Waarom zou je die willen? (als het ook gratis kanquote:Op zaterdag 12 september 2009 09:34 schreef Cahir het volgende:
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.23961
Michael Jackson Worthy Collection 35 Disks 34DVD + 1CD
WOW!
quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:22 schreef baggerhoofd het volgende:
Hoe lang en breed is die maat van je Dion?
Wat is dat nou weer voor iets?quote:Op zaterdag 12 september 2009 10:51 schreef monkeybrain het volgende:
Heb je dat bericht gelezen op DP, alles gaat nu via manual bestellen![]()
Dat gaat ze echt klanten kosten, vooral voor normale prullaria. Laat staan de vracht aan email dat je moet verwerken![]()
Dan kan ik ook niet meer rotzooien met coupons
Dat blijft gewoon toch, niks van dat ging via DP site dus daar merk je niks van. Misschien heeft hij zo weer meer tijd voor onsquote:Op zaterdag 12 september 2009 11:48 schreef Dionysiou het volgende:
Zonde, zonde..
Jack had zo'n mooi concept met Taobao orders.
Denk je dat?quote:Op zaterdag 12 september 2009 11:50 schreef Skiet het volgende:
[..]
Dat blijft gewoon toch, niks van dat ging via DP site dus daar merk je niks van. Misschien heeft hij zo weer meer tijd voor ons
Ja superquote:Op zaterdag 12 september 2009 09:32 schreef Cahir het volgende:
De dollarkoers begint weer extreem te stijgen!
OK als in goed? Of redelijk?quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:15 schreef Dionysiou het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fotos van de jas en hij is 1.80 lang.
Kwaliteit is OK
OK = goed.quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:24 schreef DeHeer het volgende:
[..]
OK als in goed? Of redelijk?
Welke maat had je besteld
En heb je een linkje?
Wanneer was ie shipped?quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:52 schreef Lolque het volgende:
Ik heb mn uitschuifbare stokkie toch binnen.
Haha, elke keer als ik kijk hoeveel ik wel niet bij DP uitgegeven heb schrik ik me rot.quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:44 schreef lezut het volgende:
Er mocht toch niet meer over kleding geouwehoerd worden in dit topic?
Ik geef de laatste tijd gelukkig niet meer heel mn vermogen uit aan China. De leukste dingen heb ik nu wel
Daarom moet je daar ook nooit naar kijkenquote:Op zaterdag 12 september 2009 13:49 schreef Lolque het volgende:
[..]
Haha, elke keer als ik kijk hoeveel ik wel niet bij DP uitgegeven heb schrik ik me rot.
Stoor je je er dan aan?quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:44 schreef lezut het volgende:
Er mocht toch niet meer over kleding geouwehoerd worden in dit topic?
Ik geef de laatste tijd gelukkig niet meer heel mn vermogen uit aan China. De leukste dingen heb ik nu wel
quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:38 schreef GuitarJJ het volgende:
Gister zijn 4 pakjes geshipt bij dx
1) Lockpick setje ()
2) Ultra-Mini USB Power Adapter/Charger
3) X2000 Flood-to-Throw Zooming Glass Optics Cree P4-WC LED Flashlight
4) 18650 batterijen + Oplader
Heb ik alquote:Op zaterdag 12 september 2009 16:18 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Je hebt er toch wel zo'n verloopstekkertje bij gekocht?
Goh, jij ook al. Geen idee hoe mensen dat fatsoenlijk uitvoeren.quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:14 schreef Granaatappel het volgende:
Ben nu bezig met die refill kit van DX voor m'n HP inkjet cartridge.
Lekker, het lekt als een gek na dat refillen, alles drupt nu in een plastic bekertje.
Ja, echt raar.quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:30 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Goh, jij ook al. Geen idee hoe mensen dat fatsoenlijk uitvoeren.
Gewoon een printer kopen waar je goedkope clone cartridges voor kunt krijgen of een laserprinter aanschaffen met clone refills.
De mijne print zwart iets van 5000 pagina's voor 20 euro inkt
Gewoon proberen tochquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:33 schreef GuitarJJ het volgende:
Even terug naar de scheermesjes. Paar topics terug alleen maar negatieve reacties bij de scheermesjes van DP ofniet?
Heb een poos geleden 4 mesjes (m*ch 3 turbo) via DX voor 6 euro besteld en die bevielen goed.
Nu staan deze ook op DP voor 2,50 euro ofzo. Dus iemand enig idee?
jack/rachel mailen??quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:09 schreef tokko1 het volgende:
Waarom wil je ij TaoBao registreren?
Nergends voor nodig toch.. gewoon jack/rachel mailen!
En merken zijn váák nep, niet opgeplakt maar wel na-maak...
hm toffe batterijtjesquote:Op zaterdag 12 september 2009 13:38 schreef GuitarJJ het volgende:
Gister zijn 4 pakjes geshipt bij dx
1) Lockpick setje ()
2) Ultra-Mini USB Power Adapter/Charger
3) X2000 Flood-to-Throw Zooming Glass Optics Cree P4-WC LED Flashlight
4) 18650 batterijen + Oplader
Tadaaa! ¤ 0,61quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:56 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
hm toffe batterijtjes
maar die lader.. past toch niet zo 123 in onze NL stopcontactjes?
Update: Refill is succesvol.quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:14 schreef Granaatappel het volgende:
Ben nu bezig met die refill kit van DX voor m'n HP inkjet cartridge.
Lekker, het lekt als een gek na dat refillen, alles drupt nu in een plastic bekertje.
quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:30 schreef Japppo het volgende:
Heb trouwens donderdag zo'n sjuffel besteld op dp. Is nu al verstuurd. Ben benieuwd. Kan iig weinig anders zijn qua interface: zit toch geen scherm op.
Ik heb zo'n replica iFoon van DX besteld. Morgen even ophalen op het postkantoor. Ben benieuwd.quote:Op zondag 13 september 2009 04:03 schreef nachtdier3 het volgende:
Iemand ervaring met de gsm'tjes van DP of DE? Wat is de kwaliteit ervan? Beetje degelijk spul?
Mjah had alleen speler + oordopjes, dus was zo ingepakt denk ik.quote:Op zondag 13 september 2009 12:01 schreef Redster1984 het volgende:
[..]
ik had woensdag al een Shuttle besteld en die is nog niet verstuurd volgens de status...... Maar goed, zal wel aan de rest van de producten liggen. Ik had een zilvere 2 gig besteld. Laat je ff weten wanneer je m hebt en hoe die bevalt?
Nee, bij mijn bestelling van vrijdag niks aan de hand, is niet open geweest.quote:Op zondag 13 september 2009 09:10 schreef MagischMannetje het volgende:
Heeft niemand nu meer last van die douane controles?
Bij mij ook niet.quote:Op zondag 13 september 2009 16:02 schreef Joene94 het volgende:
[..]
Nee, bij mijn bestelling van vrijdag niks aan de hand, is niet open geweest.
Dat heb ik ook een aantal jaar gedaan met mijn inkjet printer. Plakbandjes op alle gaten van de cardridge, en dan met een injectiespuit er in spuiten. Werkt perfect! Nooit problemen gehad met lekkende inkt rommel.quote:Op zondag 13 september 2009 10:35 schreef Granaatappel het volgende:
In het vervolg koop ik gewoon een flesje + injectienaald.
http://www.dealextreme.com/search.dx/search.syringe
Ah, dat is een ploertendoder, illegaal ja.quote:Op zondag 13 september 2009 16:37 schreef Lolque het volgende:
[..]
Zoek op dealperfect maar op de term ''Security''
Precies zoals je al aangaf. Het is wachten op de leverancier, dan moeten ze het inpakken, verzenden, enzovoort. Het zal wel komen, maar kan soms een maand duren voordat je het in huis hebt.quote:Op zondag 13 september 2009 18:13 schreef vinylhits het volgende:
ik heb afgelopen dinsdag mijn eerste bestelling gedaan. (4x sku6783)
Maar nu staat hij nog steeds op waiting for supplier.
Wat houd dit eigelijk precies in? Hebben ze het dan gewoon niet meer op voorraad?
Zo jij valt in een aparte belastingschijf.quote:Op zondag 13 september 2009 17:49 schreef monkeybrain het volgende:
Nederlanders zijn echt kneuzen, geloven alle propaganda en betalen graag 90% belasting waar je bijna niets van terug ziet![]()
Dat zijn gewoon allemaal sites zoals dhgate etc. betaal je 2x zoveel voor verzenden als voor het product zelf en je moet vaak ook nog een minimaal aantal bestellen.quote:Op zondag 13 september 2009 20:55 schreef revpolen het volgende:
http://www.trademic.com/
http://www.madeinchina.com/
http://www.epathchina.com/
nieuwe website's
vooral die 1e ga ik denk ik wel weer gebruiken
De eerste 2 zijn wholesale site's zoals DHgate en Alibaba. De 3e is dan wel weer grappig maar heeft slechts een deel van z'n producten free shipping. Maar sommige producten zijn bij de 3e misschien wel interessant.quote:Op zondag 13 september 2009 20:55 schreef revpolen het volgende:
http://www.trademic.com/
http://www.madeinchina.com/
http://www.epathchina.com/
nieuwe website's
vooral die 1e ga ik denk ik wel weer gebruiken
Het begint met inkomsten belasting.quote:Op zondag 13 september 2009 20:44 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Zo jij valt in een aparte belastingschijf.
Je besteld dus binnenkort ook een exportkit bij DealPerfect?quote:Op zondag 13 september 2009 21:29 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Het begint met inkomsten belasting.
Daarna krijg je zaken zoals btw, accijnzen, milieubelasting, onroerendgoed belasting etc. etc etc.
Als je alles hebt opgeteld dan werk je dus 11 maanden voor de staat, dezelfde staat die het referendum opzij gooit dus een dictatuur van de bureaucratie is.
Heb je het lef om dood te gaan dan pakt de staat nog effe zijn deel want we willen natuurlijk niet dat het nageslacht een te luxe leventje heeft. Het moet wel arm genoeg zijn om zich kapot te zweten voor de staat. Geen enkele politieke partij die dit wilt veranderen, is dat je ooit opgevallen![]()
Zoals ik al zei, iedereen gelooft in de propaganda. Kneuzenland
quote:Op zondag 13 september 2009 21:29 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Het begint met inkomsten belasting.
Daarna krijg je zaken zoals btw, accijnzen, milieubelasting, onroerendgoed belasting etc. etc etc.
Als je alles hebt opgeteld dan werk je dus 11 maanden voor de staat, dezelfde staat die het referendum opzij gooit dus een dictatuur van de bureaucratie is.
Heb je het lef om dood te gaan dan pakt de staat nog effe zijn deel want we willen natuurlijk niet dat het nageslacht een te luxe leventje heeft. Het moet wel arm genoeg zijn om zich kapot te zweten voor de staat. Geen enkele politieke partij die dit wilt veranderen, is dat je ooit opgevallen![]()
Zoals ik al zei, iedereen gelooft in de propaganda. Kneuzenland
Een typische kneuzen opmerking, hoor je te vaak in dit land. In plaats van zeggen, goh je hebt gelijk... laten we eens wat ass gaan kicken om het te veranderen.quote:Op zondag 13 september 2009 21:33 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Je besteld dus binnenkort ook een exportkit bij DealPerfect?
Hier wat info:quote:Op zondag 13 september 2009 04:03 schreef nachtdier3 het volgende:
Iemand ervaring met de gsm'tjes van DP of DE? Wat is de kwaliteit ervan? Beetje degelijk spul?
Hier hetzelfdequote:Op maandag 14 september 2009 09:45 schreef athlonkmf het volgende:
Heeft anderen ook last van trage verzendingen? Ik verwacht een hoop pakketten van focalprice, dealperfect en dealextreme Deze zijn allemaal rond 25 augustus verzonden, maar tot nu toe niks. Terwijl normaal deze dingen slechts een week nodig hebben om aan te komen.
En volgens mij zijn er geen vakantiedagen in Hong Kong.
Hij kan ook automatisch invoices opsturen natuurlijk. Dat werkt makkelijker.quote:Op zaterdag 12 september 2009 11:54 schreef monkeybrain het volgende:
Hij moet gewoon een aparte pagina/site maken voor zijn nep spul via een link of via het forum.
Dat kun je dan manual doen, gaat ie zijn hele site verbouwen
Jack's funny corner, kijk eens wat voor gek spul ze in China hebben voor 3 dollar... hint hint.
Enigequote:Op maandag 14 september 2009 09:45 schreef Dionysiou het volgende:
Hier hetzelfde
Ben ik dus niet de enigste
Me too.quote:Op maandag 14 september 2009 10:05 schreef jopiede het volgende:
Ik heb ook nog een klein pakketje van de 30ste onderweg, ook idd nog niet binnen.
Nee geen last van,quote:Op maandag 14 september 2009 11:30 schreef Zapper het volgende:
Meer mensen die sinds kort spam krijgen van MadeInChina.com?
Kan zijn dat er veel mensen last van hebben. Ik las ergens dat men ( de douane ) opdracht heeft gekregen pakketten uit China nauwkeuriger te inspecteren.quote:Op maandag 14 september 2009 09:45 schreef athlonkmf het volgende:
Heeft anderen ook last van trage verzendingen? Ik verwacht een hoop pakketten van focalprice, dealperfect en dealextreme Deze zijn allemaal rond 25 augustus verzonden, maar tot nu toe niks. Terwijl normaal deze dingen slechts een week nodig hebben om aan te komen.
En volgens mij zijn er geen vakantiedagen in Hong Kong.
Ja ze zijn alleen achterlijk duur als je er geen 10 sloffen van besteldquote:
Ik wou die MD52 ook bestellen, maar kon ze nergens vinden?quote:Op maandag 14 september 2009 11:51 schreef jopiede het volgende:
[..]
Nee geen last van,
Wel raar btw dat dealperfect geen notice bovenin meer laat zien. Misschien hebben ze er wat op bedacht
EDIT:
Wou net eff voor de test kanen-md52 bestellen zijn die krengen er niet meer![]()
kanen-md52quote:Op maandag 14 september 2009 13:13 schreef TimKuik het volgende:
even een vraag, het zal waarschijnlijk al 50x gevraagd zijn maar wat zijn de beste in-ear oordopjes?
Ja bij Jack, hij had ze een paar weken/maanden geleden in z'n webshop liggen maar heeft ze er weer uitgehaald omdat hij ze niert mocht verkopen van paypal maar als je 'm een mailtje stuurt kan je ze nog krijgen als het goed isquote:Op maandag 14 september 2009 12:34 schreef sc00p het volgende:
[..]
Ja ze zijn alleen achterlijk duur als je er geen 10 sloffen van besteld![]()
Weet iemand nog een plek waar ze wel cheap te bestellen zijn:D?
dudes-mall.comquote:Op maandag 14 september 2009 14:00 schreef Semmm het volgende:
Alle horloges en brillen zijn trouwens van de site af
Das zonde, had ie niet moeten doen.quote:Op maandag 14 september 2009 14:00 schreef Semmm het volgende:
Alle horloges en brillen zijn trouwens van de site af
Wat heb ik nou aan die site? dan kan ik er nog 100 opnoemen, die prijzen komen niet eens in de buurt bij DPquote:
Nee de brillen zijn wel 4 dollar duurder... Meer modellen... En free-shipping...quote:Op maandag 14 september 2009 14:20 schreef Semmm het volgende:
[..]
Wat heb ik nou aan die site? dan kan ik er nog 100 opnoemen, die prijzen komen niet eens in de buurt bij DP
Nee, vanwege PayPalquote:Op maandag 14 september 2009 14:25 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Nee de brillen zijn wel 4 dollar duurder... Meer modellen... En free-shipping...
En DP heeft ze offline gehaald wegens google denk ik...
Zijn die spullen (schoenen) echt? Wist dat je Naike schoenen veel goedkoper op internet kon krijgen. Maar heb mij twijfels bij 45 dollar..quote:
Hoe kan je dat nou vragen?quote:Op maandag 14 september 2009 15:28 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Zijn die spullen (schoenen) echt? Wist dat je Naike schoenen veel goedkoper op internet kon krijgen. Maar heb mij twijfels bij 45 dollar..
Nja aangezien ze zo veel soorten hebben. Wist niet dat er zoveel namaak bestond. En hoor wel eens dat mensen hun Naikes uit buitenland laten verzendenquote:Op maandag 14 september 2009 15:33 schreef veda het volgende:
[..]
Hoe kan je dat nou vragen?
Ze verkopen er ook andere dingen voor veeeeel te lage prijzen. Denk het niet é.
zal wel, maar dan zeker voorzichtiger. hij schreef zojuist dat ie een paypal-ban had gekregen vanwege de vele fa kequote:Op maandag 14 september 2009 15:39 schreef Semmm het volgende:
Jack blijft iniedergeval het FAKE assortiment uitbreiden :p
http://forum.dealperfect.com/Topic.aspx?BoardID=6&TopicID=699
quote:Op zondag 13 september 2009 22:25 schreef Skiet het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik in Nederland woon. Stukken beter dan heeeeel veel andere landen. Maar zoals hierboven al staat, heb je je export kit al besteld?![]()
export kit?
Het mooiste is dat die mensen vaak allemaal in NL blijven.
Krijg je binnenquote:Op maandag 14 september 2009 14:19 schreef Matsuo_Yoshitoki het volgende:
Heb ook m'n laserlichtje besteld. Ben benieuwd OF ik 'm krijgBesteld bij DealExtreme.
Iemand ervaring mee?
Maar moet je dan niets horen van de douane ofzo? Als het is tegengehouden...quote:8/28/2009 W2009828523993W Package Shipped (via Registered Air Mail) 66668888
Ik zie niet in waarom niet. Gewoon geduld hebben.quote:Op maandag 14 september 2009 16:55 schreef RudyCarell het volgende:
Denk niet meer dat deze binnenkomt... http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.24143
[..]
Maar moet je dan niets horen van de douane ofzo? Als het is tegengehouden...
Ik hoop het voor je dat ie niet aan komt want dat ding maakt alleen maar krassen op je iPhonequote:Op maandag 14 september 2009 16:55 schreef RudyCarell het volgende:
Denk niet meer dat deze binnenkomt... http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.24143
[..]
Maar moet je dan niets horen van de douane ofzo? Als het is tegengehouden...
Heb je daar geld voor betaald?quote:Op maandag 14 september 2009 17:00 schreef revpolen het volgende:
vandaag pakketje binnen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En naast ze broertje van 2 maanden geleden
Edit...
zal zo eens opnieuw uploaden is error ofzo op me server :S
Volgens mij werkt rumble alleen op een DSLquote:Op maandag 14 september 2009 17:04 schreef veda het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.23509
Past dit ding ook in een gewone NDS? Of kan je hem dan niet aansturen?
quote:Op maandag 14 september 2009 17:54 schreef revpolen het volgende:
Nog een xtje dan maar maar nu wel met werkende server
vandaag pakketje binnen
[ afbeelding ]
mm post
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
open gemaakt
[ afbeelding ]
nog wat verder open
[ afbeelding ]
Made in chinamaat klopt
[ afbeelding ]
Ziet er wel netjes uit.quote:Op maandag 14 september 2009 17:54 schreef revpolen het volgende:
vandaag pakketje binnen
[ afbeelding ]
mm post
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
open gemaakt
[ afbeelding ]
nog wat verder open
[ afbeelding ]
Made in chinamaat klopt
[ afbeelding ]
Ja maar dies tie is ook veel duurderquote:Op maandag 14 september 2009 17:04 schreef Skiet het volgende:
Ik hoop dat Jack snel de site weer gaat uitbreiden met het verdwenen assortiment. Die andere site heeft wel echt een mooi assortiment brillen. Kijken of Jack dat ook wilt gaan doen..
zet een streepje tussen deal en perfect en je hebt mquote:Op maandag 14 september 2009 18:18 schreef Robin-e30 het volgende:
Balen van die brillen en die zonnebrillen... maare jack wil de site clean houden ivm paypal.. ik las net iets over een andere site van jack waar het dan wel weer te krijgen is ? ! ik vin het zeker jammer !
Idd smaken verschillenquote:Op maandag 14 september 2009 18:08 schreef Joene94 het volgende:
[..]
Ziet er wel netjes uit.
Waar heb je ze gekocht, en hoeveel heb je ervoor moeten betalen? (Volgens mij ben ik de 10e die het vraagt.)
En dan weet je 100% zeker dat ze ondershept worden. Ik zach ze trouwens niet staan alleen die elektro smoker dingen.quote:Op maandag 14 september 2009 12:34 schreef sc00p het volgende:
[..]
Ja ze zijn alleen achterlijk duur als je er geen 10 sloffen van besteld![]()
Weet iemand nog een plek waar ze wel cheap te bestellen zijn:D?
dat gaat jack niet fixen jopiede. blijft zoals het is, winkelwagen =mailenquote:Op maandag 14 september 2009 20:11 schreef jopiede het volgende:
op die streepje variant staat de md52 weer welAlleen kan ik nog niet adden to card. Eff wachten tot dat dat is gefixed
Hoe staat het met je heli? En al de batterijen moeten vervangen van de controller?quote:Op maandag 14 september 2009 20:37 schreef mcwops het volgende:
[..]
dat gaat jack niet fixen jopiede. blijft zoals het is, winkelwagen =mailen
Beterquote:Op maandag 14 september 2009 21:18 schreef Dionysiou het volgende:
Mijn R/C Helicopter is trouwens verkocht aan een nieuwe eigenaar, was me veels te moeilijk vooral met de wind en had gewoon te weinig tijd. Van de rest wel leuk om hem gehad te hebben
Ondanks de problemen
zonnebrillen en horloges kan ik toch nog niet vinden, zal Jack nog wel mee bezig zijnquote:Op maandag 14 september 2009 18:38 schreef mcwops het volgende:
[..]
zet een streepje tussen deal en perfect en je hebt m
Heel wat slagen groten, 80 cm breed..quote:Op maandag 14 september 2009 21:20 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Beter![]()
Jouw heli is ook wat slagen groter dan die van mij
bij wind is het idd lastig vliegen. maar oefenen levert wel resultaat op. iedere dag 2x 10 minuten vind ik lang genoeg. en dan nu binnen vliegen. nee, nog de eerste batterijen erin.quote:Op maandag 14 september 2009 20:40 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Hoe staat het met je heli? En al de batterijen moeten vervangen van de controller?
Hoeveel voor betaalt?quote:Op maandag 14 september 2009 21:30 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Heel wat slagen groten, 80 cm breed..
[ afbeelding ]
Byebye Helicopter![]()
Have a nice flight time
Ziiiieeeekk die eerste foto!quote:Op maandag 14 september 2009 21:32 schreef mstr het volgende:
Gisteren geklooid met sluitertijd + GL, resultaat:
[ afbeelding ]
Vandaag een pakketje voor m'n dSLR, waarin 2 filters missen:
[ afbeelding ]
"WOW" hoe heb je dat gedaanquote:Op maandag 14 september 2009 21:32 schreef mstr het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 september 2009 21:33 schreef LeNick het volgende:
[..]
Ziiiieeeekk die eerste foto!Is dat beetje makkelijk te maken zo? Totale kosten?
Een fotocamera met lange sluitertijd en een groene laser.quote:Op maandag 14 september 2009 21:35 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
"WOW" hoe heb je dat gedaan
EDIT: GL ? Green laser?
quote:Op maandag 14 september 2009 21:32 schreef mstr het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag een pakketje voor m'n dSLR, waarin 2 filters missen:
[ afbeelding ]
Wat je daar allemaal niet ziet liggen (die ze dus niet opgestuurd hebbenquote:Op maandag 14 september 2009 21:52 schreef Skiet het volgende:
[..]
Hmm wat voor snoepjes heb je allemaal gekocht? Heb je SKU nummers? Ken iemand met een DSLR en zitten misschien wel leuke dingen bij (bijna jarig). Zijn die dingen hier niet te krijgen of heel duur? Beetje goede indruk maken haha
quote:Op maandag 14 september 2009 21:55 schreef mstr het volgende:
[..]
Wat je daar allemaal niet ziet liggen (die ze dus niet opgestuurd hebben):
http://www.focalprice.com/detail_DI468B.html
http://www.focalprice.com/detail_DI447S.html
Wat ze wél opgestuurd hebben:
http://www.focalprice.com/detail_DI024B.html
http://www.focalprice.com/detail_DI447B.html
http://www.focalprice.com/detail_DS042T.html
http://www.focalprice.com/detail_DT005B.html
http://www.focalprice.com/detail_DI197B.html
http://www.focalprice.com/detail_DI441B.html
Als je van iets een betere foto wilt hebben, roep je maar
Het probleem is: ik heb m'n dSLR nog niet.quote:Op maandag 14 september 2009 22:27 schreef Skiet het volgende:
[..]
Die filters zijn prijzig hier in NL zie ik. Heb je ze al geprobeerd? Hoe is de kwaliteit ervan?
Que?quote:Op maandag 14 september 2009 22:41 schreef Zith het volgende:
Ik heb het PL filter en die goed (je moet wel weten hoe het precies werkt)
[ afbeelding ]
Heerlijke lucht
Het is heel mooi als je hem draait en dan er door naar je scherm kijkt.quote:Op maandag 14 september 2009 22:41 schreef Zith het volgende:
Ik heb het PL filter en die goed (je moet wel weten hoe het precies werkt)
[ afbeelding ]
Heerlijke lucht
Zo te zien komt hij niet meer terug hier ?quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:30 schreef Klonk het volgende:
dion wist zich niet te gedragen, zie ban med topic
en voor de rest: ik zie hier toch weer te veel nepschoenen enzo verschijnen, verzoekje, niet meer doen enzo
Toevallig post iemand op verzoek een paar nike schoenen. Verder zie ik niet echt bijster veel verboden dingen in het topic de laatste reeks. Valt dus wel mee.. of mis ik allerlei verborgen postsquote:Op dinsdag 15 september 2009 09:30 schreef Klonk het volgende:
dion wist zich niet te gedragen, zie ban med topic
en voor de rest: ik zie hier toch weer te veel nepschoenen enzo verschijnen, verzoekje, niet meer doen enzo
quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:56 schreef Skiet het volgende:
[..]
Dat vraag ik me dus ook af. Hier is hij altijd gewoon normaal bezig
quote:Op maandag 14 september 2009 23:04 schreef NJ het volgende:
Dionysiou kan kennelijk niet normaal met andere mensen omgaan. Hoeft niet meer terug te komen.
Klopt.quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:07 schreef kloink het volgende:
tochhhhh denk ik dat we ons af en toe beetje blind staren
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.9472
als voorbeeld..geinig stukje electronica..kost op ze goedkoopst 45 dollar..bijna gekocht want het is natuurlijk geen geld! Toen even op ebay ingetikt en gevonden (exact dezelfde) voor 21 dollar inclusief shipping
staar je dus niet blind en kijk ook eens op ebay voordat je wat koopt..want ook de dealperfects en dealextremes weten van hun populairiteit af
Me too, die van mij was dan de 1ste geshipt. Kut zooi, hoop wel dat ie over de douane komtquote:Op dinsdag 15 september 2009 12:19 schreef blizzardo het volgende:
Heeft 1 van jullie ook een pakketje dat op de 30e is verscheept, maar nog niet is aangekomen? :S
Begin me toch een beetje zorgen te maken
Als hij aangehouden word door de douane, dan krijg je er wel een brief van ....quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:19 schreef blizzardo het volgende:
Heeft 1 van jullie ook een pakketje dat op de 30e is verscheept, maar nog niet is aangekomen? :S
Begin me toch een beetje zorgen te maken
Niemand?quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:29 schreef DjimmyR het volgende:
Weet iemand mischien ook een goede mediaplayer waar ik een harddisk in kan doen?
PL filters zorgen voor minder reflectie van de zon (bijv bij foto's van auto's en water die je beter door het glas/water, maar in de lucht zitten ook allemaal kleine deeltjes (vocht or stof of w/e) en die reflecteren ook allemaal het zonlicht, met een PL filter haal je die reflectie deels uit de lucht waardoor de lucht donkerder blauw wordt*. Ook wordt groen (bomen, gras) dieper groenomdat ze minder zonlicht reflecteren enzo...quote:
quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:09 schreef ikweethetookniet het volgende:
Vanmorgen een mail gehad van ene chinees die zijn website aanprijst
www.popomp.com
![]()
even googelen en ja hoor OPLICHTERS SCAM PAS OP NIET KOPEN DUS
Nu vraag ik me af hoe komen ze aan mijn mail adres![]()
En ja ik heb wel eens besteld bij DX en FC en DP
maar die geven hun mailbestand toch niet door![]()
WAARSCHUWING NOGMAALS POPOMP.COM ZIJN OPLICHTERS
Gebeurd vaker hoorquote:Op dinsdag 15 september 2009 14:13 schreef jopiede het volgende:
.................. Vind ik toch raar 3 dagen rond vliegen. Maarjah, who knows. Bel over 3/4 dagen nog weer eens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Search Results:quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:31 schreef ForumGek het volgende:
Hallo mensen, zo nu en dan snuffel ik door DX.com heen maar kan nooit echt iets vinden wat ik echt wil (op een adapter een keer na) hebben. Maar ik ben nu ergens naar opzoek, namelijk een Philips Living Colors clone, of iig een lamp die een hoek van mijn kamer kan verlichten (dmv LED) met verschillende kleuren.
Zo'n apparaat dan (alleen kost deze 150 e).
[ afbeelding ]
Ik heb me heel DX doorgezocht, maar niks kunnen vinden. Weten jullie of DX een soortgelijk product aanbied?
Ze hebben wel multi color led lampen met afstandbediening bij DX en FP, dus alleen een peertje.quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:31 schreef ForumGek het volgende:
Hallo mensen, zo nu en dan snuffel ik door DX.com heen maar kan nooit echt iets vinden wat ik echt wil (op een adapter een keer na) hebben. Maar ik ben nu ergens naar opzoek, namelijk een Philips Living Colors clone, of iig een lamp die een hoek van mijn kamer kan verlichten (dmv LED) met verschillende kleuren.
Zo'n apparaat dan (alleen kost deze 150 e).
[ afbeelding ]
Ik heb me heel DX doorgezocht, maar niks kunnen vinden. Weten jullie of DX een soortgelijk product aanbied?
Mischien foute vraag, had al gezocht maar ik heb er nou niet veel verstand van?quote:
Waarschijnlijk niet, omdat niemand er een heeft.quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:59 schreef DjimmyR het volgende:
[..]
Mischien foute vraag, had al gezocht maar ik heb er nou niet veel verstand van?
Kwam op deze drie die interessant leken, iemand die me kan vertellen welke het beste is?
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.13542
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.8822
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.15127
leg is uit wat dat ding eigenlijk doetquote:Op dinsdag 15 september 2009 11:07 schreef kloink het volgende:
tochhhhh denk ik dat we ons af en toe beetje blind staren
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.9472
als voorbeeld..geinig stukje electronica..kost op ze goedkoopst 45 dollar..bijna gekocht want het is natuurlijk geen geld! Toen even op ebay ingetikt en gevonden (exact dezelfde) voor 21 dollar inclusief shipping
staar je dus niet blind en kijk ook eens op ebay voordat je wat koopt..want ook de dealperfects en dealextremes weten van hun populairiteit af
Lijkt me dat je er mensen mee af kunt luisteren.... Alleen die decorative solar panel snap ik niet helemaalquote:Op dinsdag 15 september 2009 15:46 schreef mcwops het volgende:
[..]
leg is uit wat dat ding eigenlijk doet![]()
![]()
Lijkt me duidelijk... sim kaart erin en dan erheen bellen om te luisteren wat er aan de hand is. Soort afluisterapparaat (vandaar bug)quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:46 schreef mcwops het volgende:
[..]
leg is uit wat dat ding eigenlijk doet![]()
![]()
Wel naaiend van Jack dat 'ie op de douane declaratie tóch 'shoes' zet.quote:Op maandag 14 september 2009 17:54 schreef revpolen het volgende:
vandaag pakketje binnen
[ afbeelding ]
mm post
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
open gemaakt
[ afbeelding ]
nog wat verder open
[ afbeelding ]
Made in chinamaat klopt
[ afbeelding ]
Wel link hoor dat mailen.quote:Op maandag 14 september 2009 20:37 schreef mcwops het volgende:
[..]
dat gaat jack niet fixen jopiede. blijft zoals het is, winkelwagen =mailen
Thx, maar kan je dit ook in het engels krijgen?quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:37 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Search Results:
http://search1.taobao.com(...)htm?ssid=s1#ListView
quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:59 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Wel naaiend van Jack dat 'ie op de douane declaratie tóch 'shoes' zet.
[..]
Wel link hoor dat mailen.
Dan stuurt 'ie dus een PayPal link met een vage beschrijving van het product.
Als iemand dan een PayPal claim opent over het product en moet uitleggen aan PayPal wat het nu precies is, dan is alles weer afgelopen.
Kledingartikelen worden juist vaker eruit gepikt vanwege de grote bedrijven die steen en been klagen over schending van copyright.quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:03 schreef Skiet het volgende:
[..]
Naaiend van Jack dat hij er shoes op zet? Volgens mij zit dat er ook gewoon in, als je niet vraagt om iets anders zal hij ook niet altijd maar iets anders erop zetten. En wie zegt dat Jack de gegevens zelf heeft ingevuld? Groot pakketje is groter risico op controle. Als er dan electronics op staat zullen ze het helemaal tegen houden.. nu zullen ze misschien nog denken ach 1 paar schoenen boeiend hup doorsturen
Ach, zie het maar als het risico van het importeren dan.quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:11 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Kledingartikelen worden juist vaker eruit gepikt vanwege de grote bedrijven die steen en been klagen over schending van copyright.
Deze lijkt me beter, 16 kleuren en een wissel modusquote:Op dinsdag 15 september 2009 16:00 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Thx, maar kan je dit ook in het engels krijgen?
Babelfish heeft me geholpen.
@ Monkeybrain, dat is ook wel een mooie oplossing inderdaad, bedankt !
Wat ik ook vind is dat het lang duurt voor de tracking numbers die DP verstrekt echt een status krijgen... dan krijg je:quote:The item (RB*********HK) is being processed for departure from Hong Kong as of 10-Sep-2009.
Bij DX kan je meestal de dag na het ontvangen van het tracking number de status al opvragen.quote:To promptly retrieve the record of your item, please key in your Enquiry Reference Number...
Dat ziet er tof uit inderdaad!quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:19 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Deze lijkt me beter, 16 kleuren en een wissel modus![]()
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2710
Eens even op de wishlist zetten, lijkt me wel iets.
![]()
Ik had ooit een "maanlamp" met hetzelfde effect, alleen was het een pauper plastic ding op batterijenquote:
Kijk eens bij Blokker voor de aardigheid, was van de zomer ergens op een braderie en daar stond een kraampie van Blokker waar diverse van die LED lampen voor een tientje in de opruiming warenquote:
Nee.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:08 schreef Jimbo het volgende:
is dr nou geen nederlande site met dit soort dingentjes ?
kijk is in het 'Nederlandse webshops-topic #45 - waar de priijzen hollands zijn'quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:08 schreef Jimbo het volgende:
Je kunt met dat nr dus wel gewoon TNT bellen en (normaal gesproken) kunnen ze daar ook iets over zeggen?quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:13 schreef jopiede het volgende:
Beetje raar, pakketje op laten sturen door jack met tracking:
The item (RB**********HK) left Hong Kong for its destination on 12-Sep-2009, nu bel ik naar TNT en die verteld mij dat hij nog niet binnen is. Vind ik toch raar 3 dagen rond vliegen. Maarjah, who knows. Bel over 3/4 dagen nog weer eens.
Goh 3 dagen, dat is inderdaad uitzonderlijk lang.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:27 schreef jopiede het volgende:
Jah, had dus gebeld. En die vermeldde mij dat ze dus nog niet binnen waren in in nederland
Jawel.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:08 schreef Jimbo het volgende:
quote:- Koop direct in bij de leverancier en bespaar zo de kosten!
- Per bestelling betaalt u alleen bemiddelingskosten, dus geen kosten voor verzending:
> 5,95 euro (incl. BTW) bij een bestelling tot 20 euro
> 30% van het totale orderbedrag bij bestellingen boven 20 euro
- Vindt u hetzelfde product elders goedkoper, dan betalen wij het verschil terug (zie onze 'laagste prijs garantie')
Wij hanteren een langere levertijd dan gebruikelijk, namelijk gemiddeld 12 tot 14 dagen. Daar tegenover staat dat u via ons veel voordeliger uit bent dan bij anderen. Uw geduld wordt dus zeker beloond! Op alle producten rust de door de leverancier gehanteerde garantievoorwaarden, vrijwel altijd een half jaar of langer.
Foto's?quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:18 schreef DjimmyR het volgende:
Vandaag pakketje van dp binnen gekregen, Nederland shirt, Ray ben zonnebril en Ermani parfum.
720Pquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:18 schreef DjimmyR het volgende:
Vandaag pakketje van dp binnen gekregen, Nederland shirt, Ray ben zonnebril en Ermani parfum.
Net deze medaplayer besteld;
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.22081
Alles is van de site gehaald? Mag die geen 'nep' producten meer verkopen ofzo?quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:49 schreef blizzardo het volgende:
@DjimmyR
Linkjes en prijzen alsjeblieft?
ja dat is pure onzin...maar ik vind het gewoon al leuk om voor 15 euro een complete gsm opgestuurd te krijgen :-) ...gewoon leuk om eens te kijken hoe het werktquote:Op dinsdag 15 september 2009 15:54 schreef Redster1984 het volgende:
[..]
Lijkt me dat je er mensen mee af kunt luisteren.... Alleen die decorative solar panel snap ik niet helemaalIs fake, maar zit er op om het geheel op te leuken?
Maar goed. Je kan er dus de boel mee afluisteren zolang er een telefoonverbinding is of zoiets......
quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:55 schreef GladdeGerard het volgende:
Ik herinner me ooit in deze topics iets te hebben gelezen over muziekoordopjes die van goede kwaliteit zouden zijn. Weet iemand welke dat waren?
Oh, oh wat zijn we stoer zeg. Ik heb deze reeks een tijdje niet meer gevolgd, en ik ga dan echt niet hele topics doorlezen in de hoop het antwoord tegen te komen. Als je geen zin hebt hem te beantwoorden doe je het lekker niet, hopelijk is een ander wel zo vriendelijk.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:01 schreef Semmm het volgende:
[..]
![]()
![]()
Lees is de laatste topics door, deze vraag is namelijk nog nooit gesteld
Dat is de Kanen MD-52. Je moet jack even mailen voor die doppies!quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:55 schreef GladdeGerard het volgende:
Ik herinner me ooit in deze topics iets te hebben gelezen over muziekoordopjes die van goede kwaliteit zouden zijn. Weet iemand welke dat waren?
Wat kosten die MD-52?quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:08 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Dat is de Kanen MD-52. Je moet jack even mailen voor die doppies!
Ik heb de MD-61 besteld, maar helaas nog niet binnen
(Ik kon de MD-52 niet vinden meer op dealperfect, wist niet dat je voor die MD-52 moest mailen naar Jack)
Bedankt, gelukkig doet niet iedereen mee aan het gezeur van mensen als Semmm.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:08 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Dat is de Kanen md-52. Je moet jack even mailen voor die doppies!
Ik heb de MD-61 besteld, maar helaas nog niet binnen
quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:14 schreef GladdeGerard het volgende:
[..]
Bedankt, gelukkig doet niet iedereen mee aan het gezeur van mensen als Semmm.
Waarom heb jij eigenlijk die MD-61 besteld? Is die hetzelfde, op het design na?
Ja, dat heeft hij er in de tussentijd bij geninja-edit. Kan gebeuren he?quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:19 schreef Skiet het volgende:
[..]
Hij zegt toch waarom hij die niet heeft besteld. Je moet natuurlijk wel lezen. Ik heb de MD-52 voor iets van 5 dollar en zijn best goede dingen. Alleen in de trein hoor ik wel alles en iedereen om me heen. Misschien ff andere maat erop zetten
Dat is om incognito te lijken.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:24 schreef GladdeGerard het volgende:
[..]
Ja, dat heeft hij er in de tussentijd bij geninja-edit. Kan gebeuren he?
Wat een nare mensen zonder avatars in dit topic.
nee geen nare mensen, jij vat alles gewoon verkeerd opquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:24 schreef GladdeGerard het volgende:
[..]
Ja, dat heeft hij er in de tussentijd bij geninja-edit. Kan gebeuren he?
Wat een nare mensen zonder avatars in dit topic.
waarom, 61 zit vlakbij de 52. En hij ziet er hetzelfde uit. Daarom heb ik hem gekochtquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:14 schreef GladdeGerard het volgende:
[..]
Bedankt, gelukkig doet niet iedereen mee aan het gezeur van mensen als Semmm.
Waarom heb jij eigenlijk die MD-61 besteld? Is die hetzelfde, op het design na?
Hahaha ok dan. Ik vroeg het omdat ik er een heleboel zie staat op dp en ik me afvroeg of die misschien dezelfde drivers gebruiken. Maar anders bestel ik die md52's gewoon.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:31 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
waarom, 61 zit vlakbij de 52. En hij ziet er hetzelfde uit. Daarom heb ik hem gekocht
Die staat ook op DPquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:34 schreef mstr het volgende:
Geniaal, ik mail Jack met MD-51
Een soort combinatie van beide.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:34 schreef mstr het volgende:
Geniaal, ik mail Jack met MD-51
Een soort combinatie van beide.
geen probleem!quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:35 schreef GladdeGerard het volgende:
[..]
Hahaha ok dan. Ik vroeg het omdat ik er een heleboel zie staat op dp en ik me afvroeg of die misschien dezelfde drivers gebruiken. Maar anders bestel ik die md52's gewoon.
Bedankt in ieder geval!
Nieuwe DP site?quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:42 schreef Semmm het volgende:
Het valt me wel op dat op de nieuwe DP site veel betere product omschrijvingen staan en niet meer bij elk product "design for better live"![]()
Ik denk dat deze site een stuk beter wordt als die buggy site van eerst
ja, dealperfect met streepje er tussen www.deal-perfect.comquote:
quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:47 schreef Semmm het volgende:
[..]
ja, dealperfect met streepje er tussen www.deal-perfect.com
site werkt nog niet echt maar ziet er opzich niet slecht uit.
Ja ik vond het ook al een beetje raarquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:50 schreef mstr het volgende:
[..]
In plaats dat hij dan een nieuwe naam neemt, neeeee, we zetten er een streepje tussen.
*zucht*
Wat zullen Rachel en Tiffany zich genaaid voelen, eerst van DX naar DP overstappen, en dan gaat DP 'failliet'.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:52 schreef Semmm het volgende:
[..]
Ja ik vond het ook al een beetje raaren hij heeft op die site ook legale en echte spullen staan maar op z'n forum zei hij dat ie daar de fake spullen enzo opzet dus ik snap t ook nog niet helemaal, maarja
.
t is en blijft een gekke chinees
Ach, ze kunnen altijd nog naar Focalprice overstappen of voor zichzelf beginnen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:53 schreef mstr het volgende:
[..]
Wat zullen Rachel en Tiffany zich genaaid voelen, eerst van DX naar DP overstappen, en dan gaat DP 'failliet'.
Want zo kan je het eigenlijk wel zien.
quote:Quoted From Jack-Peng Posted 2009/9/15 23:55:46
This is jack
We applied a new domain name:www.deal-perfect.com
moved all the items which paypal do not like to deal-perfect
So our customer still have a website can see these interesting items.
Maar toch hebben ze er zelf voor gezorgd.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:59 schreef Joene94 het volgende:
[..]
Ach, ze kunnen altijd nog naar Focalprice overstappen of voor zichzelf beginnen.
En ergens zie ik DP ook nog niet echt failliet gaan, alleen hebben ze het op dit moment niet meezitten.
quote:DP are back
Hi, guys:
DP are back after some adjustments.
Enjoy your shopping here.
If you need much more items, please
i.dealperfect.com
for help. There, you will have much more surprises.
Zijn ze het wel echt?quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:53 schreef mstr het volgende:
[..]
Wat zullen Rachel en Tiffany zich genaaid voelen, eerst van DX naar DP overstappen, en dan gaat DP 'failliet'.
Want zo kan je het eigenlijk wel zien.
Me moeder vond hem echt geweldig trouwens. Beter dan me sea monkeys, bijna allemaal dood en nog steeds fakking klein.quote:Op woensdag 16 september 2009 09:48 schreef Skiet het volgende:
[ afbeelding ]
Deze heb ik binnen, kleur rood en hij is erg leuk! Alleen volgens mij las ik een paar topics terug dat er een "prijsoorlog" omtrent dit item was. Waar kunnen we deze nu voor de beste prijs halen?
Bij mij waren ze ook geen succesquote:Op woensdag 16 september 2009 10:17 schreef Skiet het volgende:
[..]
...... Beter dan me sea monkeys, bijna allemaal dood en nog steeds fakking klein.
Prijs is niet zo belangrijk, de kleur wel.quote:Op woensdag 16 september 2009 09:48 schreef Skiet het volgende:
[ afbeelding ]
Deze heb ik binnen, kleur rood en hij is erg leuk! Alleen volgens mij las ik een paar topics terug dat er een "prijsoorlog" omtrent dit item was. Waar kunnen we deze nu voor de beste prijs halen?
Waarom zou je blowen om vervolgens op een chinese gadget-site te kijken? Of is dat weer een excuus om maar te kunnen blowen?quote:Op woensdag 16 september 2009 10:49 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Prijs is niet zo belangrijk, de kleur wel.
Bij DX kun je een soort beige pot ontvangenof met een groene pot dat niet mooi staat met de groene plant
![]()
De rode en blauwe pot is de leukste.
Beetje duf dat je niet tussen kleuren kunt kiezen, ik wil ook geen roze bloem
Wie van jullie rookt er ook wat groene vegetatie om vervolgens op deze sites te surfen?![]()
Met alle maffe spullen en maffe teksten, heerlijkquote:Op woensdag 16 september 2009 11:06 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Waarom zou je blowen om vervolgens op een chinese gadget-site te kijken? Of is dat weer een excuus om maar te kunnen blowen?
quote:Op woensdag 16 september 2009 11:14 schreef Onnoman het volgende:
kan iemand even een top 5je neerplaatsen van meest relaxte chinese pauperstores?
quote:Op woensdag 16 september 2009 11:18 schreef Onnoman het volgende:
IK WIL WOOWIE LOL
[ afbeelding ]
die rijdende webcam
Kost datquote:Op woensdag 16 september 2009 11:18 schreef Onnoman het volgende:
IK WIL WOOWIE LOL
[ afbeelding ]
die rijdende webcam
WOOWIEE MIJN VRIENDJEquote:Op woensdag 16 september 2009 13:01 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Kost dat![]()
[Mag ook in Yuan
]
link is ook welkom
Reken maar dat er ong 10 dollar bij op komt totaal als je iets bij taobao besteld!quote:Op woensdag 16 september 2009 14:47 schreef Onnoman het volgende:
weet iemand wat de gemiddelde verzend kosten zijn wanneer je iets besteld??
welke chinese organisatie doet dat?
Kan je niks zinnigs over zeggen. Hangt af van het gewicht onder andere. Via DP en DealExtreme betaal je altijd minimaal 25 dollar verzendkosten..quote:Op woensdag 16 september 2009 14:47 schreef Onnoman het volgende:
http://forum.dealperfect.com/Topic.aspx?BoardID=16&TopicID=329quote:Op woensdag 16 september 2009 14:47 schreef Onnoman het volgende:
quote:4th:The shipping cost from DP to you.
Shipping via airmail without tracking number:13.71$ every 1000g
Shipping via registered airmail with tracking number:17.48$ every 1000g
Tracking number:2$ for each package
quote:Op woensdag 16 september 2009 14:55 schreef Skiet het volgende:
[..]
Kan je niks zinnigs over zeggen. Hangt af van het gewicht onder andere. Via DP en DealExtreme betaal je altijd minimaal 25 dollar verzendkosten..
quote:Op woensdag 16 september 2009 10:46 schreef monkeybrain het volgende:
Sukkeltjes, jullie hebben mij aanwijzingen niet gevolg![]()
Gezien het koude weer van de laatste weken hebben jullie het niet goed warm en verlicht gehouden.
De meeste van mij zijn ook doodgegaan maar ik heb 2 hele dikke in de kom zitten (ook een gore blubber) na een week of 5![]()
Nog een paar hele kleintjes, dat zal wel nageslacht zijn???
SKU van draadloze camera?quote:Op woensdag 16 september 2009 11:28 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Je kan trouwens ook een cheapass bestuurbaar autotje kopen en die draadloze camera van DX erop pleuren.
Antwoord dan ook niet...quote:Op woensdag 16 september 2009 15:11 schreef Skiet het volgende:
[..]
Ja, leuk man. Maar dit is gewoon bullshit. Dat is toch geen vraag!?
quote:Op woensdag 16 september 2009 15:11 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
![]()
2e generatie.![]()
[..]
SKU van draadloze camera?
Ik denk dat die inkoper gewoon Jack is.quote:Op woensdag 16 september 2009 15:59 schreef Semmm het volgende:
ik denk dat ik deze ga kopen:
[ link | afbeelding ]
Serieus, die inkopers..
Sommigen hier hebben hem gekocht, en daar heb ik geen problemen van gelezen.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:14 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Dankje, had er toch meer van verwacht.
[ afbeelding ]
Haha, Jack zijn kalender geeft aan dat het bijna halloween is... dat gaat de komende week lachen worden met new arrivals.quote:Op woensdag 16 september 2009 15:59 schreef Semmm het volgende:
ik denk dat ik deze ga kopen:
[ link | afbeelding ]
Serieus, die inkopers..
Die pipo's bestellen gewoon dropshipped bij DX en vragen een bemiddelingsvergoedingquote:Op woensdag 16 september 2009 17:22 schreef R4m0n_46 het volgende:
lol, Jack verkoopt nu NDS games op www.dealperfect.com![]()
[ afbeelding ]
er staan er nog wel wat meer op (je kan ook gewoon een DSTT/R4/etc.. halen, maar ok)
Edit: hier trouwens ook zo'n lamp http://www.xgadget.nl/de-(...)tiple-effects-2.html lijkt me dezelfde als op DX
Die is heel mooi!quote:Op woensdag 16 september 2009 17:24 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Haha, Jack zijn kalender geeft aan dat het bijna halloween is... dat gaat de komende week lachen worden met new arrivals.
Na 26 dagen eindelijk een pakje van een Ebay Chinees mogen ontvangen![]()
Wel een mooi product voor je dslr![]()
[ afbeelding ]
Mijn ebay pakketje is onderhand al bijna een maand onderwegquote:Op woensdag 16 september 2009 17:24 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Haha, Jack zijn kalender geeft aan dat het bijna halloween is... dat gaat de komende week lachen worden met new arrivals.
Na 26 dagen eindelijk een pakje van een Ebay Chinees mogen ontvangen![]()
Wel een mooi product voor je dslr![]()
[ afbeelding ]
12 dollar, voor een Nikon d700quote:Op woensdag 16 september 2009 17:27 schreef mstr het volgende:
[..]
Die is heel mooi!
Wat kostte hij en voor welke dSLR is hij?
Hmm.. ik heb hem ook en mijn kwaliteit is een stuk beter. Je kan natuurlijk ook niet veel zeggen van de prijsquote:Op woensdag 16 september 2009 16:14 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Dankje, had er toch meer van verwacht.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |