Dat was ook wel te hopen.quote:Op zondag 13 september 2009 14:44 schreef Merkie het volgende:
NAC laat zich naar de slachtbank leiden.
Haal EL dan pauperquote:Op zondag 13 september 2009 14:48 schreef Daniane het volgende:
Ik ben vet boos op Justin tv.
We've reached the maximum sjklfeawg for your country
ja ga dood.
We kunnen hem wel gebruiken als waterzakdrager bij AVC Heracles 5quote:Op zondag 13 september 2009 14:47 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Echt he
Wie koopt Douglas van ons voor 10 kauwgomballen en een banaan?
quote:Op zondag 13 september 2009 14:49 schreef Espabilado het volgende:
Welke homo deed het kraagje van Suarez goed?
Die homo die nu scoort of?
De geweldige voetballer die die bal opzij legdequote:Op zondag 13 september 2009 14:49 schreef Espabilado het volgende:
Welke homo deed het kraagje van Suarez goed?
Die homo die nu scoort of?
Waarom als ik ook via sopcast kan kijken nu.quote:
Playoffs laatste wedstrijd van je club?quote:Op zondag 13 september 2009 14:50 schreef Palmboom313 het volgende:
NAC: heb je al eens zo'n slecht team gezien
Ajax speelt niet slecht nee, maar NAC is dan ook wel ongelofelijk slechtquote:
Ik heb echt zelden een ploeg zó slecht zien spelen, en dat met name de verdediging, ongelofelijk.quote:Op zondag 13 september 2009 15:54 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
NAC moet wel omgekocht zijn. Dit slaat alles.
Ook door toedoen van Ajax hoor.quote:Op zondag 13 september 2009 15:54 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ajax speelt niet slecht nee, maar NAC is dan ook wel ongelofelijk slecht.
Lucky Ajaxquote:Op zondag 13 september 2009 15:55 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik heb echt zelden een ploeg zó slecht zien spelen, en dat met name de verdediging, ongelofelijk.
Ajax maakt goed gebruik van de mogelijkheden die NAC ze biedt ja.quote:Op zondag 13 september 2009 15:55 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Ook door toedoen van Ajax hoor.
Dat is niet wat Jol zeiquote:Op zondag 13 september 2009 15:54 schreef bloodysunday het volgende:
En volgens Jol is Cvitanich geen spits
quote:Op zondag 13 september 2009 15:59 schreef DJ_Ryow het volgende:
Ajax haters zullen ons nooit credits geven dus laat ze lekker
Ajax![]()
Dario![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |