Meldt.quote:Op maandag 14 september 2009 15:38 schreef EnGCatjuh het volgende:
Wie wordt de nieuwe mod?
Dát is de vraag.
Mod lekt, ban.quote:
Jijquote:Op maandag 14 september 2009 15:38 schreef EnGCatjuh het volgende:
Wie wordt de nieuwe mod?
Dát is de vraag.
Baggerweer hier.quote:Op maandag 14 september 2009 16:24 schreef SCH het volgende:
Het is prachtig weer, heerlijk in Katwijk aan het strand gezeten
En jullie?
Hier is het nu droog, maar het heeft even geregendquote:
Kindjes van enkele vaste users (waarvan sommigen hier al jaren niet meer komen)quote:Op maandag 14 september 2009 16:36 schreef Robinhoo het volgende:
Ik ben er trouwens nog steeds niet achter waavoor die banners in de OP zijn?
Nog 5 weken en dan komt er een nieuwequote:Op maandag 14 september 2009 16:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Kindjes van enkele vaste users (waarvan sommigen hier al jaren niet meer komen)
Hey wat vervelend nou , we hebben die banners net afgeschaftquote:Op maandag 14 september 2009 16:38 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nog 5 weken en dan komt er een nieuwe
Oke dat is wel cewl.quote:Op maandag 14 september 2009 16:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Kindjes van enkele vaste users (waarvan sommigen hier al jaren niet meer komen)
Daar zou ik niet te veel geld op zettenquote:
Jaja, dat zeggen ze altijd, maar ondertussen....quote:Op maandag 14 september 2009 16:39 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Daar zou ik niet te veel geld op zetten
Carmen /Raul - Dylan Dogquote:Op maandag 14 september 2009 16:40 schreef SCH het volgende:
Van sommigen heb ik trouwens geen idee meer wie de vader is
Dat is Harry de Beuker, de portier.quote:
In mijn geval is het echt zo.quote:Op maandag 14 september 2009 16:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Jaja, dat zeggen ze altijd, maar ondertussen....
Ooh, hoi Harry.quote:Op maandag 14 september 2009 16:44 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dat is Harry de Beuker, de portier.
DUH!
als de moeders dat nog maar wetenquote:Op maandag 14 september 2009 16:40 schreef SCH het volgende:
Van sommigen heb ik trouwens geen idee meer wie de vader is
quote:
weer ziekquote:
Ik twijfel tussen roze en oranjequote:Op maandag 14 september 2009 17:58 schreef borisz het volgende:
Ole heb je je hoedje voor morgen al uitgezocht ?
die zitten wel allemaal droog door jouquote:Op maandag 14 september 2009 18:04 schreef Ole het volgende:
Die is wel mooi. Leuk voor degene die naast/voor/achter me zit
we hadden hem vanochtend om 10.45 al bij Dit is de dagquote:Op maandag 14 september 2009 16:33 schreef borisz het volgende:
Ladies and Gentleman we've got him. Paul Tang.
Kun je zien hoe die Frits Wester altijd zit te eikelen alsof het een enorme prestatie is om het in handen te krijgen.quote:Op maandag 14 september 2009 18:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
we hadden hem vanochtend om 10.45 al bij Dit is de dagdaar gaf hij het eigenlijk gewoon toe
http://www.eo.nl/ditisdedagquote:Op maandag 14 september 2009 18:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Kun je zien hoe die Frits Wester altijd zit te eikelen alsof het een enorme prestatie is om het in handen te krijgen.
Het is toch ook wel een beetje stoer. Ik vind het allemaal zo'n gezeik over niks.quote:Op maandag 14 september 2009 19:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
http://www.eo.nl/ditisdedag
rond 7.30 bij het eerst item op de paginavolgens mij vond het zichzelf best een beetje stoer
Ik snap niet dat ze het hele pakket niet al gewoon rondsturen en publiek maken als het af is. Laat de koningin iets inspirerends vertellen in plaats vna een saaie opsomming van de plannenquote:Op maandag 14 september 2009 19:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is toch ook wel een beetje stoer. Ik vind het allemaal zo'n gezeik over niks.
Werkelijk schandalig dat zo'n kerel het weer lekt, typisch PvdAquote:Op maandag 14 september 2009 19:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is toch ook wel een beetje stoer. Ik vind het allemaal zo'n gezeik over niks.
Het is belachelijk dat er zo geheimzinnig over wordt gedaan. Typisch moderatorquote:Op maandag 14 september 2009 19:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Werkelijk schandalig dat zo'n kerel het weer lekt, typisch PvdA.
lekker op dreef !quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |