Team Hansquote:do 10 sep 2009, 16:42 Hans van der Togt laaiend over comeback Rad van Fortuin van onze redactie
AMSTERDAM - Rad van Fortuin is binnenkort weer te bewonderen op televisie, maar zonder boegbeeld Hans van der Togt. Hij wordt vervangen door Carlo Boszhard. Hans is woedend.
Onze enige echte eigen Leontine is wel van de partij in deze Rad van Fortuin-special.
Een pissige Hans vertelt aan RTL Boulevard: "Wat gaat Carlo dan zeggen? Hans is dood, ik presenteer het? Ik vind het op z'n zachtst gezegd behoorlijk onaardig en beledigend. Zonder mij in kennis te stellen hebben ze ervoor gekozen om Carlo het te laten doen; alsof hij geen andere programma’s heeft."
RTL4 trekt het programma uit de stofnesten voor het jubileum: '20 jaar RTL'. De deelnemers zijn -natuurlijk- bekende Nederlanders die spelen voor een goed doel. Op zondagavond 11 oktober is de eerste uitzending.
Dat was een 1 april geintje.quote:Op donderdag 10 september 2009 18:29 schreef Crutch het volgende:
Nou, hij heeft een punt. Maar dat presenteren van hem op Comedy Central wal ook al geen succes.
Of tijd voor Ted met ene Fred.quote:Op donderdag 10 september 2009 18:43 schreef tong80 het volgende:
Schandalig
Alsof Spel zonder Grenzen éénmalig terugkomt zonder Dick Paschier.
quote:Op donderdag 10 september 2009 18:43 schreef tong80 het volgende:
Schandalig
Alsof Spel zonder Grenzen éénmalig terugkomt zonder Dick Paschier.
quote:In 1997 presenteerde Jack van Gelder het programma
Net als vorig jaar was Jack van Gelder de commentator, in 1998 werd hij hierin bijgestaan door Ron Boszhard die de presentatie van de spellen verzorgde
Juist!quote:Op vrijdag 11 september 2009 09:15 schreef Duderella het volgende:
Team Hans!![]()
En de OP nog niet eens gelezen.
Nee, hij werkt niet meer voor de tv.. Maar ik vind het ook schandalig dat RTL4 en Leontine Borsato..Hans niet gevraagd hebben n.a.v. 20 jarig jubileum. om Rad van Fortuin te presenteren.quote:Op donderdag 10 september 2009 18:30 schreef Biogarde het volgende:
Is Hansje op papier niet in dienst van de Tros? Staat me iets van bij.
Carlo Boszhard gaat het presenteren niet Albertquote:Op vrijdag 11 september 2009 10:31 schreef Kaat43 het volgende:
Sluit mij aan bij team Hans!![]()
Overigens, zo slecht ziet hij er nou ook weer niet uit voor een kerel van 62.
Maar rad van fortuin kijk ik niet nu albert dat ook nog moet doen, kan geen albert meer zien en Hans hoort bij het rad!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |