goed dat Leontien een klusje heeft bij het Rad van Fortuin!quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:54 schreef borisz het volgende:
[..]
Nee. Als mevrouw Ross niet gecrediteerd wordt zal zij ook niet hier heen komen
.
Alleen zonder Hansquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:01 schreef Ole het volgende:
[..]
Maar goed dat Leontien een klusje heeft bij het Rad van Fortuin!
Belachelijkquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:04 schreef borisz het volgende:
[..]
Alleen zonder Hans, maar wel met Carlo
![]()
quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:00 schreef Ole het volgende:
nou die van Bea leek wel wat op de hoed die je voor mij in petto () had..
Is er nog geen topic?quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:07 schreef SCH het volgende:
[..]Inderdaad, maar er zat nog een veel grotere in de zaal. Iemand foto's van de hoedjes ergens?
komt in het kader van het jubileum van RTL een paar keer terug.quote:
quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Hier de hoedjes. Op nummer 18 kun je echt landen
zal wel 1 of ander grill restaurant zijn, lijkt me !quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wat een belachelijke hoedjes weer. In welk restaurant werkt Mevrouw Thieme
we kunnen stoppen met zoeken, begrijp ik ?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:12 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
![]()
Heb hier al "even" niet gepost enzo.
Ook niet gelurkt hier....
Maar alles goed hier?
Ja dat kan zeker wel een keer, lijkt me zo.quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:08 schreef Bjoro het volgende:
[..]
we kunnen stoppen met zoeken, begrijp ik ?
Je leeft gewoon nog/weer ?
Welcome back dan maar....nemen we er ééntje op ?quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:18 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Ja dat kan zeker wel een keer, lijkt me zo.
Ik leef nog, weer enz.
En jullie gelukkig ook nog
Nou wat ben jij lekker bezig.quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:59 schreef appelsientje het volgende:
Yes!ik ben lekker bezig, heb net de hardeschijf en DVD speler van mijn MacBook vervangen.. en het werkt weer
quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:03 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Nou wat ben jij lekker bezig.
1. Je hebt je vrouw zwanger gemaakt
2. Je speelt denk ik een stuk minder vaak Monopoly
3. Je groet niet eens
Ja iddquote:Op dinsdag 15 september 2009 22:12 schreef Bjoro het volgende:
Zurich-Real wordt weer leuk !
Proost LFY !
Hoi Sien. wat leuk, dat je papa gaat wordenquote:Op dinsdag 15 september 2009 22:09 schreef appelsientje het volgende:
[..]ik had je nog niet eens gezien
Welkom terug
Alles goed??
Jou heb ik lang niet gezien. Vroeg me het laatst nog af wat er aan de hand is.quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:27 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Hoi Sien. wat leuk, dat je papa gaat worden![]()
Het zit je allemaal wel lekker mee. Houen zo maar.
Alles prima hier.
Ik vind het zelf ook leuk om papa te wordenquote:Op dinsdag 15 september 2009 22:27 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Hoi Sien. wat leuk, dat je papa gaat worden![]()
Het zit je allemaal wel lekker mee. Houen zo maar.
Alles prima hier.
Dat is heel mooi, weer een mooie banner erbij dan hier maar.quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:31 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik vind het zelf ook leuk om papa te worden
nog 4 en halve week..ongeacht wat het wordt.. het wordt een PSV fan
Ik zal alles in het werk stellen om dat te verhinderenquote:Op dinsdag 15 september 2009 22:31 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik vind het zelf ook leuk om papa te worden
nog 4 en halve week..ongeacht wat het wordt.. het wordt een PSV fan
Zo'n dipje hebben de meesten in de herfst of winterquote:Op dinsdag 15 september 2009 22:37 schreef lookinforyou het volgende:
@Tong80: Er was niets met me aan de hand. Was pc-moe denk ik. Heb ik wel eens vaker en dan bij voorkeur in de lente en zomer.
Tja jij noemt dat een dipje.....quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zo'n dipje hebben de meesten in de herfst of winter
quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:41 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Tja jij noemt dat een dipje.....
Ik noem dat het mooie weer in mijn kop en lekker naar buiten
Dat is nou weer overdreven. Als ik de voordeur erbij open zet heb je gelijk.quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:53 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Tja dat is jouw ultieme genot
goed bezig !quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:37 schreef lookinforyou het volgende:
Wil toch ook nog even vermelden dat ik over 1 minuut een half jaar niet meer heb gerookt![]()
Ik open al 8 jaar dit soort topics.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:00 schreef SCH het volgende:
Waarom ben je zo vervelend in FB tong80?
Ik wist het.quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat is nou weer overdreven. Als ik de voordeur erbij open zet heb je gelijk.
je bent je wit-regels vergeten !!quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik open al 8 jaar dit soort topics.
Teletekst bericht van NOS 101.
Sinds wanneer moet ik er zelf een mening aan plakken ?
Die discussie ontstaat vanzelf.
Ze zoeken me en toen ik hem opende wist ik al dat ie op slot zou gaan.
Zie je SCH een post zonder enters.
Dus ik ben niet hardleers.
Dan doe je het al 8 jaar verkeerd. Je hebt er al die tijd al gedonder over.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik open al 8 jaar dit soort topics.
Teletekst bericht van NOS 101.
Sinds wanneer moet ik er zelf een mening aan plakken ?
Die discussie ontstaat vanzelf.
Ze zoeken me en toen ik hem opende wist ik al dat ie op slot zou gaan.
Zie je SCH een post zonder enters.
Dus ik ben niet hardleers.
Ik zal in het vervolg een eigen mening toevoegen..quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Dan doe je het al 8 jaar verkeerd. Je hebt er al die tijd al gedonder over.
Het is heel normaal om een redelijke OP te fabriceren en niet te dumpen.
Dus voortaan ga je dat maar gewoon doen - je hebt er alle tijd voor tenslotte
En spreek me niet tegen of ik enter je persoonlijk de Waal in.
Trustenquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:23 schreef lookinforyou het volgende:
* lookinforyou gaat haar bed eens opzoeken
Veel gezelligheid hier nog
Nou tong doe maar alvast je zwemvest aan.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zal in het vervolg een eigen mening toevoegen..
Zo van ik ben het niet met de tekst eens omdat het tegen mijn mening indruist.
Goeie tipquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:39 schreef maril het volgende:
[..]
Nou tong doe maar alvast je zwemvest aan.
Heel goed, je leert snel. En misschien kan je dan nog vertellen waarom het tegen je mening indruist.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zal in het vervolg een eigen mening toevoegen..
Zo van ik ben het niet met de tekst eens omdat het tegen mijn mening indruist.
gebruiken en het eens ergens anders vandaan halen dan van teletekst.quote:
Snap er geen hol van.quote:Op woensdag 16 september 2009 00:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Heel goed, je leert snel. En misschien kan je dan nog vertellen waarom het tegen je mening indruist.
En eens wat
[..]
gebruiken en het eens ergens anders vandaan halen dan van teletekst.
Dan zal je zien dat sjimz c.s. de beroerdsten nog niet zijn. Ambrosius wel, maar dat is een ander subforum.
Snap je dit allemaal?
Ach, als je je de koning van FOK! wilt voelen, moet je dat vooral zo laten.quote:Op woensdag 16 september 2009 00:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Snap er geen hol van.
Na 12000 topics geopend te hebben zonder commentaar zal ik me er in verdiepen.
Zolang je mijn nicht niet wordtquote:Op woensdag 16 september 2009 00:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Ach, als je je de koning van FOK! wilt voelen, moet je dat vooral zo laten.
Jij bent dan ook een modjes vriendje.quote:
Geweldige reacties ook daarquote:Op woensdag 16 september 2009 08:55 schreef Bjoro het volgende:
Ja inderdaad, had ik mooi ff tijd om weer een prachtig topic te lezen
groot probleem.
en dan is ook nog 60% weggehaald volgens mij !quote:Op woensdag 16 september 2009 09:04 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Geweldige reacties ook daar
Is dit waar SCH?quote:Op woensdag 16 september 2009 00:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een modjes vriendje.
Uit Groningen, zei ik er achteraan.quote:Op woensdag 16 september 2009 09:32 schreef Prosac het volgende:
[..]
Is dit waar SCH?![]()
Je zei tegen mij dat ik echt de enige was.
totdat jij binnenkwam was het best saai, eigenlijk !quote:Op woensdag 16 september 2009 12:39 schreef Grulez het volgende:
Is het hier nog leuk?
hahaha....kan in ieder geval weer ff gelachen wordenquote:Op woensdag 16 september 2009 12:57 schreef Grulez het volgende:
Nee nu is het een spannend...
Te spannend eigenlijkquote:Op woensdag 16 september 2009 12:57 schreef Grulez het volgende:
Nee nu is het een spannend...
uit?quote:Op woensdag 16 september 2009 13:02 schreef Bjoro het volgende:
[..]
hahaha....kan in ieder geval weer ff gelachen worden
neeeeeee, toe, om en mee natuurlijk !quote:
have fun !quote:Op woensdag 16 september 2009 13:03 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Te spannend eigenlijk
En daarom ga ik zo met zoontje naar de bioscoop
Als hij haar kan versieren heeft hij zelfs de ideale vrouw voor hem dan. Slaapt ie als een blokquote:Op woensdag 16 september 2009 15:54 schreef borisz het volgende:
Tong als je weer eens niet kan slapen moet je een cd met de stem van Mariette Hamer opzetten. Dan slaap je gegarandeerd.
Jij slaat de spijker op zn kop, Grulez.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:01 schreef Grulez het volgende:
Je laat een mooie woordspeling verloren gaan. Jammer.
Klopt. Het wordt juist tijd dat hij de man met de hamer tegen komt.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:03 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Jij slaat de spijker op zn kop, Grulez.
Heel zachtjes zeker.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Uit Groningen, zei ik er achteraan.
Ok. Bedankt voor de tipquote:Op woensdag 16 september 2009 15:54 schreef borisz het volgende:
Tong als je weer eens niet kan slapen moet je een cd met de stem van Mariette Hamer opzetten. Dan slaap je gegarandeerd.
De wens is weer eens de vader van de gedachtenquote:Op woensdag 16 september 2009 16:22 schreef Prosac het volgende:
Nou, dat waren hele andere dingen hoor
aaaah, busted.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:32 schreef SCH het volgende:
Wat vind je vriendin daarvan?
Hij rijdt in het peleton maar volgens Adrie van Houwelingen ligt heel zijn rechter kant open en is ie zwaar gehavend.quote:
Kut, meer mensen gevallen?quote:Op woensdag 16 september 2009 16:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij rijdt in het peleton maar volgens Adrie van Houwelingen ligt heel zijn rechter kant open en is ie zwaar gehavend.
Nog een paar ja. Eén is er nog slechter aan toe. Ben zijn naam kwijt.quote:
Mosquera en Cobo oa.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nog een paar ja. Eén is er nog slechter aan toe. Ben zijn naam kwijt.
Mosquera idd.quote:
Nah, laten we onze relaties nou maar niet op het spel zetten voor een bevlieging.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:37 schreef SCH het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit zouden wij kunnen zijn Prosac.
Wat is busted, heet ze zo?
Dat is geen toeval meer.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij rijdt in het peleton maar volgens Adrie van Houwelingen ligt heel zijn rechter kant open en is ie zwaar gehavend.
quote:
Ik zat er inderdaad flink langs.quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:49 schreef Suijk het volgende:
[..]
Als jij dit al wist, had je dat wel eens eerder mogen vertellen. Was veel geld mee te verdienen.
Leg eens uitquote:
Kopvoddentaxquote:Op woensdag 16 september 2009 17:27 schreef rubbereend het volgende:
oi
Wilders wil een hoofddoekjes belasting
1.000 euro per jaar om een hoofddoekje te mogen dragen
Ik vind het ook belachelijk, maar dit kan je toch niet serieus nemen? Daarom lach ik er om.quote:
Ja, misschien is dat ook maar het bestequote:Op woensdag 16 september 2009 18:09 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik vind het ook belachelijk, maar dit kan je toch niet serieus nemen? Daarom lach ik er om.
En 2 keer vallen kan geen toeval zijn ?quote:Op woensdag 16 september 2009 18:00 schreef SCH het volgende:
[..]
In de 2 grote rondes van dit jaar vallen.
Ik ook niet.quote:
Op die manier wel.quote:Op woensdag 16 september 2009 18:09 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik vind het ook belachelijk, maar dit kan je toch niet serieus nemen? Daarom lach ik er om.
Ach, dit soort ideeen van hem zullen er nooit doorkomen. Hoeveel stemmen hij ook krijgt.quote:Op woensdag 16 september 2009 18:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Op die manier wel.
Maar lees mijn post hierboven en mensen zijn het er bloed serieus mee eens
Volgens mij gaat er nooit een idee van Wilders doorkomenquote:Op woensdag 16 september 2009 18:33 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ach, dit soort ideeen van hem zullen er nooit doorkomen. Hoeveel stemmen hij ook krijgt.
Je hoorde ook de kamer gewoon telkens lachen na weer een dom idee/opmerking van hem.
Morgen volgt zijn achtste motie van wantrouwen. Zal hooguit 10 stemmen krijgenquote:Op woensdag 16 september 2009 18:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Volgens mij gaat er nooit een idee van Wilders doorkomen
Nu al weer??quote:Op woensdag 16 september 2009 19:07 schreef SCH het volgende:
We hebben trouwens de Bloemenaalse achterbuurt weer verlaten.
Is die verzuurde ex mod die alweer terug ?quote:Op woensdag 16 september 2009 19:07 schreef SCH het volgende:
We hebben trouwens de Bloemenaalse achterbuurt weer verlaten.
nee morgen. ik ben trouwens ook weer weg - workshoppen in groningen - tot vrijdagavondquote:Op woensdag 16 september 2009 19:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is die verzuurde ex mod die alweer terug ?
Ik heb hem niet aan de praat gekregen hij is twee dagen uit huis geweest en een vriend heeft alles er op nieuw in gezet. Kan je wel zijn telefoonnummer sturen per post.quote:Op woensdag 16 september 2009 20:27 schreef Breach het volgende:
Tong, ik las dat jij laatst je MSN weer aan de praat had gekregen. Ik heb (serieus) een probleem met installeren van de nieuwe. Heb jij nog tips/trucs?
Hebben die ook een minderwaardigheidsprobleem?quote:Op woensdag 16 september 2009 18:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Op die manier wel.
Maar lees mijn post hierboven en mensen zijn het er bloed serieus mee eens
Nee complexquote:Op woensdag 16 september 2009 21:00 schreef Grulez het volgende:
[..]
Hebben die ook een minderwaardigheidsprobleem?
Werk je bij Madam Taussaud ?quote:Op woensdag 16 september 2009 21:39 schreef rubbereend het volgende:
zo in de rust maar eens weer de Beatles opgezet
nee, die bouwen naquote:
Ja doodzone had veel meer ingezeten.quote:
Te makkelijk.quote:Op woensdag 16 september 2009 22:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja doodzone had veel meer ingezeten.
Maar nu genieten van mijn favo buitenlandse club
moet ik je helpen ?quote:Op woensdag 16 september 2009 22:28 schreef rubbereend het volgende:
Ik mis nog één Beatle........ hoelang zou het duren voor Ringo erbij gezet kan worden?
je bent ook Luik fan?quote:
kan ik hem bestellen bij je dan?quote:
jahoor...en anders bij mij balkanese buurman wel !quote:Op woensdag 16 september 2009 23:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kan ik hem bestellen bij je dan?
Onze oude nieuwbouwwijk heet de Balkanquote:Op woensdag 16 september 2009 23:49 schreef Bjoro het volgende:
[..]
jahoor...en anders bij mij balkanese buurman wel !
quote:Op donderdag 17 september 2009 00:31 schreef lookinforyou het volgende:
Ik moet nu gaan slapen van mezelf
![]()
Nog veel gezelligheid gewenst
quote:
Het is vaak op en top comedyquote:Op donderdag 17 september 2009 12:26 schreef Bjoro het volgende:
Ik wist niet dat politiek zulke high-school entertainment zou zijn....ik lach me suf !
Nee, ga net naar bed.quote:
Wij hebben de restanten weer betredenquote:Op woensdag 16 september 2009 19:07 schreef SCH het volgende:
We hebben trouwens de Bloemendaalse achterbuurt weer verlaten.
Welkom terug Bluezzie.quote:Op donderdag 17 september 2009 17:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wij hebben de restanten weer betreden
Het is verSCHrikkelijk achtergelaten. Ik zou ze zo weer op laten passenquote:Op donderdag 17 september 2009 17:40 schreef tong80 het volgende:
Welkom terug Bluezzie.
Is het huis een ravage ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
we mopperen niet..gaat goed z'n gangetje hier !quote:
wadan ?quote:Op donderdag 17 september 2009 18:27 schreef Bluezz het volgende:
Sientjeeeeeeeeeealles goed, ook in de buik?
golfer zwaait ook hoor, maar ff in stilte
lama..zagum al !quote:
quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:25 schreef yvonne het volgende:
Golfer, wel érg verZUUrd, genoeg reden voor een ban.
Yup alles gaat nog steeds goedquote:Op donderdag 17 september 2009 18:27 schreef Bluezz het volgende:
Sientjeeeeeeeeeealles goed, ook in de buik?
golfer zwaait ook hoor, maar ff in stilte
heerlijk droog ook die bijschriften !quote:
Anders is het zo saai johquote:Op donderdag 17 september 2009 18:51 schreef Bjoro het volgende:
heerlijk droog ook die bijschriften !
quote:
Ja je zei hetquote:Op donderdag 17 september 2009 22:58 schreef tong80 het volgende:
Lookingforyou ik zei het toch ?
En Bossie ook gefeliciteerd.
Ik voelde het aan mijn water zeggen ze danquote:
Ik heb ook niks met smiliesquote:
ik ook niet, meer met uitroeptekens en slapen !!!!!quote:
Ga slapen manquote:
Preciesquote:Op vrijdag 18 september 2009 04:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ga slapen man
Wel doorgetrokken al maak ik er sommigen wakker mee.
Houd jij hem staande ?quote:Op vrijdag 18 september 2009 08:45 schreef lookinforyou het volgende:
Straks komt de koffie langs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |