Hell for Cadel.quote:A puncture in a crucial moment of the #Vuelta I can handle. Useless neutral assistance and media blocking the road I really don't deserve..
Dat klopt gewoon. Evans en Sanchez zijn van dezelfde generatie en Evans heeft op meerdaagse wedstrijden meer laten zien en veel vaker op het podium gereden.quote:
De helft van zijn tijdverlies is inderdaad te wijten aan bedenkelijke hulp van de "neutrale" wagen.quote:
quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Hell for Cadel.
Farewell to Cadel.
Begrijp me niet verkeerd, het is fantastisch wat die Gesink doet maar dit is niet de eerste keer deze Vuelta dat ik het idee heb dat het bij hem hangen en wurgen is.quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:59 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ja en? Dit kan ook best Gesinks slechte dag zijn geweest. Dat kan morgen bij hem zomaar anders zijn. Daarnaast kon Basso ook niet echt veel meer.
Vind hem wel meevallen. Denk niet dat er veel gaat gebeuren.quote:
Evans is een ongelovelijke hufter als de wedstrijd is afgelopen maar al die zuinige mondjes over zijn manier van rijden verdiend ie niet. Hij heeft vaak genoeg bewezen dat hij aan valt en initiatief durft te nemen als het moet.quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:22 schreef nodisch18 het volgende:
[..]
Wel te sneu voor hem. Ik vind het een enorme drolbroek maar op dat moment lek rijden gun je zelfs Evans niet
Niet als het moet. Als het kan en dat is niet zo vaak in de grote rondesquote:Op zaterdag 12 september 2009 18:24 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Evans is een ongelovelijke hufter als de wedstrijd is afgelopen maar al die zuinige mondjes over zijn manier van rijden verdiend ie niet. Hij heeft vaak genoeg bewezen dat hij aan valt en initiatief durft te nemen als het moet.
De klim is niet lang, maar vergeet niet dat meteen daarvoor ook al een klim ligt. Als je dan 2 á 3 km aan 12/13% moet ondergaan wordt dat zwaar....quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:24 schreef knep het volgende:
[..]
Vind hem wel meevallen. Denk niet dat er veel gaat gebeuren.
Eigenlijk weer een Valverde aankomst met een stukje dalen (16%) en daarna nog een paar 100 meter bergop in de laatste kilometer.
Als Gesink nog wat wil en ook kan moet ie morgen een stuk eerder wegspringen.
Tom Danielson op twitter.quote:Got the virus that's been going around and had to really grind through this one. That was an unpleasant experience.
Het jammere is dat bijna altijd de tijdrit op de voorlaatste dag valt. Daar focust Evans op. Als deze klim op zaterdag was geweest had hij hem anders gereden.quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:25 schreef knep het volgende:
[..]
Niet als het moet. Als het kan en dat is niet zo vaak in de grote rondes.
Mwah, denk dat vooral belangrijk is hoe die gasten van vandaag herstellenquote:Op zaterdag 12 september 2009 18:27 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
De klim is niet lang, maar vergeet niet dat meteen daarvoor ook al een klim ligt. Als je dan 2 á 3 km aan 12/13% moet ondergaan wordt dat zwaar....
De rit verder is idd niet al te moeilijk, het gaat op de laatste 20 km.quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:28 schreef knep het volgende:
[..]
Mwah, denk dat vooral belangrijk is hoe die gasten van vandaag herstellen.
Vandaag en gisteren waren heel wat zwaardere ritten.
Zei je dit niet ook al na de rit van dinsdag? Vandaag ging misschien iets moeilijker dan gisteren en andere dagen, maar Valverde heeft Gesink er ook niet echt afgereden, ook niet in de laatste km waar Gesink slechts 1 seconden achter stand heeft. Gisteren heeft Gesink zelf meer gewonnen op Valverde.quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:22 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd, het is fantastisch wat die Gesink doet maar dit is niet de eerste keer deze Vuelta dat ik het idee heb dat het bij hem hangen en wurgen is.
Ontzettend knap hoor en kunnen aanklampen is ook een ontzettend nuttige kwaliteit maar het maakt het iets onlogischer dat Valverde door Gesink bedreigd gaat worden.
Over het algemeen wel hoor. Al verliest hij nu minder tijd dan vorig jaar.quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:11 schreef pfaf het volgende:
Waarom dan? Gesink heeft echt geen mindere tijdrit dan Valverde...
Valverde heeft op dit moment nog een betere tijdrit, hopelijk gaat Gesink de komende jaren ook op dat gebied een grote progressie boeken. Verwacht ik wel eigenlijk.quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:11 schreef pfaf het volgende:
Waarom dan? Gesink heeft echt geen mindere tijdrit dan Valverde...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |