Lijkt me wel heel triest dat je probeert niet te betalen voor iets dat je wel hebt gekocht.quote:Op maandag 14 september 2009 10:44 schreef Niko_Bellic84 het volgende:
lijkt mij dat je wel heel dom moet zijn om zo'n bedrag over het hoofd te zien maargoed.
betaald.quote:Op maandag 14 september 2009 10:44 schreef Niko_Bellic84 het volgende:
maar in een vorig telefoongesprek zeiden ze dat het betaalt was.
quote:Op maandag 14 september 2009 10:45 schreef -J-D- het volgende:
Betalen zal je.
Ik haat volk zoals TS.
[..]
Lijkt me wel heel triest dat je probeert niet te betalen voor iets dat je wel hebt gekocht.
Heeeeeel triest.
[..]
betaald.
Als jij iets koopt, moet je betalen.quote:Op maandag 14 september 2009 10:48 schreef Niko_Bellic84 het volgende:
[..]
als ik eenmalige machtiging afgeef is het niet mijn zaak meer.
zij moeten afboeken
grootsmoel
dat heb ikquote:Op maandag 14 september 2009 10:47 schreef Keiichi het volgende:
Als je het nu zwart op wit had staan dat het voldaan was.
Zo zal hij/zij het wel begrijpenquote:Op maandag 14 september 2009 10:48 schreef Biancavia het volgende:
Ze hadden een fout
gemaakt maar daar zijn ze
terecht achtergekomen en nu
moet je
toch gewoon betalen
dus je hebt echt geen recht niet nergens nada noppes zero op.
quote:Op maandag 14 september 2009 10:48 schreef Niko_Bellic84 het volgende:
als ik eenmalige machtiging afgeef is het niet mijn zaak meer.
zij moeten afboeken
Eens!quote:Op maandag 14 september 2009 10:45 schreef -J-D- het volgende:
Betalen zal je.
Ik haat volk zoals TS.
[..]
Lijkt me wel heel triest dat je probeert niet te betalen voor iets dat je wel hebt gekocht.
Heeeeeel triest.
[..]
betaald.
Die laatste zinquote:Op maandag 14 september 2009 10:52 schreef Trannellius het volgende:
TS je staat geheel in je recht maar
je hebt wel redelijk gelijk dat ze
niet normaal handelen en het getuigt
van een baggerbedrijf. Wat ik zelf zou doen
is de koelkast terug sturen en eisen dat ze
het aankoopbedrag terug storten.
*eens* Betalen kreng! Zoiets als dit is mij ooit overkomen met een laptop, met het verschil dat het bedrijf niet eens door had dat ze geen geld hadden maar de laptop wel opgestuurd. Ik heb 'm teruggestuurd omdat ik geen eikel ben.quote:Op maandag 14 september 2009 10:45 schreef -J-D- het volgende:
Betalen zal je.
Ik haat volk zoals TS.
ben toch een krenterige nederlander hoorquote:Op maandag 14 september 2009 10:53 schreef Onnoman het volgende:
je typt als een marokkaan.. en die hebben geen rechten haha..
Dat dus. En vraag aan TS: als het andersom was geweest, je had twee keer betaald, dan had je ook niets gezegd zeker?quote:Op maandag 14 september 2009 10:50 schreef _Michiel_ het volgende:
Denk je nou echt dat je die koelkast gratis kan krijgen? Het is jouw plicht om de koelkast te betalen, anders is het gewoon diefstal.
quote:Op maandag 14 september 2009 10:48 schreef TJDoornbos het volgende:
Enige recht wat je hebt is dat die kast binnen 3 dagen in elkaar dondert, kut krent.
plastische chirugie :pquote:Op maandag 14 september 2009 10:56 schreef mrkrul het volgende:
Winkel maakt fout in mij? Rare winkel......
Kun je enters gebruiken? Je tekst leest nogal lastig.quote:Op maandag 14 september 2009 10:56 schreef -J-D- het volgende:
Een vriend van me had een keer een bestekcassette gekocht. (150 euro of zo) Hij kreeg een bon waarmee hij de bestekset kon ophalen in het magazijn of zo. Daar deden ze niets met de bon maar kreeg het product wel mee. Toen heeft hij later die dag zijn moeder nog een keer laten gaan en 'gratis' een tweede set op laten halen.
Sindsdien is hij mijn vriend niet meer.
Neen, was één alinea uit mijn dagboek.quote:Op maandag 14 september 2009 10:57 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Kun je enters gebruiken? Je tekst leest nogal lastig.
heb je zijn telefoonnummer nog? ik mag hem welquote:Op maandag 14 september 2009 10:56 schreef -J-D- het volgende:
Een vriend van me had een keer een bestekcassette gekocht. (150 euro of zo) Hij kreeg een bon waarmee hij de bestekset kon ophalen in het magazijn of zo. Daar deden ze niets met de bon maar kreeg het product wel mee. Toen heeft hij later die dag zijn moeder nog een keer laten gaan en 'gratis' een tweede set op laten halen.
Sindsdien is hij mijn vriend niet meer.
Alleen heeft de winkel wel bewijs dat de koelkast is afgeleverd.quote:Op maandag 14 september 2009 10:55 schreef Onnoman het volgende:
ondertussen zou ik hem zelf gewoon houden, en zeggen dat je nog niks ontvangen hebt.. weet je hoe cool het is om 2 van dezelfde koelkasten naast mekaar te hebben staan?
Gelukkig niet.quote:Op maandag 14 september 2009 10:58 schreef Onnoman het volgende:
[..]
heb je zijn telefoonnummer nog? ik mag hem wel
Je kunt er wel ingewikkelde termen tegenaan gooien, maar na een punt hoor gewoon een enter.quote:Op maandag 14 september 2009 10:58 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Neen, was één alinea uit mijn dagboek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |