quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:30 schreef Japppo het volgende:
Heb trouwens donderdag zo'n sjuffel besteld op dp. Is nu al verstuurd. Ben benieuwd. Kan iig weinig anders zijn qua interface: zit toch geen scherm op.
Ik heb zo'n replica iFoon van DX besteld. Morgen even ophalen op het postkantoor. Ben benieuwd.quote:Op zondag 13 september 2009 04:03 schreef nachtdier3 het volgende:
Iemand ervaring met de gsm'tjes van DP of DE? Wat is de kwaliteit ervan? Beetje degelijk spul?
Mjah had alleen speler + oordopjes, dus was zo ingepakt denk ik.quote:Op zondag 13 september 2009 12:01 schreef Redster1984 het volgende:
[..]
ik had woensdag al een Shuttle besteld en die is nog niet verstuurd volgens de status...... Maar goed, zal wel aan de rest van de producten liggen. Ik had een zilvere 2 gig besteld. Laat je ff weten wanneer je m hebt en hoe die bevalt?
Nee, bij mijn bestelling van vrijdag niks aan de hand, is niet open geweest.quote:Op zondag 13 september 2009 09:10 schreef MagischMannetje het volgende:
Heeft niemand nu meer last van die douane controles?
Bij mij ook niet.quote:Op zondag 13 september 2009 16:02 schreef Joene94 het volgende:
[..]
Nee, bij mijn bestelling van vrijdag niks aan de hand, is niet open geweest.
Dat heb ik ook een aantal jaar gedaan met mijn inkjet printer. Plakbandjes op alle gaten van de cardridge, en dan met een injectiespuit er in spuiten. Werkt perfect! Nooit problemen gehad met lekkende inkt rommel.quote:Op zondag 13 september 2009 10:35 schreef Granaatappel het volgende:
In het vervolg koop ik gewoon een flesje + injectienaald.
http://www.dealextreme.com/search.dx/search.syringe
Ah, dat is een ploertendoder, illegaal ja.quote:Op zondag 13 september 2009 16:37 schreef Lolque het volgende:
[..]
Zoek op dealperfect maar op de term ''Security''
Precies zoals je al aangaf. Het is wachten op de leverancier, dan moeten ze het inpakken, verzenden, enzovoort. Het zal wel komen, maar kan soms een maand duren voordat je het in huis hebt.quote:Op zondag 13 september 2009 18:13 schreef vinylhits het volgende:
ik heb afgelopen dinsdag mijn eerste bestelling gedaan. (4x sku6783)
Maar nu staat hij nog steeds op waiting for supplier.
Wat houd dit eigelijk precies in? Hebben ze het dan gewoon niet meer op voorraad?
Zo jij valt in een aparte belastingschijf.quote:Op zondag 13 september 2009 17:49 schreef monkeybrain het volgende:
Nederlanders zijn echt kneuzen, geloven alle propaganda en betalen graag 90% belasting waar je bijna niets van terug ziet![]()
Dat zijn gewoon allemaal sites zoals dhgate etc. betaal je 2x zoveel voor verzenden als voor het product zelf en je moet vaak ook nog een minimaal aantal bestellen.quote:Op zondag 13 september 2009 20:55 schreef revpolen het volgende:
http://www.trademic.com/
http://www.madeinchina.com/
http://www.epathchina.com/
nieuwe website's
vooral die 1e ga ik denk ik wel weer gebruiken
De eerste 2 zijn wholesale site's zoals DHgate en Alibaba. De 3e is dan wel weer grappig maar heeft slechts een deel van z'n producten free shipping. Maar sommige producten zijn bij de 3e misschien wel interessant.quote:Op zondag 13 september 2009 20:55 schreef revpolen het volgende:
http://www.trademic.com/
http://www.madeinchina.com/
http://www.epathchina.com/
nieuwe website's
vooral die 1e ga ik denk ik wel weer gebruiken
Het begint met inkomsten belasting.quote:Op zondag 13 september 2009 20:44 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Zo jij valt in een aparte belastingschijf.
Je besteld dus binnenkort ook een exportkit bij DealPerfect?quote:Op zondag 13 september 2009 21:29 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Het begint met inkomsten belasting.
Daarna krijg je zaken zoals btw, accijnzen, milieubelasting, onroerendgoed belasting etc. etc etc.
Als je alles hebt opgeteld dan werk je dus 11 maanden voor de staat, dezelfde staat die het referendum opzij gooit dus een dictatuur van de bureaucratie is.
Heb je het lef om dood te gaan dan pakt de staat nog effe zijn deel want we willen natuurlijk niet dat het nageslacht een te luxe leventje heeft. Het moet wel arm genoeg zijn om zich kapot te zweten voor de staat. Geen enkele politieke partij die dit wilt veranderen, is dat je ooit opgevallen![]()
Zoals ik al zei, iedereen gelooft in de propaganda. Kneuzenland
quote:Op zondag 13 september 2009 21:29 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Het begint met inkomsten belasting.
Daarna krijg je zaken zoals btw, accijnzen, milieubelasting, onroerendgoed belasting etc. etc etc.
Als je alles hebt opgeteld dan werk je dus 11 maanden voor de staat, dezelfde staat die het referendum opzij gooit dus een dictatuur van de bureaucratie is.
Heb je het lef om dood te gaan dan pakt de staat nog effe zijn deel want we willen natuurlijk niet dat het nageslacht een te luxe leventje heeft. Het moet wel arm genoeg zijn om zich kapot te zweten voor de staat. Geen enkele politieke partij die dit wilt veranderen, is dat je ooit opgevallen![]()
Zoals ik al zei, iedereen gelooft in de propaganda. Kneuzenland
Een typische kneuzen opmerking, hoor je te vaak in dit land. In plaats van zeggen, goh je hebt gelijk... laten we eens wat ass gaan kicken om het te veranderen.quote:Op zondag 13 september 2009 21:33 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Je besteld dus binnenkort ook een exportkit bij DealPerfect?
Hier wat info:quote:Op zondag 13 september 2009 04:03 schreef nachtdier3 het volgende:
Iemand ervaring met de gsm'tjes van DP of DE? Wat is de kwaliteit ervan? Beetje degelijk spul?
Hier hetzelfdequote:Op maandag 14 september 2009 09:45 schreef athlonkmf het volgende:
Heeft anderen ook last van trage verzendingen? Ik verwacht een hoop pakketten van focalprice, dealperfect en dealextreme Deze zijn allemaal rond 25 augustus verzonden, maar tot nu toe niks. Terwijl normaal deze dingen slechts een week nodig hebben om aan te komen.
En volgens mij zijn er geen vakantiedagen in Hong Kong.
Hij kan ook automatisch invoices opsturen natuurlijk. Dat werkt makkelijker.quote:Op zaterdag 12 september 2009 11:54 schreef monkeybrain het volgende:
Hij moet gewoon een aparte pagina/site maken voor zijn nep spul via een link of via het forum.
Dat kun je dan manual doen, gaat ie zijn hele site verbouwen
Jack's funny corner, kijk eens wat voor gek spul ze in China hebben voor 3 dollar... hint hint.
Enigequote:Op maandag 14 september 2009 09:45 schreef Dionysiou het volgende:
Hier hetzelfde
Ben ik dus niet de enigste
Me too.quote:Op maandag 14 september 2009 10:05 schreef jopiede het volgende:
Ik heb ook nog een klein pakketje van de 30ste onderweg, ook idd nog niet binnen.
Nee geen last van,quote:Op maandag 14 september 2009 11:30 schreef Zapper het volgende:
Meer mensen die sinds kort spam krijgen van MadeInChina.com?
Kan zijn dat er veel mensen last van hebben. Ik las ergens dat men ( de douane ) opdracht heeft gekregen pakketten uit China nauwkeuriger te inspecteren.quote:Op maandag 14 september 2009 09:45 schreef athlonkmf het volgende:
Heeft anderen ook last van trage verzendingen? Ik verwacht een hoop pakketten van focalprice, dealperfect en dealextreme Deze zijn allemaal rond 25 augustus verzonden, maar tot nu toe niks. Terwijl normaal deze dingen slechts een week nodig hebben om aan te komen.
En volgens mij zijn er geen vakantiedagen in Hong Kong.
Ja ze zijn alleen achterlijk duur als je er geen 10 sloffen van besteldquote:
Ik wou die MD52 ook bestellen, maar kon ze nergens vinden?quote:Op maandag 14 september 2009 11:51 schreef jopiede het volgende:
[..]
Nee geen last van,
Wel raar btw dat dealperfect geen notice bovenin meer laat zien. Misschien hebben ze er wat op bedacht
EDIT:
Wou net eff voor de test kanen-md52 bestellen zijn die krengen er niet meer![]()
kanen-md52quote:Op maandag 14 september 2009 13:13 schreef TimKuik het volgende:
even een vraag, het zal waarschijnlijk al 50x gevraagd zijn maar wat zijn de beste in-ear oordopjes?
Ja bij Jack, hij had ze een paar weken/maanden geleden in z'n webshop liggen maar heeft ze er weer uitgehaald omdat hij ze niert mocht verkopen van paypal maar als je 'm een mailtje stuurt kan je ze nog krijgen als het goed isquote:Op maandag 14 september 2009 12:34 schreef sc00p het volgende:
[..]
Ja ze zijn alleen achterlijk duur als je er geen 10 sloffen van besteld![]()
Weet iemand nog een plek waar ze wel cheap te bestellen zijn:D?
dudes-mall.comquote:Op maandag 14 september 2009 14:00 schreef Semmm het volgende:
Alle horloges en brillen zijn trouwens van de site af
Das zonde, had ie niet moeten doen.quote:Op maandag 14 september 2009 14:00 schreef Semmm het volgende:
Alle horloges en brillen zijn trouwens van de site af
Wat heb ik nou aan die site? dan kan ik er nog 100 opnoemen, die prijzen komen niet eens in de buurt bij DPquote:
Nee de brillen zijn wel 4 dollar duurder... Meer modellen... En free-shipping...quote:Op maandag 14 september 2009 14:20 schreef Semmm het volgende:
[..]
Wat heb ik nou aan die site? dan kan ik er nog 100 opnoemen, die prijzen komen niet eens in de buurt bij DP
Nee, vanwege PayPalquote:Op maandag 14 september 2009 14:25 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Nee de brillen zijn wel 4 dollar duurder... Meer modellen... En free-shipping...
En DP heeft ze offline gehaald wegens google denk ik...
Zijn die spullen (schoenen) echt? Wist dat je Naike schoenen veel goedkoper op internet kon krijgen. Maar heb mij twijfels bij 45 dollar..quote:
Hoe kan je dat nou vragen?quote:Op maandag 14 september 2009 15:28 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Zijn die spullen (schoenen) echt? Wist dat je Naike schoenen veel goedkoper op internet kon krijgen. Maar heb mij twijfels bij 45 dollar..
Nja aangezien ze zo veel soorten hebben. Wist niet dat er zoveel namaak bestond. En hoor wel eens dat mensen hun Naikes uit buitenland laten verzendenquote:Op maandag 14 september 2009 15:33 schreef veda het volgende:
[..]
Hoe kan je dat nou vragen?
Ze verkopen er ook andere dingen voor veeeeel te lage prijzen. Denk het niet é.
zal wel, maar dan zeker voorzichtiger. hij schreef zojuist dat ie een paypal-ban had gekregen vanwege de vele fa kequote:Op maandag 14 september 2009 15:39 schreef Semmm het volgende:
Jack blijft iniedergeval het FAKE assortiment uitbreiden :p
http://forum.dealperfect.com/Topic.aspx?BoardID=6&TopicID=699
quote:Op zondag 13 september 2009 22:25 schreef Skiet het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik in Nederland woon. Stukken beter dan heeeeel veel andere landen. Maar zoals hierboven al staat, heb je je export kit al besteld?![]()
export kit?
Het mooiste is dat die mensen vaak allemaal in NL blijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |