Briljant was datquote:Op vrijdag 11 september 2009 21:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik zat toen in Frankrijk, heb het later teruggezien, volgens mij was Ekstra Weekend tijdens Nederland-Frankrijk op het laatste EK. En ja, als je toch al weet dat niemand de radio aan zet vanwege het voetbal, dan maak je er maar het beste van
Wij moesten een laptop kopen dit schooljaar voor school. Dus ik een laptop kopen, en ik vraag aan mijn klasgenoten wat zij voor laptop hebben. Heeft er 1 1300 euro neergelegd voor een Macbook, met slechtere prestaties vergeleken met de mijne, die 450 euro goedkoper was. Nu komt het: Ze heeft er Windows op laten zetten...quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:26 schreef gerbenp het volgende:
Ik begin spijt te krijgen dat ik een PC heb gekocht in April, ik wil m'n geld terug en een Mac kopen. Maar dit kan niet zomaar ben ik bang.
Eindelijk nog eens!quote:
Da's wel een heel grote FAIL.quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:50 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Wij moesten een laptop kopen dit schooljaar voor school. Dus ik een laptop kopen, en ik vraag aan mijn klasgenoten wat zij voor laptop hebben. Heeft er 1 1300 euro neergelegd voor een Macbook, met slechtere prestaties vergeleken met de mijne, die 450 euro goedkoper was. Nu komt het: Ze heeft er Windows op laten zetten...
Proost! Het is idd wel een film/docu waar je voor in de stemming moet zijn, maar als je het bent dan is dit toch wel een verdomd boeiende film. Straks Der Rudy!quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:27 schreef Againzender het volgende:
[..]
Normaal ben ik wel in voor dat soort films/docu's, maar probeer wat vrolijks te kijken vanavond. Veel verder dan Met het mes op tafel ben ik nog niet gekomen. Nu maar even kaas maken en een nieuwe fles wijn open trekken....
Helemaal niet! Zometeen Der RUDY!quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Proost! Het is idd wel een film/docu waar je voor in de stemming moet zijn, maar als je het bent dan is dit toch wel een verdomd boeiende film. Straks Mya!
Shit! net te laat met aanpassenquote:Op vrijdag 11 september 2009 21:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Helemaal niet! Zometeen Der RUDY!
Heeft er misschien wat mee te maken dat ze woensdag in het voorprogramma stonden van Coldplay.quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:09 schreef alors het volgende:
Is Daniel van Bat For Lashes nu opeens new music? Nouja care, als ze em maar draaien
quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:24 schreef Briggy het volgende:
My name is... my name is... my name is... DER RUDY!
quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:25 schreef derrudy_kevin het volgende:
halllo hallo hallo... het duurde ff maar we zijn er weer
Kan het nummer niet meer horen, terwijl het gewoon een leuk nummer isquote:Op vrijdag 11 september 2009 22:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
2x gloria binnen half uur hoeft ook weer niet
ah stenders leert dus niet bij 3fm , om controle op de nummers te houden.quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:29 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Kan het nummer niet meer horen, terwijl het gewoon een leuk nummer is![]()
Al helemaal kapot gedraaid op KX de afgelopen maanden
nee hoor, maar 2x binnen half uur , noem ik slecht gepland of afgestemdquote:Op vrijdag 11 september 2009 22:28 schreef gerbenp het volgende:
Gloria!Ben ik de enigste die 'm leuk vind?
Moi !quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:25 schreef derrudy_kevin het volgende:
halllo hallo hallo... het duurde ff maar we zijn er weer
Geen algemene computer waaruit gedraaid wordt , en veel van te voren opgenomen, dus tja als er dan een nummer heel erg populair is onder de dj'squote:Op vrijdag 11 september 2009 22:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ah stenders leert dus niet bij 3fm , om controle op de nummers te houden.
kan je al verklappen wat de cover is ?quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:40 schreef derrudy_kevin het volgende:
hierna future presidents. volgend uur spelen ze mee met rudy. Heb het al gehoord, is een toffe cover!
Slaap lekker.quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
kan je al verklappen wat de cover is ?
bij MYA waren er altijd cameramensen nog aanwezig, waarom zou dit nou weer niet zijn? Of is dit tijdelijk?quote:
Kredietcrisis.quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:49 schreef gerbenp het volgende:
[..]
bij MYA waren er altijd cameramensen nog aanwezig, waarom zou dit nou weer niet zijn? Of is dit tijdelijk?
quote:
Waar is Henri dan eigenlijk? Hoor de laatste tijd weinig meer van 'm..quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:11 schreef derrudy_kevin het volgende:
[..]Nee hoor. Vaak kon ik Henri verleiden om de band voor me te filmen, maar hij is er niet vanavond. En ik heb nu een losse camera waar ik het mee film en daarna ga monteren. Die geeft veel beter beeld dan de webcams hier.
Eerste clipjes staan op http://www.3fm.nl/derrudy
Proost!quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:08 schreef derrudy_kevin het volgende:
in the end it doesn't even matter...
we hebben trouwens al wat foto's op http://www.mobypicture.com/user/derrudy
zoals deze:
[ afbeelding ]
quote:Ok MTV call me Clavin Harris, Sirius radio call me Calvin Hams, I shouldve kept my 6music pass from last month which read Kelvin Harrs
Die zit toch in Londen tegenwoordigquote:Op vrijdag 11 september 2009 23:13 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Waar is Henri dan eigenlijk? Hoor de laatste tijd weinig meer van 'm..
Wat moet 'ie in Londen? Voor Corrino?quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:26 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Die zit toch in Londen tegenwoordig
Henri was er vorige week en twee weken geleden. Twee weken geleden was ie alleen niet aan het werk. Hij was terug van vakantie oid.quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:26 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Die zit toch in Londen tegenwoordig
Vorige week was hij bij het EW golftoernooi, ik denk dat hij ff mag bijkomen na het festivalseizoen. Maar de kans is groot dat hij straks voor de freaknacht opduikt.quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:13 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Waar is Henri dan eigenlijk? Hoor de laatste tijd weinig meer van 'm..
Aha mooi, hij mag ook eigenlijk van mij weer aan de slag voor Der Rudy, vind ik ookquote:Op vrijdag 11 september 2009 23:29 schreef derrudy_kevin het volgende:
[..]
Vorige week was hij bij het EW golftoernooi, ik denk dat hij ff mag bijkomen na het festivalseizoen. Maar de kans is groot dat hij straks voor de freaknacht opduikt.
quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:11 schreef derrudy_kevin het volgende:
[..]Nee hoor. Vaak kon ik Henri verleiden om de band voor me te filmen, maar hij is er niet vanavond. En ik heb nu een losse camera waar ik het mee film en daarna ga monteren. Die geeft veel beter beeld dan de webcams hier.
Eerste clipjes staan op http://www.3fm.nl/derrudy
Jij gunt hem dus een werkdag van 12 uur? (EW - Der Rudy - NachteGiel - Ekdom in de Nacht)quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:30 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Aha mooi, hij mag ook eigenlijk van mij weer aan de slag voor Der Rudy, vind ik ook
Ik ga er van door mensen! Zie jullie morgen, zondag of maandag wel!
Maar dan 's ochtends ook nog even GIEL!, of wordt dat niet door'm gefilmd?quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:31 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Jij gunt hem dus een werkdag van 12 uur? (EW - Der Rudy - NachteGiel - Ekdom in de Nacht)
Slavendrijver...
quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:32 schreef 3FMaster het volgende:
Whats that coming over the hill, is that a Badeend?!
Ik verwacht nou wel een DER RUDY versie.quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:32 schreef 3FMaster het volgende:
Whats that coming over the hill, is that a Badeend?!
zou je dan uberhaubt gaan slapen dan. zo kort slapen zou bij mij volstaan dat ik niet op tijd wakker wordt.quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
Een van de laatste groeten vanuit Reykjavík. Koffer gepakt, zo slapen en om 4:00 uur weer op
![]()
.
quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:42 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik verwacht nou wel een DER RUDY versie.
"Whats that coming over the hill, is that a Bratwurst?!"
Mwah, soms slaap ik door de week ook zo weinig... Helemaal doortrekken maakt me dood morgenquote:Op zaterdag 12 september 2009 00:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zou je dan uberhaubt gaan slapen dan. zo kort slapen zou bij mij volstaan dat ik niet op tijd wakker wordt.
Ga ff naar je ouders om te vertellen dat je een schandalige opvoeding hebt gehad, dat je nu pas Ma Baker voor het eerst hoort.quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:06 schreef Brennel het volgende:
Weekeeeeeeeeeeeeend!
'avond![]()
Dus dít is Ma Baker. Weet ik eindelijk waar jullie het over hadden tijdens Pokerface
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
![]()
![]()
How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
Ik zal m'n vader eens streng toespreken namens jou.quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:08 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ga ff naar je ouders om te vertellen dat je een schandalige opvoeding hebt gehad, dat je nu pas Ma Baker voor het eerst hoort.
quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:11 schreef Brennel het volgende:
[..]
Ik zal m'n vader eens streng toespreken namens jou.
Slaap lekker Roelquote:Op zaterdag 12 september 2009 00:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
* Roel_Jewel slapen gaat
Tot in Nederland
Thnxquote:Op zaterdag 12 september 2009 00:15 schreef Brennel het volgende:
[..]
Slaap lekker Roelgoede terugreis!
quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:06 schreef Brennel het volgende:
Weekeeeeeeeeeeeeend!
'avond![]()
Dus dít is Ma Baker. Weet ik eindelijk waar jullie het over hadden tijdens Pokerface
quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:09 schreef Timo20 het volgende:
komt m`n broertje net:WheheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
![]()
![]()
.
quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
* Roel_Jewel slapen gaat
Tot in Nederland
"Nog een keer, nog een keer!"quote:
Non-stop DEUTSCHE SCHALLPLATTEN draaien totdat ie er isquote:Op zaterdag 12 september 2009 00:58 schreef derrudy_kevin het volgende:
ok, dit was 'm weer. Tot volgende week!
ps: Giel is nog niet gesignaleerd, dus mogelijk krijgen we wat bonus-minuten...
quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:58 schreef derrudy_kevin het volgende:
ok, dit was 'm weer. Tot volgende week!
ps: Giel is nog niet gesignaleerd, dus mogelijk krijgen we wat bonus-minuten...
Mooi, want die 1.0 versie was me een partij amateuristischquote:Op zaterdag 12 september 2009 03:12 schreef Ofyles2 het volgende:
Dit is v1.1 van de videoclip van Caro Emerald - Back It Up:
Nooit geweten dat het tijdverschil met IJsland precies 1 uur en 59 minuten is. Weer wat geleerd!quote:Op zaterdag 12 september 2009 06:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
4:45 uur. Laat de bus maar komen.
Vandaag al een klein beetje ingehaaldquote:
30 minuten dat is niet veelquote:Op zaterdag 12 september 2009 10:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vandaag al een klein beetje ingehaald. Vrijdag 30 min geslapen en vanacht gelukkig wat langer
Kloptquote:Op zaterdag 12 september 2009 11:03 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
30 minuten dat is niet veel
quote:Op zaterdag 12 september 2009 11:37 schreef Brennel het volgende:
Pas op! Rollende stenen.
Dan vraag ik me toch af of mensen zich aangesproken voelen.quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:06 schreef -Hans- het volgende:
"Iedereen mag requesten behalve als je een winterjas aan hebt ".
Hehequote:Op zaterdag 12 september 2009 12:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan vraag ik me toch af of mensen zich aangesproken voelen.
Ik draag in de zomer ook altijd mn winterjasquote:Op zaterdag 12 september 2009 12:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hehe. Waarschijnlijk een kleine groep mensen in de samenleving (het 50 cent volk)
.
neem de 64kbps aac+ - komt goed geluid uit ook.quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:37 schreef EchoAlpha het volgende:
Heeft iemand trouwens nog een 3FM stream met een iets hogere kwaliteit?
Ik vind 192 net is fijner dan 128
Zoals gerbenp zegt is er een 64kbps AAC+ op http://shoutcast.omroep.nl:8134/ , maar verder is er geen hogere kwaliteit stream.quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:37 schreef EchoAlpha het volgende:
Heeft iemand trouwens nog een 3FM stream met een iets hogere kwaliteit?
Ik vind 192 net is fijner dan 128
Olaquote:Op zaterdag 12 september 2009 13:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
* Roel_Jewel meldt zich weer in Nederland
quote:Op zaterdag 12 september 2009 07:54 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nooit geweten dat het tijdverschil met IJsland precies 1 uur en 59 minuten is. Weer wat geleerd!
quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:45 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik draag in de zomer ook altijd mn winterjas
quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
* Roel_Jewel meldt zich weer in Nederland
quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Eerst maar es uitpakken en foto's uitzoeken dan maar
Zeker doenquote:Op zaterdag 12 september 2009 13:32 schreef borisz het volgende:
[..].
IJsland wil ik ook nog eens een keer naar toe, maar heb nog genoeg te zien van deze wereld.
En dan mis je gewoon Queen op de radioquote:
Shit!!!! naja, dan maar een keer een mp3 van Queen opzettenquote:Op zaterdag 12 september 2009 13:45 schreef Briggy het volgende:
[..]
En dan mis je gewoon Queen op de radio![]()
Welkom terug Roel
Waar blijven de foto's
Nu je het zegt: het wordt tijd voor een nieuwe nummer 1.quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:43 schreef 3FMaster het volgende:
De nummer 1 in de top2000 is nu verneukt
Hey Roel, wat Boris zei: Foto's!!!![]()
Rundfunk steht al an?quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:45 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nu je het zegt: het wordt tijd voor een nieuwe nummer 1.
Waardeloos lied.quote:
Niets aan toe te voegenquote:Op zaterdag 12 september 2009 17:58 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Waardeloos lied.
Bovendien ben ik ook afgekeken op zangers en zangeressen die hun stem forceren tenzij er een bedoeling achter zit.
quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:20 schreef June. het volgende:
Helleuw! Met AdeleIk moest meteen weer aan dit topic denken
.
Jammer het pas halverwege het intro begon.quote:
Ach ja, je kan niet alles hebben hequote:Op zaterdag 12 september 2009 19:25 schreef Brennel het volgende:
[..]
Jammer het pas halverwege het intro begon.
Erg jammer inderdaadquote:Op zaterdag 12 september 2009 19:25 schreef Brennel het volgende:
[..]
Jammer het pas halverwege het intro begon.
gelukkig alweer afgelopenquote:
ook al zo'n topperquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gelukkig wel idd. Nu Lady GaGa
.
Whehequote:Op zaterdag 12 september 2009 20:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
ook al zo'n topper
Draai mijn request ff Annemieke, krikt het allemaal weer ff op
quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:55 schreef Againzender het volgende:
Versta geen fuck van die gastlijkt het weerbericht van Michiel wel
Ik had vorige week een request geplaatst toen er gevraagd werd om een nummer dat toepasselijk is bij communicatieproblemen. Ik had toen gelijk Marillion - Incommunicado aangevraagd. En ze zei in de uitzending nog dat ze dat een geweldige suggestie vond, maar ze draaide een ander nummerquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Whehe. Wat is je request dan? Ik heb wel zin in een Kernkraft 400 met Zombie Nation
Ik verstond 'overwegend bewolkt'quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]. Ik verstond eigenlijk alleen AC/DC en dat was eigenlijk ook wel voldoende
Nah, dat is dan wel een beetje erg jammer dat ze dan niet even de plaat on-air slingerd. Zal wel te onbekend zijn geweest voor de doorsnee 3FM-luisteraar, oid.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:57 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik had vorige week een request geplaatst toen er gevraagd werd om een nummer dat toepasselijk is bij communicatieproblemen. Ik had toen gelijk Marillion - Incommunicado aangevraagd. En ze zei in de uitzending nog dat ze dat een geweldige suggestie vond, maar ze draaide een ander nummer![]()
Dus nu maar weer geprobeerd, maar helaas.
AC/DC, collega en mede-FOK-er zal wel weer uit haar dak gaan nu
Maar hij staat wel in de computer, want hij is ooit gedraaid volgens 3fmfan. Maar dat was denk ik tijdens SR als ik de dag zie.quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:04 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nah, dat is dan wel een beetje erg jammer dat ze dan niet even de plaat on-air slingerd. Zal wel te onbekend zijn geweest voor de doorsnee 3FM-luisteraar, oid.
Gelukkig net een paracetamol ingenomen dus dat scheelt weerquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:03 schreef Againzender het volgende:
O jee, begint dat kattengejank weer
Valt me nog meequote:Op zaterdag 12 september 2009 21:06 schreef Againzender het volgende:
[..]
Maar hij staat wel in de computer, want hij is ooit gedraaid volgens 3fmfan. Maar dat was denk ik tijdens SR als ik de dag zie.
kan ik mij met jouw achtergrond voorstellenquote:
Opvallende tussenstand daaroquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:21 schreef Againzender het volgende:
[..]
kan ik mij met jouw achtergrond voorstellen
Ik kijk even wat meer richting Den Haag nu, hoewel ik ADO zo'n kutclub vind dat ze van mij van iedereen mogen verliezen.
Sound is wel even wennen, maar potverdikkie zeg wat een dijk van een plaat. Heerlijk up-tempo ook en klinkt ook niet zo zwaar. Echt te gekquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:30 schreef Againzender het volgende:
Tjonge, ontzettend lekkere plaat van Editors, had niet verwacht dat ze zo'n soort plaat zouden maken, maar hij is heerlijk!
oei, daar heb je mij ook even, geen ideequote:Op zaterdag 12 september 2009 21:36 schreef -Hans- het volgende:
Dit klinkt als Empire of the sun. Hebben die een nieuwe single???
Ik denk het wel.quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:36 schreef -Hans- het volgende:
Dit klinkt als Empire of the sun. Hebben die een nieuwe single???
Wat het ook mag zijn ik vind het wel leuk klinkenquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:37 schreef Againzender het volgende:
[..]
oei, daar heb je mij ook even, geen idee
Heb ook wel een zwak voor die gasten. Leuke zweverige muziekquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:39 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik denk het wel.
Ik heb een grote zwak voor dat duo sinds 'Walking On A Dream'.
Nou is Heerenveen ook niet erg sterk uit de startblokken gekomen, maar dit kan wel even de mentale opkikker voor Grunn zijn die ze nodig hebbenquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb ook wel een zwak voor die gasten. Leuke zweverige muziek.
W00t ! Grunn basketballers (alhoewel het eigenlijk team USA is) en de voetballers winnen. Dat laatste is toch wel een sensatie te noemen. Gaan ze straks weer op de tracker door de stad
![]()
.
Mentaal komt dit wel heel erg goed uit en direct een belangrijke goal van de opvolger van Berg en dat is voor die gast ook wel mooiquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:45 schreef Againzender het volgende:
[..]
Nou is Heerenveen ook niet erg sterk uit de startblokken gekomen, maar dit kan wel even de mentale opkikker voor Grunn zijn die ze nodig hebben
Amen! Feest in de tentquote:Op zaterdag 12 september 2009 22:15 schreef themauster het volgende:
laat ons eens weer juichen FC FC Groningen![]()
Eindelijk weer eens gewonnen en dan ook nog tegen de aartsvijand
zoals wij groningers zeggen het kan vriezen het kan dooien maar ik heb liever dooie friezen
wtf, Piles!!! Hej je bent terugquote:Op zaterdag 12 september 2009 22:33 schreef Piles het volgende:
Hey Hans, ik dacht dat jij ging minderen hier
Hier niet voorlopig, luister nooit 3FM (behalve op werk)quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:34 schreef -Hans- het volgende:
wtf, Piles!!! Hej je bent terug. Kom je weer terug?
Anders is het hier ook zo stil hèquote:Minderen zeker, maar af en toe toch een beetje los.
Te gek dat je weer terug bent hier op Fok! Zou tof zijn als je hier toch ook af en toe even een reactie plaatstquote:Op zaterdag 12 september 2009 22:36 schreef Piles het volgende:
Hier niet voorlopig, luister nooit 3FM (behalve op werk)Maar toch maar weer terug op FOK!
Klopt denk ik welquote:Anders is het hier ook zo stil hè
Daar duikt nog een verloren zoon op!quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:33 schreef Piles het volgende:
Hey Hans, ik dacht dat jij ging minderen hier
Roel je bent terug !quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Daar duikt nog een verloren zoon op!![]()
![]()
Ben eigenlijk nooit weggeweest, alleen even niet gepostquote:Op zaterdag 12 september 2009 22:38 schreef -Hans- het volgende:
Te gek dat je weer terug bent hier op Fok! Zou tof zijn als je hier toch ook af en toe even een reactie plaatst.
quote:Consument vraagt om pepernoten
zaterdag 12 september 2009 | 08:03BRUINISSE - De consument vraag om pepernoten en dan krijgt 'ie ook pepernoten. Zo redeneren ze bij Albert Heijn. Al sinds vorige week liggen de zakken met dit sinterklaassnoepgoed in alle winkels van de grootgrutter.
En bijna jaarlijks ontstaat er commotie over het vroege tijdstip waarop de lekkernij verkrijgbaar is. Zoals het 3FM-programma MetMichiel dat stickers verspreidt met de tekst 'Nee! Geen pepernoten tot sinterklaas'. "De consument vraagt al veel langer om kruidnoten," zegt medewerker Erik van de AH in Bruinisse. "We moeten ze ook ruim voor sinterklaas verkopen, want 6 december is het ineens voorbij."
http://www.pzc.nl/regio/z(...)gt-om-pepernoten.ece
Best vergelijkbaar met mijn situatiequote:Op zaterdag 12 september 2009 22:43 schreef Piles het volgende:
Nounou ,wat een onthaal
[..]
Ben eigenlijk nooit weggeweest, alleen even niet gepostDus nu maar eens ophouden met mezelf voor de gek houden
Maar ik kom hier nog wel eens vaker kijken hoor
[..]
Hoe dan ook.. je kunt wel wat geld van je laptop terug vragen aan de belasting dienst toch?quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:50 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Wij moesten een laptop kopen dit schooljaar voor school. Dus ik een laptop kopen, en ik vraag aan mijn klasgenoten wat zij voor laptop hebben. Heeft er 1 1300 euro neergelegd voor een Macbook, met slechtere prestaties vergeleken met de mijne, die 450 euro goedkoper was. Nu komt het: Ze heeft er Windows op laten zetten...
Geweldigquote:Op zaterdag 12 september 2009 23:18 schreef Briggy het volgende:
Michiel, Domien, Maricha en Roos posten jeugdfoto's op Twitter![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk om die oude foto's te zienquote:Op zaterdag 12 september 2009 23:36 schreef Briggy het volgende:
Kheb Broekie en Sersjee ook al voorbij zien komen
Vanavond voor het eerst dat ik SoD uitgezet heb...quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Leuk om die oude foto's te zien.
Vette muziek @ Sod.
Heeeeeeeeel herkenbaar! 't is toch vaak wel erg vaag en eentonigquote:Op zaterdag 12 september 2009 23:39 schreef Briggy het volgende:
[..]
Vanavond voor het eerst dat ik SoD uitgezet heb...
Het begon me ineens te vervelen
Echt, ik heb nu zo'n zin om al m'n jeugdfoto's te gaan scannenquote:Op zaterdag 12 september 2009 23:36 schreef Briggy het volgende:
Jah, ik heb dit voorjaar allemaal oude foto's doorgekeken, en die moet ik nu ook echt eens digitaal hebbenquote:Op zaterdag 12 september 2009 23:40 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Echt, ik heb nu zo'n zin om al m'n jeugdfoto's te gaan scannen![]()
Alleen nog tijd vinden...
Waar kan ik je jeugdpics zien?quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:40 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik heb mijn baby- en jeugdfoto's een paar jaar terug allemaal ingescandquote:Op zaterdag 12 september 2009 23:40 schreef Sersjee het volgende:
[..]
ik heb de mijne ook maar op twitter gegooitquote:Op zaterdag 12 september 2009 23:36 schreef Briggy het volgende:
quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:52 schreef -Hans- het volgende:
Zal mijn oude foto's ook wel een keer gaan zoeken.. zullen wel een paar toppers tussen zitten (ahum).
Ja indd nu Hans!quote:
Flauw!quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zal kijken wat ik binnenkort voor je kan doen!
quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:59 schreef themauster het volgende:
[..]
Flauw!net zo binnenkort als je op twitter komt zeker?
Dat is klassiek, toch??quote:Op zondag 13 september 2009 00:00 schreef borisz het volgende:
Genoten van the last night of the proms.
Wat anders dan SoD maar wel geweldig
@hans_tweet_ook ?quote:Op zondag 13 september 2009 00:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]Maar ik schijn al een account te hebben. Weet het adres niet meer
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |