Degene die de vorige (2) metaltopics opende. En al mijn vrienden die metal leuk vinden en alle metalfans die stom reageren op KLB op mensen die metal niets vinden.quote:Op zondag 13 september 2009 21:05 schreef ThE_ED het volgende:
Maar zeg eens, wie heeft TS zo uit de tent gelokt?
Staat een post voor de jouwe.quote:Op zondag 13 september 2009 21:04 schreef CasB het volgende:
[..]
Nee, ik was te lui om het te lezen.
Misschien zou hij eens proberen om gitaar te spelen, om er dan achter te komen dat het niet zo makkelijk is als het lijkt. Ik moet hem wel nageven dat electronische muziek maken ook moeilijker is dan het lijkt.
Right. Dat doet het dus niet. Het klinkt alleen maar pathetischer.quote:Op zondag 13 september 2009 20:28 schreef wuh het volgende:
Dat grunten is niet kut, het klinkt veel krachtiger als een zanger erbij grunt dan als hij erbij zingt.
Ik vind Damnation een goed album. Maarja dat is geen metal. Als je het houdt op die andere albums: die afwisseling van metal naar akoestisch vind ik ook mooi, maar zodra hij a) gaat zingen tijdens zo'n metalstuk of b) sowieso dat hele metalstuk even op weg is (het begin van zo'n stukje metal klinkt soms wel veelbelovend) dan zakt het weer in als n plumppuddingquote:Op zondag 13 september 2009 21:16 schreef sinadO het volgende:
Aan alle mensen die klagen over metal zonder inhoud; luister toch in godsnaam eens naar een band als Opeth of Hollenthon of Maudlin of the Well. Kom daarna nog eens vertellen dat je geen inhoud vond in respectievelijk de nummers van 25 minuten, de massale orchestraties of de bizarre composities en warse ritmes.
Luister dan eens naar The Grand Conjuration van het album Ghost Reveries.quote:Op zondag 13 september 2009 21:21 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Ik vind Damnation een goed album. Maarja dat is geen metal. Als je het houdt op die andere albums: die afwisseling van metal naar akoestisch vind ik ook mooi, maar zodra hij a) gaat zingen tijdens zo'n metalstuk of b) sowieso dat hele metalstuk even op weg is (het begin van zo'n stukje metal klinkt soms wel veelbelovend) dan zakt het weer in als n plumppudding
Heb ik nietquote:Op zondag 13 september 2009 21:27 schreef sinadO het volgende:
[..]
Luister dan eens naar The Grand Conjuration van het album Ghost Reveries.
Als een pudding in elkaar zakken zegt ie...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 september 2009 21:32 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Heb ik nietDaar heb je youtube e.d. voor toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 8 augustus 2011 09:53 schreef McBlackLake het volgende:
Als alles fokkers de algemene consument zouden vertegenwoordigen zou de hele wereldeconomie in elkaar storten omdat ze alles kut en kanker vinden ;(
Obvious troll is too obvious.quote:Op zondag 13 september 2009 21:35 schreef n0ir het volgende:
Metal is echt te kut, maar de mensen die het leuk vinden zijn nog veel erger.
Vooral omdat ze zichzelf superieur vinden omdat ze denken dat zij wél zichzelf durven zijn. Raad 's, vieze gothic? Je doet zo omdat je zelf geen identiteit heb maar er toch wanhopig 'bij wil horen'.
Roger kan het inderdaad goed brengen, maar dat betekend niet dat alle andere muziek waar wel in gegrunt wordt meteen geen fuck voorstelt. Er zijn bands(Opeth, Watain, Shining, Zyklon) die ook gedreven klinken.quote:Op zondag 13 september 2009 21:11 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Kracht zit hem niet in wát je doet, maar in hóe je het doet. Dat grunten klinkt wel heel mans, maar stelt natuurlijk geen fuck voor als je het niet echt gemeen laat klinken. Even een voorbeeld van een pre-grunt die wél goed wordt uitgevoerd.
Dit klinkt heel scherp en gemeen. En kom dan niet met: je hebt het niet begrepen... ik doel op hele kleine details die iets laten slagen of falen. Waarom alleen maar zo ijl grunten en daar niet wat gevoel aan toevoegen zoals onze grote vriend Roger Waters. Hij klinkt gedreven, hij klinkt alsof ie het meent. Dat hele stoere gedoe er omheen zonder dat je er een cent artistieke waarde aan meegeeft. What the fuck heeft het dan zin om muziek te maken.
Waarom neem jij dan een naam van een nederlandse metalband aan?quote:Op zondag 13 september 2009 21:35 schreef n0ir het volgende:
Metal is echt te kut, maar de mensen die het leuk vinden zijn nog veel erger.
Vooral omdat ze zichzelf superieur vinden omdat ze denken dat zij wél zichzelf durven zijn. Raad 's, vieze gothic? Je doet zo omdat je zelf geen identiteit heb maar er toch wanhopig 'bij wil horen'.
Tis gewoon frans voor zwart hoor.quote:Op zondag 13 september 2009 22:12 schreef wuh het volgende:
[..]
Waarom neem jij dan een naam van een nederlandse metalband aan?
Ik vind dit meteen dan ook al n stuk beter klinken, omdat ie meer een midden neemt tussen zingen en grunten, zeg maarquote:
Jup, vroeger toen ik nog een opkomende puber was was ik ook een tijdje redelijk alto en alleen maar metal, maar na een tijdje kom je er achter dat een normaal leven en jezelf verzorgen + uitgaan toch een stuk leuker leven isquote:Op zondag 13 september 2009 20:05 schreef Biels het volgende:
Goed topic. En ook de volledige waarheid. Niks vervelenders dan een metalhead die zo overtuigd is van de superioriteit van zijn genre dat hij er maar niet over kan ophouden.
En toch noem je jezelf naar een behoorlijk heftige metalband.quote:Op zondag 13 september 2009 22:45 schreef Arcturus het volgende:
[..]
Jup, vroeger toen ik nog een opkomende puber was was ik ook een tijdje redelijk alto en alleen maar metal, maar na een tijdje kom je er achter dat een normaal leven en jezelf verzorgen + uitgaan toch een stuk leuker leven is
Ik vind metal nog steeds tofquote:Op zondag 13 september 2009 22:49 schreef sinadO het volgende:
[..]
En toch noem je jezelf naar een behoorlijk heftige metalband.
Flikker toch op. Vervang wat woorden en het kan over elk genre gaan.quote:Op zondag 13 september 2009 23:43 schreef Acinonyx het volgende:
Tering wat een lap tekst, maar het zijn wel goeie argumenten, enigzins
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |