2 uit 2?quote:
quote:Op maandag 14 september 2009 00:27 schreef koei het volgende:
New Kids on the block was toch zo'n boybandje van heel lang geleden? Volgens mij was een van mn zussen daar fan van...
Inderdeed yes yes. Zover ik me kan herinneren de eerste echt grote boyband.quote:Op maandag 14 september 2009 00:27 schreef koei het volgende:
New Kids on the block was toch zo'n boybandje van heel lang geleden? Volgens mij was een van mn zussen daar fan van...
quote:Op maandag 14 september 2009 00:49 schreef Edwinuss het volgende:
Ik heb de eerste 6 afleveringen gezien van Rob & Big
Dan ga je toch weer slapen...quote:
Maar ik moet werkenquote:Op maandag 14 september 2009 07:42 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Dan ga je toch weer slapen...
Precies, daardoor word je ontslagen en kun je alle dagen van de week uitslapenquote:
tempting... maar dan dienen de volgende problemen zich wel aanquote:Op maandag 14 september 2009 07:45 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Precies, daardoor word je ontslagen en kun je alle dagen van de week uitslapenproblem solved. next
A joh, dat zijn problemen voor future Tainquote:Op maandag 14 september 2009 09:00 schreef Tain het volgende:
[..]
tempting... maar dan dienen de volgende problemen zich wel aan
Als we niks meer van je horen weten we dat internetten en fietsen niet goed samen gaanquote:Op maandag 14 september 2009 09:21 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
A joh, dat zijn problemen voor future Tain
Sta ik net met veel moeite om 9u voor de collegezaal, is ie dicht... Gaat niet door ofzo. Kutzooi, ik ga weer slapen
Lekker internetten op de fiets
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do androids dream of electric sheep?
quote:Op maandag 14 september 2009 09:31 schreef RitseB het volgende:
[..]
Als we niks meer van je horen weten we dat internetten en fietsen niet goed samen gaanDan horen jullie het wel van reintjiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik wist dat dat plaatje nog ergens rond zwierf op het internet en het was al best laatquote:Op maandag 14 september 2009 09:50 schreef Nebo het volgende:
Ow Ritse, je inzending is sterk, maar ik had het nog leuker gevonden als je er zoiets van had gemaakt als AQuilarisch
Season Finale!quote:
Het is echt fucked up dat ik maar 1 aflevering per keer kan zienquote:
Drums? Gitaar? Zang?quote:Op maandag 14 september 2009 11:50 schreef Reintji het volgende:
World Tour uit op easy, nog best lastig. Dit vindt lenny niet stoer
Gitaar vond ik op easy heel goed te doenquote:Op maandag 14 september 2009 11:50 schreef Reintji het volgende:
World Tour uit op easy, nog best lastig. Dit vindt lenny niet stoer
Gitaar, sommige nummers zijn echt heel simpel, maar crazy train en dat nummer van NOFX vond ik wel lastig.quote:
torrents! Meestal een paar uur na de amerikaanse uitzending al te downloadenquote:Op maandag 14 september 2009 13:20 schreef Nebo het volgende:
Wie weet waar ik HIMYM seizoen 5 zo snel mogelijk kan volgen? (Het wordt toch eerst in de VS en pas veel later hier uitgezonden?) Gewoon torrents downloaden of is er ergens een leuke stream?
Daar zijn die Amerikanen heel goed in, was ook zo met Lost en Prison Break. Respect voor de mensen die daar moeite voor doen.quote:Op maandag 14 september 2009 13:21 schreef Tain het volgende:
[..]
torrents! Meestal een paar uur na de amerikaanse uitzending al te downloaden
Je laatste plaatje is kaput.quote:
Niet meer als het goed isquote:Op maandag 14 september 2009 13:32 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Daar zijn die Amerikanen heel goed in, was ook zo met Lost en Prison Break. Respect voor de mensen die daar moeite voor doen.
[..]
Je laatste plaatje is kaput.
Inderdaad heel fijn dat je series gewoon kan volgen, helemaal netjes is het alleen nietquote:Op maandag 14 september 2009 13:32 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Daar zijn die Amerikanen heel goed in, was ook zo met Lost en Prison Break. Respect voor de mensen die daar moeite voor doen.
[..]
Je laatste plaatje is kaput.
Ninjavideo.net kan je het ook wel goed streamen, en staat er nog sneller op dan torrents tegenwoordig.quote:Op maandag 14 september 2009 13:21 schreef Tain het volgende:
[..]
torrents! Meestal een paar uur na de amerikaanse uitzending al te downloaden
Watchxonline.com werkt ook zeer goedquote:Op maandag 14 september 2009 13:35 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ninjavideo.net kan je het ook wel goed streamen, en staat er nog sneller op dan torrents tegenwoordig.
Ik haal zelf alles van tvtorrents.com
Ja, nee... weet ik veel.quote:Op maandag 14 september 2009 13:34 schreef RitseB het volgende:
[..]
Inderdaad heel fijn dat je series gewoon kan volgen, helemaal netjes is het alleen niet
Ik weet het ook nog steeds nietquote:Op maandag 14 september 2009 13:48 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ja, nee... weet ik veel.
Aan een kant niet, aan de andere kant wordt daar indirect een markt voor potentiële kopers van de series op DVD en Blu-ray veel groter.
Vrienden van mij hebben inmiddels diverse series gekocht voor dat ze überhaupt in NL op tv kwamen.
Zelf zit ik nog een beetje te dubben om True Blood op Blu-ray te kopen... alleen zit ik voorlopig nogal slecht in de centen, dus duurt dat nog wel even.
eensch is...quote:
Wat dan wat dan wat danquote:Op maandag 14 september 2009 14:11 schreef Nebo het volgende:
Ik gaat ook maar eens iets van lunch halen...
quote:Op maandag 14 september 2009 14:23 schreef RitseB het volgende:
[..]
Volgens mij moet ik het echt een keer proberen
quote:Op maandag 14 september 2009 15:03 schreef Edwinuss het volgende:
Want als ik nu in de keuken sta komt er altijd iemand thuis en wil die persoon mee eten
Dus jij eet nooit?quote:Op maandag 14 september 2009 15:03 schreef Edwinuss het volgende:
Want als ik nu in de keuken sta komt er altijd iemand thuis en wil die persoon mee eten
TT kon eigenlijk nietquote:Op maandag 14 september 2009 15:12 schreef lkb9000 het volgende:
Wie heeft de prachtige TT gecensureerd?![]()
Moet je es doenquote:Op maandag 14 september 2009 15:15 schreef Edwinuss het volgende:
In de kut genakt
Zelfs ik zeg dat niet tegen vrienden als ik iemand heb gebatst
Mooi logo he! Gister heel snel gemaakt, gegoogled op 'machine', en die machine op de achtergrond gevonden, dat is dat ding van southparkquote:
quote:Op maandag 14 september 2009 15:17 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Moet je es doen![]()
Of na een one-night-stand 's nachts weggaan en een cd met dat nummer achter laten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do androids dream of electric sheep?
quote:Op maandag 14 september 2009 15:43 schreef RitseB het volgende:
Hoe veel mannen heb je nodig om een peertje er in te draaienHoe veel mannen heb je nodig om te lui te zijn om een nieuw peertje te halen bij de supermarkt 300meter hier vandaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 september 2009 16:05 schreef RitseB het volgende:
[..]
Niet, nu moet hij zelf een peertje halen
Vorige keer dat ik een peertje indraaide knalde hij in m'n hand uit elkaarquote:Op maandag 14 september 2009 16:05 schreef RitseB het volgende:
[..]
Niet, nu moet hij zelf een peertje halen
quote:Op maandag 14 september 2009 16:19 schreef Reintji het volgende:
Maar hoe vergelijk je die met peren dan?
quote:Op maandag 14 september 2009 16:14 schreef Fallen het volgende:
Appels gaan nog wel, maar ook die vind ik over het algemeen niet te vreten.
Gestoofde peren die de hele nacht hebben gestaan met suiker isquote:
Zeker niet. Tip: Ruby portquote:Op maandag 14 september 2009 16:25 schreef RitseB het volgende:
Zo moeilijk is dat toch niet ?
Maar gestoofde peertjes
quote:Op maandag 14 september 2009 16:32 schreef RitseB het volgende:
[Xbox 360] #445: scheurend de bochten door!
Larry_Flynt en Aquila een pot nat
Nog 1 afleveringquote:Op maandag 14 september 2009 17:10 schreef lkb9000 het volgende:
Ed, als je Fantasy Factory gaat kijken, ga je ook naar z'n assistente kijken
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 september 2009 15:49 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Hoe veel mannen heb je nodig om te lui te zijn om een nieuw peertje te halen bij de supermarkt 300meter hier vandaandoe mij er ook maar een als je een haalt! mijn lamp in de wc is al 2 weken kapotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoezoquote:Op maandag 14 september 2009 16:32 schreef RitseB het volgende:
[Xbox 360] #445: scheurend de bochten door!
Larry_Flynt en Aquila een pot nat
Hahaha als ik nog langs de winkel ga vanavond neem ik er misschien wel 1 voor je meequote:Op maandag 14 september 2009 17:46 schreef dreejt87 het volgende:
[..]
doe mij er ook maar een als je een haalt! mijn lamp in de wc is al 2 weken kapot
Deal!quote:Op maandag 14 september 2009 15:17 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Moet je es doen![]()
Of na een one-night-stand 's nachts weggaan en een cd met dat nummer achter laten
quote:Op maandag 14 september 2009 18:05 schreef Poit het volgende:
Daft Punk draait er op los in DJ Hero
Ik ben toch bang dat deze ooit ook hier in huis komt
Being awesome!quote:Op maandag 14 september 2009 18:07 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Hoe de fuck komt hij aan al dat geld?
Ja, het meevallertje moet hier ook vallen tzt.quote:Op maandag 14 september 2009 18:08 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Bij een toekomstige financiële meevaller zal hij hier ook wel eens op de stapel plastic terecht kunnen komen
Maar eerst sparen voor een tv!
Niemand vroeg je watquote:Op maandag 14 september 2009 18:10 schreef AQuila360 het volgende:
Nix gaat nergens over Ed dat is nu eenmaal zo
Hehe klopt, hij was bij rob & big al redelijk rijk van skaten en sponsorships, en met die show heeft ie denk ik heel erg veel geld verdiend.quote:Op maandag 14 september 2009 18:09 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik was al verbaasd over de andere 3 seizoenen. Maar dit gaat nergens over.
Ik mis Big nu alquote:Op maandag 14 september 2009 18:12 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Hehe klopt, hij was bij rob & big al redelijk rijk van skaten en sponsorships, en met die show heeft ie denk ik heel erg veel geld verdiend.
Als ik zo rijk was zou ik het ook allemaal uitgeven aan zulke belachelijke dingen
Ik zit nu in de bus naar mn oudersquote:Op maandag 14 september 2009 18:13 schreef Fallen het volgende:
Damn... honger! Maar geen zin om te koken...
Komt hij helemaal niet meer terug in een aflevering ofzo? Waren toch zulke goede vrienden?quote:Op maandag 14 september 2009 18:14 schreef lkb9000 het volgende:
Ja dat is wel een heel erg gemis ja
Rob & Big blijft ook wel de toffere serie
en kom je daarna voor mij koken?quote:Op maandag 14 september 2009 18:15 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik zit nu in de bus naar mn ouders
Ik ook niet echt maar ga zo beginnen.. Ik maak lasagna, eet je mee?quote:Op maandag 14 september 2009 18:13 schreef Fallen het volgende:
Damn... honger! Maar geen zin om te koken...
Goed plan, maar ik moet straks ook nog weg...quote:Op maandag 14 september 2009 18:16 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik ook niet echt maar ga zo beginnen.. Ik maak lasagna, eet je mee?
Hij is nog niet langs geweestquote:Op maandag 14 september 2009 18:15 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Komt hij helemaal niet meer terug in een aflevering ofzo? Waren toch zulke goede vrienden?
Jammer. Ik verwachte eigenlijk wel dat hij langs zo komen. Maar misschien als z'n kind wat ouder is ofzo.quote:Op maandag 14 september 2009 18:20 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Hij is nog niet langs geweest
Ik denk dat Big niet meer in de spotlight wil ofzo sinds die een kind heeft
Primaquote:Op maandag 14 september 2009 18:17 schreef Fallen het volgende:
[..]
Goed plan, maar ik moet straks ook nog weg...
Dus ff naar Gouda wordt lastig. Next time?
Waarom zou dat zo anders zijn dan?quote:Op maandag 14 september 2009 18:25 schreef koei het volgende:
Nouja, wacht maar totdat je DJ Hero een paar weken in huis hebt, daarna zal je het niet meer aanraken omdat dan het nieuwe eraf is en je er achter komt dat het niet eens in de buurt komt van de tofheid van Guitar Hero en DDR
Lijkt GH wel.quote:Op maandag 14 september 2009 18:36 schreef Rossdale het volgende:
DJ Hero is inderdaad leuk voor een avondje en dan ben je het wel weer beu.
De muziek moet je altijd liggen natuurlijk.quote:Op maandag 14 september 2009 18:36 schreef Fallen het volgende:
Niet helemaal hetzelfde natuurlijk Poit.
Bij Guitar Hero speel je (over het algemeen) bekende stukken, bij andere muziekgames meestal ook. Of je speelt zelf iets totaal nieuws.
Het probleem bij DJ Hero lijkt mij dat het met name mixes zijn die (voor mij iig) onbekend zijn en over het algemeen niet echt mijn smaak zijn. Dan is het spelen al gauw gereduceerd tot "leuk om een keer te proberen".
Printer zal wel niks mis mee zijn, zal ongetwijfeld de configuratie van je OS zijn.quote:Op maandag 14 september 2009 18:39 schreef koei het volgende:
En waarom kunnen printers nooit eens normaal printenHeb ik zo'n ding a 200 euro staan, kan ik nog niks afdrukken...
Dat staat me ook tegen inderdaad.. Maar met het drumstel van GH/rockband zit ik ook niet zoals ik zou willen. Blijft behelpen met die troep.quote:Op maandag 14 september 2009 18:39 schreef koei het volgende:
Ik vind die controller gewoon niet fijn spelen. Gewoon op schoot spelen is niet fijn, op een tafel spelen is niet fijn (of je moet een tafel hebben die net de goede hoogte heeft). Guitar Hero heeft dat probleem niet.
En waarom kunnen printers nooit eens normaal printenHeb ik zo'n ding a 200 euro staan, kan ik nog niks afdrukken...
eens, maar een nummer in GH/RB is gewoon zoals het is.quote:Op maandag 14 september 2009 18:40 schreef Poit het volgende:
[..]
De muziek moet je altijd liggen natuurlijk.
Je ziet en hoort wel duidelijk dat er twee tracks naast elkaar liggen die jij open en dicht schuift. Het idee blijft verder gelijk, druk op de juistje knop, als je dat niet doet wordt je audio verneukt. Same all met GH.
Tsjah ach, die schijnvrijheid heb je ook in GH en RB bij de "solo stukje"quote:Op maandag 14 september 2009 18:45 schreef Fallen het volgende:
[..]
eens, maar een nummer in GH/RB is gewoon zoals het is.
Een mix is leuk, maar wat ik in de trailers hoor zouden mixen zijn die ik zelf liever anders zou uitvoeren. Maar die vrijheid heb je niet omdat je anders te weinig punten scoort.
Dat is mijn grootse "probleem". Je krijgt een schijnvrijheid en de nummers zijn voor mij dan niet voldoende.
Kloptquote:Op maandag 14 september 2009 19:44 schreef Edwinuss het volgende:
Die secretaresse is echt super cute.
Moet je wel eerst een HD TV hebben om het een beetje goed te kunnen zienquote:Op maandag 14 september 2009 19:47 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk de serie in HD zien, om haar
Ogh op mn dubbele 20" schermen is HD goed te doen omdat je toch zo dichtbij zit.quote:Op maandag 14 september 2009 19:48 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Moet je wel eerst een HD TV hebben om het een beetje goed te kunnen zien
Maar jij bent zelf al enorm dus voor jou is dat nog best kleinquote:Op maandag 14 september 2009 19:56 schreef Edwinuss het volgende:
Ik rock em met die 20" 24" en 50" setup.
Jeweeeeetoch
quote:Op maandag 14 september 2009 19:57 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Maar jij bent zelf al enorm dus voor jou is dat nog best klein
quote:Op maandag 14 september 2009 19:57 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Maar jij bent zelf al enorm dus voor jou is dat nog best klein
Nog 1 aflevering dan heb ik seizoen 1, 2 en 3 + Fantasy factory gezienquote:Op maandag 14 september 2009 20:01 schreef lkb9000 het volgende:
Lekker door de regen wandelen, biertjes halen
Heheh het is ook best veel achter elkaarquote:Op maandag 14 september 2009 20:17 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Oh shit, nee.
Maar heb het nu ook wel een beetje gehad
quote:Op maandag 14 september 2009 20:24 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Heheh het is ook best veel achter elkaar
quote:Op maandag 14 september 2009 20:36 schreef Poit het volgende:
Zodan, die lasagna vult potverdrie een partij goed..
vol buikje
Helemaal mee eens! Ik vind het ook helemaal niks! Alleen dat vlieglevel heb ik me nog wel even mee vermaaktquote:Op maandag 14 september 2009 21:16 schreef Edwinuss het volgende:
Wat is die Battlefield 1942 irritant eigenlijk.
Slecht gebalanceerd en de sniper rifle is echt niet efficiënt, als je iemand raakt dan moet je vaak een headshot hebben wil je diegene neerhalen.
Maar als je hem op het lichaam raakt moet je nog een keer, dat herladen duurt zo triest langzaam.
Heb ik nog niet gespeeld. Maar dit bewijst hoe goed de COD franchise eigenlijk is.quote:Op maandag 14 september 2009 21:17 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens! Ik vind het ook helemaal niks! Alleen dat vlieglevel heb ik me nog wel even mee vermaakt
Zeker.quote:Op maandag 14 september 2009 21:17 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Heb ik nog niet gespeeld. Maar dit bewijst hoe goed de COD franchise eigenlijk is.
Straks even kijken. Maar ik snap die hype rond die Battlefield echt nietquote:Op maandag 14 september 2009 21:18 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Zeker.
Probeer maar eens, als je een beetje kan vliegen is dat level nog wel een paar potjes leuk
Ik ook niet.quote:Op maandag 14 september 2009 21:20 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Straks even kijken. Maar ik snap die hype rond die Battlefield echt niet
Toen speelde ik pokemon op de Gameboyquote:Op maandag 14 september 2009 21:20 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Vroeger wel geweldige tijd mee gehad op de PC, lan-partys met BF42
Pokemon Platinum is anders een prima DS game.quote:Op maandag 14 september 2009 21:23 schreef koei het volgende:
Pokemon blauwSamen met Pokemon Stadium enige twee leuke Pokemon-games!
Truequote:Op maandag 14 september 2009 21:27 schreef koei het volgende:
Juist omdat ze allemaal hetzelfde zijn, is alleen het eerste deel leuk. De rest was gewoon herhaling van hetzelfde maar dan met nieuwe beestjes...
quote:Op maandag 14 september 2009 21:51 schreef lkb9000 het volgende:
Je nieuwe UI werkt opeens niet meer papa rein!
Bij mij werkt die link niet meer op 1 of andere manier..quote:Op maandag 14 september 2009 21:52 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Oh nu doet ie het ook weer
Gekke paarse kleurIk heb TS-kleur veel mooier blauw
Welke link?quote:Op maandag 14 september 2009 21:53 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Bij mij werkt die link niet meer op 1 of andere manier..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 september 2009 22:02 schreef Reintji het volgende:
Undertaker!Maar die doet niet meer meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al ben ik inmiddels wel fan van Brock Lesnar in de UFC
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Zonder deze motivatie om niet te fokken haal je je studie nooit!quote:Op maandag 14 september 2009 22:18 schreef Nebo het volgende:
Kom op dudes, ik wil dit topic ook nog kunnen volgen als ik morgen aan het studeren ben in de bieb
Inderdeeeeeedquote:Op maandag 14 september 2009 22:19 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Zonder deze motivatie om niet te fokken haal je je studie nooit!
You ain't seen nothin' yet!quote:Op maandag 14 september 2009 22:41 schreef koei het volgende:
Zo, tijd voor film! Het niveau hier is toch weer naar een dieptepunt gezakt
B-b-b-baby! You just ain't seen nothing yet!!quote:
*fab*?quote:
quote:Op maandag 14 september 2009 22:51 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Bier en Lay's Sensations Mexican Peppers & Cream![]()
Colaatje en Lay's Barbecue Ham terwijl ik lekker onder de wol HIMYM kijkquote:Op maandag 14 september 2009 22:51 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Bier en Lay's Sensations Mexican Peppers & Cream![]()
Niet te veel kruimelen in bed he!quote:Op maandag 14 september 2009 23:00 schreef Nebo het volgende:
[..]
Colaatje en Lay's Barbecue Ham terwijl ik lekker onder de wol HIMYM kijk
ieuwquote:Op maandag 14 september 2009 23:03 schreef Nebo het volgende:
Jawel man, er gaat niks boven lekker crunchen in je bed!
Ik moet er niet aan denken om chips in m'n bed te krijgen.quote:Op maandag 14 september 2009 23:03 schreef Nebo het volgende:
Jawel man, er gaat niks boven lekker crunchen in je bed!
Het is inderdaad vrij nasty ja, vooral als je vervolgens in de geur moet slapen. Maar ik ben voorzichtig geweestquote:Op maandag 14 september 2009 23:16 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken om chips in m'n bed te krijgen.
quote:Op maandag 14 september 2009 23:17 schreef Nebo het volgende:
[..]
Het is inderdaad vrij nasty ja, vooral als je vervolgens in de geur moet slapen. Maar ik ben voorzichtig geweest
AIIII inderdaadquote:Op maandag 14 september 2009 23:19 schreef Edwinuss het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)je_in_het_diepe.html
Ik moet er NIET aan denken.
Es luusternquote:Op maandag 14 september 2009 23:24 schreef Edwinuss het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)reigende_moslim.html
Die gesprekken zijn ontzettend herkenbaar
Je moet wel even wachten tot het gesprek op gang komt.quote:
Ik zal het proberen, maar dikke kans dat ik eerder opgeef omdat het me te erg irriteertquote:Op maandag 14 september 2009 23:25 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Je moet wel even wachten tot het gesprek op gang komt.
Maar de manier van praten komt me zo bekend voor, vooral het ontkennen en erover heen praten.
quote:Op maandag 14 september 2009 23:26 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik zal het proberen, maar dikke kans dat ik eerder opgeef omdat het me te erg irriteert
quote:Op maandag 14 september 2009 23:45 schreef RitseB het volgende:
Weltruste.
ik ga denk ik nog even Battle Royal af kijken
Dat nog niet, maar het wordt steeds toffer per seizoenquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:10 schreef RitseB het volgende:
Ik vind Futurama tegenwoordig leuker dan de simpsons
quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:16 schreef RitseB het volgende:
yo dawg, i heard you like jojo's. So i gave you a jojo with a jojo, so you can jojo while you jojo
Hier in Friesland is het woord JE hetzelfde als JO.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:16 schreef RitseB het volgende:
yo dawg, i heard you like jojo's. So i gave you a jojo with a jojo, so you can jojo while you jojo
'Ritse' klinkt ook best fries...quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:18 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Hier in Friesland is het woord JE hetzelfde als JO.
Ik kreeg vroeger op school altijd te horen :
"Ha jo je jojo wel bij jo"
Ja, dat klinkt ook echt fries.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:20 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
'Ritse' klinkt ook best fries...
Is het ookquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:20 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
'Ritse' klinkt ook best fries...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |