abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72666834

Dealextreme is een webshop waar je allerlei gadgets kunt kopen. De hoofdvestiging bevindt zich in Hong Kong. Hetgeen dat DealExtreme zo bijzonder maakt, zijn naast de lage dollarprijzen en het enorme assortiment, de gratis verzendkosten. Of je nou iets koopt van 1 dollar of van 100 dollar, het verzenden blijft gratis.

DealExtreme hoofdpagina
DealExtreme forums
Nieuwe artikelen op de site
PayPal
Link naar deze openingspost
Plugin voor FireFox (1.5 en hoger) om de prijzen op DealExtreme om te zetten in Euro's

http://www.focalprice.com

http://www.kaidomain.com

http://www.volumerate.com (zuster/dochtersite van DealExtreme, enkel voor grote aantallen!)

http://www.budgetgadgets.com

http://www.mymemory.co.uk

http://www.dealperfect.com (kan soms offline zijn, zie de vraag over Jack om dan de goede URL te krijgen)

V: Ze hebben alleen maar troep op die site, welke gek koopt daar nou iets?
A: Nou, de mensen die in dit topic posten. De een vindt het troep, de ander vindt het een toffe gadget.
Als je niks aan de site vindt hoef je dit niet hier te komen melden, het is namelijk niet verplicht iets te kopen.

V: Goed, ik wil wat bestellen, hoe doe ik dit?
A: Wat je allereerst gaat doen is een account maken op de site van DealExtreme. Dit kan je doen door hier te klikken.
Verder zul je een PayPal account nodig hebben. Dit is een soort virtuele bankrekening, zonder maandlasten. Aanmelden voor PayPal kan je doen door hier te klikken. Het is noodzakelijk om OF een creditcard OF een bankrekening aan te melden bij PayPal.
Wat het handigste is om te doen is een bankrekening. Zorg er dan wel voor dat je die op de PayPal site verifieert. Dat duurt een dag of twee tot vier. Het verifiëren doen ze door 2 kleine bedragen van een x aantal cent op je rekening storten, die bekijk jij met internetbankieren, en die voer jij in op de PayPal site, en daarmee bewijs je dat het echt jouw bankrekening is.
Als je dat gedaan hebt hoef je je niet meer bij sites aan te melden. Je hoeft ook niets over te maken naar PayPal zelf, dat kan vanzelf gaan. Die manier is simpel, mits je dus je bankrekening geverifieerd hebt. Als je bankrekening bevestigd is bij Paypal, en er staat �0,00 op je PayPal rekening, en je bestelt wat voor, zeg 10 dollar, dan gaat er automatisch na 2 dagen een omgerekend (met de huidige koersen) geldbedrag van je bankrekening af.

Als je dit allemaal dus eenmalig hebt gedaan, is het een kwestie van dingen in je winkelmandje doen en afrekenen. Dit kan het makkelijkste met PayPal Express checkout, zoals ook op de DealExtreme site staat.

V: Ik heb wat besteld, hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?
A: Dit varieert veel. Bepalende factoren zijn of het product op voorraad is, en of de Hong Kong Air Mail een beetje opschiet. Over het algemeen duurt het een dag of 2-3 voordat alles is ingepakt en weg gaat bij DealExtreme, en dan 5 tot 14 dagen voor het verzenden. De ene keer ontvang je iets binnen 7 dagen na bestelling, de andere keer duurt het 2 tot 3 weken. Kijken of je order al verzonden is kan heel simpel door bovenaan de site op My Account te klikken, daar in te loggen. Daar staan de statussen van al je orders. Ook kan je op de desbetreffende order klikken, en dan Invoice te klikken, om te kijken of alle producten op voorraad zijn.

V: Ik kan mijn bestelling niet tracken hoor? Ik zie niet staan waar het pakje nu is?
A: Dit klopt. Dit komt omdat het postbedrijf uit Hong Kong en de TNT niet samen werken. Het enige wat je kan zien is of het uberhaupt al uit Hong Kong is. Dit is zo als de status ''Shipped to NL'' is.

V: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met DealExtreme mailen?
A: Nee hoor, dit kan heel simpel. Mits je order nog niet verzonden is dan. Adres wijzigen doe je door in te loggen door op My Account te klikken, op de order te klikken van welke je het adres wilt wijzigen, en dan Update Address te klikken. Dit gaat vrijwel probleemloos, als je order tenminste nog niet verzonden is.

V: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt ofzo?
A: De kans hierop is klein. Wettelijk gezien is tot de ¤22 sowieso vrijgesteld van invoer- en andere kosten, dus dat kan probleemloos. Maar er zijn verscheidene mensen in dit topic die voor honderden dollars in één keer bestellen en niet gepakt worden. Pas wel op met het kopen van dingen waarvan je denkt dat het illegaal is, zoals bepaalde messen. Het beste kan je dat in een losse order doen, zoals dat áls het gepakt wordt, maar één artikel wordt vastgehouden, en niet de rest ook.
Het is trouwens altijd wel aan te raden het volgende artikel bij te bestellen: Drop Shipment and Gift Service
Dit haalt het logo van de site van het pakje, zorgt ervoor dat het als een gift wordt verzonden, en daardoor is dus de kans dat het door de douane wordt tegengehouden nog kleiner. En dat voor maar één dollarcent.
Tevens is dit handig als je iets als cadeau wilt sturen, zodat men niet kan zien waar het vandaan komt.

V: DX Points? Wat is dat nou weer?
A: DX Points maken deel uit van een spaarsysteem. Bij elke 10 dollar die je besteedt krijg je 1 punt. Bij bijvoorbeeld 11 dollar krijg je dus 1 punt, maar ook bij 17 dollar krijg je 1 punt. Bij orders onder de 10 dollar krijg je niets dus.
Andere manieren om te sparen zijn het maken van reviews, foto's, filmpjes. Voor reviews krijg je 2 punten per stuk. Bij foto's krijg je 2 punten per product. Het uploaden van één foto voor een bepaald product levert dus evenveel punten op als het uploaden van 5 foto's voor een bepaald product. Filmpjes leveren 3 tot 10 punten op, afhankelijk van de duidelijkheid van het filmpje.
Met punten kun je gratis dingen krijgen, dit kun je hier vinden. Het verkrijgen (''redeemen'') van gratis producten doe je na het plaatsen van een bestelling, zodat het met een bestelling meeverzonden kan worden.

V: Wat is dit voor icoontje dat bij alle producten staat: ?
A: Dit is een Wishlist icoontje. Als je ingelogd bent, en je klikt erop, komt dat artikel op je Wish List te staan onder My Account. Dit is handig als je iets later snel wil terugvinden, of als je iets wilt bewaren dat je later wilt kopen, als je er het geld wel voor hebt Als je niet ingelogd bent en je klikt erop krijg je een inlogschermpje.

V: Welk flashkaartje voor mijn DS kan ik het beste kopen?
A: Voor vragen over DS flashkaartjes verwijs ik je naar het flashkaarttopic hier op FOK!:
[DS] Flashcards #3

V: Ik wil iets kopen voor <bedrag>, hoeveel invoeringskosten en belasting moet ik nu betalen?
A: Als je op DealExtreme koopt, en het via Airmail laat verzenden (dus niet EMS), is de kans dat je belasting of andere kosten moet betalen ontzettend laag. In deze tientallen topics is er nog nooit iemand geweest die belasting moest betalen, wanneer hij of zij via Air Mail bestelde.
Via EMS is de kans aanzienlijk groter, probeer EMS dus te vermijden.

En als je wilt weten hoe het wettelijk geregeld is:

Zoals je kunt zien is tot 22 euro sowieso kosten-vrij, en ¤22 tot ¤150 alleen belasting (19%).

V: Oh nee, ik heb de laatste post in dit topic gemaakt, wat nu!?
Allereerst, diep ademhalen en vooral rustig blijven. Het maken van de laatste post is totaal niet erg,
en wordt je ook niet kwalijk genomen. Mits jij het nieuwe topic maakt dan. Het maken van een nieuw topic is niet moeilijk. Het enige wat je hoeft te doen, is de code van de Openingspost te kopieren van de FOK! Wikipedia. Verzin een leuke titel, beginnend met ''DealExtreme ervaringentopic #..''.
Verder hoef je niets te doen, aangezien RacerDKB netjes het lijstje met vorige topics bij zal werken.

V: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?
Jack is een mede-eigenaar van DealPerfect, een soortgelijk bedrijf als DealExtreme, waar ex-medewerkers van DealExtreme werken. DealPerfect is een kleine winkel en heeft een klein assortiment, maar kan hierdoor meestal binnen 2 a 3 dagen je bestelling versturen, en het contact gaat heel simpel via MSN, Skype of e-mail. Met "iets bij Jack besteld" bedoelen we dus eigenlijk dat we iets bij DealPerfect hebben besteld. De reden dat mensen bij DealPerfect bestellen is ook dat je producten van Taobao (Let op, deze pagina is in het chinees, gebruik een vertaler!) aan kunt vragen aan kunt vragen, en hij zeer veel producten ook daadwerkelijk voor je kan leveren. Je kunt hem via Mail bereiken, dealperfectcs01@gmail.com, of zijn collega; Rachel via dealperfectcs02@live.cn of mail, dealperfectcs02@gmail.com . Om een schatting te maken van de prijs die DealPerfect voor een aangevraagd product vraagt, kun je deze calculator gebruiken.

Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.

Lange termijn:

PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.

Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.

Veel plezier met bestellen!

[01] | [02] | [03] | [04] | [05] | [06] | [07] | [08] | [09] | [10] | [11] | [12] | [13] | [14] | [15] |
[16] | [17] | [18] | [19] | [20] | [21] | [22] | [23] | [24] | [25] | [26] | [27] | [28] | [29] | [30] |
[31] | [32] | [33] | [34] | [35] | [36] | [37] | [38] | [39] | [40] | [41] | [42] | [43] | [44] | [45] |
[46] | [47] | [48] | [49] | [50] | [51] | [52] | [53] | [54] | [55] | [56] | [57] | [58] | [59] | [60] |
[61] | [62] | [63] | [64] | [65] | [66] | [67] | [68] | [69] | [70] | [71] | [72] | [73] | [74] | [75] |
[76] | [77] | [78] | [79] | [80] | [81] | [82] | [83] | [84] | [85] | [86] |

Nieuwe reeks

[01] | [02] | [03] | [04] |
[05] | [06] | [07] | [08] |
[09] | [10] | [11] | [12] |
[13] | [14] |
[16]

Hou verder de volgende regels in de gaten:[b/]
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op z´n voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PM´s te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.

Als voorbeeld hoe wel en hoe niet gesproken kan worden over nepspul:

Het gaat er vooral om het niet te benoemen naar de merknamen waar het namaak van is. Dat continue doen leg je de nadruk op het namaak van het originele merk.

Dus (een stom) voorbeeld: ik heb nep nike's gezien die lijken 100% op de echte, niet te onderscheiden
of
ik heb naik schoenen besteld, check: {linkje} of {img}

In het tweede geval laat je in het midden dat het nep/namaak is

Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in: [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen of afkraken natuurlijk

Mochten jullie nog kritiek op of aanmerkingen hebben dan kun je dat in DX topics doorstart melden dan houden we alles lekker centraal.

En om jullie blij te maken, we zijn achter de schermen bezig met leuke ideetjes uit te werken, maar dat is allemaal nog in een beginnend stadium, tot die tijd veel plezier enne hou het gezellig.

Handig:
DP = [url=http://www.Dealperfect.com]www.Dealperfect.com

DX = www.dealextreme.com
FP = www.focalprice.com
BG = www.budgetgadgets.com
KD = www.kaidomain.com

Link naar deze openingspost

[b]Referrers plaatsen doen we hier niet aan. Mocht je dit wel doen, dan wordt er een moderator gewaarschuwd die het weg zal halen.

Met dank aan RacerDKB (tekst), joepie91 (tekst) en Mstr (plaatjes OP).

pi_72666886
De dollarkoers begint weer extreem te stijgen !
pi_72666903
Nu snel inslaan voordat het weer onbetaalbaar wordt!
pi_72666923
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.23961

Michael Jackson Worthy Collection 35 Disks 34DVD + 1CD

WOW !
  zaterdag 12 september 2009 @ 09:44:57 #5
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_72667033
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 09:34 schreef Cahir het volgende:
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.23961

Michael Jackson Worthy Collection 35 Disks 34DVD + 1CD

WOW !
Waarom zou je die willen? (als het ook gratis kan
pi_72667053
Weet iemand op taobao nog een goede verkoper van voetbalshirts? het staat mij bij dat jack er hier wel eens een heeft gepost
pi_72667233
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 22:22 schreef baggerhoofd het volgende:
Hoe lang en breed is die maat van je Dion?
  zaterdag 12 september 2009 @ 10:51:07 #8
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_72667960
Heb je dat bericht gelezen op DP, alles gaat nu via manual bestellen
Dat gaat ze echt klanten kosten, vooral voor normale prullaria. Laat staan de vracht aan email dat je moet verwerken

Dan kan ik ook niet meer rotzooien met coupons
  zaterdag 12 september 2009 @ 10:52:19 #9
98259 mstr
Een jonge God!
pi_72667980
Ik wacht nog steeds geduldig op m'n pakketje.
  zaterdag 12 september 2009 @ 10:53:52 #10
98259 mstr
Een jonge God!
pi_72668005
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 10:51 schreef monkeybrain het volgende:
Heb je dat bericht gelezen op DP, alles gaat nu via manual bestellen
Dat gaat ze echt klanten kosten, vooral voor normale prullaria. Laat staan de vracht aan email dat je moet verwerken

Dan kan ik ook niet meer rotzooien met coupons
Wat is dat nou weer voor iets?
Dit is niet goed voor Jack.
Zo zie je maar, zo snijdt een slimme jongen zich vanzelf wel een keer.
  zaterdag 12 september 2009 @ 11:48:33 #11
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_72669035
Zonde, zonde..

Jack had zo'n mooi concept met Taobao orders.
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_72669068
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 11:48 schreef Dionysiou het volgende:
Zonde, zonde..

Jack had zo'n mooi concept met Taobao orders.
Dat blijft gewoon toch, niks van dat ging via DP site dus daar merk je niks van. Misschien heeft hij zo weer meer tijd voor ons
  zaterdag 12 september 2009 @ 11:54:10 #13
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_72669173
Hij moet gewoon een aparte pagina/site maken voor zijn nep spul via een link of via het forum.
Dat kun je dan manual doen, gaat ie zijn hele site verbouwen

Jack's funny corner, kijk eens wat voor gek spul ze in China hebben voor 3 dollar... hint hint.
  zaterdag 12 september 2009 @ 11:57:19 #14
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_72669238
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 11:50 schreef Skiet het volgende:

[..]

Dat blijft gewoon toch, niks van dat ging via DP site dus daar merk je niks van. Misschien heeft hij zo weer meer tijd voor ons
Denk je dat?
Nu gaat iedereen mailen = nog langer wachten..
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  zaterdag 12 september 2009 @ 11:57:41 #15
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_72669246
En trouwens, DP is geen webshop meer met betalingsfunctie dus die hoort eigenlijk niet meer thuis in de OP
pi_72669478
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 09:32 schreef Cahir het volgende:
De dollarkoers begint weer extreem te stijgen !
Ja super

1,457

Jammer van die actie van Jack, hij moet gewoon z'n illegale spul via de mail verkopen en de rest automatisch.
76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm
  zaterdag 12 september 2009 @ 12:15:05 #18
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_72669600

Fotos van de jas en hij is 1.80 lang.
Kwaliteit is OK
pi_72669793
tvp
pi_72669818
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 12:15 schreef Dionysiou het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Fotos van de jas en hij is 1.80 lang.
Kwaliteit is OK
OK als in goed? Of redelijk?
Welke maat had je besteld
En heb je een linkje?
  zaterdag 12 september 2009 @ 12:26:07 #21
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_72669857
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 12:24 schreef DeHeer het volgende:

[..]

OK als in goed? Of redelijk?
Welke maat had je besteld
En heb je een linkje?
OK = goed.
Hij had XL besteld maar de mouwen zijn nog wat te kort maar niet hinderend (al zou ik dan gewoon XXL nemen) want met jassen kan het alleen maar beter uitvallen.

Linkje is in het vorige topic gepost (pagina 12 volgens mij anders 11)
  zaterdag 12 september 2009 @ 12:30:33 #22
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_72669949
Deze had ik trouwens besteld waar ik nog steeds op wacht schijnt dus de 29e verscheept te zijn volgens Rachel ze zei eerst de 20e maar oke.
Die order van een maat was de 31e verscheept. Echt irritant.

http://item.taobao.com/au(...)d6d16.jhtml?cm_cat=0
pi_72670433
Ik heb mn uitschuifbare stokkie toch binnen.
kei lief.
  zaterdag 12 september 2009 @ 13:26:11 #24
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_72671269
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 12:52 schreef Lolque het volgende:
Ik heb mn uitschuifbare stokkie toch binnen.
Wanneer was ie shipped?
pi_72671407
28e
kei lief.
pi_72671747
Er mocht toch niet meer over kleding geouwehoerd worden in dit topic?

Ik geef de laatste tijd gelukkig niet meer heel mn vermogen uit aan China. De leukste dingen heb ik nu wel
pi_72671880
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 13:44 schreef lezut het volgende:

Ik geef de laatste tijd gelukkig niet meer heel mn vermogen uit aan China. De leukste dingen heb ik nu wel
Haha, elke keer als ik kijk hoeveel ik wel niet bij DP uitgegeven heb schrik ik me rot.
kei lief.
pi_72671959
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 13:49 schreef Lolque het volgende:

[..]

Haha, elke keer als ik kijk hoeveel ik wel niet bij DP uitgegeven heb schrik ik me rot.
Daarom moet je daar ook nooit naar kijken Misschien kunnen ze je teller weer op 0 zetten
  zaterdag 12 september 2009 @ 14:03:34 #30
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_72672190
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 13:44 schreef lezut het volgende:

Stoor je je er dan aan?
Elke keer die discussies
  zaterdag 12 september 2009 @ 14:16:54 #31
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_72672461

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.12590

Had al een Heineken creditcard bieropener (voor in de portemonnee), maar kon soort gelijke kaarten verder nooit vinden. Leuk om te hebben en aan vrienden uit te delen.
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
pi_72672580
quote:

Ik zou persoonlijk nooit een charger kopen met zo weinig reviews. Liever iets waar veel mensen ervaring mee hebben, gewoon voor het gevoel. Ik ga voor deze

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.936
pi_72672919
Nja het was de goedkoopste
pi_72673332
tvp
pi_72673514
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 14:38 schreef GuitarJJ het volgende:
De ware Hollandse mentaliteit.
woef
pi_72673801
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 15:04 schreef bbfakir het volgende:

[..]

De ware Hollandse mentaliteit.
Je bent een Hollander of niet.
kei lief.
  zaterdag 12 september 2009 @ 16:02:59 #37
128384 mcwops
gat in je glas
pi_72674827
tvp
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
pi_72675204
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 14:38 schreef GuitarJJ het volgende:
Je hebt er toch wel zo'n verloopstekkertje bij gekocht?
woef
pi_72677951
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 16:18 schreef bbfakir het volgende:

[..]

Je hebt er toch wel zo'n verloopstekkertje bij gekocht?
Heb ik al
pi_72679689
Iemand had hier toch een keer Soundmagic in ears gekocht van DP, bevallen ze een beetje?
Cool story, Hansel.
pi_72679934
Ben nu bezig met die refill kit van DX voor m'n HP inkjet cartridge.
Lekker, het lekt als een gek na dat refillen, alles drupt nu in een plastic bekertje.
  zaterdag 12 september 2009 @ 19:30:57 #42
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_72680371
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 19:14 schreef Granaatappel het volgende:
Lekker, het lekt als een gek na dat refillen, alles drupt nu in een plastic bekertje.
Goh, jij ook al. Geen idee hoe mensen dat fatsoenlijk uitvoeren.
Gewoon een printer kopen waar je goedkope clone cartridges voor kunt krijgen of een laserprinter aanschaffen met clone refills.

De mijne print zwart iets van 5000 pagina's voor 20 euro inkt
pi_72680558
Same here! Laserprinter
en die zijn tegenwoordig helemaal niet meer zo duur.
pi_72681280
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 19:30 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Goh, jij ook al. Geen idee hoe mensen dat fatsoenlijk uitvoeren.
Gewoon een printer kopen waar je goedkope clone cartridges voor kunt krijgen of een laserprinter aanschaffen met clone refills.

De mijne print zwart iets van 5000 pagina's voor 20 euro inkt
Ja, echt raar.
Misschien in het vervolg echt een injectienaald gebruiken en dan goed doseren i.p.v. gewoon die pipet erin te steken en te pompen?
Heb hier zo'n oude HP Deskjet 5700 serie staan, misschien binnenkort toch zo'n laserprinter, schijnt toch weinig inkt te gebruiken.
pi_72682359
Even terug naar de scheermesjes. Paar topics terug alleen maar negatieve reacties bij de scheermesjes van DP ofniet?

Heb een poos geleden 4 mesjes (m*ch 3 turbo) via DX voor 6 euro besteld en die bevielen goed.
Nu staan deze ook op DP voor 2,50 euro ofzo. Dus iemand enig idee?
  zaterdag 12 september 2009 @ 20:49:21 #46
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_72682892
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 20:33 schreef GuitarJJ het volgende:
Even terug naar de scheermesjes. Paar topics terug alleen maar negatieve reacties bij de scheermesjes van DP ofniet?

Heb een poos geleden 4 mesjes (m*ch 3 turbo) via DX voor 6 euro besteld en die bevielen goed.
Nu staan deze ook op DP voor 2,50 euro ofzo. Dus iemand enig idee?
Gewoon proberen toch
  zaterdag 12 september 2009 @ 20:54:37 #47
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_72683040
iemand nog link van die sky lantarn op DP?
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
  zaterdag 12 september 2009 @ 20:57:48 #48
242879 Onnoman
The On And Only
pi_72683125
kan iemand mij een klein beetje op weg helpen?
ik probeer bij taoboa batsslet te registreren.. tot dat ik hier kom: 所在地区 = Gebied

je hebt dan 3 dropdown menu's... welke moet je selecteren ?

en trowens.. gekke vraag misschien.. maar zijn dit echte merken.. of gewoon erop geplakt?
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_72683428
Het heeft geen zin om je te registreren bij Taobao, je kan er toch niets rechtstreeks kopen. Je kan er niet betalen met paypal. Ja het zijn echte merken, alleen nagemaakt!
  zaterdag 12 september 2009 @ 21:09:16 #50
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_72683450
Waarom wil je ij TaoBao registreren?
Nergends voor nodig toch.. gewoon jack/rachel mailen!
En merken zijn váák nep, niet opgeplakt maar wel na-maak...

AWWWW openingspost lezen!
http://fokhelp.googlepages.com/home < klik maar staat álles wat je moet weten over TaoBao

[ Bericht 28% gewijzigd door tokko1 op 12-09-2009 21:28:36 ]
Check mijn china reviews op &lt;a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Reviewblog.tweakers.net&lt;/a&gt;
  zaterdag 12 september 2009 @ 21:23:32 #51
242879 Onnoman
The On And Only
pi_72683876
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 21:09 schreef tokko1 het volgende:
Waarom wil je ij TaoBao registreren?
Nergends voor nodig toch.. gewoon jack/rachel mailen!
En merken zijn váák nep, niet opgeplakt maar wel na-maak...
jack/rachel mailen??
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_72684009
Lees de OP newbie

V: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?
Jack is een mede-eigenaar van DealPerfect, een soortgelijk bedrijf als DealExtreme, waar ex-medewerkers van DealExtreme werken. DealPerfect is een kleine winkel en heeft een klein assortiment, maar kan hierdoor meestal binnen 2 a 3 dagen je bestelling versturen, en het contact gaat heel simpel via MSN, Skype of e-mail. Met "iets bij Jack besteld" bedoelen we dus eigenlijk dat we iets bij DealPerfect hebben besteld. De reden dat mensen bij DealPerfect bestellen is ook dat je producten van Taobao (Let op, deze pagina is in het chinees, gebruik een vertaler!) aan kunt vragen aan kunt vragen, en hij zeer veel producten ook daadwerkelijk voor je kan leveren. Je kunt hem via Mail bereiken, dealperfectcs01@gmail.com, of zijn collega; Rachel via dealperfectcs02@live.cn of mail, dealperfectcs02@gmail.com . Om een schatting te maken van de prijs die DealPerfect voor een aangevraagd product vraagt, kun je deze calculator gebruiken.
pi_72684923
quote:
hm toffe batterijtjes

maar die lader.. past toch niet zo 123 in onze NL stopcontactjes?
pi_72685240
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 21:56 schreef Ou-Tannu het volgende:

[..]

hm toffe batterijtjes

maar die lader.. past toch niet zo 123 in onze NL stopcontactjes?
Tadaaa! ¤ 0,61

pi_72685712
Heb trouwens donderdag zo'n sjuffel besteld op dp. Is nu al verstuurd . Ben benieuwd. Kan iig weinig anders zijn qua interface: zit toch geen scherm op.
pi_72688833
tvp
pi_72691327
Iemand ervaring met de gsm'tjes van DP of DE? Wat is de kwaliteit ervan? Beetje degelijk spul?
Hebben jullie me een beetje gemist?
  zondag 13 september 2009 @ 09:10:27 #58
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_72691974
Heeft niemand nu meer last van die douane controles? @dion hoe zwaar had jack die jas gerekend?
pi_72692748
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 19:14 schreef Granaatappel het volgende:
Update: Refill is succesvol.
Heb de hele nacht de inkt cartridge in een bekertje gezet en uit laten lekken.

In het vervolg koop ik gewoon een flesje + injectienaald.
http://www.dealextreme.com/search.dx/search.syringe

[ Bericht 12% gewijzigd door Granaatappel op 13-09-2009 11:01:31 ]
pi_72693139
Ik heb nog steeds mijn anaal-c borstels nog steeds niet binnen, zijn de 30ste geshipped. Maarjah, volgens de DP was me trui ook 9/4 verstuurd en op de tracking zag ik dat hij pas de 12de met het vliegtuig meeging..
pi_72694250
Voor de grap eens de 'artikelen' doorgelezen die naast de plaatjes van http://item.taobao.com/au(...)3627de944f1d2c.jhtml staan. Gaat over mensen met schulden, wall street, dood en weet ik wat allemaal, maar heeft totaal geen connectie met de kop, laat staan de foto

Wel grappig hoe ze Zac Efron een ander jasje hebben laten aantrekken

[ Bericht 21% gewijzigd door DeHeer op 13-09-2009 11:55:53 ]
  zondag 13 september 2009 @ 12:01:31 #62
265352 Redster1984
The man who sold the world....
pi_72694464
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 22:30 schreef Japppo het volgende:
Heb trouwens donderdag zo'n sjuffel besteld op dp. Is nu al verstuurd . Ben benieuwd. Kan iig weinig anders zijn qua interface: zit toch geen scherm op.
ik had woensdag al een Shuttle besteld en die is nog niet verstuurd volgens de status...... Maar goed, zal wel aan de rest van de producten liggen. Ik had een zilvere 2 gig besteld. Laat je ff weten wanneer je m hebt en hoe die bevalt?
pi_72694850
quote:
Op zondag 13 september 2009 04:03 schreef nachtdier3 het volgende:
Iemand ervaring met de gsm'tjes van DP of DE? Wat is de kwaliteit ervan? Beetje degelijk spul?
Ik heb zo'n replica iFoon van DX besteld. Morgen even ophalen op het postkantoor. Ben benieuwd.
quote:
Op zondag 13 september 2009 12:01 schreef Redster1984 het volgende:

[..]

ik had woensdag al een Shuttle besteld en die is nog niet verstuurd volgens de status...... Maar goed, zal wel aan de rest van de producten liggen. Ik had een zilvere 2 gig besteld. Laat je ff weten wanneer je m hebt en hoe die bevalt?
Mjah had alleen speler + oordopjes, dus was zo ingepakt denk ik.
pi_72700409
quote:
Op zondag 13 september 2009 09:10 schreef MagischMannetje het volgende:
Heeft niemand nu meer last van die douane controles?
Nee, bij mijn bestelling van vrijdag niks aan de hand, is niet open geweest.
pi_72700663
quote:
Op zondag 13 september 2009 16:02 schreef Joene94 het volgende:

[..]

Nee, bij mijn bestelling van vrijdag niks aan de hand, is niet open geweest.
Bij mij ook niet.
Mn uitschuifbare knuppel is gewoon aangekomen.
Stond ook zo mooi op ''Electronics'', vond het knap zwaar voor electronics hoor.
kei lief.
pi_72700727
quote:
Op zondag 13 september 2009 16:12 schreef Lolque het volgende:

[..]

uitschuifbare knuppel
Huh? SKU?
pi_72700973
quote:
Op zondag 13 september 2009 10:35 schreef Granaatappel het volgende:
In het vervolg koop ik gewoon een flesje + injectienaald.
http://www.dealextreme.com/search.dx/search.syringe
Dat heb ik ook een aantal jaar gedaan met mijn inkjet printer. Plakbandjes op alle gaten van de cardridge, en dan met een injectiespuit er in spuiten. Werkt perfect! Nooit problemen gehad met lekkende inkt rommel.
pi_72701317
tvp
pi_72701462
quote:
Op zondag 13 september 2009 16:14 schreef GuitarJJ het volgende:

[..]

Huh? SKU?
Zoek op dealperfect maar op de term ''Security''
kei lief.
pi_72702745
quote:
Op zondag 13 september 2009 16:37 schreef Lolque het volgende:

[..]

Zoek op dealperfect maar op de term ''Security''
Ah, dat is een ploertendoder, illegaal ja.
Maar is in China alles legaal ofzo? Ploertendoder, taser, pepperspray etc.?
pi_72703791
Als het maar verkoopt dan makt het die Chinezen niet uit, zeker niet omdat al die bende naar Europa gaat
  zondag 13 september 2009 @ 17:49:35 #73
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_72703961
Schokkend om te horen nietwaar, in China ben je meer vrij dan in Nederland.
Goed, je mag niet over de politiek klagen maar alsof het klagen in Nederland wel zoden aan de dijk zet.

Nederlanders zijn echt kneuzen, geloven alle propaganda en betalen graag 90% belasting waar je bijna niets van terug ziet
pi_72704805
ik heb afgelopen dinsdag mijn eerste bestelling gedaan. (4x sku6783)
Maar nu staat hij nog steeds op waiting for supplier.

Wat houd dit eigelijk precies in? Hebben ze het dan gewoon niet meer op voorraad?
Goein dag eem'n
  zondag 13 september 2009 @ 18:19:07 #75
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_72704937
quote:
Op zondag 13 september 2009 18:13 schreef vinylhits het volgende:
ik heb afgelopen dinsdag mijn eerste bestelling gedaan. (4x sku6783)
Maar nu staat hij nog steeds op waiting for supplier.

Wat houd dit eigelijk precies in? Hebben ze het dan gewoon niet meer op voorraad?
Precies zoals je al aangaf. Het is wachten op de leverancier, dan moeten ze het inpakken, verzenden, enzovoort. Het zal wel komen, maar kan soms een maand duren voordat je het in huis hebt.

Heel soms heb je pech, want dan kan het niet meer geleverd worden (maar dat gebeurd zelden).
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
pi_72705207
owh oke,
ik was zelf al zo'n beetje uitgegaan voor maand verzendtijd.

thx
Goein dag eem'n
pi_72710304
quote:
Op zondag 13 september 2009 17:49 schreef monkeybrain het volgende:

Nederlanders zijn echt kneuzen, geloven alle propaganda en betalen graag 90% belasting waar je bijna niets van terug ziet
Zo jij valt in een aparte belastingschijf.
  zondag 13 september 2009 @ 20:55:27 #78
226677 revpolen
pi_72710743
http://www.trademic.com/
http://www.madeinchina.com/
http://www.epathchina.com/

nieuwe website's
vooral die 1e ga ik denk ik wel weer gebruiken
pi_72711086
quote:
Op zondag 13 september 2009 20:55 schreef revpolen het volgende:

nieuwe website's
Dat zijn gewoon allemaal sites zoals dhgate etc. betaal je 2x zoveel voor verzenden als voor het product zelf en je moet vaak ook nog een minimaal aantal bestellen.
  zondag 13 september 2009 @ 21:05:29 #80
226677 revpolen
pi_72711233
uhh free shipping? staat er iig bij
pi_72712257
quote:
Op zondag 13 september 2009 20:55 schreef revpolen het volgende:

nieuwe website's
De eerste 2 zijn wholesale site's zoals DHgate en Alibaba. De 3e is dan wel weer grappig maar heeft slechts een deel van z'n producten free shipping. Maar sommige producten zijn bij de 3e misschien wel interessant.
  zondag 13 september 2009 @ 21:29:46 #82
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_72712271
quote:
Op zondag 13 september 2009 20:44 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Zo jij valt in een aparte belastingschijf.
Het begint met inkomsten belasting.
Daarna krijg je zaken zoals btw, accijnzen, milieubelasting, onroerendgoed belasting etc. etc etc.

Als je alles hebt opgeteld dan werk je dus 11 maanden voor de staat, dezelfde staat die het referendum opzij gooit dus een dictatuur van de bureaucratie is.

Heb je het lef om dood te gaan dan pakt de staat nog effe zijn deel want we willen natuurlijk niet dat het nageslacht een te luxe leventje heeft. Het moet wel arm genoeg zijn om zich kapot te zweten voor de staat. Geen enkele politieke partij die dit wilt veranderen, is dat je ooit opgevallen

Zoals ik al zei, iedereen gelooft in de propaganda. Kneuzenland
pi_72712421
quote:
Op zondag 13 september 2009 21:29 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Daarna krijg je zaken zoals btw, accijnzen, milieubelasting, onroerendgoed belasting etc. etc etc.

Als je alles hebt opgeteld dan werk je dus 11 maanden voor de staat, dezelfde staat die het referendum opzij gooit dus een dictatuur van de bureaucratie is.

Heb je het lef om dood te gaan dan pakt de staat nog effe zijn deel want we willen natuurlijk niet dat het nageslacht een te luxe leventje heeft. Het moet wel arm genoeg zijn om zich kapot te zweten voor de staat. Geen enkele politieke partij die dit wilt veranderen, is dat je ooit opgevallen

Je besteld dus binnenkort ook een exportkit bij DealPerfect?

pi_72712430
die 2e verkoopt sigaretten haha
Goein dag eem'n
pi_72713137
Deze heli is afgelopen donderdag eindelijk verzonden,

Ben benieuwd als hij ongeschonden oor de douane komt

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 13-09-2009 21:50:44 ]
pi_72714734
quote:
Op zondag 13 september 2009 21:29 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Ik ben blij dat ik in Nederland woon. Stukken beter dan heeeeel veel andere landen. Maar zoals hierboven al staat, heb je je export kit al besteld?

Het mooiste is dat die mensen vaak allemaal in NL blijven.
  zondag 13 september 2009 @ 22:27:48 #87
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_72714893
quote:
Op zondag 13 september 2009 21:33 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Je besteld dus binnenkort ook een exportkit bij DealPerfect?

Een typische kneuzen opmerking, hoor je te vaak in dit land. In plaats van zeggen, goh je hebt gelijk... laten we eens wat ass gaan kicken om het te veranderen.

Nee, waarom verhuis je dan niet...
Heel graag, maar de staat heeft al mijn geld afgepakt dus er is geen cent meer over Ik ben een politiek gevangene in dit land, een slaaf

Maar de broekriem moet erg strak volgens het Prinsjesdag rapport, voor de criminelen banken met hun fractioneel bankieren en derivaten oplichterij daar hadden we wel miljarden voor klaarliggen maar voor kinderopvang Kneuzen!!!

Nu weer on topic
  zondag 13 september 2009 @ 22:30:20 #88
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_72715039
Laten we maar on-topic blijven..

Was Pim Fortuyn er nog maar
pi_72722147
quote:
Op zondag 13 september 2009 04:03 schreef nachtdier3 het volgende:
Hier wat info:

Chinese webshop en gadgetstopic #15 - Waar we korting willen
Chinese webshops-topic #17 - Flashlights bestellen
To Wii or not to Wii....that's the question.
pi_72722825
Heeft anderen ook last van trage verzendingen? Ik verwacht een hoop pakketten van focalprice, dealperfect en dealextreme Deze zijn allemaal rond 25 augustus verzonden, maar tot nu toe niks. Terwijl normaal deze dingen slechts een week nodig hebben om aan te komen.

En volgens mij zijn er geen vakantiedagen in Hong Kong.
  maandag 14 september 2009 @ 09:45:54 #91
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_72722839
quote:
Op maandag 14 september 2009 09:45 schreef athlonkmf het volgende:
Heeft anderen ook last van trage verzendingen? Ik verwacht een hoop pakketten van focalprice, dealperfect en dealextreme Deze zijn allemaal rond 25 augustus verzonden, maar tot nu toe niks. Terwijl normaal deze dingen slechts een week nodig hebben om aan te komen.

Hier hetzelfde
Ben ik dus niet de enigste
pi_72722893
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 11:54 schreef monkeybrain het volgende:
Hij moet gewoon een aparte pagina/site maken voor zijn nep spul via een link of via het forum.
Dat kun je dan manual doen, gaat ie zijn hele site verbouwen

Jack's funny corner, kijk eens wat voor gek spul ze in China hebben voor 3 dollar... hint hint.
Hij kan ook automatisch invoices opsturen natuurlijk. Dat werkt makkelijker.

Dus iemand doet bestelling, komt in een backoffice db, een ander script genereert de paypalinvoices en stuurt het op. Klaar.
  maandag 14 september 2009 @ 09:52:42 #93
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_72722963
quote:
Op maandag 14 september 2009 09:45 schreef Dionysiou het volgende:

Hier hetzelfde
Ben ik dus niet de enigste
Enige
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_72723177
Ik heb ook nog een klein pakketje van de 30ste onderweg, ook idd nog niet binnen.
pi_72724894
quote:
Op maandag 14 september 2009 10:05 schreef jopiede het volgende:
Ik heb ook nog een klein pakketje van de 30ste onderweg, ook idd nog niet binnen.
Me too.
pi_72725019
Er zal dus nog ergens een vliegtuig vertraging hebben
  maandag 14 september 2009 @ 11:30:22 #97
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_72725054
Meer mensen die sinds kort spam krijgen van MadeInChina.com?
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_72725600
quote:
Op maandag 14 september 2009 11:30 schreef Zapper het volgende:
Meer mensen die sinds kort spam krijgen van MadeInChina.com?
Nee geen last van,

Wel raar btw dat dealperfect geen notice bovenin meer laat zien. Misschien hebben ze er wat op bedacht

EDIT:

Wou net eff voor de test kanen-md52 bestellen zijn die krengen er niet meer
  maandag 14 september 2009 @ 12:20:53 #99
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_72726311
quote:
Op maandag 14 september 2009 09:45 schreef athlonkmf het volgende:

Kan zijn dat er veel mensen last van hebben. Ik las ergens dat men ( de douane ) opdracht heeft gekregen pakketten uit China nauwkeuriger te inspecteren.
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  maandag 14 september 2009 @ 12:34:59 #100
164607 sc00p
D66-rechter
pi_72726735
quote:
Op zondag 13 september 2009 21:33 schreef vinylhits het volgende:
die 2e verkoopt sigaretten haha
Ja ze zijn alleen achterlijk duur als je er geen 10 sloffen van besteld
Weet iemand nog een plek waar ze wel cheap te bestellen zijn:D?
Ik ook, bedankt!
pi_72727208
quote:
Op maandag 14 september 2009 11:51 schreef jopiede het volgende:

[..]

Nee geen last van,

Wel raar btw dat dealperfect geen notice bovenin meer laat zien. Misschien hebben ze er wat op bedacht

EDIT:

Wou net eff voor de test kanen-md52 bestellen zijn die krengen er niet meer
Ik wou die MD52 ook bestellen, maar kon ze nergens vinden?
Daarom maar deze besteld: http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.23974
  maandag 14 september 2009 @ 13:13:31 #102
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_72727694
even een vraag, het zal waarschijnlijk al 50x gevraagd zijn maar wat zijn de beste in-ear oordopjes?
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_72727897
quote:
Op maandag 14 september 2009 13:13 schreef TimKuik het volgende:
even een vraag, het zal waarschijnlijk al 50x gevraagd zijn maar wat zijn de beste in-ear oordopjes?
kanen-md52

Maar ik kom hem nergens vinden, daarom maar de md 61 besteld

http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.23974

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-09-2009 13:21:36 ]
pi_72728170
Kanen MD-52 kan ik onder het SKU waarop ik ze gekocht heb ook niet meer vinden vreemd genoeg. Ik ga straks maar eens rustig kijken wat er nog over is op DP...
pi_72728838
quote:
Op maandag 14 september 2009 12:34 schreef sc00p het volgende:

[..]

Ja bij Jack, hij had ze een paar weken/maanden geleden in z'n webshop liggen maar heeft ze er weer uitgehaald omdat hij ze niert mocht verkopen van paypal maar als je 'm een mailtje stuurt kan je ze nog krijgen als het goed is
pi_72728864
Alle horloges en brillen zijn trouwens van de site af
pi_72729093
quote:
Op maandag 14 september 2009 14:00 schreef Semmm het volgende:
dudes-mall.com
pi_72729318
quote:
Op maandag 14 september 2009 14:00 schreef Semmm het volgende:
Das zonde, had ie niet moeten doen.
  maandag 14 september 2009 @ 14:19:42 #109
224834 Matsuo_Yoshitoki
Gewoon een mooi meisje.
pi_72729325
Heb ook m'n laserlichtje besteld. Ben benieuwd OF ik 'm krijg Besteld bij DealExtreme.
Iemand ervaring mee?
Op vrijdag 11 september 2009 15:12 schreef Jumparound het volgende:
Ohnoes! een klacht in KLB!
DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!!!!!
pi_72729348
quote:
Op maandag 14 september 2009 14:09 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

dudes-mall.com
Wat heb ik nou aan die site? dan kan ik er nog 100 opnoemen, die prijzen komen niet eens in de buurt bij DP
pi_72729449
quote:
Op maandag 14 september 2009 14:20 schreef Semmm het volgende:

[..]

Wat heb ik nou aan die site? dan kan ik er nog 100 opnoemen, die prijzen komen niet eens in de buurt bij DP
Nee de brillen zijn wel 4 dollar duurder... Meer modellen... En free-shipping...

En DP heeft ze offline gehaald wegens google denk ik...
pi_72729705
quote:
Op maandag 14 september 2009 14:25 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

Nee de brillen zijn wel 4 dollar duurder... Meer modellen... En free-shipping...

En DP heeft ze offline gehaald wegens google denk ik...
Nee, vanwege PayPal
  maandag 14 september 2009 @ 14:58:45 #113
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_72730259
Jack is volgens mij ons advies aan het opvolgen. Gewoon al het nep spul op een andere site zetten en DP clean houden voor automatische paypal betalingen.

Als je bijv. de Kanen md52 moet hebben mail Jack gewoon even. Ik heb alle spullen die ik nog wil hebben gewoon in een mapje staan op mijn computer. Lekker in eigen beheer, ik reken graag op mezelf
pi_72731047
quote:
Op maandag 14 september 2009 14:09 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

dudes-mall.com
Zijn die spullen (schoenen) echt? Wist dat je Naike schoenen veel goedkoper op internet kon krijgen. Maar heb mij twijfels bij 45 dollar..
pi_72731193
quote:
Op maandag 14 september 2009 15:28 schreef GuitarJJ het volgende:

[..]

Zijn die spullen (schoenen) echt? Wist dat je Naike schoenen veel goedkoper op internet kon krijgen. Maar heb mij twijfels bij 45 dollar..
Hoe kan je dat nou vragen?
Ze verkopen er ook andere dingen voor veeeeel te lage prijzen. Denk het niet é.
pi_72731228
quote:
Op maandag 14 september 2009 15:33 schreef veda het volgende:

[..]

Hoe kan je dat nou vragen?
Ze verkopen er ook andere dingen voor veeeeel te lage prijzen. Denk het niet é.
Nja aangezien ze zo veel soorten hebben. Wist niet dat er zoveel namaak bestond. En hoor wel eens dat mensen hun Naikes uit buitenland laten verzenden
pi_72731356
Jack blijft iniedergeval het FAKE assortiment uitbreiden :p

http://forum.dealperfect.com/Topic.aspx?BoardID=6&TopicID=699
  maandag 14 september 2009 @ 16:12:25 #118
128384 mcwops
gat in je glas
pi_72732271
quote:
Op maandag 14 september 2009 15:39 schreef Semmm het volgende:
Jack blijft iniedergeval het FAKE assortiment uitbreiden :p

http://forum.dealperfect.com/Topic.aspx?BoardID=6&TopicID=699
zal wel, maar dan zeker voorzichtiger. hij schreef zojuist dat ie een paypal-ban had gekregen vanwege de vele fa ke
  maandag 14 september 2009 @ 16:31:34 #119
72002 M-unit
Ajax Amsterdam
pi_72732833
quote:
Op zondag 13 september 2009 22:25 schreef Skiet het volgende:

[..]

Ik ben blij dat ik in Nederland woon. Stukken beter dan heeeeel veel andere landen. Maar zoals hierboven al staat, heb je je export kit al besteld?

export kit?

Het mooiste is dat die mensen vaak allemaal in NL blijven.
  maandag 14 september 2009 @ 16:37:49 #120
72002 M-unit
Ajax Amsterdam
pi_72733031
ik zoek nog een goedkope psp, is iemand die tegengekomen op de vele chinese sites?
  maandag 14 september 2009 @ 16:40:01 #121
98259 mstr
Een jonge God!
pi_72733107
quote:
Op maandag 14 september 2009 14:19 schreef Matsuo_Yoshitoki het volgende:
Heb ook m'n laserlichtje besteld. Ben benieuwd OF ik 'm krijg Besteld bij DealExtreme.
Iemand ervaring mee?
Krijg je binnen
pi_72733543
Denk niet meer dat deze binnenkomt... http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.24143
quote:
8/28/2009 W2009828523993W Package Shipped (via Registered Air Mail) 66668888
Maar moet je dan niets horen van de douane ofzo? Als het is tegengehouden...
pi_72733610
quote:
Op maandag 14 september 2009 16:55 schreef RudyCarell het volgende:
Denk niet meer dat deze binnenkomt... http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.24143
[..]

Ik zie niet in waarom niet. Gewoon geduld hebben.
Als de douane het tegenhoud krijg je daar wel bericht van.
pi_72733650
quote:
Op maandag 14 september 2009 16:55 schreef RudyCarell het volgende:
[..]

Ik hoop het voor je dat ie niet aan komt want dat ding maakt alleen maar krassen op je iPhone
  maandag 14 september 2009 @ 17:00:21 #125
226677 revpolen
pi_72733671
vandaag pakketje binnen

En naast ze broertje van 2 maanden geleden

Edit...
zal zo eens opnieuw uploaden is error ofzo op me server :S
pi_72733770
Ik hoop dat Jack snel de site weer gaat uitbreiden met het verdwenen assortiment. Die andere site heeft wel echt een mooi assortiment brillen. Kijken of Jack dat ook wilt gaan doen..
  maandag 14 september 2009 @ 17:04:37 #127
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_72733777
quote:
Op maandag 14 september 2009 17:00 schreef revpolen het volgende:
vandaag pakketje binnen
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Edit...
zal zo eens opnieuw uploaden is error ofzo op me server :S
Heb je daar geld voor betaald?
PieAir
pi_72733784
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.23509
Past dit ding ook in een gewone NDS? Of kan je hem dan niet aansturen?
  maandag 14 september 2009 @ 17:11:59 #129
98259 mstr
Een jonge God!
pi_72733969
quote:
Op maandag 14 september 2009 17:04 schreef veda het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.23509
Past dit ding ook in een gewone NDS? Of kan je hem dan niet aansturen?
Volgens mij werkt rumble alleen op een DSL
  maandag 14 september 2009 @ 17:38:08 #130
98259 mstr
Een jonge God!
pi_72734749
Leuk, krijg een pakketje binnen, missen er 2 items.
pi_72735047
Ik vrees dat Jack niet veel business meer zal hebben als alles via de mail moet gaan lopen
  maandag 14 september 2009 @ 17:54:12 #132
226677 revpolen
pi_72735196
Nog een xtje dan maar maar nu wel met werkende server

vandaag pakketje binnen

mm post

open gemaakt

nog wat verder open

Made in china maat klopt

maandag 14 september 2009 @ 17:59:34 #133
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_72735362
Ik zou het verschil niet zien als je er mee op straat liep, wat heb je er voor neergeteld?
pi_72735379
quote:
Op maandag 14 september 2009 17:54 schreef revpolen het volgende:

vandaag pakketje binnen
[ afbeelding ]
mm post
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
open gemaakt

[ afbeelding ]
nog wat verder open

[ afbeelding ]
Made in china maat klopt

[ afbeelding ]

Achja smaken verschillen
lopen ze een beetje lekker? en waar besteld?
pi_72735683
quote:

vandaag pakketje binnen
[ afbeelding ]
mm post
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
open gemaakt

[ afbeelding ]
nog wat verder open

[ afbeelding ]
Made in china maat klopt

[ afbeelding ]

Ziet er wel netjes uit.
Waar heb je ze gekocht, en hoeveel heb je ervoor moeten betalen? (Volgens mij ben ik de 10e die het vraagt.)
pi_72736005
Balen van die brillen en die zonnebrillen... maare jack wil de site clean houden ivm paypal.. ik las net iets over een andere site van jack waar het dan wel weer te krijgen is ? ! ik vin het zeker jammer !
pi_72736234
quote:
Op maandag 14 september 2009 17:04 schreef Skiet het volgende:
Ik hoop dat Jack snel de site weer gaat uitbreiden met het verdwenen assortiment. Die andere site heeft wel echt een mooi assortiment brillen. Kijken of Jack dat ook wilt gaan doen..
Ja maar dies tie is ook veel duurder

Kijk maar is als je wilt uitchecken, komt er nog een insurance van minimaal 15 dollar bovenop.
  maandag 14 september 2009 @ 18:38:54 #138
128384 mcwops
gat in je glas
pi_72736594
quote:
Op maandag 14 september 2009 18:18 schreef Robin-e30 het volgende:
Balen van die brillen en die zonnebrillen... maare jack wil de site clean houden ivm paypal.. ik las net iets over een andere site van jack waar het dan wel weer te krijgen is ? ! ik vin het zeker jammer !
zet een streepje tussen deal en perfect en je hebt m
  maandag 14 september 2009 @ 18:47:12 #139
226677 revpolen
pi_72736868
quote:
Op maandag 14 september 2009 18:08 schreef Joene94 het volgende:
[..]
Ziet er wel netjes uit.
Waar heb je ze gekocht, en hoeveel heb je ervoor moeten betalen? (Volgens mij ben ik de 10e die het vraagt.)
Idd smaken verschillen
Via Taobao -> jack 56 dollar ofzo
maar volgende x bestel ik wel via s-shoes ofzo.heb ik ze iig binnen 1 week thuis
  maandag 14 september 2009 @ 19:12:27 #140
233644 proxydude
Usenet Leegzuigen
pi_72737589
quote:
Op maandag 14 september 2009 12:34 schreef sc00p het volgende:

[..]

En dan weet je 100% zeker dat ze ondershept worden. Ik zach ze trouwens niet staan alleen die elektro smoker dingen.
pi_72738757
ik heb vorige week onder een rots geleefd ( lees intro) maar what happened with jack ?
[b]Op &lt;ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" &gt;vrijdag 1 mei 2009 23:32&lt;/a&gt; schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_72739666
op die streepje variant staat de md52 weer wel Alleen kan ik nog niet adden to card. Eff wachten tot dat dat is gefixed
  maandag 14 september 2009 @ 20:37:00 #143
128384 mcwops
gat in je glas
pi_72740654
quote:
Op maandag 14 september 2009 20:11 schreef jopiede het volgende:
op die streepje variant staat de md52 weer wel Alleen kan ik nog niet adden to card. Eff wachten tot dat dat is gefixed
dat gaat jack niet fixen jopiede. blijft zoals het is, winkelwagen =mailen
pi_72740824
quote:
Op maandag 14 september 2009 20:37 schreef mcwops het volgende:

[..]

Hoe staat het met je heli? En al de batterijen moeten vervangen van de controller?
  maandag 14 september 2009 @ 21:18:44 #145
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_72742710
Mijn R/C Helicopter is trouwens verkocht aan een nieuwe eigenaar, was me veels te moeilijk vooral met de wind en had gewoon te weinig tijd. Van de rest wel leuk om hem gehad te hebben
Ondanks de problemen
pi_72742781
quote:
Op maandag 14 september 2009 21:18 schreef Dionysiou het volgende:
Mijn R/C Helicopter is trouwens verkocht aan een nieuwe eigenaar, was me veels te moeilijk vooral met de wind en had gewoon te weinig tijd. Van de rest wel leuk om hem gehad te hebben
Ondanks de problemen
Beter
Jouw heli is ook wat slagen groter dan die van mij
  † In Memoriam † maandag 14 september 2009 @ 21:26:02 #147
230491 Zith
pls tip
pi_72743073

Die text
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_72743216
hahaha shit
pi_72743232
quote:
Op maandag 14 september 2009 18:38 schreef mcwops het volgende:

[..]

zet een streepje tussen deal en perfect en je hebt m
zonnebrillen en horloges kan ik toch nog niet vinden, zal Jack nog wel mee bezig zijn
  maandag 14 september 2009 @ 21:30:00 #150
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_72743286
quote:
Op maandag 14 september 2009 21:20 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Beter
Jouw heli is ook wat slagen groter dan die van mij
Heel wat slagen groten, 80 cm breed..

Byebye Helicopter
Have a nice flight time
  maandag 14 september 2009 @ 21:32:24 #151
98259 mstr
Een jonge God!
pi_72743417
Gisteren geklooid met sluitertijd + GL, resultaat:

Vandaag een pakketje voor m'n dSLR, waarin 2 filters missen :
  maandag 14 september 2009 @ 21:32:57 #152
128384 mcwops
gat in je glas
pi_72743454
quote:
Op maandag 14 september 2009 20:40 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Hoe staat het met je heli? En al de batterijen moeten vervangen van de controller?
bij wind is het idd lastig vliegen. maar oefenen levert wel resultaat op. iedere dag 2x 10 minuten vind ik lang genoeg. en dan nu binnen vliegen. nee, nog de eerste batterijen erin.
hoop dat ie van jou er snel is.
pi_72743457
quote:
Op maandag 14 september 2009 21:30 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Heel wat slagen groten, 80 cm breed..

[ afbeelding ]
Byebye Helicopter
Have a nice flight time
Hoeveel voor betaalt?
pi_72743484
Die ik gekocht heb is 40 cm
pi_72743509
quote:
Op maandag 14 september 2009 21:32 schreef mstr het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ziiiieeeekk die eerste foto! Is dat beetje makkelijk te maken zo? Totale kosten?
pi_72743583
quote:
[ afbeelding ]
"WOW" hoe heb je dat gedaan

EDIT: GL ? Green laser?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 14-09-2009 21:37:11 ]
  maandag 14 september 2009 @ 21:38:24 #157
98259 mstr
Een jonge God!
pi_72743763
quote:
Op maandag 14 september 2009 21:33 schreef LeNick het volgende:

[..]

Ziiiieeeekk die eerste foto! Is dat beetje makkelijk te maken zo? Totale kosten?
quote:
Op maandag 14 september 2009 21:35 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

"WOW" hoe heb je dat gedaan

EDIT: GL ? Green laser?
Een fotocamera met lange sluitertijd en een groene laser.
pi_72744614
quote:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Hmm wat voor snoepjes heb je allemaal gekocht? Heb je SKU nummers? Ken iemand met een DSLR en zitten misschien wel leuke dingen bij (bijna jarig). Zijn die dingen hier niet te krijgen of heel duur? Beetje goede indruk maken haha
  maandag 14 september 2009 @ 21:55:36 #159
98259 mstr
Een jonge God!
pi_72744817
quote:
Op maandag 14 september 2009 21:52 schreef Skiet het volgende:

[..]

Hmm wat voor snoepjes heb je allemaal gekocht? Heb je SKU nummers? Ken iemand met een DSLR en zitten misschien wel leuke dingen bij (bijna jarig). Zijn die dingen hier niet te krijgen of heel duur? Beetje goede indruk maken haha
Wat je daar allemaal niet ziet liggen (die ze dus niet opgestuurd hebben ):
http://www.focalprice.com/detail_DI468B.html
http://www.focalprice.com/detail_DI447S.html

Wat ze wél opgestuurd hebben:
http://www.focalprice.com/detail_DI024B.html
http://www.focalprice.com/detail_DI447B.html
http://www.focalprice.com/detail_DS042T.html
http://www.focalprice.com/detail_DT005B.html
http://www.focalprice.com/detail_DI197B.html
http://www.focalprice.com/detail_DI441B.html

Als je van iets een betere foto wilt hebben, roep je maar
pi_72746843
quote:

Die filters zijn prijzig hier in NL zie ik. Heb je ze al geprobeerd? Hoe is de kwaliteit ervan?
  maandag 14 september 2009 @ 22:34:19 #161
98259 mstr
Een jonge God!
pi_72747334
quote:
Op maandag 14 september 2009 22:27 schreef Skiet het volgende:

[..]

Die filters zijn prijzig hier in NL zie ik. Heb je ze al geprobeerd? Hoe is de kwaliteit ervan?
Het probleem is: ik heb m'n dSLR nog niet.
Zover ik kan zien is de kwaliteit behoorlijk goed.
Metalen rand om het glas, en geen krassen of oneffenheden op het glas.
  † In Memoriam † maandag 14 september 2009 @ 22:41:34 #162
230491 Zith
pls tip
pi_72747853
Ik heb het PL filter en die goed (je moet wel weten hoe het precies werkt )

Heerlijke lucht
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  maandag 14 september 2009 @ 22:46:00 #163
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_72748167
quote:
Op maandag 14 september 2009 22:41 schreef Zith het volgende:

[ afbeelding ]

Heerlijke lucht
Que?
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_72748859
Exit Jack?
x
pi_72749394
Welk effect heeft welke kleur van het uv filter eigenlijk? Ik kan het zo snel niet vinden..
Is het gewoon dat een blauwe uv filter, het blauwe er beter en helderder eruit laat komen?

Anders ga ik er ook maar eens 1 aanschaffen
Back to the 70's
  maandag 14 september 2009 @ 23:09:19 #166
98259 mstr
Een jonge God!
pi_72749693
quote:
Op maandag 14 september 2009 22:41 schreef Zith het volgende:

[ afbeelding ]

Heerlijke lucht
Het is heel mooi als je hem draait en dan er door naar je scherm kijkt.
Alles blijft gewoon normaal, alleen je scherm wordt helemaal zwart.

Morgen maar eens vragen waar m'n dSLR blijft.
pi_72753451
Weet iemand mischien ook een goede mediaplayer waar ik een harddisk in kan doen?
  dinsdag 15 september 2009 @ 08:30:36 #168
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_72756624
Nog 1x dan:
Heeft niemand meer zon sticker van de douane op het pakketje? @dion hoe zwaar heeft jack die jas gerekend?
  dinsdag 15 september 2009 @ 09:30:30 #169
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_72757689
dion wist zich niet te gedragen, zie ban med topic

en voor de rest: ik zie hier toch weer te veel nepschoenen enzo verschijnen, verzoekje, niet meer doen enzo
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_72758061
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 09:30 schreef Klonk het volgende:

en voor de rest: ik zie hier toch weer te veel nepschoenen enzo verschijnen, verzoekje, niet meer doen enzo
Zo te zien komt hij niet meer terug hier ?
pi_72758232
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 09:30 schreef Klonk het volgende:

Toevallig post iemand op verzoek een paar nike schoenen. Verder zie ik niet echt bijster veel verboden dingen in het topic de laatste reeks. Valt dus wel mee.. of mis ik allerlei verborgen posts
  dinsdag 15 september 2009 @ 10:14:37 #172
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_72758692
RIP Dion
pi_72758786
Ochnee dion nu een maand gebannend dan ofniet ?
pi_72759159
Wat doet hij toch steeds?
pi_72759835
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 10:32 schreef R4m0n_46 het volgende:
Wat doet hij toch steeds?
Dat vraag ik me dus ook af. Hier is hij altijd gewoon normaal bezig
pi_72759918
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 10:56 schreef Skiet het volgende:

[..]

Dat vraag ik me dus ook af. Hier is hij altijd gewoon normaal bezig
quote:
Op maandag 14 september 2009 23:04 schreef NJ het volgende:
Dionysiou kan kennelijk niet normaal met andere mensen omgaan. Hoeft niet meer terug te komen.
pi_72759997
Iemand een link naar topics waar hij zo doet? HIj stuurt me weleens vriendelijke notes als ie leest dat ik hulp nodig heb met iets en altijd behulpzaam. Kan het me bijna niet voorstellen
  dinsdag 15 september 2009 @ 11:05:40 #178
98259 mstr
Een jonge God!
pi_72760095
Dion liep te trollen in KLB met ongeschikt en geschikt.
En aangezien hij daar al een goede geschiedenis mee heeft, met trollen, vonden ze het nou goed geweest.
pi_72760148
tochhhhh denk ik dat we ons af en toe beetje blind staren

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.9472

als voorbeeld..geinig stukje electronica..kost op ze goedkoopst 45 dollar..bijna gekocht want het is natuurlijk geen geld! Toen even op ebay ingetikt en gevonden (exact dezelfde) voor 21 dollar inclusief shipping

staar je dus niet blind en kijk ook eens op ebay voordat je wat koopt..want ook de dealperfects en dealextremes weten van hun populairiteit af
  dinsdag 15 september 2009 @ 11:09:23 #180
98259 mstr
Een jonge God!
pi_72760208
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 11:07 schreef kloink het volgende:

als voorbeeld..geinig stukje electronica..kost op ze goedkoopst 45 dollar..bijna gekocht want het is natuurlijk geen geld! Toen even op ebay ingetikt en gevonden (exact dezelfde) voor 21 dollar inclusief shipping

staar je dus niet blind en kijk ook eens op ebay voordat je wat koopt..want ook de dealperfects en dealextremes weten van hun populairiteit af
Klopt.
Zoals screenprotectors of iets is vaak op eBay goedkoper, en een veel groter assortiment om het zo maar even te nemen.
pi_72761268
Dure dingen check ik altijd of er een goedkopere aanbieder is.
pi_72762240
Heeft 1 van jullie ook een pakketje dat op de 30e is verscheept, maar nog niet is aangekomen? :S

Begin me toch een beetje zorgen te maken
pi_72762558
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 12:19 schreef blizzardo het volgende:
Heeft 1 van jullie ook een pakketje dat op de 30e is verscheept, maar nog niet is aangekomen? :S

Me too, die van mij was dan de 1ste geshipt. Kut zooi, hoop wel dat ie over de douane komt .
  dinsdag 15 september 2009 @ 12:42:23 #184
224834 Matsuo_Yoshitoki
Gewoon een mooi meisje.
pi_72762774
Zit hier nog steeds met smart te wachten op m'n laserlichtje
9/11/2009 besteld en status: Waiting for Supplier
Op vrijdag 11 september 2009 15:12 schreef Jumparound het volgende:
Ohnoes! een klacht in KLB!
DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!!!!!
pi_72762867
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 12:19 schreef blizzardo het volgende:

Als hij aangehouden word door de douane, dan krijg je er wel een brief van ....

Ik heb iets van de 27ste nog nog niet binnen dus wacht nog maar ff

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 15-09-2009 12:50:54 ]
pi_72763047
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 00:29 schreef DjimmyR het volgende:
Weet iemand mischien ook een goede mediaplayer waar ik een harddisk in kan doen?
Niemand?
  † In Memoriam † dinsdag 15 september 2009 @ 13:09:03 #187
230491 Zith
pls tip
pi_72763500
quote:
Op maandag 14 september 2009 22:46 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Que?
PL filters zorgen voor minder reflectie van de zon (bijv bij foto's van auto's en water die je beter door het glas/water, maar in de lucht zitten ook allemaal kleine deeltjes (vocht or stof of w/e) en die reflecteren ook allemaal het zonlicht, met een PL filter haal je die reflectie deels uit de lucht waardoor de lucht donkerder blauw wordt*. Ook wordt groen (bomen, gras) dieper groenomdat ze minder zonlicht reflecteren enzo...

*dit alles heeft ook nog te maken waar de zon precies staat.

vergelijk maar;

pi_72763822
Kheb zojuist de eerste van 3 pakketjes binnengehad:P
Dit is al de 2e keer dat ze komen, net nadat ik erover klaagXD
pi_72764123
Hallo mensen, zo nu en dan snuffel ik door DX.com heen maar kan nooit echt iets vinden wat ik echt wil (op een adapter een keer na) hebben. Maar ik ben nu ergens naar opzoek, namelijk een Philips Living Colors clone, of iig een lamp die een hoek van mijn kamer kan verlichten (dmv LED) met verschillende kleuren.

Zo'n apparaat dan (alleen kost deze 150 e).

Ik heb me heel DX doorgezocht, maar niks kunnen vinden. Weten jullie of DX een soortgelijk product aanbied?
Fingerspitzgefühl
  dinsdag 15 september 2009 @ 14:09:52 #190
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_72765347
Vanmorgen een mail gehad van ene chinees die zijn website aanprijst

www.popomp.com

even googelen en ja hoor OPLICHTERS SCAM PAS OP NIET KOPEN DUS

Nu vraag ik me af hoe komen ze aan mijn mail adres

En ja ik heb wel eens besteld bij DX en FC en DP

maar die geven hun mailbestand toch niet door

WAARSCHUWING NOGMAALS POPOMP.COM ZIJN OPLICHTERS
pi_72765444
Beetje raar, pakketje op laten sturen door jack met tracking:
The item (RB**********HK) left Hong Kong for its destination on 12-Sep-2009, nu bel ik naar TNT en die verteld mij dat hij nog niet binnen is. Vind ik toch raar 3 dagen rond vliegen. Maarjah, who knows. Bel over 3/4 dagen nog weer eens.
pi_72765561
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 14:09 schreef ikweethetookniet het volgende:
Vanmorgen een mail gehad van ene chinees die zijn website aanprijst

www.popomp.com

even googelen en ja hoor OPLICHTERS SCAM PAS OP NIET KOPEN DUS

Nu vraag ik me af hoe komen ze aan mijn mail adres

En ja ik heb wel eens besteld bij DX en FC en DP

maar die geven hun mailbestand toch niet door

WAARSCHUWING NOGMAALS POPOMP.COM ZIJN OPLICHTERS

Ach, mailtjes van mensen die hun producten aanprijzen krijg ik al tijden. Allemaal zijn het vrienden en allemaal willen ze dat ik even een kijkje kom nemen. Het is gewoon spam/scam en reageer er niet op. Hoe ze aan je adres komen? Vast ooit eens op een CD gekocht
  dinsdag 15 september 2009 @ 14:35:00 #193
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_72766063
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 14:13 schreef jopiede het volgende:
.................. Vind ik toch raar 3 dagen rond vliegen. Maarjah, who knows. Bel over 3/4 dagen nog weer eens.
Gebeurd vaker hoor Mijn kennis die met Air France zou komen uit Brazilie op 2 juni moet ook nog aankomen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 15 september 2009 @ 14:37:58 #194
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_72766161
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 13:31 schreef ForumGek het volgende:
Hallo mensen, zo nu en dan snuffel ik door DX.com heen maar kan nooit echt iets vinden wat ik echt wil (op een adapter een keer na) hebben. Maar ik ben nu ergens naar opzoek, namelijk een Philips Living Colors clone, of iig een lamp die een hoek van mijn kamer kan verlichten (dmv LED) met verschillende kleuren.

[ afbeelding ]

Ik heb me heel DX doorgezocht, maar niks kunnen vinden. Weten jullie of DX een soortgelijk product aanbied?
Search Results:
http://search1.taobao.com(...)htm?ssid=s1#ListView
  dinsdag 15 september 2009 @ 14:58:35 #196
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_72766837
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 13:31 schreef ForumGek het volgende:

[ afbeelding ]

Ze hebben wel multi color led lampen met afstandbediening bij DX en FP, dus alleen een peertje.
Iets van 30 dollar + een cheapo lamp behuizing van de Kwantum ofzo.

http://www.focalprice.com(...)_Control_Silver.html

Ik kan me wel herinneren dat ik zo'n totale lamp heb gezien op DX of FP
pi_72766888
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 14:51 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

http://tinyurl.com/ohs6hj
Mischien foute vraag, had al gezocht maar ik heb er nou niet veel verstand van?

Kwam op deze drie die interessant leken, iemand die me kan vertellen welke het beste is?

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.13542
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.8822
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.15127
pi_72766921
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 14:59 schreef DjimmyR het volgende:

[..]

Mischien foute vraag, had al gezocht maar ik heb er nou niet veel verstand van?

Kwam op deze drie die interessant leken, iemand die me kan vertellen welke het beste is?

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.13542
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.8822
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.15127
Waarschijnlijk niet, omdat niemand er een heeft.

dinsdag 15 september 2009 @ 15:46:51 #199
128384 mcwops
gat in je glas
pi_72768390
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 11:07 schreef kloink het volgende:

leg is uit wat dat ding eigenlijk doet
  dinsdag 15 september 2009 @ 15:54:14 #200
265352 Redster1984
The man who sold the world....
pi_72768660
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 15:46 schreef mcwops het volgende:

[..]

Lijkt me dat je er mensen mee af kunt luisteren.... Alleen die decorative solar panel snap ik niet helemaal Is fake, maar zit er op om het geheel op te leuken? Maar goed. Je kan er dus de boel mee afluisteren zolang er een telefoonverbinding is of zoiets......
pi_72768834
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 15:46 schreef mcwops het volgende:

[..]

Lijkt me duidelijk... sim kaart erin en dan erheen bellen om te luisteren wat er aan de hand is. Soort afluisterapparaat (vandaar bug)
  dinsdag 15 september 2009 @ 15:59:01 #202
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_72768843
quote:

vandaag pakketje binnen
[ afbeelding ]
mm post
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
open gemaakt

[ afbeelding ]
nog wat verder open

[ afbeelding ]
Made in china maat klopt

[ afbeelding ]

Wel naaiend van Jack dat 'ie op de douane declaratie tóch 'shoes' zet.
quote:
Op maandag 14 september 2009 20:37 schreef mcwops het volgende:

[..]

Wel link hoor dat mailen.
Dan stuurt 'ie dus een PayPal link met een vage beschrijving van het product.
Als iemand dan een PayPal claim opent over het product en moet uitleggen aan PayPal wat het nu precies is, dan is alles weer afgelopen.
pi_72768901
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 14:37 schreef MagischMannetje het volgende:

[..]

Search Results:
http://search1.taobao.com(...)htm?ssid=s1#ListView
Thx, maar kan je dit ook in het engels krijgen?

Babelfish heeft me geholpen .

@ Monkeybrain, dat is ook wel een mooie oplossing inderdaad, bedankt !
Fingerspitzgefühl
pi_72769010
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 15:59 schreef Granaatappel het volgende:

[..]

Wel naaiend van Jack dat 'ie op de douane declaratie tóch 'shoes' zet.
[..]

Wel link hoor dat mailen.
Dan stuurt 'ie dus een PayPal link met een vage beschrijving van het product.
Als iemand dan een PayPal claim opent over het product en moet uitleggen aan PayPal wat het nu precies is, dan is alles weer afgelopen.

Naaiend van Jack dat hij er shoes op zet? Volgens mij zit dat er ook gewoon in, als je niet vraagt om iets anders zal hij ook niet altijd maar iets anders erop zetten. En wie zegt dat Jack de gegevens zelf heeft ingevuld? Groot pakketje is groter risico op controle. Als er dan electronics op staat zullen ze het helemaal tegen houden.. nu zullen ze misschien nog denken ach 1 paar schoenen boeiend hup doorsturen
  dinsdag 15 september 2009 @ 16:11:59 #205
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_72769289
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 16:03 schreef Skiet het volgende:

[..]

Naaiend van Jack dat hij er shoes op zet? Volgens mij zit dat er ook gewoon in, als je niet vraagt om iets anders zal hij ook niet altijd maar iets anders erop zetten. En wie zegt dat Jack de gegevens zelf heeft ingevuld? Groot pakketje is groter risico op controle. Als er dan electronics op staat zullen ze het helemaal tegen houden.. nu zullen ze misschien nog denken ach 1 paar schoenen boeiend hup doorsturen
Kledingartikelen worden juist vaker eruit gepikt vanwege de grote bedrijven die steen en been klagen over schending van copyright.
pi_72769432
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 16:11 schreef Granaatappel het volgende:

[..]

Kledingartikelen worden juist vaker eruit gepikt vanwege de grote bedrijven die steen en been klagen over schending van copyright.
Ach, zie het maar als het risico van het importeren dan.
  dinsdag 15 september 2009 @ 16:19:28 #207
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_72769554
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 16:00 schreef ForumGek het volgende:

[..]

Thx, maar kan je dit ook in het engels krijgen?

Babelfish heeft me geholpen .

@ Monkeybrain, dat is ook wel een mooie oplossing inderdaad, bedankt !
Deze lijkt me beter, 16 kleuren en een wissel modus

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2710

Eens even op de wishlist zetten, lijkt me wel iets.

pi_72769767
Nog mensen hier die op pakjes wachten? Hongkong post Mail tracking geeft nu al 5 dagen deze status:
quote:
The item (RB*********HK) is being processed for departure from Hong Kong as of 10-Sep-2009.
Wat ik ook vind is dat het lang duurt voor de tracking numbers die DP verstrekt echt een status krijgen... dan krijg je:
quote:
To promptly retrieve the record of your item, please key in your Enquiry Reference Number...
Bij DX kan je meestal de dag na het ontvangen van het tracking number de status al opvragen.
Raar.
jaja, en azo...
pi_72769790
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 16:19 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Deze lijkt me beter, 16 kleuren en een wissel modus

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2710

Eens even op de wishlist zetten, lijkt me wel iets.

Dat ziet er tof uit inderdaad!
  dinsdag 15 september 2009 @ 16:38:50 #210
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_72770249
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 16:25 schreef Skiet het volgende:

[..]

Ik had ooit een "maanlamp" met hetzelfde effect, alleen was het een pauper plastic ding op batterijen
Dit kun je heel mooi neerzetten in een kamer met veel functies, of in de tuin. Er zijn ook filmpjes met meerdere lampen in een rij die een soort zeegolf effect geven
pi_72770673
Mijn pakketje is nu ook al 11 dagen onderweg, duurt normaal veel korter bij mij, ongeveer 6 dagen

Maarja 11 dagen is normaal maar voor mij dus lang

Heb ook al een eBay uit HongKong pakketje dat al bijna een maand onderweg is en die verkoper blijft maar zeggen "It will arrive this week"
pi_72772299
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 16:25 schreef Skiet het volgende:

[..]

Kijk eens bij Blokker voor de aardigheid, was van de zomer ergens op een braderie en daar stond een kraampie van Blokker waar diverse van die LED lampen voor een tientje in de opruiming waren
  Moderator dinsdag 15 september 2009 @ 19:08:57 #213
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_72775493
is dr nou geen nederlande site met dit soort dingentjes ?
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  dinsdag 15 september 2009 @ 19:11:30 #214
98259 mstr
Een jonge God!
pi_72775596
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 19:08 schreef Jimbo het volgende:
Nee.
  dinsdag 15 september 2009 @ 19:14:16 #215
128384 mcwops
gat in je glas
pi_72775681
quote:
kijk is in het 'Nederlandse webshops-topic #45 - waar de priijzen hollands zijn'
pi_72775926
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 14:13 schreef jopiede het volgende:
Beetje raar, pakketje op laten sturen door jack met tracking:
The item (RB**********HK) left Hong Kong for its destination on 12-Sep-2009, nu bel ik naar TNT en die verteld mij dat hij nog niet binnen is. Vind ik toch raar 3 dagen rond vliegen. Maarjah, who knows. Bel over 3/4 dagen nog weer eens.
Je kunt met dat nr dus wel gewoon TNT bellen en (normaal gesproken) kunnen ze daar ook iets over zeggen?
Zit op een zwarteberry van taobao te wachten, die tegelijk geshipt is met een ander pakketje dat al 5 dagen binnen is..
pi_72776211
Jah, had dus gebeld. En die vermeldde mij dat ze dus nog niet binnen waren in in nederland
pi_72777036
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 19:27 schreef jopiede het volgende:
Jah, had dus gebeld. En die vermeldde mij dat ze dus nog niet binnen waren in in nederland
Goh 3 dagen, dat is inderdaad uitzonderlijk lang.
  dinsdag 15 september 2009 @ 19:54:32 #219
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_72777479
quote:
Jawel.
Vele Nederlandse gadget sites met prachtige voordelen:

xgadget.nl
quote:
- Koop direct in bij de leverancier en bespaar zo de kosten!
- Per bestelling betaalt u alleen bemiddelingskosten, dus geen kosten voor verzending:
> 5,95 euro (incl. BTW) bij een bestelling tot 20 euro
> 30% van het totale orderbedrag bij bestellingen boven 20 euro
- Vindt u hetzelfde product elders goedkoper, dan betalen wij het verschil terug (zie onze 'laagste prijs garantie')

Wij hanteren een langere levertijd dan gebruikelijk, namelijk gemiddeld 12 tot 14 dagen. Daar tegenover staat dat u via ons veel voordeliger uit bent dan bij anderen. Uw geduld wordt dus zeker beloond! Op alle producten rust de door de leverancier gehanteerde garantievoorwaarden, vrijwel altijd een half jaar of langer.
pi_72778741
Vandaag pakketje van dp binnen gekregen, Nederland shirt, Ray ben zonnebril en Ermani parfum.

Net deze medaplayer besteld;
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.22081
pi_72779485
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 20:18 schreef DjimmyR het volgende:
Vandaag pakketje van dp binnen gekregen, Nederland shirt, Ray ben zonnebril en Ermani parfum.
Foto's?
sku's?

Hoe is de kwaliteit?
pi_72780143
-weg-

[ Bericht 99% gewijzigd door #ANONIEM op 15-09-2009 20:48:01 ]
pi_72780283
@DjimmyR

Linkjes en prijzen alsjeblieft?
pi_72780396
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 20:18 schreef DjimmyR het volgende:

Net deze medaplayer besteld;
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.22081
720P
Western Digital heeft voor 89 euro een hele mooie HD speler (ook geen ingebouwde HDD wel FULL HD)

Ben benieuwd hoe het luchtje is! Hoor dat graag. (ook shirtje interesse in kwaliteit!)

[ Bericht 7% gewijzigd door Skiet op 15-09-2009 20:56:51 ]
pi_72780542
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 20:49 schreef blizzardo het volgende:
@DjimmyR

Linkjes en prijzen alsjeblieft?
Alles is van de site gehaald? Mag die geen 'nep' producten meer verkopen ofzo?

Het waren sku:
22685 1 - $20.08 $0.00 NL Home Court Football Suit# XL
22314 1 - $14.94 $0.00 RB3211 Fashionable Polarized Sunglasses for Man Brown#
21557 1 - $12.23 $0.00 Amani Black Cold Man Perfume 75ml# Black

Best jammer want de kwaliteit was prima, Nederland shirt is wel nep, zonder Nike logo. Maar het ziet er niet verkeerd uit voor de prijs en is bedoeld om in de kroeg het WK te kunnen volgen.

Het luchtje heb ik nog niet open gemaakt (is voor me broertje), maar de verpakking is exact als het origineel.

De zonnebril had ik al in het zwart en vond hem zo fijn zitten dat die er nu in het bruin bij is gekomen.

@Skiet.

Deze mediaplayer is voor een oude tv boven, dus denk dat je niet veel verschil ziet toch?

Als die goed bevalt wil ik voor beneden nog een goede kopen.
pi_72781489
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 15:54 schreef Redster1984 het volgende:

[..]

Lijkt me dat je er mensen mee af kunt luisteren.... Alleen die decorative solar panel snap ik niet helemaal Is fake, maar zit er op om het geheel op te leuken? Maar goed. Je kan er dus de boel mee afluisteren zolang er een telefoonverbinding is of zoiets......
ja dat is pure onzin...maar ik vind het gewoon al leuk om voor 15 euro een complete gsm opgestuurd te krijgen :-) ...gewoon leuk om eens te kijken hoe het werkt
  dinsdag 15 september 2009 @ 22:55:58 #227
261271 GladdeGerard
glijdende grijpgrage Gerard
pi_72786573
Ik herinner me ooit in deze topics iets te hebben gelezen over muziekoordopjes die van goede kwaliteit zouden zijn. Weet iemand welke dat waren?
ganz geile Gerard
pi_72786871
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 22:55 schreef GladdeGerard het volgende:
Ik herinner me ooit in deze topics iets te hebben gelezen over muziekoordopjes die van goede kwaliteit zouden zijn. Weet iemand welke dat waren?
Lees is de laatste topics door, deze vraag is namelijk nog nooit gesteld
pi_72787063
tvp
  dinsdag 15 september 2009 @ 23:06:23 #230
261271 GladdeGerard
pi_72787098
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 23:01 schreef Semmm het volgende:

[..]

Lees is de laatste topics door, deze vraag is namelijk nog nooit gesteld
Oh, oh wat zijn we stoer zeg. Ik heb deze reeks een tijdje niet meer gevolgd, en ik ga dan echt niet hele topics doorlezen in de hoop het antwoord tegen te komen. Als je geen zin hebt hem te beantwoorden doe je het lekker niet, hopelijk is een ander wel zo vriendelijk.

Tot slot zou ik uit de OP willen citeren:
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
ganz geile Gerard
pi_72787215
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 22:55 schreef GladdeGerard het volgende:
Dat is de Kanen MD-52. Je moet jack even mailen voor die doppies!
Ik heb de MD-61 besteld, maar helaas nog niet binnen

(Ik kon de MD-52 niet vinden meer op dealperfect, wist niet dat je voor die MD-52 moest mailen naar Jack)

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 15-09-2009 23:12:09 ]
  dinsdag 15 september 2009 @ 23:14:04 #232
98259 mstr
Een jonge God!
pi_72787430
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 23:08 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Dat is de Kanen MD-52. Je moet jack even mailen voor die doppies!

(Ik kon de MD-52 niet vinden meer op dealperfect, wist niet dat je voor die MD-52 moest mailen naar Jack)
Wat kosten die MD-52?
  dinsdag 15 september 2009 @ 23:14:35 #233
261271 GladdeGerard
pi_72787456
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 23:08 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Dat is de Kanen md-52. Je moet jack even mailen voor die doppies!
Bedankt, gelukkig doet niet iedereen mee aan het gezeur van mensen als Semmm.

Waarom heb jij eigenlijk die MD-61 besteld? Is die hetzelfde, op het design na?
ganz geile Gerard
pi_72787694
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 23:14 schreef GladdeGerard het volgende:

[..]

Hij zegt toch waarom hij die niet heeft besteld. Je moet natuurlijk wel lezen. Ik heb de MD-52 voor iets van 5 dollar en zijn best goede dingen. Alleen in de trein hoor ik wel alles en iedereen om me heen. Misschien ff andere maat erop zetten
  dinsdag 15 september 2009 @ 23:24:00 #235
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_72787857
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 23:14 schreef mstr het volgende:

[..]

Wat kosten die MD-52?
$4.60
  dinsdag 15 september 2009 @ 23:24:51 #236
261271 GladdeGerard
pi_72787890
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 23:19 schreef Skiet het volgende:

[..]

Hij zegt toch waarom hij die niet heeft besteld. Je moet natuurlijk wel lezen. Ik heb de MD-52 voor iets van 5 dollar en zijn best goede dingen. Alleen in de trein hoor ik wel alles en iedereen om me heen. Misschien ff andere maat erop zetten
Ja, dat heeft hij er in de tussentijd bij geninja-edit. Kan gebeuren he?

Wat een nare mensen zonder avatars in dit topic.
ganz geile Gerard
pi_72787966
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 23:24 schreef GladdeGerard het volgende:

[..]

Dat is om incognito te lijken.
Ik heb een BB gun besteld, ben wel 's benieuwd naar de douane.
kei lief.
pi_72788011
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 23:24 schreef GladdeGerard het volgende:

[..]

nee geen nare mensen, jij vat alles gewoon verkeerd op
  dinsdag 15 september 2009 @ 23:30:54 #239
98259 mstr
Een jonge God!
pi_72788121
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 23:24 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

$4.60
Even Jack mailen dan
pi_72788165
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 23:14 schreef GladdeGerard het volgende:

[..]

waarom, 61 zit vlakbij de 52. En hij ziet er hetzelfde uit. Daarom heb ik hem gekocht

als ik hem binnen heb, dan laat ik wel weten hoe ze klinken!

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 15-09-2009 23:34:51 ]
  dinsdag 15 september 2009 @ 23:34:45 #241
98259 mstr
Een jonge God!
pi_72788278
Geniaal, ik mail Jack met MD-51
Een soort combinatie van beide.
  dinsdag 15 september 2009 @ 23:35:28 #242
261271 GladdeGerard
pi_72788304
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 23:31 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

waarom, 61 zit vlakbij de 52. En hij ziet er hetzelfde uit. Daarom heb ik hem gekocht
Hahaha ok dan. Ik vroeg het omdat ik er een heleboel zie staat op dp en ik me afvroeg of die misschien dezelfde drivers gebruiken. Maar anders bestel ik die md52's gewoon.

Bedankt in ieder geval!
ganz geile Gerard
  dinsdag 15 september 2009 @ 23:36:07 #243
261271 GladdeGerard
pi_72788328
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 23:34 schreef mstr het volgende:
Die staat ook op DP
ganz geile Gerard
pi_72788351
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 23:34 schreef mstr het volgende:
pi_72788427
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 23:35 schreef GladdeGerard het volgende:

[..]

Hahaha ok dan. Ik vroeg het omdat ik er een heleboel zie staat op dp en ik me afvroeg of die misschien dezelfde drivers gebruiken. Maar anders bestel ik die md52's gewoon.

Bedankt in ieder geval!
geen probleem!

Maar je hebt er geen drivers voor nodig hoor, gewoon in je mp3 stoppen en er komt geluid uit

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 15-09-2009 23:38:59 ]
  dinsdag 15 september 2009 @ 23:41:42 #246
98259 mstr
Een jonge God!
pi_72788561
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 23:36 schreef GladdeGerard het volgende:

[..]

Die staat ook op DP
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 23:36 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Even er achteraan gemaild voor de zekerheid
pi_72788576
Het valt me wel op dat op de nieuwe DP site veel betere product omschrijvingen staan en niet meer bij elk product "design for better live"

Ik denk dat deze site een stuk beter wordt als die buggy site van eerst
  dinsdag 15 september 2009 @ 23:47:00 #248
98259 mstr
Een jonge God!
pi_72788765
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 23:42 schreef Semmm het volgende:
Het valt me wel op dat op de nieuwe DP site veel betere product omschrijvingen staan en niet meer bij elk product "design for better live"

Ik denk dat deze site een stuk beter wordt als die buggy site van eerst
Nieuwe DP site?
pi_72788781
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 23:47 schreef mstr het volgende:

[..]

Nieuwe DP site?
ja, dealperfect met streepje er tussen www.deal-perfect.com

site werkt nog niet echt maar ziet er opzich niet slecht uit.
  dinsdag 15 september 2009 @ 23:48:11 #250
98259 mstr
Een jonge God!
pi_72788803
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 23:47 schreef Semmm het volgende:

[..]

ja, dealperfect met streepje er tussen www.deal-perfect.com

site werkt nog niet echt maar ziet er opzich niet slecht uit.
pi_72788875
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 23:48 schreef mstr het volgende:

[..]

??
  dinsdag 15 september 2009 @ 23:50:47 #252
98259 mstr
Een jonge God!
pi_72788900
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 23:50 schreef Semmm het volgende:

[..]

??
In plaats dat hij dan een nieuwe naam neemt, neeeee, we zetten er een streepje tussen.
*zucht*
pi_72788958
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 23:50 schreef mstr het volgende:

[..]

In plaats dat hij dan een nieuwe naam neemt, neeeee, we zetten er een streepje tussen.
*zucht*
Ja ik vond het ook al een beetje raar en hij heeft op die site ook legale en echte spullen staan maar op z'n forum zei hij dat ie daar de fake spullen enzo opzet dus ik snap t ook nog niet helemaal, maarja .

t is en blijft een gekke chinees
  dinsdag 15 september 2009 @ 23:53:21 #254
98259 mstr
Een jonge God!
pi_72788980
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 23:52 schreef Semmm het volgende:

[..]

Ja ik vond het ook al een beetje raar en hij heeft op die site ook legale en echte spullen staan maar op z'n forum zei hij dat ie daar de fake spullen enzo opzet dus ik snap t ook nog niet helemaal, maarja .

t is en blijft een gekke chinees
Wat zullen Rachel en Tiffany zich genaaid voelen, eerst van DX naar DP overstappen, en dan gaat DP 'failliet'.
Want zo kan je het eigenlijk wel zien.
pi_72789175
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 23:53 schreef mstr het volgende:

[..]

Wat zullen Rachel en Tiffany zich genaaid voelen, eerst van DX naar DP overstappen, en dan gaat DP 'failliet'.
Ach, ze kunnen altijd nog naar Focalprice overstappen of voor zichzelf beginnen.
En ergens zie ik DP ook nog niet echt failliet gaan, alleen hebben ze het op dit moment niet meezitten.
pi_72789239
Hier trouwens de quote van Jack op DP forum
quote:
Quoted From Jack-Peng Posted 2009/9/15 23:55:46
This is jack

We applied a new domain name:www.deal-perfect.com

moved all the items which paypal do not like to deal-perfect

So our customer still have a website can see these interesting items.
  woensdag 16 september 2009 @ 00:03:52 #257
98259 mstr
Een jonge God!
pi_72789328
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 23:59 schreef Joene94 het volgende:

[..]

Ach, ze kunnen altijd nog naar Focalprice overstappen of voor zichzelf beginnen.
En ergens zie ik DP ook nog niet echt failliet gaan, alleen hebben ze het op dit moment niet meezitten.
Maar toch hebben ze er zelf voor gezorgd.
En ze hadden het ook van tevoren al aan kunnen zien komen.
pi_72789679
Al het illegale en nep spul gaat naar het andere domein toe

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 16-09-2009 00:18:24 ]
pi_72792804
quote:
DP are back
Hi, guys:

DP are back after some adjustments.

Enjoy your shopping here.

If you need much more items, please

i.dealperfect.com

for help. There, you will have much more surprises.
pi_72793516
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 23:53 schreef mstr het volgende:

[..]

Zijn ze het wel echt?
Heb nergens op DP forum kunnen lezen hierover?
pi_72793759

Deze heb ik binnen, kleur rood en hij is erg leuk! Alleen volgens mij las ik een paar topics terug dat er een "prijsoorlog" omtrent dit item was. Waar kunnen we deze nu voor de beste prijs halen?
pi_72794537
quote:
Op woensdag 16 september 2009 09:48 schreef Skiet het volgende:
[ afbeelding ]

Deze heb ik binnen, kleur rood en hij is erg leuk! Alleen volgens mij las ik een paar topics terug dat er een "prijsoorlog" omtrent dit item was. Waar kunnen we deze nu voor de beste prijs halen?
Me moeder vond hem echt geweldig trouwens. Beter dan me sea monkeys, bijna allemaal dood en nog steeds fakking klein.
pi_72795156
quote:
Op woensdag 16 september 2009 10:17 schreef Skiet het volgende:

[..]

...... Beter dan me sea monkeys, bijna allemaal dood en nog steeds fakking klein.
Bij mij waren ze ook geen succes
To Wii or not to Wii....that's the question.
pi_72795236
Ik ga maar eens wat Triops kits importeren en kijken of die wel leuk zijn
  woensdag 16 september 2009 @ 10:46:05 #265
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_72795349
Sukkeltjes, jullie hebben mij aanwijzingen niet gevolg
Gezien het koude weer van de laatste weken hebben jullie het niet goed warm en verlicht gehouden.

De meeste van mij zijn ook doodgegaan maar ik heb 2 hele dikke in de kom zitten (ook een gore blubber) na een week of 5
Nog een paar hele kleintjes, dat zal wel nageslacht zijn???
  woensdag 16 september 2009 @ 10:49:56 #266
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_72795469
quote:
Op woensdag 16 september 2009 09:48 schreef Skiet het volgende:
[ afbeelding ]

Prijs is niet zo belangrijk, de kleur wel.
Bij DX kun je een soort beige pot ontvangen of met een groene pot dat niet mooi staat met de groene plant

De rode en blauwe pot is de leukste.
Beetje duf dat je niet tussen kleuren kunt kiezen, ik wil ook geen roze bloem

Wie van jullie rookt er ook wat groene vegetatie om vervolgens op deze sites te surfen?
  woensdag 16 september 2009 @ 11:06:43 #267
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_72795990
quote:
Op woensdag 16 september 2009 10:49 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Prijs is niet zo belangrijk, de kleur wel.
Bij DX kun je een soort beige pot ontvangen of met een groene pot dat niet mooi staat met de groene plant

De rode en blauwe pot is de leukste.
Beetje duf dat je niet tussen kleuren kunt kiezen, ik wil ook geen roze bloem

Wie van jullie rookt er ook wat groene vegetatie om vervolgens op deze sites te surfen?
Waarom zou je blowen om vervolgens op een chinese gadget-site te kijken? Of is dat weer een excuus om maar te kunnen blowen?
PieAir
  woensdag 16 september 2009 @ 11:09:34 #268
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_72796070
quote:
Op woensdag 16 september 2009 11:06 schreef jpg97 het volgende:

[..]

Waarom zou je blowen om vervolgens op een chinese gadget-site te kijken? Of is dat weer een excuus om maar te kunnen blowen?
Met alle maffe spullen en maffe teksten, heerlijk
  woensdag 16 september 2009 @ 11:14:42 #269
242879 Onnoman
The On And Only
pi_72796237
kan iemand even een top 5je neerplaatsen van meest relaxte chinese pauperstores?
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_72796322
quote:
Op woensdag 16 september 2009 11:14 schreef Onnoman het volgende:
kan iemand even een top 5je neerplaatsen van meest relaxte chinese pauperstores?

Pauperstores? Die hebben we niet.

In de openingspost staat trouwens gewoon een lijst met stores. Misschien moet je toch daar eens kijken.
  woensdag 16 september 2009 @ 11:18:49 #271
242879 Onnoman
The On And Only
pi_72796372
IK WIL WOOWIE LOL

die rijdende webcam
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_72796689
quote:
Op woensdag 16 september 2009 11:18 schreef Onnoman het volgende:
IK WIL WOOWIE LOL
[ afbeelding ]

die rijdende webcam

Je kan trouwens ook een cheapass bestuurbaar autotje kopen en die draadloze camera van DX erop pleuren.
pi_72799776
quote:
Op woensdag 16 september 2009 11:18 schreef Onnoman het volgende:
IK WIL WOOWIE LOL
[ afbeelding ]

die rijdende webcam
Kost dat [Mag ook in Yuan ]

link is ook welkom
pi_72801471
Dan krijg je ff 3 pakketjes binnen
  woensdag 16 september 2009 @ 14:17:49 #275
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_72802246
3 paketjes met..? xD wnnr verstuurd?
Check mijn china reviews op &lt;a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Reviewblog.tweakers.net&lt;/a&gt;
  woensdag 16 september 2009 @ 14:27:01 #276
242879 Onnoman
The On And Only
pi_72802544
quote:
Op woensdag 16 september 2009 13:01 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

Kost dat [Mag ook in Yuan ]

link is ook welkom
WOOWIEE MIJN VRIENDJE

hij heeft ook een broertje! MINORU

(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
  woensdag 16 september 2009 @ 14:47:23 #277
242879 Onnoman
The On And Only
pi_72803138
weet iemand wat de gemiddelde verzend kosten zijn wanneer je iets besteld??

welke chinese organisatie doet dat?
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_72803181
quote:
Op woensdag 16 september 2009 14:47 schreef Onnoman het volgende:

Reken maar dat er ong 10 dollar bij op komt totaal als je iets bij taobao besteld!

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 16-09-2009 14:49:12 ]
pi_72803422
quote:

Kan je niks zinnigs over zeggen. Hangt af van het gewicht onder andere. Via DP en DealExtreme betaal je altijd minimaal 25 dollar verzendkosten..
pi_72803680
quote:

http://forum.dealperfect.com/Topic.aspx?BoardID=16&TopicID=329
quote:
4th:The shipping cost from DP to you.
Shipping via airmail without tracking number:13.71$ every 1000g
Shipping via registered airmail with tracking number:17.48$ every 1000g
Tracking number:2$ for each package
pi_72803746
quote:
Op woensdag 16 september 2009 14:55 schreef Skiet het volgende:

[..]

Kan je niks zinnigs over zeggen. Hangt af van het gewicht onder andere. Via DP en DealExtreme betaal je altijd minimaal 25 dollar verzendkosten..
pi_72803958
quote:
Op woensdag 16 september 2009 15:04 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

Ja, leuk man. Maar dit is gewoon bullshit. Dat is toch geen vraag!?
pi_72803963
quote:
Op woensdag 16 september 2009 10:46 schreef monkeybrain het volgende:
Sukkeltjes, jullie hebben mij aanwijzingen niet gevolg
Gezien het koude weer van de laatste weken hebben jullie het niet goed warm en verlicht gehouden.

De meeste van mij zijn ook doodgegaan maar ik heb 2 hele dikke in de kom zitten (ook een gore blubber) na een week of 5
Nog een paar hele kleintjes, dat zal wel nageslacht zijn???

2e generatie.
quote:
Op woensdag 16 september 2009 11:28 schreef GuitarJJ het volgende:

[..]

Je kan trouwens ook een cheapass bestuurbaar autotje kopen en die draadloze camera van DX erop pleuren.
SKU van draadloze camera?
pi_72804017
quote:
Op woensdag 16 september 2009 15:11 schreef Skiet het volgende:

[..]

Ja, leuk man. Maar dit is gewoon bullshit. Dat is toch geen vraag!?
Antwoord dan ook niet...
pi_72804677
quote:
Op woensdag 16 september 2009 15:11 schreef Granaatappel het volgende:

[..]

2e generatie.
[..]

SKU van draadloze camera?
pi_72805827
ik denk dat ik deze ga kopen:

Serieus, die inkopers..
  woensdag 16 september 2009 @ 16:03:30 #287
98259 mstr
Een jonge God!
pi_72805993
quote:
Op woensdag 16 september 2009 15:59 schreef Semmm het volgende:

[ link | afbeelding ]

Serieus, die inkopers..
Ik denk dat die inkoper gewoon Jack is.
pi_72806487
quote:
Op woensdag 16 september 2009 15:31 schreef GuitarJJ het volgende:

[..]

[ link | afbeelding ]
Dankje, had er toch meer van verwacht.

pi_72807646
quote:
Op woensdag 16 september 2009 16:14 schreef Granaatappel het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Sommigen hier hebben hem gekocht, en daar heb ik geen problemen van gelezen.
Mischien dat hij overdag beter gaat?
  woensdag 16 september 2009 @ 17:17:53 #290
226677 revpolen
pi_72809450
heb nu bij bestelling dit staan..

Do Partial Shipment 21861*1 will be shipped next time [Tracking # Added: none]

iemand enig idee of al mee gemaakt?
pi_72809668
lol, Jack verkoopt nu NDS games op www.dealperfect.com

er staan er nog wel wat meer op (je kan ook gewoon een DSTT/R4/etc.. halen, maar ok)

Edit: hier trouwens ook zo'n lamp http://www.xgadget.nl/de-(...)tiple-effects-2.html lijkt me dezelfde als op DX
  woensdag 16 september 2009 @ 17:24:39 #292
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_72809770
quote:
Op woensdag 16 september 2009 15:59 schreef Semmm het volgende:

[ link | afbeelding ]

Serieus, die inkopers..
Haha, Jack zijn kalender geeft aan dat het bijna halloween is... dat gaat de komende week lachen worden met new arrivals.

Na 26 dagen eindelijk een pakje van een Ebay Chinees mogen ontvangen
Wel een mooi product voor je dslr
  woensdag 16 september 2009 @ 17:27:33 #293
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_72809898
quote:
Op woensdag 16 september 2009 17:22 schreef R4m0n_46 het volgende:
lol, Jack verkoopt nu NDS games op www.dealperfect.com
[ afbeelding ]
er staan er nog wel wat meer op (je kan ook gewoon een DSTT/R4/etc.. halen, maar ok)

Edit: hier trouwens ook zo'n lamp http://www.xgadget.nl/de-(...)tiple-effects-2.html lijkt me dezelfde als op DX
Die pipo's bestellen gewoon dropshipped bij DX en vragen een bemiddelingsvergoeding
  woensdag 16 september 2009 @ 17:27:47 #294
98259 mstr
Een jonge God!
pi_72809917
quote:
Op woensdag 16 september 2009 17:24 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Haha, Jack zijn kalender geeft aan dat het bijna halloween is... dat gaat de komende week lachen worden met new arrivals.

[ afbeelding ]
Die is heel mooi!
Wat kostte hij en voor welke dSLR is hij?
pi_72809920
quote:
Op woensdag 16 september 2009 17:24 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Mijn ebay pakketje is onderhand al bijna een maand onderweg
  woensdag 16 september 2009 @ 17:31:06 #296
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_72810058
quote:
Op woensdag 16 september 2009 17:27 schreef mstr het volgende:

[..]

Die is heel mooi!
Wat kostte hij en voor welke dSLR is hij?
12 dollar, voor een Nikon d700
Van neopreen gemaakt, dubbelzijdig zwart of grijs met logo erop, beschermt goed.
pi_72812388
quote:
Op woensdag 16 september 2009 16:14 schreef Granaatappel het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Hmm.. ik heb hem ook en mijn kwaliteit is een stuk beter. Je kan natuurlijk ook niet veel zeggen van de prijs
pi_72812664
Guitarjj, kan jij niet eff een foto maken van de kwaliteit bijv?

Beetje jammer, weer gebeld. Sinds 12 september(verstuurd volgens HK tracking number) nog niet binnen in nederland(TNT verteld dat de barcode nog niet is omgezet). Blijf wel wachten. Tevens is pakketje van de anaal-c van de 30ste ook nog niet binnen, noch een brief van de douane wegens het jatten van mijn pakketje door hun
pi_72813984
Bestellen via deal-perfect werkt perfect , gewoon met de site.
pi_72816363
Denk toch dat jack wel druk krijgt met zijn mooie "fake" variant
pi_72816471
Op naar de nieuwe dan maar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')