abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72712433
quote:
Op zondag 13 september 2009 21:32 schreef wallofdolls het volgende:

[..]

Heb ik niet
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar heb je youtube e.d. voor toch?
Op maandag 8 augustus 2011 09:53 schreef McBlackLake het volgende:
Als alles fokkers de algemene consument zouden vertegenwoordigen zou de hele wereldeconomie in elkaar storten omdat ze alles kut en kanker vinden ;(
  zondag 13 september 2009 @ 21:35:26 #62
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_72712494
Metal is echt te kut, maar de mensen die het leuk vinden zijn nog veel erger.
Vooral omdat ze zichzelf superieur vinden omdat ze denken dat zij wél zichzelf durven zijn. Raad 's, vieze gothic? Je doet zo omdat je zelf geen identiteit heb maar er toch wanhopig 'bij wil horen'.
pi_72712633
relimetal
pi_72712756
quote:
Op zondag 13 september 2009 21:35 schreef n0ir het volgende:
Vooral omdat ze zichzelf superieur vinden omdat ze denken dat zij wél zichzelf durven zijn. Raad 's, vieze gothic? Je doet zo omdat je zelf geen identiteit heb maar er toch wanhopig 'bij wil horen'.
Obvious troll is too obvious.
Als alles fokkers de algemene consument zouden vertegenwoordigen zou de hele wereldeconomie in elkaar storten omdat ze alles kut en kanker vinden ;(
pi_72713989
quote:
Op zondag 13 september 2009 21:11 schreef wallofdolls het volgende:

[..]

Kracht zit hem niet in wát je doet, maar in hóe je het doet. Dat grunten klinkt wel heel mans, maar stelt natuurlijk geen fuck voor als je het niet echt gemeen laat klinken. Even een voorbeeld van een pre-grunt die wél goed wordt uitgevoerd.

Dit klinkt heel scherp en gemeen. En kom dan niet met: je hebt het niet begrepen... ik doel op hele kleine details die iets laten slagen of falen. Waarom alleen maar zo ijl grunten en daar niet wat gevoel aan toevoegen zoals onze grote vriend Roger Waters. Hij klinkt gedreven, hij klinkt alsof ie het meent. Dat hele stoere gedoe er omheen zonder dat je er een cent artistieke waarde aan meegeeft. What the fuck heeft het dan zin om muziek te maken.
Roger kan het inderdaad goed brengen, maar dat betekend niet dat alle andere muziek waar wel in gegrunt wordt meteen geen fuck voorstelt. Er zijn bands(Opeth, Watain, Shining, Zyklon) die ook gedreven klinken.
Deze gebruiken dan ook niet alleen grunts maar ook geschreeuw/normale zang/gefluister. Deze bands leggen ook gevoel in hun muziek en zouden nooit zo bekend zijn geworden zonder echt talent(ok, niemand hier kent die bands maar in de metalwereld zijn ze groot).

Hier Niklas, hij 'zingt' alsof hij het meent en zijn liveshows zien er ook zo uit. (alleen neemt niemand die ik ken hem meer serieus vanwege die liveshows juist)

En wat betreft de gitaren/bassen: de bas wordt vaak mee omlaag getuned, de gitaar is nog steeds het melodische instrument, al kan het (soms) erg goed klinken wanneer de bas deze rol op zich neemt.
pi_72714101
quote:
Op zondag 13 september 2009 21:35 schreef n0ir het volgende:
Waarom neem jij dan een naam van een nederlandse metalband aan?
pi_72714190
quote:
Op zondag 13 september 2009 22:12 schreef wuh het volgende:

[..]

Waarom neem jij dan een naam van een nederlandse metalband aan?
Tis gewoon frans voor zwart hoor.
  zondag 13 september 2009 @ 22:16:17 #69
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_72714299
quote:
Ik vind dit meteen dan ook al n stuk beter klinken, omdat ie meer een midden neemt tussen zingen en grunten, zeg maar
pi_72715713
quote:
Op zondag 13 september 2009 20:05 schreef Biels het volgende:
Goed topic. En ook de volledige waarheid. Niks vervelenders dan een metalhead die zo overtuigd is van de superioriteit van zijn genre dat hij er maar niet over kan ophouden.
Jup, vroeger toen ik nog een opkomende puber was was ik ook een tijdje redelijk alto en alleen maar metal, maar na een tijdje kom je er achter dat een normaal leven en jezelf verzorgen + uitgaan toch een stuk leuker leven is
pi_72715892
quote:
Op zondag 13 september 2009 22:45 schreef Arcturus het volgende:

[..]

Jup, vroeger toen ik nog een opkomende puber was was ik ook een tijdje redelijk alto en alleen maar metal, maar na een tijdje kom je er achter dat een normaal leven en jezelf verzorgen + uitgaan toch een stuk leuker leven is
En toch noem je jezelf naar een behoorlijk heftige metalband.
pi_72715968
quote:
Op zondag 13 september 2009 22:49 schreef sinadO het volgende:

[..]

En toch noem je jezelf naar een behoorlijk heftige metalband.
Ik vind metal nog steeds tof . Alleen heb ik het metalhead gebeuren achter mij gelaten.
  zondag 13 september 2009 @ 23:43:30 #73
166265 Acinonyx
Deutschland über alles ~ !
pi_72718015
Tering wat een lap tekst, maar het zijn wel goeie argumenten, enigzins
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
pi_72721536
quote:
Op zondag 13 september 2009 23:43 schreef Acinonyx het volgende:
Tering wat een lap tekst, maar het zijn wel goeie argumenten, enigzins
Flikker toch op. Vervang wat woorden en het kan over elk genre gaan.
pi_72721589
Nou, de gangstas uit de hood zijn kool.Jij niet luisteren jij opkankeren...

Rap
Never trade the thrills of living for the security of existence.
  maandag 14 september 2009 @ 08:03:02 #76
19370 kL0j00h
Hoe vager, hoe beter
pi_72721600
Heeft metal nog genres dan

Het is toch niet normaal meer. Ik hoor alleen maar tyfus herrie altijd.

Alsof er een trein over je heen rijdt.
quote:
Hehe

[ Bericht 48% gewijzigd door kL0j00h op 14-09-2009 08:08:44 ]
  maandag 14 september 2009 @ 08:24:12 #77
217576 Hyman
tja een beetje raar soms
pi_72721746
tl;dr
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
  maandag 14 september 2009 @ 08:33:35 #78
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_72721841
quote:
Op maandag 14 september 2009 08:03 schreef kL0j00h het volgende:
Heeft metal nog genres dan

Het is toch niet normaal meer. Ik hoor alleen maar tyfus herrie altijd.

Alsof er een trein over je heen rijdt.
[..]

Hehe
Dat is een beetje de clue. Bij goeie muziek wordt je zo overdonderd dat het net is alsof er een trein over je heen rijdt. Bijvoorbeeld bij Led Zeppelin, Deep Purple of The Mars Volta.

Bij metal... het wil allemaal heel duister klinken, maar de facto komen er weinig spontane emotionele uitspattingen aan te pas. Ik vind de huidige heavy metal ook lang niet zo heftig als zojuist genoemde bands. Het mag dan allemaal wel heel moeilijk zijn in technische zin en een poging zijn het donkerste uit jezelf naar boven te halen... ze slagen daar maar moeilijk in, behalve in hun concrete bewoordingen. Ik zie mensen die metal maken in het gros van de gevallen meer als emotioneel onontwikkelde mensen die dit proberen te verbergen met zo veel mogelijk kabaal en donkere tonen, terwijl de "op het scherpst van de snede"-mentaliteit gewoon mist. Dat is precies wat er fout gaat in de aan heavy metal: door hun toonkeuze en comlexe composities denken ze dat ze niet meer op het scherpst van de snede hoeven te spelen.

Opgelost, slotje.

maandag 14 september 2009 @ 08:39:51 #79
156288 wallofdolls
Making love with my ego
  maandag 14 september 2009 @ 09:38:13 #80
152953 Sanderrrr
De r bleef hangen
pi_72722711
quote:
Op zondag 13 september 2009 20:09 schreef banaantjeEE het volgende:

[..]

Net als ik niet kan snappen waarom mensen graag naar techno luisteren, hoe kan je nu in godsnaam constant diezelfde deuntjes aanhoren
Dat is dus zo'n slecht argument he, juist bij metal zijn het steeds dezelfde deuntjes omdat alles met één en dezelfde gitaar wordt gespeeld, bij electronische muziek kan je alles maken wat je zelf leuk vindt klinken.
  maandag 14 september 2009 @ 09:44:04 #81
131603 Afwazig
Serious business
pi_72722799
Metal is over het algemeen echt kankermuziek.
pi_72722800
quote:
Op zondag 13 september 2009 20:02 schreef Gamesua het volgende:
Ik vind metal bagger. Alle metal ja.

Het boeit me geen ruk.

Dat soort muziek kan van mij de kanker krijgen, ik vind het gewoon niet leuk.
- Het geluid dat een gitaar produceert interesseert mij niet.
quote:
- Maar zeker nog open voor discussie.
Ik heb eigenlijk de indruk van niet...
  Redactie Frontpage maandag 14 september 2009 @ 09:44:13 #83
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_72722804
Wall of text....

Anyways, jij bent zeker zo iemand die alleen naar computermuziek luistert?
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_72722824
Grunten
Wat vinden mensen daar mooi aan? Iemand die zo veel mogelijk op een monster wil lijken...
Dan luister ik toch liever naar Bryan Adams of Freddy Mercury idd dan iemand met zo een
drakenstem
  maandag 14 september 2009 @ 09:45:41 #85
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_72722833
quote:
Op maandag 14 september 2009 09:44 schreef JeMoeder het volgende:
Wall of text....

Anyways, jij bent zeker zo iemand die alleen naar computermuziek luistert?
Had je t tegen mij?

als je beter leest... .
  Redactie Frontpage maandag 14 september 2009 @ 10:03:14 #86
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_72723133
quote:
Op maandag 14 september 2009 09:45 schreef wallofdolls het volgende:

[..]

Had je t tegen mij?

als je beter leest... .
Een klacht moet kort maar krachtig zijn

Dat is mijn klacht
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_72723392
quote:
Op maandag 14 september 2009 09:44 schreef Afwazig het volgende:
Metal is over het algemeen echt kankermuziek.
pi_72725084
quote:
Op maandag 14 september 2009 10:18 schreef Roflpantoffel het volgende:

[..]

Wat een bijdrage lever jij ook zeg!
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
  maandag 14 september 2009 @ 11:48:43 #89
269888 garriej
ik las ondertieten.
pi_72725519
ik erger me ook aan die mensen die opgesloten in hun kamer zitten, spijkers over hun hle kleding dragen en hun haar niet wasses, laat staan hun kleren.
de muziek zelf, ik luister er af en toe na, meestal tijdens het game :$
We are all going to die someday. For the lucky few of us it'll be nice and fast. But for most of us it'll be just as long and slow and painful as a conversation with you.
Xbox live:garriej
  maandag 14 september 2009 @ 11:57:08 #90
61861 defabiman
There to bring down quality
pi_72725750
Te lang, vat t eens samen....
Niet alles is makkelijk, maar je kunt alles moeilijk maken.
pi_72725811
Goed topic gozer.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_72726066
Ok ok samenvatting dan.

pi_72726477
quote:
Op maandag 14 september 2009 11:48 schreef garriej het volgende:
ik erger me ook aan die mensen die opgesloten in hun kamer zitten, spijkers over hun hle kleding dragen en hun haar niet wasses, laat staan hun kleren.
de muziek zelf, ik luister er af en toe na, meestal tijdens het game :$
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
pi_72729192
Metalfans die

Hier stopte ik met lezen
© Copyright TryX, 2006-2017 Alle rechten voorbehouden.
Disclaimer: Typfouten en geen gebruik van leestekens, hoofdletters en onzin voorbehouden.
  maandag 14 september 2009 @ 14:14:43 #95
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_74087106
Eens met klacht. 10 metalkudows voor je OP.
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
pi_74087374
Alleen jammer dat TS erg veel op maddox wil lijken met zijn "NEWSFLASH BITCHES!" enzo
Dat is dan weer minder, maar toch een terechte klacht
  maandag 26 oktober 2009 @ 19:28:03 #98
154952 spoor4
Spoort niet
pi_74087696
quote:
Op maandag 14 september 2009 08:39 schreef wallofdolls het volgende:
Kitsch, dat is het woord dat ik zocht. Metal = kitsch
Inderdaad.
pi_74087922
Nee, muziek gemaakt op een computertje door een of andere autist (dubstep, dance etc) of een stel negers (of nepnegers) met broeken op hun knieën die of aan het opscheppen zijn of faggot gedrag vertonen (respectievelijk hip hop en r&b) en die zogenaamde rock dat eigenlijk verkapte britpop is. shut the fuck up

metal ftw. en hoe meer andere mensen het haten. hoe beter
:U
pi_74089107
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 19:33 schreef yasunni_ het volgende:
Nee, muziek gemaakt op een computertje door een of andere autist (dubstep, dance etc) of een stel negers (of nepnegers) met broeken op hun knieën die of aan het opscheppen zijn of faggot gedrag vertonen (respectievelijk hip hop en r&b) en die zogenaamde rock dat eigenlijk verkapte britpop is. shut the fuck up

metal ftw. en hoe meer andere mensen het haten. hoe beter
Blablabla, scheelt dat er ook zo mensen over metal denken bitch.

Ja, ik luister hip hop, ja, ik luister dubstep, ja, ik luister rap, ja, ik luister hardcore, ja ik luister tering herrie, maar ik luister ook rock en metal, al luister ik dat niet meer zo veel als eerst omdat metal meestal tyfus is en een hoop geschreeuw waar ik focking koppijn van krijg, HA! take that emo shit

Ik kende ook een metalhead gast, met zijn wijvennagels, rood geverfde haar, stoppels, unibrow en zijn zwarte lange jas en ik telkens bang was dat ie die jas openklapte en zijn ongewassen pik liet zien.

Mensen, kleed je niet zo als een schooier, dat je daarin fijn kan voelen met die vlooienband om je nek.
pi_74089221
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 20:01 schreef MC-Shithead het volgende:

[..]

ja ik luister tering herrie, maar ik luister ook rock en metal
zozo, dankje.
:U
pi_74089531
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 20:04 schreef yasunni_ het volgende:

[..]

zozo, dankje.
Btw, voor je het afvraagt, nee, ik kleed me niet als een metalhead, ik sta niet bij metalheads(en nee, ook niet bij de popu tjappo's of de whiggers).

Ongeveer 2 jaar terug luisterde ik rock en metal, sommige metal nummers zijn ok, maar hoeveel worden er geschreeuwd alsof diegene in de kont word genomen, tja, heel veel, of dan zou ik ze toevallig allemaal tegen gekomen moeten zijn, daarom luister ik geen metal meer, ik luister liever rock, en dan bedoel ik meer classic rock, dat heeft enigzins inhoud zoals tekst ipv AHHHAAAHHHHHBBAAAHHHH!!!!!!!!!!!!.

Goede avond verder
  maandag 26 oktober 2009 @ 20:12:12 #103
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_74089571
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 20:01 schreef MC-Shithead het volgende:

[..]

Ja, ik luister hip hop, ja, ik luister dubstep, ja, ik luister rap, ja, ik luister hardcore, ja ik luister tering herrie, maar ik luister ook rock en metal, al luister ik dat niet meer zo veel als eerst omdat metal meestal tyfus is en een hoop geschreeuw waar ik focking koppijn van krijg, HA! take that emo shit

Ik kende ook een metalhead gast, met zijn wijvennagels, rood geverfde haar, stoppels, unibrow en zijn zwarte lange jas en ik telkens bang was dat ie die jas openklapte en zijn ongewassen pik liet zien.

Mensen, kleed je niet zo als een schooier, dat je daarin fijn kan voelen met die vlooienband om je nek.
Hoe wist je dat die pik ongewassen was?
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
pi_74091921
Disclaimer: Ik ben geen metalfan
quote:
Metalfans verwachten dat je alle subgenres kent.
Als je nou "De metalfans die verwachten" had neergezet was het een terechte klacht geweest.
quote:
Metal is ruk omdat het nep is
NEWSFLASH, BITCHES
Een muziekstroming kan niet nep zijn.
quote:
geen leuk geluid creëert
Metal "creëert" geen geluid.
quote:
emo's zijn gay
Dat heeft niets te maken met je klacht.
Dat heeft ook niets te maken met metal.
quote:
grunten is poep
Daar ga ik niet eens meer op in.
quote:
Als je metal niet leuk vindt wordt er meteen om een verklaring gevraagd, blijkbaar mag het niet ofzo.
Dat heeft niets met metal, of metalfans te maken.
quote:
Alle metalfans moeten je per sé lastigvallen met hun bagger, terwijl niemand anders dat doet.
Jaaa, echt alle metalfans. 100%. 6910231 van de 6910231.
quote:
Claimen dat echte instrumenten beter zijn dan synthesizer
Dat heeft ook niets te maken met metal.

Slechtste wall-of-text evar. Er zijn wel slechtere klachten, maar die schrijven niet zoveel troep.
Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|
pi_74092646
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_74093659
Ieder zijn ding toch ?
Have fun...
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 09:35:32 #107
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_74106369
Terechte klacht!

Je had hier altijd Offsprngr rondlopen met z'n fobo vol genres

Zulk een trieste lui die metalheads
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 12:26:24 #109
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_74107148
Melodic Harmonic Rhytmic Ontbonden-en-al-3-weken-Deathmetal

enzo

WTF, alsof muziek van zichzelf al niet melodisch is. Nee dat moet er nog even bij vermeld worden.
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 12:32:11 #110
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_74107313
quote:
Op zondag 13 september 2009 20:05 schreef Biels het volgende:
Goed topic. En ook de volledige waarheid. Niks vervelenders dan een metalhead die zo overtuigd is van de superioriteit van zijn genre dat hij er maar niet over kan ophouden.
Mensen die ook aan iedereen willen laten zien wat voor muziek ze luisteren

Like i care.
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_74111911

Hier wordt het verschil tussen verschillende soorten metal heel goed uitgelegd.

Geen dank.
Acht van de negen stemmen in mijn hoofd zeggen me dat ik niet gek ben, de negende neuriet de Tetris melodie.
ɹǝıɥ ɥɔız ʇpuıʌǝq n
pi_74112717
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 20:11 schreef MC-Shithead het volgende:

[..]

Btw, voor je het afvraagt, nee, ik kleed me niet als een metalhead, ik sta niet bij metalheads(en nee, ook niet bij de popu tjappo's of de whiggers).

Ongeveer 2 jaar terug luisterde ik rock en metal, sommige metal nummers zijn ok, maar hoeveel worden er geschreeuwd alsof diegene in de kont word genomen, tja, heel veel, of dan zou ik ze toevallig allemaal tegen gekomen moeten zijn, daarom luister ik geen metal meer, ik luister liever rock, en dan bedoel ik meer classic rock, dat heeft enigzins inhoud zoals tekst ipv AHHHAAAHHHHHBBAAAHHHH!!!!!!!!!!!!.

Goede avond verder
Sweet child in time, you'll see the line
Line that's drawn between good and bad
See the blind man shooting at the world
Bullets flying, ooh taking toll
If you've been bad - Oh Lord I bet you have
And you've not been hit oh by flying lead
You'd better close your eyes, aahaouho bow your head
Wait for the ricochet

Ooo-ooo-ooo-ooo..
Ooo-ooo-ooo-ooo..
Aaa-aaa-aaa..
Oh, I wanna hear you sing..
Aaa-aaa-aaa..
Oaoh..
AAA-AAA-AAA!!
AAA-AAA-AAA!!

Bullets flying, mm taking toll
If you've been bad - Lord I bet you have
You'd better close your eyes, aahaao bow your head
Wait for the ricochet

Ooo-ooo-ooo-ooo..
Ooo-ooo-ooo-ooo..
Aaa-aaa-aaa..
Oh, I gotta hear you sing..
Aaa-aaa-aaa..
Oaoh..
AAA-AAA-AAA!!
Oh..
AAA-AAA-AAA!!

Oh..god oh no..oh god no..oh..ah..no ah..AAh..oh..AAWAAH!!..oh

Enigszins..
18 regels tekst
16 regels anale penetratie
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 15:25:41 #113
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_74113251
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 15:11 schreef zuchtje het volgende:

[..]

Bullets flying, ooh taking toll
If you've been bad - Oh Lord I bet you have
You'd better close your eyes, aahaouho bow your head
Wait for the ricochet

Ooo-ooo-ooo-ooo..
Ooo-ooo-ooo-ooo..
Aaa-aaa-aaa..
Oh, I wanna hear you sing..
Aaa-aaa-aaa..
Oaoh..
AAA-AAA-AAA!!
AAA-AAA-AAA!!

Bullets flying, mm taking toll
If you've been bad - Lord I bet you have
You'd better close your eyes, aahaao bow your head
Wait for the ricochet

Ooo-ooo-ooo-ooo..
Ooo-ooo-ooo-ooo..
Aaa-aaa-aaa..
Oh, I gotta hear you sing..
Aaa-aaa-aaa..
Oaoh..
AAA-AAA-AAA!!
Oh..
AAA-AAA-AAA!!

Oh..god oh no..oh god no..oh..ah..no ah..AAh..oh..AAWAAH!!..oh

Enigszins..
18 regels tekst
Er is een verschil tussen kunst en troep

Metal is de SM-porno van de muziek. Gevoelloos, leeg (of opgevuld, net hoe jet het wilt zien) veel harder dan nodig en totaal overbodig als je liefdevolle seks snapt
pi_74113427
Mensen die niet na Cooper luisteren hebben het leven ook niet begrepen. _______!
Roken is lekker
pi_74113549
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 15:11 schreef zuchtje het volgende:
Enigszins..
18 regels tekst
Verschil moet je vast wel horen:

En dit:

(Deze kan ik btw heel goed waarderen)

Laatste nummer bevat tekst, welliswaar ook met een paar anale penetraties, maar het is ten minste geen spastische meuk en wel gewoon muziek.
pi_74113609
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 15:31 schreef Mr.Cooper het volgende:
Mensen die niet na Cooper luisteren hebben het leven ook niet begrepen. _______!
Wat komt er na Cooper dan? Is het een beetje goed?
Acht van de negen stemmen in mijn hoofd zeggen me dat ik niet gek ben, de negende neuriet de Tetris melodie.
ɹǝıɥ ɥɔız ʇpuıʌǝq n
pi_74113655
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 15:36 schreef NielsTriple het volgende:

[..]

Wat komt er na Cooper dan? Is het een beetje goed?
Roken is lekker
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 15:38:18 #118
169377 Syb-rund.
Music connects us all
pi_74113679
- Metalfans verwachten dat je alle subgenres kent.
Nope
- Al die verschillende subgenres boeien me geen ruk.
Dat kan
- Metal is ruk omdat het nep is, geen leuk geluid creëert, emo's zijn gay? en grunten is poep.
Ik vond metal ook ruk rond mijn 10de, maar heb uiteindelijk besloten het nog een kans te geven op latere leeftijd. simpelweg omdat het onzinnig is een geheel genre af te schrijven omdat je één of een paar bands hebt gehoord die je niks vond.
en achteraf ben ik blij dat ik dat heb gedaan

- Als je metal niet leuk vindt wordt er meteen om een verklaring gevraagd, blijkbaar mag het niet ofzo.
Ik ben altijd wel benieuwd naar wat de reden is achter iemands diepgewortlede metalhaat, is ja
Maar dat ben ik ook bij mensen die allochtonen haten

- Alle metalfans moeten je per sé lastigvallen met hun bagger, terwijl niemand anders dat doet.
Hm ja als ik eenmaal de supermarkt uitkom ga ik headbangend een paar bejaarden lastig vallen . Maar jij wilt zeggen dat dit je alleen maar opvalt bij metalfans !?
- Claimen dat echte instrumenten beter zijn dan synthesizers
Daar doe ik niet aan mee, want ik vind electronische muziek ook wel vetjes

- Het geluid dat een gitaar produceert interesseert mij niet. Het raakt mijn muzikale deel gewoon niet. Dus wanneer een gitaar hele moeilijke en vreemde geluiden produceert heb ik meestal zoiets van "meh". Bij sommige zachtere rockvarianten vind ik het soms wel vet (bijvoorbeeld de gitaar bij Are You Gonna Go My Way of Hip Hop Is Dead) maar metalgitaren kan ik gewoon niet tegen. Ik kan me zeer goed voorstellen dat vele anderen hetzelfde hebben.

Het verschil tussen metal en rock is in sommige opzichten gewoon te groot.
Zo maken ze er bij metal meer de sport van om ontiegelijk absurde ritmes te maken terwijl men in dat lenny kravits nummer liever op hetzelfde makkelijke terrein blijven begeven. en dan heb je de vocalen nog en etc.
Ik ben zelf ook niet 1 2 3 bij de bands beland die ik nu luister, dat is allemaal in kleine stapjes gegaan.

- Grunten. Zwaar kut irritante kankergeluid. Je gaat er na een tijd gewoon van houden, en ik heb het persoonlijk liever dan extreem valse clean vocals
- De kledingstijl die eromheen hangt. Waarom moet je godverdomme er onverzorgd uitzien? Kan je niet een mooi (en LICHTGEKLEURD ipv dat sombere zwart) shirtje aantrekken, je nagels knippen, haren wassen, mooi broek eronder en zo naar buiten ipv alsof je net je bed uitkomt? Waarom altijd zwart? Waarom spikes of andere troep? Veel metalfans die ik ken zijn aardig en zeer passief. Waarom moet je dan eruitzien als een monster, en tegelijkertijd duidelijk maken dat je de persoon tegenover je nooit iets zou aandoen (immers, die spikes etc. zijn allemaal nep en zien er niet gevaarlijk uit), dus er netto erg zielig uit zien?
Mocht je het niet zijn opgevallen, het is niet verplicht kleding aan te doen die zwart is.

- Het nep-aggressieve gevoel dat ik krijg van het hele genre. Moshpits, zwaar headbangen en gek hoofdschudden voor de camera met je wijsvinger en pink uitgestoken. Als je echt je aggressie wilt uiten, ga een vechtsport beoefenen. Jij en ik weten zeer goed dat er niks gevaarlijks of stoers is aan een moshpit. Toch doen mensen het en gaan ze verder opscheppen over hoe geweldig het niet is en wat voor een adrenaline rush je ervan krijgt. Man, groei eens wat ballen en zie in dat het je alleen zielig uit laat zien.

Muziek is emotie, en metal associeer ik meestal met agressiviteit.
Echt hele goede metal, verandert in mijn opzicht mijn gemoedstoestand en verandert me in een geweldadige motherfucker.
Als ik wat botch luister krijg ik bijv een ontzettende andreline rush en heb ik dan zin om chaos te maken.
Je laat je als het ware meegaan met de muziek, en dan verslaat een beetje meppen op de sportschool in elk opzicht
fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
pi_74113725
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 15:38 schreef Syb-rund. het volgende:
- Metalfans verwachten dat je alle subgenres kent.
Nope
- Al die verschillende subgenres boeien me geen ruk.
Dat kan
- Metal is ruk omdat het nep is, geen leuk geluid creëert, emo's zijn gay? en grunten is poep.
Ik vond metal ook ruk rond mijn 10de, maar heb uiteindelijk besloten het nog een kans te geven op latere leeftijd. simpelweg omdat het onzinnig is een geheel genre af te schrijven omdat je één of een paar bands hebt gehoord die je niks vond.
en achteraf ben ik blij dat ik dat heb gedaan

- Als je metal niet leuk vindt wordt er meteen om een verklaring gevraagd, blijkbaar mag het niet ofzo.
Ik ben altijd wel benieuwd naar wat de reden is achter iemands diepgewortlede metalhaat, is ja
Maar dat ben ik ook bij mensen die allochtonen haten

- Alle metalfans moeten je per sé lastigvallen met hun bagger, terwijl niemand anders dat doet.
Hm ja als ik eenmaal de supermarkt uitkom ga ik headbangend een paar bejaarden lastig vallen . Maar jij wilt zeggen dat dit je alleen maar opvalt bij metalfans !?
- Claimen dat echte instrumenten beter zijn dan synthesizers
Daar doe ik niet aan mee, want ik vind electronische muziek ook wel vetjes

- Het geluid dat een gitaar produceert interesseert mij niet. Het raakt mijn muzikale deel gewoon niet. Dus wanneer een gitaar hele moeilijke en vreemde geluiden produceert heb ik meestal zoiets van "meh". Bij sommige zachtere rockvarianten vind ik het soms wel vet (bijvoorbeeld de gitaar bij Are You Gonna Go My Way of Hip Hop Is Dead) maar metalgitaren kan ik gewoon niet tegen. Ik kan me zeer goed voorstellen dat vele anderen hetzelfde hebben.

Het verschil tussen metal en rock is in sommige opzichten gewoon te groot.
Zo maken ze er bij metal meer de sport van om ontiegelijk absurde ritmes te maken terwijl men in dat lenny kravits nummer liever op hetzelfde makkelijke terrein blijven begeven. en dan heb je de vocalen nog en etc.
Ik ben zelf ook niet 1 2 3 bij de bands beland die ik nu luister, dat is allemaal in kleine stapjes gegaan.

- Grunten. Zwaar kut irritante kankergeluid. Je gaat er na een tijd gewoon van houden, en ik heb het persoonlijk liever dan extreem valse clean vocals
- De kledingstijl die eromheen hangt. Waarom moet je godverdomme er onverzorgd uitzien? Kan je niet een mooi (en LICHTGEKLEURD ipv dat sombere zwart) shirtje aantrekken, je nagels knippen, haren wassen, mooi broek eronder en zo naar buiten ipv alsof je net je bed uitkomt? Waarom altijd zwart? Waarom spikes of andere troep? Veel metalfans die ik ken zijn aardig en zeer passief. Waarom moet je dan eruitzien als een monster, en tegelijkertijd duidelijk maken dat je de persoon tegenover je nooit iets zou aandoen (immers, die spikes etc. zijn allemaal nep en zien er niet gevaarlijk uit), dus er netto erg zielig uit zien?
Mocht je het niet zijn opgevallen, het is niet verplicht kleding aan te doen die zwart is

- Het nep-aggressieve gevoel dat ik krijg van het hele genre. Moshpits, zwaar headbangen en gek hoofdschudden voor de camera met je wijsvinger en pink uitgestoken. Als je echt je aggressie wilt uiten, ga een vechtsport beoefenen. Jij en ik weten zeer goed dat er niks gevaarlijks of stoers is aan een moshpit. Toch doen mensen het en gaan ze verder opscheppen over hoe geweldig het niet is en wat voor een adrenaline rush je ervan krijgt. Man, groei eens wat ballen en zie in dat het je alleen zielig uit laat zien.

Muziek is emotie, en metal associeer ik meestal met agressiviteit.
Echt hele goede metal, verandert in mijn opzicht mijn gemoedstoestand en verandert me in een geweldadige motherfucker.
Als ik wat botch luister krijg ik bijv een ontzettende andreline rush en heb ik dan zin om chaos te maken.
Je laat je als het ware meegaan met de muziek, en dan verslaat een beetje slaan op de sportschool by any means
Gefeliciteerd.
Je hebt een lange post onnodig nog langer gemaakt.

Je wint een koekje, welke je in Delft kan ophalen.
ɹǝıɥ ɥɔız ʇpuıʌǝq n
pi_74113733
Melodic death metal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')