Team Hansquote:do 10 sep 2009, 16:42 Hans van der Togt laaiend over comeback Rad van Fortuin van onze redactie
AMSTERDAM - Rad van Fortuin is binnenkort weer te bewonderen op televisie, maar zonder boegbeeld Hans van der Togt. Hij wordt vervangen door Carlo Boszhard. Hans is woedend.
Onze enige echte eigen Leontine is wel van de partij in deze Rad van Fortuin-special.
Een pissige Hans vertelt aan RTL Boulevard: "Wat gaat Carlo dan zeggen? Hans is dood, ik presenteer het? Ik vind het op z'n zachtst gezegd behoorlijk onaardig en beledigend. Zonder mij in kennis te stellen hebben ze ervoor gekozen om Carlo het te laten doen; alsof hij geen andere programma’s heeft."
RTL4 trekt het programma uit de stofnesten voor het jubileum: '20 jaar RTL'. De deelnemers zijn -natuurlijk- bekende Nederlanders die spelen voor een goed doel. Op zondagavond 11 oktober is de eerste uitzending.
Dat was een 1 april geintje.quote:Op donderdag 10 september 2009 18:29 schreef Crutch het volgende:
Nou, hij heeft een punt. Maar dat presenteren van hem op Comedy Central wal ook al geen succes.
Of tijd voor Ted met ene Fred.quote:Op donderdag 10 september 2009 18:43 schreef tong80 het volgende:
Schandalig
Alsof Spel zonder Grenzen éénmalig terugkomt zonder Dick Paschier.
quote:Op donderdag 10 september 2009 18:43 schreef tong80 het volgende:
Schandalig
Alsof Spel zonder Grenzen éénmalig terugkomt zonder Dick Paschier.
quote:In 1997 presenteerde Jack van Gelder het programma
Net als vorig jaar was Jack van Gelder de commentator, in 1998 werd hij hierin bijgestaan door Ron Boszhard die de presentatie van de spellen verzorgde
Juist!quote:Op vrijdag 11 september 2009 09:15 schreef Duderella het volgende:
Team Hans!![]()
En de OP nog niet eens gelezen.
Nee, hij werkt niet meer voor de tv.. Maar ik vind het ook schandalig dat RTL4 en Leontine Borsato..Hans niet gevraagd hebben n.a.v. 20 jarig jubileum. om Rad van Fortuin te presenteren.quote:Op donderdag 10 september 2009 18:30 schreef Biogarde het volgende:
Is Hansje op papier niet in dienst van de Tros? Staat me iets van bij.
Carlo Boszhard gaat het presenteren niet Albertquote:Op vrijdag 11 september 2009 10:31 schreef Kaat43 het volgende:
Sluit mij aan bij team Hans!![]()
Overigens, zo slecht ziet hij er nou ook weer niet uit voor een kerel van 62.
Maar rad van fortuin kijk ik niet nu albert dat ook nog moet doen, kan geen albert meer zien en Hans hoort bij het rad!
Carlo heeft anders ook een verlepte rotkop vind ikquote:Op vrijdag 11 september 2009 08:51 schreef Kidney_Bean het volgende:
oke oke oke.. ik geef eerlijk toe.. hij ziet er niet meer uit als 20..
maar WAAROM NOU WEEEEEEER CARLO BOSZHARD?!
Moet je wel doen hoorquote:Op vrijdag 11 september 2009 09:15 schreef Duderella het volgende:
Team Hans!![]()
En de OP nog niet eens gelezen.
Done!quote:
Tering! Heb ik dat nu pas door??quote:Op donderdag 10 september 2009 18:41 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat was een 1 april geintje.
OT; Hans hoort bij dat programma.
die hondquote:Op vrijdag 11 september 2009 07:48 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik hoor het net bij Giel
Hij schildert ook...
quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:45 schreef Mikkie het volgende:
Ik stel voor dat dat hele programma gewoon niet terugkomt.
Heeft hij een nieuwe hond?quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:50 schreef Ole het volgende:
Ik ben vóór actie! Harde actie!
We gaan massaal mailen voor Hans!
En zijn nieuwe hond natuurlijk![]()
Team Hans
Aha, die link heb ik niet gezien (het is natuurlijk voor mij ook pijnljk hè, om Hans te zien).quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:58 schreef Ole het volgende:
Ja. een Labrador! Hij was gister te zien bij Boulevard. Linkje staat hierboven ergens.
quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:09 schreef Ole het volgende:
Hans is best wel boos in dat filmpje. En terecht.
Ja tuurlijk de Dam! Waar anders? Ik vermoed dat er wel tienduizenden mensen komen naar deze demonstratie.
AksieWillen we naar de Dam, dan gáán we naar de Dam
Ik zeg; partycrashing! Er is tijdens het jubileumfeest vast nog wel een studio te huur naast RTL, bakken we gewoon ons eigen feestje metquote:Op vrijdag 11 september 2009 21:06 schreef Duderella het volgende:
[..]
Aha, die link heb ik niet gezien (het is natuurlijk voor mij ook pijnljk hè, om Hans te zien).
Een labrador. Aha. Dat moet ik even verwerken.
Desalniettemin stel ik een demonstratie op de Dam voor, volgende week zaterdag. Het wordt tijd dat wij eens opkomen voor ons cultureel en quizmaterieel erfgoed.
Trost Op Hans! - ik zie potentie.
Het verschil is dat Leontine wél goed geconserveerd is, en Hans van der Togt een weggekwijnde verzuurde man is geworden.quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:42 schreef Pisces29 het volgende:
Carlo staat al onder contract dus goedkoper voor Erland en nóg meer promotie voor Carlo's programma's
Flauw dat Leontine wel mag...
Ja daar heb je een punt, maar alweer Carloquote:Op vrijdag 11 september 2009 23:09 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Het verschil is dat Leontine wél goed geconserveerd is, en Hans van der Togt een weggekwijnde verzuurde man is geworden.
Da's waar, Carlo is ook wel passé onderhand. Da's zeg maar wat Gerard Joling voor SBS6 is.quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja daar heb je een punt, maar alweer Carlo![]()
Eerst al die aandachttrekkerij vanwege het stoppen van Life & cooking... En ja hoor, ze zijn er weer op zondag
Ik vind de Tv-kantine nog het leukste wat hij doet... Daar is hij het minst herkenbaar inquote:Op vrijdag 11 september 2009 23:15 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Da's waar, Carlo is ook wel passé onderhand. Da's zeg maar wat Gerard Joling voor SBS6 is.
Dat op de Zondag vind ik echt gemaakt. Bij Life & Cooking vond ik dat niet... Het moet het kennelijk overtreffen. Meer interviews en zogenaamd leuk doen, terwijl het oude meer ontspannen was. Beetje koken en wat items, en dan wat gasten... Zaterdag is natuurlijk zogenaamd lachen om slechte danspasjes, dus dan moeten ze ook wel grappig doen. (of het lukt is een tweede). Maar nu op Zondag, nee, alsof ze voelen dat ze in trek zijn door een nieuw contract en daardoor leuker moeten doen. En L&C vond ik altijd wel aardig om af en toe op de achtergrond te hebben staan... Wel grappig dat ze ook alleen RTL collega's op bezoek hadden. Alleen promotie dusquote:Op vrijdag 11 september 2009 23:56 schreef Kidney_Bean het volgende:
ik ook.. eerst vond ik ze nog wel leuk in Life & Cooking, maar nu in hun nieuwe programma's op de zaterdagavond en zondagmiddag vind ik ze niet leuk meer. Ze doen zo 'nep'.. alsof ze zo 'moeten doen' om 'leuk' te zijn zeg maar.. maar het kan ook gewoon zijn dat het een beetje een overkill van hun op tv is.
ik ben het gewoon helemaal met je eensquote:Op zaterdag 12 september 2009 00:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat op de Zondag vind ik echt gemaakt. Bij Life & Cooking vond ik dat niet... Het moet het kennelijk overtreffen. Meer interviews en zogenaamd leuk doen, terwijl het oude meer ontspannen was. Beetje koken en wat items, en dan wat gasten... Zaterdag is natuurlijk zogenaamd lachen om slechte danspasjes, dus dan moeten ze ook wel grappig doen. (of het lukt is een tweede). Maar nu op Zondag, nee, alsof ze voelen dat ze in trek zijn door een nieuw contract en daardoor leuker moeten doen. En L&C vond ik altijd wel aardig om af en toe op de achtergrond te hebben staan... Wel grappig dat ze ook alleen RTL collega's op bezoek hadden. Alleen promotie dusen Linda de Mol zo spontaan dat het programma nu al leuker was/is.
Carlo vond ik overigens net zo naar worden als Gordon. Van die steken onder water... Interviews moeten kennelijk nog scherper ofzo. Maar goed wie weet vinden andere mensen het programma wél een verbetering. Ik had liever het oude...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |