Wat is het verschil met het geval Gesink waar iedereen wel overtuigd was van zijn niet valsspelen?quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:45 schreef UltraR het volgende:
[..]
Wat is het verschil met het geval Sella waar iedereen wel overtuigt was van zijn vals spelen?
Krijgt die neutrale motor ook nog een straf? En de persmotoren die alles ophielden toen Evans langs de kant stond?quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:18 schreef Ericr het volgende:
[..]
Het is Spanje, what else is new? In Italie is het jarenlang vele malen erger geweest en mocht een Franse renner de Tour kunnen winnen krijg je in Frankrijk ook dat soort praktijken.
Evans krijgt terecht die straf. In het zicht van de camera en jurywagen aan een bidon gaan hangen is niet zo handig.
Wat denk je zelf? Of waren het retorische vragen?quote:Op zondag 13 september 2009 00:11 schreef wimderon het volgende:
[..]
Krijgt die neutrale motor ook nog een straf? En de persmotoren die alles ophielden toen Evans langs de kant stond?
http://www.cadelevans.com.au/race_stages.aspx?StageID=38&RaceID=9quote:Phhhhh.... All good until a ridiculous misfortune when I punctured. Puncturing at that moment is bad luck, but the imbeciles from Shimano neutral service COULD NOT CHANGE MY WHEEL! Err...slight problem when the GC group is riding away from you on the second last hilltop finish of the Vuelta. So of course the Tv and photographers want to capture this dramatic moment, so then they blocked the team whilst doing so, leaving Nick the quick thinking team mechanic running up the hill through a traffic jam with my spare bike. Well at least I could continue....1'23" later.... Now i'm 4th at some ~1'23" - by coincidence? After the BS I have been through just to get to this race, i am not so sure i deserved that.
Tomorrow is a new day...
Wat denk je?quote:Op zondag 13 september 2009 00:31 schreef Ericr het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Of waren het retorische vragen?
Evans heeft gewoon de pech dat hij geen Spanjaard is. Maar verder had waarschijnlijk iedere andere renner die kort in het klassement stond en in het zicht van camera en jurywagen aan een bidon gaat hangen een tijdstraf gehad. Die bidontruc bestraffen is verder niks mis mee, ook niet als je door geklungel van een materiaalman tijd verliest of als je gehinderd bent door persmotoren.
Evans is trouwens zijn altijd koele zelf :
[..]
http://www.cadelevans.com.au/race_stages.aspx?StageID=38&RaceID=9
Dat zou ook geen verkeerde prijs zijn.quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
Trouwens wel in het voordeel van Gesink, als die nog wat punten kan pakken voor het bergklassement, dan kan hij de combine nog winnen, hij staat nu maar 1 punt (of plaats) achter op Valverde.
In eerste instantie was lang niet iedereen overtuigd van zijn valsspelen. Dezelfde redenatie die nu voor Moncoutie wordt gehanteerd werd door verschillenden hier ook voor Sella gehanteerd.quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:45 schreef UltraR het volgende:
[..]
Wat is het verschil met het geval Sella waar iedereen wel overtuigt was van zijn vals spelen?
Wat het verschil is? Huizenhoog.quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:45 schreef UltraR het volgende:
[..]
In de vuelta van vorig jaar deed moncoutie min of meer hetzelfde als Sella, ook 3 dagen achtereen in de aanval, als ik het me goed herinner won hij er 2, en eindigde de 3e in de groep met favorieten o.i.d.quote:Op zondag 13 september 2009 07:11 schreef Zelva het volgende:
[..]
Wat het verschil is? Huizenhoog.
Dat Sella élke dag in de bergen in de aanval was, en al ver voor de slotklim solo reed en dan ook geen tijd verloor op de klassementsmannen op de slotklim. En dan gezellig ook nog even bijna iedereen naar huis rijden in de loeizware klimtijdrit, om in de laatste bergrit alle klassementsmannen nog even een poepje te laten ruiken. Als hij niet door een val veel tijd had verloren, had Contador nog niet alle drie de grote rondes gewonnen.
Moncoutié heeft het eergisteren gewoon lekker rustig aangedaan, komt op 8 minuten binnen en had dus gisteren nog wat over. In de laatste 34 kilometer verliest hij meer dan 11 minuten op de klassementsmannen.
Wat heeft Gesink er nou weer mee te maken? Wanneer heeft hij ooit iets vergelijkbaars gedaan? Hij zit sowieso nooit mee in een ontsnapping, dus die vergelijking raakt kan noch wal.quote:Op zondag 13 september 2009 00:09 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wat is het verschil met het geval Gesink waar iedereen wel overtuigd was van zijn niet valsspelen?
Die verschillen tussen Sella en Moncoutié zijn voor mij vrij duidelijk trouwens.
Je bedoelt vast het combinatie-klassement? Ja, daar staat hij 2e dus hij rijdt in het wit.quote:Op zondag 13 september 2009 07:38 schreef mrkrul het volgende:
Rijdt Gesink in het wit? Hij is 2e in het allround klassement.......
Tja, deze tijdstraf valt niet zoveel op af te dingen. Als je ergens over wilt zeiken moet het over de 'hulp' gaan bij de pech. Een gaatje van 25 sec had Evans nog wel dicht gekregen denk ik.quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:53 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dat is pas consequent zijn.
Het was nog niet genoeg dat Valverde bij dopingsschandalen wordt weggemoffeld, bij tijdritten vooruit wordt getrokken door de Guardia Civil en zijn grootste concurrent niet wordt geholpen bij pech. Dan moet je natuurlijk ook een tijdstraf geven voor de drinkbus-truck die alle dagen 85 keer plaats vindt.
Oh nou snap ik ook waarom Henderson zo boos was op zijn twitter. Hij heeft trouwens gelijk moet ik zeggen. Dit vind ik vreemd. Wat een onzin. !!!quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:23 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Neem ze dan gewoon uit koers of laat ze ongemoeid verder rijden. Wat is dat nu weer voor onzin, puntenstraffen gaan geven voor zoiets.
Dat lijkt me echt een verhaal à la "Ha, Greipel buiten tijd, we flikkeren hem er uit! Shit, dan moeten we die anderen ook uitsluiten, dat zijn er toch te veel. Fuck, wat nu? Wacht, we geven ze allemaal een volstrekt onlogische puntenstraf! Dat valt helemaal niet op! Briljant!!!"
Dat geeft nou juist net aan hoe krom die uitspraken over Moncoutié zijn..quote:Op zondag 13 september 2009 10:29 schreef UltraR het volgende:
[..]
Wat heeft Gesink er nou weer mee te maken? Wanneer heeft hij ooit iets vergelijkbaars gedaan? Hij zit sowieso nooit mee in een ontsnapping, dus die vergelijking raakt kan noch wal.
Met de +/- veertig die er al uitgestapt/uitgevallen waren zou het anders wel een erg klein pelotonnetje worden.quote:Op zondag 13 september 2009 11:24 schreef Wombcat het volgende:
Wat is eigenlijk de reden dat iedereen weer opgepikt is? Waren er bijzondere weersomstandigheden of was de groep alleen maar te groot?
Ik maak me pas zorgen als Moncoutie vier bergetappes achter elkaar wint.quote:Op zondag 13 september 2009 06:40 schreef Wombcat het volgende:
[..]
In eerste instantie was lang niet iedereen overtuigd van zijn valsspelen. Dezelfde redenatie die nu voor Moncoutie wordt gehanteerd werd door verschillenden hier ook voor Sella gehanteerd.
Overigens hebben we de afgelopen jaren gezien dat als een prestatie te mooi is om waar te zijn, die in het algemeen achteraf inderdaad ook te mooi blijkt om waar te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |