abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 13 september 2009 @ 17:27:26 #1
246952 Remsjo
Shoot Me I Am Famous
pi_72703201
Studio Sport liet vanmiddag weer eens flarden zien van een etappe uit de Vuelta met live commentaar van niemand minder dan Mart Smeets. Helaas was er halverwege de etappe geen communicatieverbinding meer en moesten de kijkers het doen zonder het geouwehoer van Martje Smeets. 10 minuten later hoor je Mart weer dus je zou denken het euvel is verholpen. Nou beste kijkbuiskinderen, dit was ook het geval maar ipv een gewone verbinding hadden de dames en heren van de NOS bedacht om de kijkers te informeren met een telefonische verbinding Het kraakt aan alle kanten, je verstaat maar de helft door het geruis Hoezo laten ze Dionne geen commentaar geven vanuit de studio in Hilversum!? Als dit geen optie is zorg er dan iig voor dat je of een fatsoenlijke verbinding hebt of zorg voor ondertiteling tijdens het gezwets van Smeets.

Klacht: NOS zorgt niet voor een goede verbinding als de huidige wegvalt
Anti klacht: Minder kans op oorkanker door het Smeets
pi_72703377
Terechte klacht, dacht er zelf ook nog over om een topic te openen maar was te lui.
  zondag 13 september 2009 @ 17:31:42 #3
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_72703379
Ze pogen je iig van informatie te voorzien. Dus niet piepen.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  zondag 13 september 2009 @ 17:33:30 #4
259273 NoFidea
No Fucking Idea
pi_72703445
De echte klacht hier is:
Mart Smeets
.se
High Quality is my second name!
Swedish girls #2
  zondag 13 september 2009 @ 17:34:07 #5
246952 Remsjo
Shoot Me I Am Famous
pi_72703469
quote:
Op zondag 13 september 2009 17:31 schreef Biogarde het volgende:
Ze pogen je iig van informatie te voorzien. Dus niet piepen.
Zoals als ik al zei: laat Dionne dan het commentaar verzorgen. Misschien weet zij er niet zoveel vanaf maar je hebt dan iig wel een fatsoenlijke verbinding.
pi_72703474
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_72703518
quote:
Op zondag 13 september 2009 17:33 schreef NoFidea het volgende:
De echte klacht hier is:
Mart Smeets
Idd , wanneer gaat ie eens met pensioen / dood?

Met zijn oer lelijke tyfustruien altijd
Remember to let her into your heart
Then you can start to make it better
Was ooit triptamine, account is verneukt :(
pi_72703537
Mart Smeets is gewoon de Evert ten Apel van het wielrennen, schaatsen en basketbal.
  zondag 13 september 2009 @ 17:37:36 #9
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_72703571
quote:
Op zondag 13 september 2009 17:34 schreef Remsjo het volgende:

[..]

Zoals als ik al zei: laat Dionne dan het commentaar verzorgen. Misschien weet zij er niet zoveel vanaf maar je hebt dan iig wel een fatsoenlijke verbinding.
Ja, maar je zei zelf al dat zij in een studio zit. En dat lijkt me een stuk moeilijker, omdat een Smeets natuurlijk veel beter is ingelezen in namen en wellicht veel meer heeft met wielrennen etc etc. Wat moet Dionne dinges zeggen als ze er geen kut van weet? Vergeet niet dat ze in studio's een autocue hebben en geen kut van sporten hoeven te weten om een verslag te doen.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_72703603
quote:
Op zondag 13 september 2009 17:36 schreef DuTank het volgende:
Mart Smeets is gewoon de Evert ten Apel van het wielrennen, schaatsen en basketbal.
Mart Smeets is een wandelende bosmongool. Hij maakt van al zijn programma's die over sport horen te gaan "The Mart Smeets Show... Met Sport, Soms!"
  zondag 13 september 2009 @ 17:39:51 #11
246952 Remsjo
Shoot Me I Am Famous
pi_72703645
quote:
Op zondag 13 september 2009 17:37 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Ja, maar je zei zelf al dat zij in een studio zit. En dat lijkt me een stuk moeilijker, omdat een Smeets natuurlijk veel beter is ingelezen in namen en wellicht veel meer heeft met wielrennen etc etc. Wat moet Dionne dinges zeggen als ze er geen kut van weet? Vergeet niet dat ze in studio's een autocue hebben en geen kut van sporten hoeven te weten om een verslag te doen.
Ik weet niet of jij al eens in de Studio van Studio Sport bent geweest maar daar hebben ze gewoon een ruimte waar 6 a 7 tv's op een rijtje staan met de belangrijkste sporten van die dag. Daar zitten de verslaggevers gewoon naar te kijken.
pi_72703716
quote:
Op zondag 13 september 2009 17:39 schreef Remsjo het volgende:

[..]

Ik weet niet of jij al eens in de Studio van Studio Sport bent geweest maar daar hebben ze gewoon een ruimte waar 6 a 7 tv's op een rijtje staan met de belangrijkste sporten van die dag. Daar zitten de verslaggevers gewoon naar te kijken.
Da's nou eens een leuk bijbaantje in het weekend
pi_72703721
quote:
Op zondag 13 september 2009 17:38 schreef Triptamine2 het volgende:

[..]

Mart Smeets is een wandelende bosmongool. Hij maakt van al zijn programma's die over sport horen te gaan "The Mart Smeets Show... Met Sport, Soms!"
Elke avond tijdens de Tour de France zit ik te genieten van de Avondetappe
  zondag 13 september 2009 @ 17:43:53 #14
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_72703775
quote:
Op zondag 13 september 2009 17:39 schreef Remsjo het volgende:

[..]

Ja, maar dan hoef je er nog steeds geen feeling mee te hebben. Nogmaals, als iets je niet boeit, zal het een drama worden er iets over te moeten vertellen.
  zondag 13 september 2009 @ 17:44:56 #15
246952 Remsjo
Shoot Me I Am Famous
pi_72703803
quote:
Op zondag 13 september 2009 17:42 schreef Triptamine2 het volgende:

[..]

Da's nou eens een leuk bijbaantje in het weekend
Iemand als Jan Roelofs of Herbert Dijkstra gaat echt niet naar het stadion om commentaar te geven. Die geven gewoon commentaar op de beelden die wij als kijkers thuis ook zien als de samenvattingen worden uitgezonden
pi_72704121
quote:
Op zondag 13 september 2009 17:27 schreef Remsjo het volgende:
Studio Sport liet vanmiddag weer eens flarden zien van een etappe uit de Vuelta met live commentaar van niemand minder dan Mart Smeets. Helaas was er halverwege de etappe geen communicatieverbinding meer en moesten de kijkers het doen zonder het geouwehoer van Martje Smeets. 10 minuten later hoor je Mart weer dus je zou denken het euvel is verholpen. Nou beste kijkbuiskinderen, dit was ook het geval maar ipv een gewone verbinding hadden de dames en heren van de NOS bedacht om de kijkers te informeren met een telefonische verbinding Het kraakt aan alle kanten, je verstaat maar de helft door het geruis Hoezo laten ze Dionne geen commentaar geven vanuit de studio in Hilversum!? Als dit geen optie is zorg er dan iig voor dat je of een fatsoenlijke verbinding hebt of zorg voor ondertiteling tijdens het gezwets van Smeets.

Klacht: NOS zorgt niet voor een goede verbinding als de huidige wegvalt
Anti klacht: Minder kans op oorkanker door het Smeets
Wat loop je nou te zeiken?!
Zorgen voor een een fatsoenlijke verbinding kan de NOS op dat moment niet meer. De fout zit aan de kant waar Smeets zit. Een telefoonlijn is dan het enige snelle en redelijk goede alternatief.
Ik heb er ook naar zitten luisteren en tussen de kraakjes en piepjes door kan ik duidelijk horen wat Smeets probeerd over te brengen.

Commentaar geven vanuit de studio is meestal niet zo'n goed alternatief.
Mart doet de race al de hele dag (en dagen) dus zit er midden in en zal veel beter en scherper commentaar te geven van Dionne. Buitendat zijn Dionne en Mart ook niet te vergelijken.
Komt er nog bij dat het tv kijkend publiek over het algemeen veel liever commentaar krijgt van iemand op locatie dat vanuit de studio en dan neem je echt wel genoegen met wat kraakjes.

NOS en mart... prima opgelost!!
Creative, Advertising, Media and Communication Consultant Agency.
  zondag 13 september 2009 @ 18:00:41 #17
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_72704323
Ik vond het wel iets hebben, dat oude krakende telefoongeluid

[ Bericht 0% gewijzigd door Penisbaard op 13-09-2009 21:09:02 ]
  zondag 13 september 2009 @ 18:11:15 #18
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_72704717
Mensen die Smeets niet snappen . Die moeten alleen al oorkanker krijgen omdat ze niks met hun oren doen.
pi_72705070
Dat dit kan anno 2009.
  zondag 13 september 2009 @ 18:26:00 #20
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_72706156
quote:
Op zondag 13 september 2009 17:44 schreef Remsjo het volgende:

[..]

Iemand als Jan Roelofs of Herbert Dijkstra gaat echt niet naar het stadion om commentaar te geven. Die geven gewoon commentaar op de beelden die wij als kijkers thuis ook zien als de samenvattingen worden uitgezonden
Dan is al het leuke er toch af?

Lieten ze Theo Rijtsma maar eens thuis trouwens.
pi_72706168
Mart Smeets
pi_72710621
Het was goed te volgen en het had wel wat. Het was een ouderwetse sportmiddag, waarin weer eens een Hollandse knaap op de top van zijn kunnen meestrijd voor de eindoverwinning in een grote ronde. De krakende telefoonlijn maakte het af.

Mart
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_72712841
Onterechte klacht!

Man, dat je kan zeiken over de verbinding, terwijl er zo'n machtig mooie finale werd gereden! Gesink was briljant! Briljant!

En die verbinding met zn geruis maakte het alleen maar nostalgisch.

Ik vind dit echt zon klacht van: 'ik heb geen klacht, maar wil wel een topic open maken op klaagbaak, waar kan ik over klagen? Wacht, er was een rare verbinding bij het wielrennen, dan klaag ik daar over!!!!!\'
pi_72713018
quote:
Briljant! De clearasil cup haha!
pi_72713226
quote:
Op zondag 13 september 2009 21:43 schreef Aalbers het volgende:
Onterechte klacht!

Man, dat je kan zeiken over de verbinding, terwijl er zo'n machtig mooie finale werd gereden! Gesink was briljant! Briljant!

En die verbinding met zn geruis maakte het alleen maar nostalgisch.

Ik vind dit echt zon klacht van: 'ik heb geen klacht, maar wil wel een topic open maken op klaagbaak, waar kan ik over klagen? Wacht, er was een rare verbinding bij het wielrennen, dan klaag ik daar over!!!!!\'

Studio Sport zonder Smeets is geen Studio Sport. Ik vond het ook weer 'lekker ouderwets'. Dat 'ie nog maar lang mag doorgaan!
Tenminste houdbaar tot: zie deksel
pi_72713267
quote:
Op zondag 13 september 2009 17:38 schreef Triptamine2 het volgende:

[..]

Ik vind Mart zo'n geweldige vent, zelfs op de momenten dat hij weer een karikatuur van zichzelf is en hoogst irritant...
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')