Dat je eens op moet houden met Wilders als een dictator neer te zetten, terwijl in landen waar jouw "vreedzame" geloof wordt beleden werkelijk dictators aan de macht zijn.quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:04 schreef Meki het volgende:
[..]
Hitler is ook democratisch aan de macht gekomen met een dubbele agenda.
Wat wil je ermee zeggen ?
Even voor je verbeterd.quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:05 schreef Meki het volgende:
[..]
www.watwilwilders.nl geeft een duidelijke beeld Islamitische propaganda mening over Wilders
Ik ben moslim en ben geen voorstander van Sharia ? wat wil je zeggen ?quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:05 schreef RobbieRivera het volgende:
[..]
Dat het met de islam net zo zal gaan. Ze zitten hier met een dubbele agenda in de politiek, en zullen de sharia invoeren bij meerderheid van stemmen. Dat heet dan democratie.
Kun je een paar voorbeelden geven?quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:05 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Dat je eens op moet houden met Wilders als een dictator neer te zetten, terwijl in landen waar jouw "vreedzame" geloof wordt beleden werkelijk dictators aan de macht zijn.
Ik begrijp het, je kan maar niet hebben dat wilders wordt gekwetstquote:
Die voorbeelden van dictators heb ik al eerder in dit topic gegeven, maar ik wil het best herhalen. Ik denk vooral aan landen als Libië, Egypte, Soedan, Iran, Saoedi Arabië en ga zo maar door.quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:07 schreef Middle-East het volgende:
[..]
Kun je een paar voorbeelden geven?
Noem eens wat namen,quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:05 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Dat je eens op moet houden met Wilders als een dictator neer te zetten, terwijl in landen waar jouw "vreedzame" geloof wordt beleden werkelijk dictators aan de macht zijn.
woudenquote:Op zaterdag 12 september 2009 19:06 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik ben moslim en ben geen voorstander van Sharia ? wat wil je zeggen ?
Als we Sharia wouden hadden we allang met minister van justitie gesproken dus deze redenering is fout.
geregistreerd op: zaterdag 12 september 2009 @ 18:37quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:07 schreef Middle-East het volgende:
[..]
Kun je een paar voorbeelden geven?
Ik zeg ook niet dat alle dictators islamitisch zijn, denk ook maar aan Zimbabwe. Ik vind het vreemd dat jij steeds de "dictatoriale" trekken van Wilders bespreekt, maar problemen rondom islamitische dictaturen niet bespreekt.quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:09 schreef Meki het volgende:
[..]
Noem eens wat namen,
Maar kijk verder dan je neus
Door wie wordt Noord Korea en China en Venezeula en Cuba bestuurd ?
Egypte en Iran en S.Arabie en Soedan hebben allemaal een democratische gekozen regeringquote:Op zaterdag 12 september 2009 19:09 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Die voorbeelden van dictators heb ik al eerder in dit topic gegeven, maar ik wil het best herhalen. Ik denk vooral aan landen als Libië, Egypte, Soedan, Iran, Saoedi Arabië en ga zo maar door.
Maar waarom zou het aan de islam liggen dat die landen over een dictator beschikken?quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:09 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Die voorbeelden van dictators heb ik al eerder in dit topic gegeven, maar ik wil het best herhalen. Ik denk vooral aan landen als Libië, Egypte, Soedan, Iran, Saoedi Arabië en ga zo maar door.
Meki, je conclusies zijn niet geheel correct. Immers je mag hem zowaar uitschelden en belachelijk maken zoveel je wilt, van mij geen commentaar het is immers jouw mening. En het creëert ook nog eens handige jurisprudentie voor mijn mening over de Islam in toekomstige topics.quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:08 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik begrijp het, je kan maar niet hebben dat wilders wordt gekwetst
"Ik wil discrimineren"
... "Problemen met files kun je rechtstreeks toeschrijven aan migranten"
... "De Koran is een fascistisch boek". "Verbied de Koran"
... "Iedere niet-westerse allochtoon moet een assimilatiecontract tekenen"
... "Niet dat ik de dialoog niet wil, maar een debat is onmogelijk"
Vreemd is het nietquote:Op zaterdag 12 september 2009 19:10 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat alle dictators islamitisch zijn, denk ook maar aan Zimbabwe. Ik vind het vreemd dat jij steeds de "dictatoriale" trekken van Wilders bespreekt, maar problemen rondom islamitische dictaturen niet bespreekt.
Wat een onzinpost, die "verkiezingen" zijn niet democratisch verlopen en zijn gewoon schijnvertoningen geweest.quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:11 schreef Meki het volgende:
[..]
Egypte en Iran en S.Arabie en Soedan hebben allemaal een democratische gekozen regering
Behalve Libie niet.
FOUT !!
Misschien omdat dictator Wilders een grotere impact heeft op zijn leven dan die verre 'islamitische dictaturen'.quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:10 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat alle dictators islamitisch zijn, denk ook maar aan Zimbabwe. Ik vind het vreemd dat jij steeds de "dictatoriale" trekken van Wilders bespreekt, maar problemen rondom islamitische dictaturen niet bespreekt.
Waar heeft ie dat gezegd?quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:08 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik begrijp het, je kan maar niet hebben dat wilders wordt gekwetst
"Ik wil discrimineren"
... "Problemen met files kun je rechtstreeks toeschrijven aan migranten"
Waar, mein kampf is een sprookjesboek in vergelijking met de Koran...quote:... "De Koran is een fascistisch boek". "Verbied de Koran"
Goed planquote:... "Iedere niet-westerse allochtoon moet een assimilatiecontract tekenen"
Moslims zijn zelf ook laf met hun debat en dialoog. Dialoog met een moslim staat gelijk aan indoctrinatie. Debat? Dat gaat ongeveer zo: http://www.ncrv.nl/ncrvgemist/rondom-10-marokkaans-nederland "Al ruim twintig jaar worstelen Marokkanen met hun positie in Nederland. Ze voelen zich gediscrimineerd en gestigmatiseerd. Ze voelen zich niet welkom en achtergesteld op vele terreinen... boehoequote:... "Niet dat ik de dialoog niet wil, maar een debat is onmogelijk"
Mijn visie hierop is dat islam en democratie niet samengaan. Daarom vind ik het niet zo onbegrijpelijk dat de VS pogingen doet om in Irak en Afghanistan democratieën op te bouwen.quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:11 schreef Middle-East het volgende:
[..]
Maar waarom zou het aan de islam liggen dat die landen over een dictator beschikken?
Alleen in Iran's geval beroept het regime zich op de islam.
In europa weet je ook niet zeker of het schijnverkiezingen zijn.quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:12 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Wat een onzinpost, die "verkiezingen" zijn niet democratisch verlopen en zijn gewoon schijnvertoningen geweest.
Waarom gaat islam en democratie wel samen in Indonesië? Derde grootste democratie v/d wereld.quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:13 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Mijn visie hierop is dat islam en democratie niet samengaan. Daarom vind ik het niet zo onbegrijpelijk dat de VS pogingen doet om in Irak en Afghanistan democratieën op te bouwen.
Jij weet echt alles recht te praten, op die manier heeft een discussie voeren geen zin meer.quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:14 schreef Meki het volgende:
[..]
In europa weet je ook niet zeker of het schijnverkiezingen zijn.
Democratisch is democratish
Laten we ook eens kijken hoe die democratie daar functioneert, verre van perfect.quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:14 schreef Middle-East het volgende:
[..]
Waarom gaat islam en democratie wel samen in Indonesië? Derde grootste democratie v/d wereld.
quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:11 schreef Middle-East het volgende:
[..]
Alleen in Iran's geval beroept het regime zich op de islam.
Ja de verkiezingen in een land als Egypte zijn echt te vergelijken met verkiezingen in Duitsland of Frankrijk, goed zo Meki.quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:14 schreef Meki het volgende:
[..]
Balkenende dreigt voor de vijfde keer premier te worden.quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:14 schreef Meki het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |