Zoals als ik al zei: laat Dionne dan het commentaar verzorgen. Misschien weet zij er niet zoveel vanaf maar je hebt dan iig wel een fatsoenlijke verbinding.quote:Op zondag 13 september 2009 17:31 schreef Biogarde het volgende:
Ze pogen je iig van informatie te voorzien. Dus niet piepen.
Iddquote:
Ja, maar je zei zelf al dat zij in een studio zit. En dat lijkt me een stuk moeilijker, omdat een Smeets natuurlijk veel beter is ingelezen in namen en wellicht veel meer heeft met wielrennen etc etc. Wat moet Dionne dinges zeggen als ze er geen kut van weet? Vergeet niet dat ze in studio's een autocue hebben en geen kut van sporten hoeven te weten om een verslag te doen.quote:Op zondag 13 september 2009 17:34 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Zoals als ik al zei: laat Dionne dan het commentaar verzorgen. Misschien weet zij er niet zoveel vanaf maar je hebt dan iig wel een fatsoenlijke verbinding.
Mart Smeets is een wandelende bosmongool. Hij maakt van al zijn programma's die over sport horen te gaan "The Mart Smeets Show... Met Sport, Soms!"quote:Op zondag 13 september 2009 17:36 schreef DuTank het volgende:
Mart Smeets is gewoon de Evert ten Apel van het wielrennen, schaatsen en basketbal.
Ik weet niet of jij al eens in de Studio van Studio Sport bent geweest maar daar hebben ze gewoon een ruimte waar 6 a 7 tv's op een rijtje staan met de belangrijkste sporten van die dag. Daar zitten de verslaggevers gewoon naar te kijken.quote:Op zondag 13 september 2009 17:37 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, maar je zei zelf al dat zij in een studio zit. En dat lijkt me een stuk moeilijker, omdat een Smeets natuurlijk veel beter is ingelezen in namen en wellicht veel meer heeft met wielrennen etc etc. Wat moet Dionne dinges zeggen als ze er geen kut van weet? Vergeet niet dat ze in studio's een autocue hebben en geen kut van sporten hoeven te weten om een verslag te doen.
Da's nou eens een leuk bijbaantje in het weekendquote:Op zondag 13 september 2009 17:39 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij al eens in de Studio van Studio Sport bent geweest maar daar hebben ze gewoon een ruimte waar 6 a 7 tv's op een rijtje staan met de belangrijkste sporten van die dag. Daar zitten de verslaggevers gewoon naar te kijken.
Elke avond tijdens de Tour de France zit ik te genieten van de Avondetappequote:Op zondag 13 september 2009 17:38 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Mart Smeets is een wandelende bosmongool. Hij maakt van al zijn programma's die over sport horen te gaan "The Mart Smeets Show... Met Sport, Soms!"
Ja, maar dan hoef je er nog steeds geen feeling mee te hebben. Nogmaals, als iets je niet boeit, zal het een drama worden er iets over te moeten vertellen.quote:Op zondag 13 september 2009 17:39 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij al eens in de Studio van Studio Sport bent geweest maar daar hebben ze gewoon een ruimte waar 6 a 7 tv's op een rijtje staan met de belangrijkste sporten van die dag. Daar zitten de verslaggevers gewoon naar te kijken.
Iemand als Jan Roelofs of Herbert Dijkstra gaat echt niet naar het stadion om commentaar te geven. Die geven gewoon commentaar op de beelden die wij als kijkers thuis ook zien als de samenvattingen worden uitgezondenquote:Op zondag 13 september 2009 17:42 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Da's nou eens een leuk bijbaantje in het weekend
Wat loop je nou te zeiken?!quote:Op zondag 13 september 2009 17:27 schreef Remsjo het volgende:
Studio Sport liet vanmiddag weer eens flarden zien van een etappe uit de Vuelta met live commentaar van niemand minder dan Mart Smeets. Helaas was er halverwege de etappe geen communicatieverbinding meer en moesten de kijkers het doen zonder het geouwehoer van Martje Smeets. 10 minuten later hoor je Mart weer dus je zou denken het euvel is verholpen. Nou beste kijkbuiskinderen, dit was ook het geval maar ipv een gewone verbinding hadden de dames en heren van de NOS bedacht om de kijkers te informeren met een telefonische verbindingHet kraakt aan alle kanten, je verstaat maar de helft door het geruis
Hoezo laten ze Dionne geen commentaar geven vanuit de studio in Hilversum!? Als dit geen optie is zorg er dan iig voor dat je of een fatsoenlijke verbinding hebt of zorg voor ondertiteling tijdens het gezwets van Smeets.
Klacht: NOS zorgt niet voor een goede verbinding als de huidige wegvalt
Anti klacht: Minder kans op oorkanker door het Smeets
Dan is al het leuke er toch af?quote:Op zondag 13 september 2009 17:44 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Iemand als Jan Roelofs of Herbert Dijkstra gaat echt niet naar het stadion om commentaar te geven. Die geven gewoon commentaar op de beelden die wij als kijkers thuis ook zien als de samenvattingen worden uitgezonden
Briljant! De clearasil cup haha!quote:
quote:Op zondag 13 september 2009 21:43 schreef Aalbers het volgende:
Onterechte klacht!
Man, dat je kan zeiken over de verbinding, terwijl er zo'n machtig mooie finale werd gereden! Gesink was briljant! Briljant!
En die verbinding met zn geruis maakte het alleen maar nostalgisch.
Ik vind dit echt zon klacht van: 'ik heb geen klacht, maar wil wel een topic open maken op klaagbaak, waar kan ik over klagen? Wacht, er was een rare verbinding bij het wielrennen, dan klaag ik daar over!!!!!\'
quote:Op zondag 13 september 2009 17:38 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Mart Smeets is een wandelende bosmongool. Hij maakt van al zijn programma's die over sport horen te gaan "The Mart Smeets Show... Met Sport, Soms!"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |