2 uit 2?quote:
quote:Op maandag 14 september 2009 00:27 schreef koei het volgende:
New Kids on the block was toch zo'n boybandje van heel lang geleden? Volgens mij was een van mn zussen daar fan van...
Inderdeed yes yes. Zover ik me kan herinneren de eerste echt grote boyband.quote:Op maandag 14 september 2009 00:27 schreef koei het volgende:
New Kids on the block was toch zo'n boybandje van heel lang geleden? Volgens mij was een van mn zussen daar fan van...
quote:Op maandag 14 september 2009 00:49 schreef Edwinuss het volgende:
Ik heb de eerste 6 afleveringen gezien van Rob & Big
Dan ga je toch weer slapen...quote:
Maar ik moet werkenquote:Op maandag 14 september 2009 07:42 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Dan ga je toch weer slapen...
Precies, daardoor word je ontslagen en kun je alle dagen van de week uitslapenquote:
tempting... maar dan dienen de volgende problemen zich wel aanquote:Op maandag 14 september 2009 07:45 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Precies, daardoor word je ontslagen en kun je alle dagen van de week uitslapenproblem solved. next
A joh, dat zijn problemen voor future Tainquote:Op maandag 14 september 2009 09:00 schreef Tain het volgende:
[..]
tempting... maar dan dienen de volgende problemen zich wel aan
Als we niks meer van je horen weten we dat internetten en fietsen niet goed samen gaanquote:Op maandag 14 september 2009 09:21 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
A joh, dat zijn problemen voor future Tain
Sta ik net met veel moeite om 9u voor de collegezaal, is ie dicht... Gaat niet door ofzo. Kutzooi, ik ga weer slapen
Lekker internetten op de fiets
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do androids dream of electric sheep?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |