Ja begrijp ik. Maar ben je het met me eens dat het toch enigszins opportunistisch is? Ik bedoel, het was duidelijk dat ze niet voor het klassement gaan, maar iemand als Cancellara of Schleck wil je geen halve races zien rijden.quote:Op zondag 13 september 2009 16:05 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Trainen in wedstrijdverband is toch wat anders dan alleen.
Dat is idd jammer, al mag je van Cancellera wel zeggen dat hij zich heeft laten zien met 2 etappeoverwinningen.quote:Op zondag 13 september 2009 16:08 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ja begrijp ik. Maar ben je het met me eens dat het toch enigszins opportunistisch is? Ik bedoel, het was duidelijk dat ze niet voor het klassement gaan, maar iemand als Cancellara of Schleck wil je geen halve races zien rijden.
En smal en slecht wegdek op de slotklim, oei.quote:Op zondag 13 september 2009 16:19 schreef TheArt het volgende:
Gevaarlijke omstandigheden zeg. Opletten dus.
Op tv zijn ze er gewoonquote:Op zondag 13 september 2009 16:30 schreef vaarsuvius het volgende:
Zijn de nederlandse commentatoren helemaal weg vandaag, of zijn ze er eerst wel geweest en hebben ze nu een storing?
Is de term 'het nieuwe wielrennen' al gevallen?quote:Op zondag 13 september 2009 16:19 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ja hoor, issie weer, Maarten Ducrot en deel 682 over de 'oortjes-terreur'
Zit ietsje verder naar achter, maar ze rijden hard en allemaal achter elkaar door het tempo van Liquigas.quote:Op zondag 13 september 2009 16:46 schreef yapie het volgende:
Volgens de engelse commentator Gesink ver van achter, misschien in problemen.
Hij rijd in een witte trui he.quote:Op zondag 13 september 2009 16:46 schreef yapie het volgende:
Volgens de engelse commentator Gesink ver van achter, misschien in problemen.
En gewoon rond plaats 10.quote:Op zondag 13 september 2009 16:47 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Hij rijd in een witte trui he.
Die Fries houdt wel van waterquote:Op zondag 13 september 2009 16:54 schreef TheArt het volgende:
Allez Johnny, bijten.
Weening opvallend goed vandaag.
Jawelquote:Op zondag 13 september 2009 16:57 schreef FredWielergek het volgende:
Zo creatief zijn de belgen dus niet.
De Belgen hebben dat wel door. Daar kunnen ze gewoon door elkaar blijven praten door de telefoon.quote:Op zondag 13 september 2009 16:58 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Telefoon overgeven? Mart, loop niet zo te klooien en zet em op speaker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |