Hoe kom je erbij dat Saoedi-Arabië een democratie is terwijl politieke partijen verboden zijn in dat land.quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:11 schreef Meki het volgende:
[..]
Egypte en Iran en S.Arabie en Soedan hebben allemaal een democratische gekozen regering
Behalve Libie niet.
FOUT !!
Nee, een reactie nadat je volledig bent afgeserveerd na deze post:quote:
case closed, volgende kloonquote:Op zaterdag 12 september 2009 19:20 schreef Middle-East het volgende:
[..]
Het koningshuis in Saudi-Arabië is nou niet echt islamitisch te noemen.
Libië, sinds wanneer is gekke Qadaffi een islamist?
Soedan, daar zijn de islamisten idd aan de macht.
Iran... had ik al genoemd dus begrijp niet waarom jij het weer in je lijst zet.
Afghanistan.. geen democratie volgens jou? En dat terwijl Nederlandse troepen op dit moment de jonge democratie aldaar beschermen.
Yemen en Syrië: seculiere dictators?
Wat is er mis met mijn post?quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:49 schreef RobbieRivera het volgende:
[..]
Nee, een reactie nadat je volledig bent afgeserveerd na deze post:
[..]
case closed, volgende kloon
Is je dat niet door WT en TWM niet duidelijk genoeg gemaakt dan?quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:50 schreef Middle-East het volgende:
[..]
Wat is er mis met mijn post?
Nee.quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:51 schreef RobbieRivera het volgende:
[..]
Is je dat niet door WT en TWM niet duidelijk genoeg gemaakt dan?
Iddquote:Op zaterdag 12 september 2009 15:26 schreef Desunoto het volgende:
Wilders is een vaag aandachtsgeil persoon die van allerlei onzin roept en ik mag hem niet. Maar dat 'ie daarom voor de rechter moet komen is onzin. Zo kan je half Nederland wel vervolgen om uitspraken..
Nou, volgens mij valt dat wel mee. Volgens mij kun je de dingen waarvoor Janmaat destijds werd veroordeeld nu rustig zeggen.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:04 schreef Lub_ya het volgende:
De vrijheid van meningsuiting wordt steeds beperkter lijkt het. Mill zou er in ieder geval niet enthousiast over zijn.
http://www.volkskrant.nl/(...)_voor_imam_El_Moumniquote:De Rotterdamse imam Khalil el Moumni is maandag door de rechtbank in Rotterdam vrijgesproken van het opzettelijk discrimineren van homoseksuelen en het aanzetten tot discriminatie en haat jegens homoseksuelen. Volgens de rechter vallen de uitspraken van de imam onder de godsdienstvrijheid.
Klopt. En daarom gaat het iedereen aan die geen geloof heeft om zich achter te verschuilen.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:24 schreef yyentle het volgende:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)_voor_imam_El_Moumni
Als ik bovenstaand stukje lees, dan denk ik dat het niet alleen om Wilders gaat, maar ook om de vrijheid van meningsuiting voor de mensen die geen boek hebben waarachter ze zich kunnen verschuilen.
Het is vreemd dat iemand zich moet verdedigen tov mensen die hier te gast zijn en de cultuur van hun gastland niet respecteren en zelfs veroordelen, integratie tegenwerken oftewel misbruik maken van de gastvrijheid.quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Laat het gelul over de linkse media dan in ieder geval eens ophouden als de meest rechtse politicus zich vierkant gestuend wordt door de grootste krant van ons land.
Voor de rest vind ik het een zinloos proces, laat het er maar niet komen want mensen willen er toch niks van leren. De vrijheid van meningsuiting is allang verkracht helaas en gegijzeld door mensen die denken dat het het recht van discrimineren, schelden en beledigen betekent.
Deel 1 was gewoon volgepost hoor. Maar misschien is daar intussen wat opgeruimd zodat het lijkt alsof 'ie voortijdig gesloten werd?quote:Op zondag 13 september 2009 08:40 schreef nummer_zoveel het volgende:
Deel 1 is voortijdig gesloten maar toch een deel 2?
Dit inderdaad.quote:Op zondag 13 september 2009 10:52 schreef Igen het volgende:
[..]
Deel 1 was gewoon volgepost hoor. Maar misschien is daar intussen wat opgeruimd zodat het lijkt alsof 'ie voortijdig gesloten werd?
Dus jij vindt dat Wilders niet over zijn eigen individuele rechtszaak mag praten?quote:
Ah, ok.quote:Op zondag 13 september 2009 10:52 schreef Igen het volgende:
[..]
Deel 1 was gewoon volgepost hoor. Maar misschien is daar intussen wat opgeruimd zodat het lijkt alsof 'ie voortijdig gesloten werd?
Niet als andere politici dat niet mogen.quote:Op zondag 13 september 2009 11:42 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dus jij vindt dat Wilders niet over zijn eigen individuele rechtszaak mag praten?
Jouw linkse correctheid begint krankzinnige vormen aan te nemen. Iemand mag zih niet in zijn eigen rechtszaak verdedigen? Met lui zoals jou kunnen we beter meteen gelijk de macht overdragen aan de aanhangers van de islam.quote:Op zondag 13 september 2009 11:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Niet als andere politici dat niet mogen.
Doe niet zo raar. Ik zeg dat Wilders er best over mag praten als andere politici dat ook mogen.quote:Op zondag 13 september 2009 11:46 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Jouw linkse correctheid begint krankzinnige vormen aan te nemen. Iemand mag zih niet in zijn eigen rechtszaak verdedigen? Met lui zoals jou kunnen we beter meteen gelijk de macht overdragen aan de aanhangers van de islam.
Al zouden andere politici er niet over mogen praten, dan mag hij er nog over praten. Wilders is partij in deze rechtszaak, figuren als Pechtold en Halsema niet.quote:Op zondag 13 september 2009 11:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Doe niet zo raar. Ik zeg dat Wilders er best over mag praten als andere politici dat ook mogen.
Ja, ik snap dat jij een voorstander bent van grote leiders die meer mogen dan de rest, ik niet. Jij wilt blijkbaar een showproces, ik niet.quote:Op zondag 13 september 2009 11:52 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Al zouden andere politici er niet over mogen praten, dan mag hij er nog over praten. Wilders is partij in deze rechtszaak, figuren als Pechtold en Halsema niet.
Een showproces wanneer een verdachte het recht heeft om zich in zijn eigen rechtszaak te verdedigen tegen ridicule aanklachten? Ik neem jou steeds minder serieus.quote:Op zondag 13 september 2009 11:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, ik snap dat jij een voorstander bent van grote leiders die meer mogen dan de rest, ik niet. Jij wilt blijkbaar een showproces, ik niet.
Dat jij aangeeft dat een bepaalde groep mensen hier slechts te gast is, en dus niet eens gelijkwaardig is aan jou, geeft al voldoende aan. Hoe heeft dat zover kunnen komen !?!quote:Op zondag 13 september 2009 03:40 schreef DikVoormekaar het volgende:
[..]
Het is vreemd dat iemand zich moet verdedigen tov mensen die hier te gast zijn en de cultuur van hun gastland niet respecteren en zelfs veroordelen, integratie tegenwerken oftewel misbruik maken van de gastvrijheid.
Het is de omgekeerde wereld.
De gastheer aangeklaagd door de gast omdat hij niet akkoord is.
Dat is de kern van het proces. Hoe het zover is kunnen komen !?!
De vrijheid van meningsuiting is allang verkracht toen Theo van Gogh werd vermoord door een moslim.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |