Hell for Cadel.quote:A puncture in a crucial moment of the #Vuelta I can handle. Useless neutral assistance and media blocking the road I really don't deserve..
Dat klopt gewoon. Evans en Sanchez zijn van dezelfde generatie en Evans heeft op meerdaagse wedstrijden meer laten zien en veel vaker op het podium gereden.quote:
De helft van zijn tijdverlies is inderdaad te wijten aan bedenkelijke hulp van de "neutrale" wagen.quote:
quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Hell for Cadel.
Farewell to Cadel.
Begrijp me niet verkeerd, het is fantastisch wat die Gesink doet maar dit is niet de eerste keer deze Vuelta dat ik het idee heb dat het bij hem hangen en wurgen is.quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:59 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ja en? Dit kan ook best Gesinks slechte dag zijn geweest. Dat kan morgen bij hem zomaar anders zijn. Daarnaast kon Basso ook niet echt veel meer.
Vind hem wel meevallen. Denk niet dat er veel gaat gebeuren.quote:
Evans is een ongelovelijke hufter als de wedstrijd is afgelopen maar al die zuinige mondjes over zijn manier van rijden verdiend ie niet. Hij heeft vaak genoeg bewezen dat hij aan valt en initiatief durft te nemen als het moet.quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:22 schreef nodisch18 het volgende:
[..]
Wel te sneu voor hem. Ik vind het een enorme drolbroek maar op dat moment lek rijden gun je zelfs Evans niet
Niet als het moet. Als het kan en dat is niet zo vaak in de grote rondesquote:Op zaterdag 12 september 2009 18:24 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Evans is een ongelovelijke hufter als de wedstrijd is afgelopen maar al die zuinige mondjes over zijn manier van rijden verdiend ie niet. Hij heeft vaak genoeg bewezen dat hij aan valt en initiatief durft te nemen als het moet.
De klim is niet lang, maar vergeet niet dat meteen daarvoor ook al een klim ligt. Als je dan 2 á 3 km aan 12/13% moet ondergaan wordt dat zwaar....quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:24 schreef knep het volgende:
[..]
Vind hem wel meevallen. Denk niet dat er veel gaat gebeuren.
Eigenlijk weer een Valverde aankomst met een stukje dalen (16%) en daarna nog een paar 100 meter bergop in de laatste kilometer.
Als Gesink nog wat wil en ook kan moet ie morgen een stuk eerder wegspringen.
Tom Danielson op twitter.quote:Got the virus that's been going around and had to really grind through this one. That was an unpleasant experience.
Het jammere is dat bijna altijd de tijdrit op de voorlaatste dag valt. Daar focust Evans op. Als deze klim op zaterdag was geweest had hij hem anders gereden.quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:25 schreef knep het volgende:
[..]
Niet als het moet. Als het kan en dat is niet zo vaak in de grote rondes.
Mwah, denk dat vooral belangrijk is hoe die gasten van vandaag herstellenquote:Op zaterdag 12 september 2009 18:27 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
De klim is niet lang, maar vergeet niet dat meteen daarvoor ook al een klim ligt. Als je dan 2 á 3 km aan 12/13% moet ondergaan wordt dat zwaar....
De rit verder is idd niet al te moeilijk, het gaat op de laatste 20 km.quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:28 schreef knep het volgende:
[..]
Mwah, denk dat vooral belangrijk is hoe die gasten van vandaag herstellen.
Vandaag en gisteren waren heel wat zwaardere ritten.
Zei je dit niet ook al na de rit van dinsdag? Vandaag ging misschien iets moeilijker dan gisteren en andere dagen, maar Valverde heeft Gesink er ook niet echt afgereden, ook niet in de laatste km waar Gesink slechts 1 seconden achter stand heeft. Gisteren heeft Gesink zelf meer gewonnen op Valverde.quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:22 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd, het is fantastisch wat die Gesink doet maar dit is niet de eerste keer deze Vuelta dat ik het idee heb dat het bij hem hangen en wurgen is.
Ontzettend knap hoor en kunnen aanklampen is ook een ontzettend nuttige kwaliteit maar het maakt het iets onlogischer dat Valverde door Gesink bedreigd gaat worden.
Over het algemeen wel hoor. Al verliest hij nu minder tijd dan vorig jaar.quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:11 schreef pfaf het volgende:
Waarom dan? Gesink heeft echt geen mindere tijdrit dan Valverde...
Valverde heeft op dit moment nog een betere tijdrit, hopelijk gaat Gesink de komende jaren ook op dat gebied een grote progressie boeken. Verwacht ik wel eigenlijk.quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:11 schreef pfaf het volgende:
Waarom dan? Gesink heeft echt geen mindere tijdrit dan Valverde...
Dan wil ik toch weer even, ten overvloede, melden dat dat totaal nergens op gebaseerd is. Sterker nog, Moncoutié staat bij de meeste volgers onderaan de lijst met jongens die je zou verdenken.quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:53 schreef UltraR het volgende:
Tja, wil toch weer even, ik weet het ten overvloede, melden dat Moncoutie bovenaan mijn lijstje met dopingverdachten staat. Dit zijn geen menselijke prestaties. 1 keer misschien, maar hij doet dit zó vaak. Hij vernietigt de andere vluchters echt.
Ik geloof er geen reet van dat hij eerlijk speelt.
Waar is dit op gebaseerd manquote:Op zaterdag 12 september 2009 19:53 schreef UltraR het volgende:
Tja, wil toch weer even, ik weet het ten overvloede, melden dat Moncoutie bovenaan mijn lijstje met dopingverdachten staat. Dit zijn geen menselijke prestaties. 1 keer misschien, maar hij doet dit zó vaak. Hij vernietigt de andere vluchters echt.
Ik geloof er geen reet van dat hij eerlijk speelt.
Wellicht Danielson omdat die een virus heeft.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:11 schreef ultra_ivo het volgende:
Morgen zullen er nog een keer 2-3 uit de top 10 wegvallen. Wie dat zijn is lastig te zeggen maar gezien het karakter van de rit gaan er klappen vallen.
Hm dat vind ik er altijd prachtig uitzien, zo'n hele groep die er dan in 1x door het werk van 2 mannetjes ofzo wordt afgeredenquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:02 schreef SaintOfKillers het volgende:
Volgens mij is Cunego geen enkele keer in beeld geweest. Toen Liquigas ging sleuren, was er plots 100 man weg.
Evans over z'n lekke band...quote:A puncture in a crucial moment of the #Vuelta I can handle. Useless neutral assistance and media blocking the road I really don't deserve..
about 3 hours ago from TwitterFon
Eigenlijk enorm jammer van Rodriguez. Als die voor z'n eigen kansen mag gaan kan hij top 5 rijden. Nu is hij idd een van de voornaamste kandidaten om zich in opdracht van Valverde op te blazen op de laatste klim. Ik vond Navarro er ook niet echt jofel uit zien op het eind. Tiralongo mag nu wel weer voor eigen kansen rijden, ben benieuwd waar die uit kan komen.quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:00 schreef Szura het volgende:
[..]
Wellicht Danielson omdat die een virus heeft.
Joacquin Rodriguez kan ook een flinke duikeling maken als die zich meot opofferen voor Valverde.
Wat is het verschil met het geval Sella waar iedereen wel overtuigt was van zijn vals spelen?quote:
Dat is meestal als straf voor geduwd/getrokken worden door de wagen, stayeren en andere kleinere overtredingen. Zelfde categorie als de 10 seconden voor Evans (te lang overgeven van een bidon). Een sprinter maalt niet om 10 seconden straftijd, wel om punten in mindering voor het groene trui klassement.quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:06 schreef TheArt het volgende:
Overigens hebben ook heel veel renners, waaronder leider Greipel, punten in mindering gekregen in het puntenklassement. Waar dat dan goed voor is, mag Joost weten.
Ultra_ivo, je hoeft me echt de regels van het wielrennen niet uit te leggenquote:Op zaterdag 12 september 2009 23:13 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Dat is meestal als straf voor geduwd/getrokken worden door de wagen, stayeren en andere kleinere overtredingen. Zelfde categorie als de 10 seconden voor Evans (te lang overgeven van een bidon). Een sprinter maalt niet om 10 seconden straftijd, wel om punten in mindering voor het groene trui klassement.
Het is Spanje, what else is new? In Italie is het jarenlang vele malen erger geweest en mocht een Franse renner de Tour kunnen winnen krijg je in Frankrijk ook dat soort praktijken.quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:12 schreef Szura het volgende:
Inderdaad ja, hoe helpen we Valverde aan de eindoverwinning
Valverde uiteraard bovenaanquote:Op zaterdag 12 september 2009 23:16 schreef SaintOfKillers het volgende:
25 punten bij Greipel is wel heel drastisch.
Zou er een geheel willekeurige renner nu plots heel dicht bij Greipel staan?
Neem ze dan gewoon uit koers of laat ze ongemoeid verder rijden. Wat is dat nu weer voor onzin, puntenstraffen gaan geven voor zoiets.quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:18 schreef TheArt het volgende:
Overigens denk ik dat ik het al weet. Iedereen met -30 of -25 is buiten tijd aangekomen, maar omdat het er zoveel waren, hebben ze iedereen opgevist. Sommige hebben nog -30, omdat die ook nog een tijdsstraf en puntenstraf (-5) hebben gekregen voor stayeren. Zoals Mouris dat heeft gekregen.
Wat is het verschil met het geval Gesink waar iedereen wel overtuigd was van zijn niet valsspelen?quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:45 schreef UltraR het volgende:
[..]
Wat is het verschil met het geval Sella waar iedereen wel overtuigt was van zijn vals spelen?
Krijgt die neutrale motor ook nog een straf? En de persmotoren die alles ophielden toen Evans langs de kant stond?quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:18 schreef Ericr het volgende:
[..]
Het is Spanje, what else is new? In Italie is het jarenlang vele malen erger geweest en mocht een Franse renner de Tour kunnen winnen krijg je in Frankrijk ook dat soort praktijken.
Evans krijgt terecht die straf. In het zicht van de camera en jurywagen aan een bidon gaan hangen is niet zo handig.
Wat denk je zelf? Of waren het retorische vragen?quote:Op zondag 13 september 2009 00:11 schreef wimderon het volgende:
[..]
Krijgt die neutrale motor ook nog een straf? En de persmotoren die alles ophielden toen Evans langs de kant stond?
http://www.cadelevans.com.au/race_stages.aspx?StageID=38&RaceID=9quote:Phhhhh.... All good until a ridiculous misfortune when I punctured. Puncturing at that moment is bad luck, but the imbeciles from Shimano neutral service COULD NOT CHANGE MY WHEEL! Err...slight problem when the GC group is riding away from you on the second last hilltop finish of the Vuelta. So of course the Tv and photographers want to capture this dramatic moment, so then they blocked the team whilst doing so, leaving Nick the quick thinking team mechanic running up the hill through a traffic jam with my spare bike. Well at least I could continue....1'23" later.... Now i'm 4th at some ~1'23" - by coincidence? After the BS I have been through just to get to this race, i am not so sure i deserved that.
Tomorrow is a new day...
Wat denk je?quote:Op zondag 13 september 2009 00:31 schreef Ericr het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Of waren het retorische vragen?
Evans heeft gewoon de pech dat hij geen Spanjaard is. Maar verder had waarschijnlijk iedere andere renner die kort in het klassement stond en in het zicht van camera en jurywagen aan een bidon gaat hangen een tijdstraf gehad. Die bidontruc bestraffen is verder niks mis mee, ook niet als je door geklungel van een materiaalman tijd verliest of als je gehinderd bent door persmotoren.
Evans is trouwens zijn altijd koele zelf :
[..]
http://www.cadelevans.com.au/race_stages.aspx?StageID=38&RaceID=9
Dat zou ook geen verkeerde prijs zijn.quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
Trouwens wel in het voordeel van Gesink, als die nog wat punten kan pakken voor het bergklassement, dan kan hij de combine nog winnen, hij staat nu maar 1 punt (of plaats) achter op Valverde.
In eerste instantie was lang niet iedereen overtuigd van zijn valsspelen. Dezelfde redenatie die nu voor Moncoutie wordt gehanteerd werd door verschillenden hier ook voor Sella gehanteerd.quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:45 schreef UltraR het volgende:
[..]
Wat is het verschil met het geval Sella waar iedereen wel overtuigt was van zijn vals spelen?
Wat het verschil is? Huizenhoog.quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:45 schreef UltraR het volgende:
[..]
In de vuelta van vorig jaar deed moncoutie min of meer hetzelfde als Sella, ook 3 dagen achtereen in de aanval, als ik het me goed herinner won hij er 2, en eindigde de 3e in de groep met favorieten o.i.d.quote:Op zondag 13 september 2009 07:11 schreef Zelva het volgende:
[..]
Wat het verschil is? Huizenhoog.
Dat Sella élke dag in de bergen in de aanval was, en al ver voor de slotklim solo reed en dan ook geen tijd verloor op de klassementsmannen op de slotklim. En dan gezellig ook nog even bijna iedereen naar huis rijden in de loeizware klimtijdrit, om in de laatste bergrit alle klassementsmannen nog even een poepje te laten ruiken. Als hij niet door een val veel tijd had verloren, had Contador nog niet alle drie de grote rondes gewonnen.
Moncoutié heeft het eergisteren gewoon lekker rustig aangedaan, komt op 8 minuten binnen en had dus gisteren nog wat over. In de laatste 34 kilometer verliest hij meer dan 11 minuten op de klassementsmannen.
Wat heeft Gesink er nou weer mee te maken? Wanneer heeft hij ooit iets vergelijkbaars gedaan? Hij zit sowieso nooit mee in een ontsnapping, dus die vergelijking raakt kan noch wal.quote:Op zondag 13 september 2009 00:09 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wat is het verschil met het geval Gesink waar iedereen wel overtuigd was van zijn niet valsspelen?
Die verschillen tussen Sella en Moncoutié zijn voor mij vrij duidelijk trouwens.
Je bedoelt vast het combinatie-klassement? Ja, daar staat hij 2e dus hij rijdt in het wit.quote:Op zondag 13 september 2009 07:38 schreef mrkrul het volgende:
Rijdt Gesink in het wit? Hij is 2e in het allround klassement.......
Tja, deze tijdstraf valt niet zoveel op af te dingen. Als je ergens over wilt zeiken moet het over de 'hulp' gaan bij de pech. Een gaatje van 25 sec had Evans nog wel dicht gekregen denk ik.quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:53 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dat is pas consequent zijn.
Het was nog niet genoeg dat Valverde bij dopingsschandalen wordt weggemoffeld, bij tijdritten vooruit wordt getrokken door de Guardia Civil en zijn grootste concurrent niet wordt geholpen bij pech. Dan moet je natuurlijk ook een tijdstraf geven voor de drinkbus-truck die alle dagen 85 keer plaats vindt.
Oh nou snap ik ook waarom Henderson zo boos was op zijn twitter. Hij heeft trouwens gelijk moet ik zeggen. Dit vind ik vreemd. Wat een onzin. !!!quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:23 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Neem ze dan gewoon uit koers of laat ze ongemoeid verder rijden. Wat is dat nu weer voor onzin, puntenstraffen gaan geven voor zoiets.
Dat lijkt me echt een verhaal ŕ la "Ha, Greipel buiten tijd, we flikkeren hem er uit! Shit, dan moeten we die anderen ook uitsluiten, dat zijn er toch te veel. Fuck, wat nu? Wacht, we geven ze allemaal een volstrekt onlogische puntenstraf! Dat valt helemaal niet op! Briljant!!!"
Dat geeft nou juist net aan hoe krom die uitspraken over Moncoutié zijn..quote:Op zondag 13 september 2009 10:29 schreef UltraR het volgende:
[..]
Wat heeft Gesink er nou weer mee te maken? Wanneer heeft hij ooit iets vergelijkbaars gedaan? Hij zit sowieso nooit mee in een ontsnapping, dus die vergelijking raakt kan noch wal.
Met de +/- veertig die er al uitgestapt/uitgevallen waren zou het anders wel een erg klein pelotonnetje worden.quote:Op zondag 13 september 2009 11:24 schreef Wombcat het volgende:
Wat is eigenlijk de reden dat iedereen weer opgepikt is? Waren er bijzondere weersomstandigheden of was de groep alleen maar te groot?
Ik maak me pas zorgen als Moncoutie vier bergetappes achter elkaar wint.quote:Op zondag 13 september 2009 06:40 schreef Wombcat het volgende:
[..]
In eerste instantie was lang niet iedereen overtuigd van zijn valsspelen. Dezelfde redenatie die nu voor Moncoutie wordt gehanteerd werd door verschillenden hier ook voor Sella gehanteerd.
Overigens hebben we de afgelopen jaren gezien dat als een prestatie te mooi is om waar te zijn, die in het algemeen achteraf inderdaad ook te mooi blijkt om waar te zijn.
Dit is wat anders hoor. Dit is een paar km. op een plateau tussen twee klimmen in. Dat van gisteren was een stukje afdaling midden in de slotklim.quote:Op zondag 13 september 2009 13:03 schreef Atreidez het volgende:
Weer zo'n stukje vlak in laatste klimmen, hopen dat Gesink ze benen niet weer vollopen als hij moet opschakelen
Nu zit er ook weer een (steil) stukje afdaling in vlak voor de finish.quote:Op zondag 13 september 2009 13:24 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dit is wat anders hoor. Dit is een paar km. op een plateau tussen twee klimmen in. Dat van gisteren was een stukje afdaling midden in de slotklim.
Ah, dat bedoel je. Maar de kans is ook groot dat dan de verschillen al zijn gemaakt. Vooral de km. 4 t/m 6 zijn loodzwaar.quote:Op zondag 13 september 2009 13:52 schreef eentwee het volgende:
[..]
Nu zit er ook weer een (steil) stukje afdaling in vlak voor de finish.
quote:Na 11u lang op bed zijn de benen hopelijk goed genoeg hersteld voor vandaag.Nu droog, hopelijk blijft dat zo! Vandaag in de witte trui.
Voorbereiding op het WK?quote:Op zondag 13 september 2009 14:49 schreef Thomas B. het volgende:
Pff waarom is Cancellara er nou weer uit?
quote:Op zondag 13 september 2009 16:01 schreef Thomas B. het volgende:
Ok, het is 16.00... nou opzouten met dat gehonkbal.
Tankinkquote:Op zondag 13 september 2009 15:56 schreef Ambrosius het volgende:
Nog ca. 45 km, nog altijd 8,5 minuut.
Trainen in wedstrijdverband is toch wat anders dan alleen.quote:Op zondag 13 september 2009 16:04 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
TankinkHeld!
Vind het toch wel raar hoor dat er zoveel grote namen zijn die even een halve Vuelta gaan rijden als 'opwarmertje'. Rijd de Vuelta en laat zien wat je kan of rijd 'm niet niet en ga gewoon hard trainen voor het WK.
Vind het ook wel een leuke sport hoor. Maar nu zit het gewoon kostbare minuten van de toch al geringe tijd die beschikbaar is voor de Vuelta te verknallen.quote:Op zondag 13 september 2009 16:01 schreef pfaf het volgende:
[..]Honkbal
Maar laat de Vuelta maar komen inderdaad
Ja begrijp ik. Maar ben je het met me eens dat het toch enigszins opportunistisch is? Ik bedoel, het was duidelijk dat ze niet voor het klassement gaan, maar iemand als Cancellara of Schleck wil je geen halve races zien rijden.quote:Op zondag 13 september 2009 16:05 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Trainen in wedstrijdverband is toch wat anders dan alleen.
Dat is idd jammer, al mag je van Cancellera wel zeggen dat hij zich heeft laten zien met 2 etappeoverwinningen.quote:Op zondag 13 september 2009 16:08 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ja begrijp ik. Maar ben je het met me eens dat het toch enigszins opportunistisch is? Ik bedoel, het was duidelijk dat ze niet voor het klassement gaan, maar iemand als Cancellara of Schleck wil je geen halve races zien rijden.
En smal en slecht wegdek op de slotklim, oei.quote:Op zondag 13 september 2009 16:19 schreef TheArt het volgende:
Gevaarlijke omstandigheden zeg. Opletten dus.
Op tv zijn ze er gewoonquote:Op zondag 13 september 2009 16:30 schreef vaarsuvius het volgende:
Zijn de nederlandse commentatoren helemaal weg vandaag, of zijn ze er eerst wel geweest en hebben ze nu een storing?
Is de term 'het nieuwe wielrennen' al gevallen?quote:Op zondag 13 september 2009 16:19 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ja hoor, issie weer, Maarten Ducrot en deel 682 over de 'oortjes-terreur'
Zit ietsje verder naar achter, maar ze rijden hard en allemaal achter elkaar door het tempo van Liquigas.quote:Op zondag 13 september 2009 16:46 schreef yapie het volgende:
Volgens de engelse commentator Gesink ver van achter, misschien in problemen.
Hij rijd in een witte trui he.quote:Op zondag 13 september 2009 16:46 schreef yapie het volgende:
Volgens de engelse commentator Gesink ver van achter, misschien in problemen.
En gewoon rond plaats 10.quote:Op zondag 13 september 2009 16:47 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Hij rijd in een witte trui he.
Die Fries houdt wel van waterquote:Op zondag 13 september 2009 16:54 schreef TheArt het volgende:
Allez Johnny, bijten.
Weening opvallend goed vandaag.
Jawelquote:Op zondag 13 september 2009 16:57 schreef FredWielergek het volgende:
Zo creatief zijn de belgen dus niet.
De Belgen hebben dat wel door. Daar kunnen ze gewoon door elkaar blijven praten door de telefoon.quote:Op zondag 13 september 2009 16:58 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Telefoon overgeven? Mart, loop niet zo te klooien en zet em op speaker
Aan de aankomst, boven op La Pandera.quote:Op zondag 13 september 2009 16:59 schreef northernlight81 het volgende:
Waar zitten de verslaggevers dan dat GSM wel werkt, maar een satelietverbinding niet.
Dat kan niet op de Philips Diga van Mart.quote:Op zondag 13 september 2009 16:58 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Telefoon overgeven? Mart, loop niet zo te klooien en zet em op speaker
Ze hebben daar een mobiele gsm mast die wel nog werkt.quote:Op zondag 13 september 2009 16:59 schreef northernlight81 het volgende:
Waar zitten de verslaggevers dan dat GSM wel werkt, maar een satelietverbinding niet.
Goud schijnt hem ook goed te staan...quote:
Wiequote:Op zondag 13 september 2009 17:10 schreef wdn het volgende:
Ik zou graag Geesink eens zien aanvallen.
Anton gaat jou nog eens aanvallen omdat je dergelijke opmerkingen maakt.quote:Op zondag 13 september 2009 17:10 schreef wdn het volgende:
Ik zou graag Geesink eens zien aanvallen.
Zo mooi is het toch niet?quote:Op zondag 13 september 2009 17:11 schreef Barnet_Bee het volgende:
Ben benieuwd of iemand het op dat stijle stuk gaat proberen. Basso, met zijn matige tijdrit, zou eigenlijk wel moeten gaan.
Ik vind er niks aan.quote:Op zondag 13 september 2009 17:16 schreef Droopie het volgende:
Die berg is stijl zeg poeh he
Is alleen al mooi dat ie het probeertquote:
iddquote:Op zondag 13 september 2009 17:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is alleen al mooi dat ie het probeert
Sanchez gaat zo ook weer helpen heur ....quote:
niet zo gek/bijzonder toch?quote:Op zondag 13 september 2009 17:19 schreef marcodej het volgende:
Gaat die Euskaltel Valverde nu helpen?
Slingeren op dat smalle weggetje.quote:Op zondag 13 september 2009 17:20 schreef Ambrosius het volgende:
Tankink, sla Piti van z'n fiets zometeen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |