Ze leren het ook nooit daarquote:Op zondag 13 september 2009 14:28 schreef detulp050 het volgende:
Zo, Martin Jol heeft het al over applauswissels. Win eerst maar eens zou ik zeggen
Precies. En tot nu toe lukt dat PSV, AZ en Ajax niet altijd. Twente en Feyenoord zijn de enige teams die dat momenteel lijken te kunnen.quote:Op zondag 13 september 2009 14:31 schreef Parafernalia het volgende:
Typische topcluboverwinning. Weinig klaarmaken maar op basis van individuele kwaliteit de wedstrijd winnen. Ach ja, jammer. Maar ga zo door Willem II
Zo jammer idd. Je zou bijna zappen naar VVVquote:
Echt hé, zo'n vervelende k*t commentator.quote:
Jij denkt al echt dat we kampioen gaan worden he?quote:Op zondag 13 september 2009 14:32 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Precies. En tot nu toe lukt dat PSV, AZ en Ajax niet altijd. Twente en Feyenoord zijn de enige teams die dat momenteel lijken te kunnen.
wanneer wel..?quote:
Nee. Wat ik wil zeggen is dat de clubs van de mensen die kritiek op ons hebben zelf ook alles behalve overtuigend spelen.quote:Op zondag 13 september 2009 14:33 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Jij denkt al echt dat we kampioen gaan worden he?
quote:Op zondag 13 september 2009 14:28 schreef detulp050 het volgende:
Zo, Martin Jol heeft het al over applauswissels. Win eerst maar eens zou ik zeggen
quote:
Moeten nog een potje inhalen tegen weetikniet.quote:Op zondag 13 september 2009 14:38 schreef Ritmo het volgende:
Misschien domme vraag, maar waarom heeft Utrecht een wedstrijd minder trouwens?
Ben wel benieuwd hoe me naamgenoot het gaat doenquote:Op zondag 13 september 2009 14:39 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
En Willie op Honda is ook geen succes lijkt me.
NEKquote:Op zondag 13 september 2009 14:40 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Moeten nog een potje inhalen tegen weetikniet.
NEC Utrecht is uitgesteld omdat de politie vrij had die dag vanwege de vierdaagse.quote:Op zondag 13 september 2009 14:38 schreef Ritmo het volgende:
Misschien domme vraag, maar waarom heeft Utrecht een wedstrijd minder trouwens?
Hij gaf 'm nog verkeerd ook eigenlijk maar via been van de nac-verdediger kwam ie toch geplaatst bij cvita terechtquote:
Prima.quote:Op zondag 13 september 2009 14:44 schreef Neleos het volgende:
1 - 0 Sparta. Poepon met een mooie actie van Denneboom volgens LdL
Vreemd trouwens, ik had het idee dat NAC dit seizoen redelijk stabiel speeldequote:Op zondag 13 september 2009 14:42 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Het niveau van Nac is echt bedroevend.
Ja, maar wat ze momenteel laten zien is echt dramatisch slecht.quote:Op zondag 13 september 2009 14:44 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Vreemd trouwens, ik had het idee dat NAC dit seizoen redelijk stabiel speelde
Dat kan ook gewoon de verdienste van Ajax zijn.quote:Op zondag 13 september 2009 14:45 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ja, maar wat ze momenteel laten zien is echt dramatisch slecht.
Zou kunnen ja. Maar dat Nac staat te slapen lijkt mij nou niet echt de verdienste van Ajax.quote:Op zondag 13 september 2009 14:45 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat kan ook gewoon de verdienste van Ajax zijn.
Nee. Tenzij ze wat in NAC's thee hebben gedaan.quote:Op zondag 13 september 2009 14:45 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat kan ook gewoon de verdienste van Ajax zijn.
Echt hequote:Op zondag 13 september 2009 14:46 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Omg Douglas omg
Dat was ook wel te hopen.quote:Op zondag 13 september 2009 14:44 schreef Merkie het volgende:
NAC laat zich naar de slachtbank leiden.
Haal EL dan pauperquote:Op zondag 13 september 2009 14:48 schreef Daniane het volgende:
Ik ben vet boos op Justin tv.
We've reached the maximum sjklfeawg for your country
ja ga dood.
We kunnen hem wel gebruiken als waterzakdrager bij AVC Heracles 5quote:Op zondag 13 september 2009 14:47 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Echt he
Wie koopt Douglas van ons voor 10 kauwgomballen en een banaan?
quote:Op zondag 13 september 2009 14:49 schreef Espabilado het volgende:
Welke homo deed het kraagje van Suarez goed?
Die homo die nu scoort of?
De geweldige voetballer die die bal opzij legdequote:Op zondag 13 september 2009 14:49 schreef Espabilado het volgende:
Welke homo deed het kraagje van Suarez goed?
Die homo die nu scoort of?
Waarom als ik ook via sopcast kan kijken nu.quote:
Playoffs laatste wedstrijd van je club?quote:Op zondag 13 september 2009 14:50 schreef Palmboom313 het volgende:
NAC: heb je al eens zo'n slecht team gezien
Ajax speelt niet slecht nee, maar NAC is dan ook wel ongelofelijk slechtquote:
Ik heb echt zelden een ploeg zó slecht zien spelen, en dat met name de verdediging, ongelofelijk.quote:Op zondag 13 september 2009 15:54 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
NAC moet wel omgekocht zijn. Dit slaat alles.
Ook door toedoen van Ajax hoor.quote:Op zondag 13 september 2009 15:54 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ajax speelt niet slecht nee, maar NAC is dan ook wel ongelofelijk slecht.
Lucky Ajaxquote:Op zondag 13 september 2009 15:55 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik heb echt zelden een ploeg zó slecht zien spelen, en dat met name de verdediging, ongelofelijk.
Ajax maakt goed gebruik van de mogelijkheden die NAC ze biedt ja.quote:Op zondag 13 september 2009 15:55 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Ook door toedoen van Ajax hoor.
Dat is niet wat Jol zeiquote:Op zondag 13 september 2009 15:54 schreef bloodysunday het volgende:
En volgens Jol is Cvitanich geen spits
quote:Op zondag 13 september 2009 15:59 schreef DJ_Ryow het volgende:
Ajax haters zullen ons nooit credits geven dus laat ze lekker
Ajax![]()
Dario![]()
nouja dan heb ik het verkeerd begrepen.quote:Op zondag 13 september 2009 15:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is niet wat Jol zei
Hij ziet Cvitanich hetzelfde als Suarez, spelend om een andere spits.
Waarbij PSV weer kampioen wordtquote:Op zondag 13 september 2009 16:01 schreef mcyodogg het volgende:
Nog een paar weken en de ouderwetse top 3 is weer in ere hersteld.
verbaast me niks deze reactie. moet je op feyenoord netwerk maar eens al die zure reacties lezen in het ajax-perikelen topicquote:
5 waren eigen doelpuntquote:Op zondag 13 september 2009 16:01 schreef FL_Freak het volgende:
ik ga ff series kijken, zie ik ineens op dat het 6-0 staat, wtf
Inderdaad. Te belachelijk voor woorden dit. Verdedigen als bij de F-jes en bij aanvallen staan ze met 1 of 2 man voorin dom te pingelen.quote:Op zondag 13 september 2009 16:04 schreef Ritmo het volgende:
NAC zou uit de eredivisie gezet moeten worden voor dit 'voetbal'.In jaren niet zo'n slecht team gezien, zelfs wij niet.
Dario even een publiekswisseltje gevenquote:Op zondag 13 september 2009 16:04 schreef Chadi het volgende:
Sulejmani moet er over heen denderen nu. Straks even Dario eruit voor Pantelic
Klopt ze spelen slecht maar waarom deden ze dit tegen bijvoorbeeld PSV niet?quote:Op zondag 13 september 2009 16:06 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Jij vindt NAC redelijk spelen?Kom op zeg, NAC schiet ze er nog net zelf niet in voor Ajax.
Tuurlijk speelt NAC niet goed, maar Ajax staat gewoon lekker te ballen.quote:Op zondag 13 september 2009 16:06 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Jij vindt NAC redelijk spelen?Kom op zeg, NAC schiet ze er nog net zelf niet in voor Ajax.
Wat is er zuur aan?quote:Op zondag 13 september 2009 16:02 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
verbaast me niks deze reactie. moet je op feyenoord netwerk maar eens al die zure reacties lezen in het ajax-perikelen topic
Tegen dit NAC zou de B1 van FC Bal op 't dak nog lekker staan ballen.quote:Op zondag 13 september 2009 16:08 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Tuurlijk speelt NAC niet goed, maar Ajax staat gewoon lekker te ballen.
Je hebt helemaal gelijk maar nogmaals, waarom was dit tegen PSV ofzo niet het geval?quote:Op zondag 13 september 2009 16:09 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Wat is er zuur aan?NAC speelt gewoon slechter dan slecht en verdedigen doen ze al helemaal niet. Je bent gewoon blind of draagt een Ajax-bril als je niet inziet dat de 6-0 voor 75 % uit NAC's wanprestatie bestaat.
Wat wil je nou horen dan? Je kan net zo goed vragen waarom Ajax niet altijd goed speeltquote:Op zondag 13 september 2009 16:10 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk maar nogmaals, waarom was dit tegen PSV ofzo niet het geval?
Toen probeerden ze nog te verdedigen in ieder geval...quote:Op zondag 13 september 2009 16:10 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk maar nogmaals, waarom was dit tegen PSV ofzo niet het geval?
indeedquote:
Niet afmaken en toch 6-0, knapquote:Op zondag 13 september 2009 16:09 schreef detulp050 het volgende:
Ajax is lekker bezig, Nac speelt als een natte krant, maar het is altijd jammer als een club het 'niet afmaakt'. Die 10 komt er gek genoeg bijna nooit
Omdat ze tegen een kut club wel kans maken op 3 punten en bij een oppermachtig team als die van Ajax nietquote:Op zondag 13 september 2009 16:09 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Tegen dit NAC zou de B1 van FC Bal op 't dak nog lekker staan ballen.![]()
Waarom spelen die teringratten altijd hun enige goede wedstrijden van het seizoen tegen ons?
Noem het maar niks.quote:Op zondag 13 september 2009 16:10 schreef Chadi het volgende:
Pantelic ligt voor niks
Die wedstrijd heb ik niet gezien. Maar ik neem het Ajax ook niet kwalijk hoor, die pakken de cadeautjes van NAC gewoon lekker uit, en terecht.quote:Op zondag 13 september 2009 16:10 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Jij had drie dagen op krukken gelopen manquote:Op zondag 13 september 2009 16:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
GEEL SCHWALBE
om zich met wat?quote:Op zondag 13 september 2009 16:15 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hij heeft toch genoeg snelheid om zich met Suarez en Sulejmani.
Duidelijke penalty was het. Vasthoudenquote:Op zondag 13 september 2009 16:19 schreef Cyber2003 het volgende:
Die Suarez moeten ze gewoon een keer met rood bestraffen voor die schwalbes iedere keer.
Geluk inderdaad, met die kutbal van Balasz (ofzo)quote:Op zondag 13 september 2009 16:17 schreef Tallie1982 het volgende:
Ach geluk hebben wij gewonnen van ajax en staan we aan kop
quote:Op zondag 13 september 2009 14:28 schreef detulp050 het volgende:
Kijk, hiervan kunnen sommigen nog wat lerenquote:Op zondag 13 september 2009 16:26 schreef Ritmo het volgende:
[..]
"Haha Ajax wint een keertje verdient, laat ik lucky Ajax gaan roepen voor de grap".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |