nouja dan heb ik het verkeerd begrepen.quote:Op zondag 13 september 2009 15:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is niet wat Jol zei
Hij ziet Cvitanich hetzelfde als Suarez, spelend om een andere spits.
Waarbij PSV weer kampioen wordtquote:Op zondag 13 september 2009 16:01 schreef mcyodogg het volgende:
Nog een paar weken en de ouderwetse top 3 is weer in ere hersteld.
verbaast me niks deze reactie. moet je op feyenoord netwerk maar eens al die zure reacties lezen in het ajax-perikelen topicquote:
5 waren eigen doelpuntquote:Op zondag 13 september 2009 16:01 schreef FL_Freak het volgende:
ik ga ff series kijken, zie ik ineens op dat het 6-0 staat, wtf
Inderdaad. Te belachelijk voor woorden dit. Verdedigen als bij de F-jes en bij aanvallen staan ze met 1 of 2 man voorin dom te pingelen.quote:Op zondag 13 september 2009 16:04 schreef Ritmo het volgende:
NAC zou uit de eredivisie gezet moeten worden voor dit 'voetbal'.In jaren niet zo'n slecht team gezien, zelfs wij niet.
Dario even een publiekswisseltje gevenquote:Op zondag 13 september 2009 16:04 schreef Chadi het volgende:
Sulejmani moet er over heen denderen nu. Straks even Dario eruit voor Pantelic
Klopt ze spelen slecht maar waarom deden ze dit tegen bijvoorbeeld PSV niet?quote:Op zondag 13 september 2009 16:06 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Jij vindt NAC redelijk spelen?Kom op zeg, NAC schiet ze er nog net zelf niet in voor Ajax.
Tuurlijk speelt NAC niet goed, maar Ajax staat gewoon lekker te ballen.quote:Op zondag 13 september 2009 16:06 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Jij vindt NAC redelijk spelen?Kom op zeg, NAC schiet ze er nog net zelf niet in voor Ajax.
Wat is er zuur aan?quote:Op zondag 13 september 2009 16:02 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
verbaast me niks deze reactie. moet je op feyenoord netwerk maar eens al die zure reacties lezen in het ajax-perikelen topic
Tegen dit NAC zou de B1 van FC Bal op 't dak nog lekker staan ballen.quote:Op zondag 13 september 2009 16:08 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Tuurlijk speelt NAC niet goed, maar Ajax staat gewoon lekker te ballen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |