2 uit 2?quote:
quote:Op maandag 14 september 2009 00:27 schreef koei het volgende:
New Kids on the block was toch zo'n boybandje van heel lang geleden? Volgens mij was een van mn zussen daar fan van...
Inderdeed yes yes. Zover ik me kan herinneren de eerste echt grote boyband.quote:Op maandag 14 september 2009 00:27 schreef koei het volgende:
New Kids on the block was toch zo'n boybandje van heel lang geleden? Volgens mij was een van mn zussen daar fan van...
quote:Op maandag 14 september 2009 00:49 schreef Edwinuss het volgende:
Ik heb de eerste 6 afleveringen gezien van Rob & Big
Dan ga je toch weer slapen...quote:
Maar ik moet werkenquote:Op maandag 14 september 2009 07:42 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Dan ga je toch weer slapen...
Precies, daardoor word je ontslagen en kun je alle dagen van de week uitslapenquote:
tempting... maar dan dienen de volgende problemen zich wel aanquote:Op maandag 14 september 2009 07:45 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Precies, daardoor word je ontslagen en kun je alle dagen van de week uitslapenproblem solved. next
A joh, dat zijn problemen voor future Tainquote:Op maandag 14 september 2009 09:00 schreef Tain het volgende:
[..]
tempting... maar dan dienen de volgende problemen zich wel aan
Als we niks meer van je horen weten we dat internetten en fietsen niet goed samen gaanquote:Op maandag 14 september 2009 09:21 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
A joh, dat zijn problemen voor future Tain
Sta ik net met veel moeite om 9u voor de collegezaal, is ie dicht... Gaat niet door ofzo. Kutzooi, ik ga weer slapen
Lekker internetten op de fiets
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do androids dream of electric sheep?
quote:Op maandag 14 september 2009 09:31 schreef RitseB het volgende:
[..]
Als we niks meer van je horen weten we dat internetten en fietsen niet goed samen gaanDan horen jullie het wel van reintjiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik wist dat dat plaatje nog ergens rond zwierf op het internet en het was al best laatquote:Op maandag 14 september 2009 09:50 schreef Nebo het volgende:
Ow Ritse, je inzending is sterk, maar ik had het nog leuker gevonden als je er zoiets van had gemaakt als AQuilarisch
Season Finale!quote:
Het is echt fucked up dat ik maar 1 aflevering per keer kan zienquote:
Drums? Gitaar? Zang?quote:Op maandag 14 september 2009 11:50 schreef Reintji het volgende:
World Tour uit op easy, nog best lastig. Dit vindt lenny niet stoer
Gitaar vond ik op easy heel goed te doenquote:Op maandag 14 september 2009 11:50 schreef Reintji het volgende:
World Tour uit op easy, nog best lastig. Dit vindt lenny niet stoer
Gitaar, sommige nummers zijn echt heel simpel, maar crazy train en dat nummer van NOFX vond ik wel lastig.quote:
torrents! Meestal een paar uur na de amerikaanse uitzending al te downloadenquote:Op maandag 14 september 2009 13:20 schreef Nebo het volgende:
Wie weet waar ik HIMYM seizoen 5 zo snel mogelijk kan volgen? (Het wordt toch eerst in de VS en pas veel later hier uitgezonden?) Gewoon torrents downloaden of is er ergens een leuke stream?
Daar zijn die Amerikanen heel goed in, was ook zo met Lost en Prison Break. Respect voor de mensen die daar moeite voor doen.quote:Op maandag 14 september 2009 13:21 schreef Tain het volgende:
[..]
torrents! Meestal een paar uur na de amerikaanse uitzending al te downloaden
Je laatste plaatje is kaput.quote:
Niet meer als het goed isquote:Op maandag 14 september 2009 13:32 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Daar zijn die Amerikanen heel goed in, was ook zo met Lost en Prison Break. Respect voor de mensen die daar moeite voor doen.
[..]
Je laatste plaatje is kaput.
Inderdaad heel fijn dat je series gewoon kan volgen, helemaal netjes is het alleen nietquote:Op maandag 14 september 2009 13:32 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Daar zijn die Amerikanen heel goed in, was ook zo met Lost en Prison Break. Respect voor de mensen die daar moeite voor doen.
[..]
Je laatste plaatje is kaput.
Ninjavideo.net kan je het ook wel goed streamen, en staat er nog sneller op dan torrents tegenwoordig.quote:Op maandag 14 september 2009 13:21 schreef Tain het volgende:
[..]
torrents! Meestal een paar uur na de amerikaanse uitzending al te downloaden
Watchxonline.com werkt ook zeer goedquote:Op maandag 14 september 2009 13:35 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ninjavideo.net kan je het ook wel goed streamen, en staat er nog sneller op dan torrents tegenwoordig.
Ik haal zelf alles van tvtorrents.com
Ja, nee... weet ik veel.quote:Op maandag 14 september 2009 13:34 schreef RitseB het volgende:
[..]
Inderdaad heel fijn dat je series gewoon kan volgen, helemaal netjes is het alleen niet
Ik weet het ook nog steeds nietquote:Op maandag 14 september 2009 13:48 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ja, nee... weet ik veel.
Aan een kant niet, aan de andere kant wordt daar indirect een markt voor potentiële kopers van de series op DVD en Blu-ray veel groter.
Vrienden van mij hebben inmiddels diverse series gekocht voor dat ze überhaupt in NL op tv kwamen.
Zelf zit ik nog een beetje te dubben om True Blood op Blu-ray te kopen... alleen zit ik voorlopig nogal slecht in de centen, dus duurt dat nog wel even.
eensch is...quote:
Wat dan wat dan wat danquote:Op maandag 14 september 2009 14:11 schreef Nebo het volgende:
Ik gaat ook maar eens iets van lunch halen...
quote:Op maandag 14 september 2009 14:23 schreef RitseB het volgende:
[..]
Volgens mij moet ik het echt een keer proberen
quote:Op maandag 14 september 2009 15:03 schreef Edwinuss het volgende:
Want als ik nu in de keuken sta komt er altijd iemand thuis en wil die persoon mee eten
Dus jij eet nooit?quote:Op maandag 14 september 2009 15:03 schreef Edwinuss het volgende:
Want als ik nu in de keuken sta komt er altijd iemand thuis en wil die persoon mee eten
TT kon eigenlijk nietquote:Op maandag 14 september 2009 15:12 schreef lkb9000 het volgende:
Wie heeft de prachtige TT gecensureerd?![]()
Moet je es doenquote:Op maandag 14 september 2009 15:15 schreef Edwinuss het volgende:
In de kut genakt
Zelfs ik zeg dat niet tegen vrienden als ik iemand heb gebatst
Mooi logo he! Gister heel snel gemaakt, gegoogled op 'machine', en die machine op de achtergrond gevonden, dat is dat ding van southparkquote:
quote:Op maandag 14 september 2009 15:17 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Moet je es doen![]()
Of na een one-night-stand 's nachts weggaan en een cd met dat nummer achter laten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do androids dream of electric sheep?
quote:Op maandag 14 september 2009 15:43 schreef RitseB het volgende:
Hoe veel mannen heb je nodig om een peertje er in te draaienHoe veel mannen heb je nodig om te lui te zijn om een nieuw peertje te halen bij de supermarkt 300meter hier vandaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 september 2009 16:05 schreef RitseB het volgende:
[..]
Niet, nu moet hij zelf een peertje halen
Vorige keer dat ik een peertje indraaide knalde hij in m'n hand uit elkaarquote:Op maandag 14 september 2009 16:05 schreef RitseB het volgende:
[..]
Niet, nu moet hij zelf een peertje halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |