EN ZE IS FUCKING 16 OFZOquote:Op maandag 14 september 2009 00:06 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Ik stem niet anoniem. Ik zeg gewoon nee, omdat ik geen geil pubertje ben, die wil seksen.
Ik vind haar wel een stuk sympathieker dan in het begin, en meer complimenten krijgt ze van mij niet.
Voor je het weet wordt ze weer vervelend en arrogant van al die internetaandacht, en dat zou zonde zijn...
Ik ben wel een geil pubertje dat wilt seksenquote:Op maandag 14 september 2009 00:06 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Ik stem niet anoniem. Ik zeg gewoon nee, omdat ik geen geil pubertje ben, die wil seksen.
Ik vind haar wel een stuk sympathieker dan in het begin, en meer complimenten krijgt ze van mij niet.
Voor je het weet wordt ze weer vervelend en arrogant van al die internetaandacht, en dat zou zonde zijn...
DIEL.quote:Op maandag 14 september 2009 00:07 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Whehe, ik neem mijn 300mm ook wel mee. En nee, ik heb t niet over een camera.
JOAH.quote:Op maandag 14 september 2009 00:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oeh... Mitochondrieen zorgen voor zichzelf![]()
quote:Op maandag 14 september 2009 00:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb ook nee gestemd om die reden.
Ik zie er altijd eigenlijk wel teringlekker uit. Vooral als ik onder de douche sta.quote:Op maandag 14 september 2009 00:08 schreef Skylark. het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat jullie 's avonds er teringlekker uitzien, maar dat dan toch niemand het meer ziet omdat je de deur niet meer uitgaat?
Waarom is iedereen nou weer meteen een geil pubertje? Misschien vinden sommige haar wel mooi? Zeker in vergelijking met liiszlequote:Op maandag 14 september 2009 00:06 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Yes I diiiid.quote:Op maandag 14 september 2009 00:07 schreef Zotheid het volgende:
[..]
http://www.kennislink.nl/(...)zorgen-voor-zichzelf
[..]
Die Pathe is leuk.
*Kaartje bestellen doet.
Ik woon daar 5 minuten vandaan. Aan het Plein, maar dat wist je al.
Ik jou ook.quote:Op maandag 14 september 2009 00:08 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja ik vind mezelf dan vaak echt enorm geil
Elke dagquote:Op maandag 14 september 2009 00:10 schreef IQM het volgende:
Ik betrap mezelf er wel eens op dat ik een stijve krijg als ik in de spiegel kijk.Hebben jullie dat ook wel eens?
In mijn collectie komt ze voor!quote:Op maandag 14 september 2009 00:08 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik was em laatst aan het zoekenmaarik denk dat die alleen in privé collecties van diverse fokkers te vinden is.
quote:Op maandag 14 september 2009 00:10 schreef IQM het volgende:
Ik betrap mezelf er wel eens op dat ik een stijve krijg als ik in de spiegel kijk.Hebben jullie dat ook wel eens?
Dat heb ik weleens als ik dronken ben.quote:Op maandag 14 september 2009 00:09 schreef Devvie het volgende:
Ik heb de regionale zender opstaan, hoe kansloos
Nee, maar Ricko kan je er alles over vertellenquote:Op maandag 14 september 2009 00:10 schreef IQM het volgende:
Als je grote handen hebt passen die van Lis er ook in.quote:
quote:Op maandag 14 september 2009 00:11 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, maar Ricko kan je er alles over vertellen
Te oud?quote:
Mag ik dan naast je zitten?quote:Op maandag 14 september 2009 00:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Yes I diiiid.
Kaartjes voor 9.
Ik ken nog wel een topic dat je daar zo vanaf helpt.quote:Op maandag 14 september 2009 00:10 schreef IQM het volgende:
Heb jij... kan jij... hoe... wat? eh.... maar?quote:
Mag ik jou dit liedje even voorleggen, omdat jij een goede muzieksmaak hebt?quote:Op maandag 14 september 2009 00:10 schreef jordeeeh het volgende:
Ik denk dat ik een reageerbuiskindje ga nemen.
Nah, k heb gewoon gemiddelde handen. Denk ik. Misschien wat kleiner dan anderen.quote:Op maandag 14 september 2009 00:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als je grote handen hebt passen die van Lis er ook in.
Huh, hoe kom jij eraan? Ik weet nog wel dat ik tegen jou zei dat ik 'm had, maar toen bleek ik 'm uiteindelijk toch niet te hebben.quote:Op maandag 14 september 2009 00:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
In mijn collectie komt ze voor!
T was een fopje natuurlijkquote:Op maandag 14 september 2009 00:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb jij... kan jij... hoe... wat? eh.... maar?
Als er niet al iemand zit die gereserveerd heeftquote:
quote:"pronken met je subtiel bollende tienerkontje en stevige edoch zachte appeltietjes"
Oh...quote:
Een goede muzieksmaak.. Misschien omdat ik zo'n beetje overal wel naar kan luisteren?quote:Op maandag 14 september 2009 00:12 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mag ik jou dit liedje even voorleggen, omdat jij een goede muzieksmaak hebt?
Hier hadden ze ooit Hilversum Best als ziggo etalagekanaal. En hun populairste show was zo'n programma waarin ze zwervers in de Hilversumse bossen gingen opzoeken en interviewenquote:Op maandag 14 september 2009 00:11 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat heb ik weleens als ik dronken ben.
Dat ze zo door de regio rijden en dat je dan moet opsturen waar ze zijn.
Zijn ze mooi?quote:Op maandag 14 september 2009 00:12 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Nah, k heb gewoon gemiddelde handen. Denk ik. Misschien wat kleiner dan anderen.
We zijn het vrijwel altijd eens.quote:Op maandag 14 september 2009 00:13 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Een goede muzieksmaak.. Misschien omdat ik zo'n beetje overal wel naar kan luisteren?
Dit is ook chill ja. Toffe gitaar
quote:
Of dat je de bioscoop stoel kapot maakt.quote:Op maandag 14 september 2009 00:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als er niet al iemand zit die gereserveerd heeft
IEDEREEN voelt dat bij zichzelf, IQM, alleen de meesten doen net alsof het niet zo is.quote:Op maandag 14 september 2009 00:08 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik ben ook geen geil pubertje die wil seksen (waarom moet jij toch altijd mensen in een hokje stoppen? Je voelt jezelf écht heel uniek en speciaal, hè?), maar ik zou BT wel doen. Basta.
Ja dat zou je wel willen weten hequote:Op maandag 14 september 2009 00:12 schreef IQM het volgende:
[..]
Huh, hoe kom jij eraan? Ik weet nog wel dat ik tegen jou zei dat ik 'm had, maar toen bleek ik 'm uiteindelijk toch niet te hebben.Waarom heb ik dan alsnog niet, als jij 'm wel hebt? Of had ik 'm toch?
Misschien zijn we wel een tweeling.quote:Op maandag 14 september 2009 00:13 schreef Skylark. het volgende:
[..]
We zijn het vrijwel altijd eens.
Mieters!quote:Op maandag 14 september 2009 00:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als er niet al iemand zit die gereserveerd heeft
quote:Op maandag 14 september 2009 00:13 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hier hadden ze ooit Hilversum Best als ziggo etalagekanaal. En hun populairste show was zo'n programma waarin ze zwervers in de Hilversumse bossen gingen opzoeken en interviewen![]()
Ik trapte er bijna in.quote:
I'm just messing with your mindquote:
Waarom zouden we het in godsnaam uberhaupt hebben of wie me 'zou doen'quote:Op maandag 14 september 2009 00:13 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
IEDEREEN voelt dat bij zichzelf, IQM, alleen de meesten doen net alsof het niet zo is.
Menen zijn van nature egocentrisch (let wel, egocentrisch is niet hetzelfde als egoistisch), zo is het gewoon.
En jij zou haar wel doen, ik niet, maar dat heeft niets met haar uiterlijk te maken, maar mijn maatstaven om iemand te "doen", dus da's niets tegen de leuke foto's die BT hier post...het is niet negatief bedoeld.
't topic van Xebrozius?quote:Op maandag 14 september 2009 00:12 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik ken nog wel een topic dat je daar zo vanaf helpt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |