Waarbij PSV weer kampioen wordtquote:Op zondag 13 september 2009 16:01 schreef mcyodogg het volgende:
Nog een paar weken en de ouderwetse top 3 is weer in ere hersteld.
verbaast me niks deze reactie. moet je op feyenoord netwerk maar eens al die zure reacties lezen in het ajax-perikelen topicquote:
5 waren eigen doelpuntquote:Op zondag 13 september 2009 16:01 schreef FL_Freak het volgende:
ik ga ff series kijken, zie ik ineens op dat het 6-0 staat, wtf
Inderdaad. Te belachelijk voor woorden dit. Verdedigen als bij de F-jes en bij aanvallen staan ze met 1 of 2 man voorin dom te pingelen.quote:Op zondag 13 september 2009 16:04 schreef Ritmo het volgende:
NAC zou uit de eredivisie gezet moeten worden voor dit 'voetbal'.In jaren niet zo'n slecht team gezien, zelfs wij niet.
Dario even een publiekswisseltje gevenquote:Op zondag 13 september 2009 16:04 schreef Chadi het volgende:
Sulejmani moet er over heen denderen nu. Straks even Dario eruit voor Pantelic
Klopt ze spelen slecht maar waarom deden ze dit tegen bijvoorbeeld PSV niet?quote:Op zondag 13 september 2009 16:06 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Jij vindt NAC redelijk spelen?Kom op zeg, NAC schiet ze er nog net zelf niet in voor Ajax.
Tuurlijk speelt NAC niet goed, maar Ajax staat gewoon lekker te ballen.quote:Op zondag 13 september 2009 16:06 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Jij vindt NAC redelijk spelen?Kom op zeg, NAC schiet ze er nog net zelf niet in voor Ajax.
Wat is er zuur aan?quote:Op zondag 13 september 2009 16:02 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
verbaast me niks deze reactie. moet je op feyenoord netwerk maar eens al die zure reacties lezen in het ajax-perikelen topic
Tegen dit NAC zou de B1 van FC Bal op 't dak nog lekker staan ballen.quote:Op zondag 13 september 2009 16:08 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Tuurlijk speelt NAC niet goed, maar Ajax staat gewoon lekker te ballen.
Je hebt helemaal gelijk maar nogmaals, waarom was dit tegen PSV ofzo niet het geval?quote:Op zondag 13 september 2009 16:09 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Wat is er zuur aan?NAC speelt gewoon slechter dan slecht en verdedigen doen ze al helemaal niet. Je bent gewoon blind of draagt een Ajax-bril als je niet inziet dat de 6-0 voor 75 % uit NAC's wanprestatie bestaat.
Wat wil je nou horen dan? Je kan net zo goed vragen waarom Ajax niet altijd goed speeltquote:Op zondag 13 september 2009 16:10 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk maar nogmaals, waarom was dit tegen PSV ofzo niet het geval?
Toen probeerden ze nog te verdedigen in ieder geval...quote:Op zondag 13 september 2009 16:10 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk maar nogmaals, waarom was dit tegen PSV ofzo niet het geval?
indeedquote:
Niet afmaken en toch 6-0, knapquote:Op zondag 13 september 2009 16:09 schreef detulp050 het volgende:
Ajax is lekker bezig, Nac speelt als een natte krant, maar het is altijd jammer als een club het 'niet afmaakt'. Die 10 komt er gek genoeg bijna nooit
Omdat ze tegen een kut club wel kans maken op 3 punten en bij een oppermachtig team als die van Ajax nietquote:Op zondag 13 september 2009 16:09 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Tegen dit NAC zou de B1 van FC Bal op 't dak nog lekker staan ballen.![]()
Waarom spelen die teringratten altijd hun enige goede wedstrijden van het seizoen tegen ons?
Noem het maar niks.quote:Op zondag 13 september 2009 16:10 schreef Chadi het volgende:
Pantelic ligt voor niks
Die wedstrijd heb ik niet gezien. Maar ik neem het Ajax ook niet kwalijk hoor, die pakken de cadeautjes van NAC gewoon lekker uit, en terecht.quote:Op zondag 13 september 2009 16:10 schreef F1Bas het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |