Nee hoor, ik heb avonddienst en heb niet de hele uitzending gehoordquote:Op vrijdag 11 september 2009 21:21 schreef 3FMaster het volgende:
Is FOK er een tijd uitgeweest ofzo?
Normaal zouden we nu al een nieuw topic hebben geopend
Kijk naar RTL 5 waar een film bezig is over 9/11, zwaar heftig. Nu ff reclamequote:Op vrijdag 11 september 2009 21:21 schreef 3FMaster het volgende:
Is FOK er een tijd uitgeweest ofzo?
Normaal zouden we nu al een nieuw topic hebben geopend
united93? zeer indrukwekkende film indd ik ga straks een docu zien op sms6 de publieken hebben helemaal niks helaasquote:Op vrijdag 11 september 2009 21:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Kijk naar RTL 5 waar een film bezig is over 9/11, zwaar heftig. Nu ff reclame.
Jup, dat is 'm ! Direct vanaf het begin zeer boeiend. De PO hebben inderdaad helemaal niksquote:Op vrijdag 11 september 2009 21:25 schreef themauster het volgende:
[..]
united93? zeer indrukwekkende film indd ik ga straks een docu zien op sms6 de publieken hebben helemaal niks helaas
Normaal ben ik wel in voor dat soort films/docu's, maar probeer wat vrolijks te kijken vanavond. Veel verder dan Met het mes op tafel ben ik nog niet gekomen. Nu maar even kaas maken en een nieuwe fles wijn open trekken....quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Kijk naar RTL 5 waar een film bezig is over 9/11, zwaar heftig. Nu ff reclame.
Gemist, enlighten mequote:Op vrijdag 11 september 2009 21:28 schreef Againzender het volgende:
Die live-voetbalwedstrijd bij Ekstra Weekend, dat was wel lachen ja
Voor wat vrolijks heb ik 101.tv aangeslingerd.quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:27 schreef Againzender het volgende:
[..]
Normaal ben ik wel in voor dat soort films/docu's, maar probeer wat vrolijks te kijken vanavond. Veel verder dan Met het mes op tafel ben ik nog niet gekomen. Nu maar even kaas maken en een nieuwe fles wijn open trekken....
Ik zat toen in Frankrijk, heb het later teruggezien, volgens mij was Ekstra Weekend tijdens Nederland-Frankrijk op het laatste EK. En ja, als je toch al weet dat niemand de radio aan zet vanwege het voetbal, dan maak je er maar het beste vanquote:
Hehe okayquote:Op vrijdag 11 september 2009 21:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik zat toen in Frankrijk, heb het later teruggezien, volgens mij was Ekstra Weekend tijdens Nederland-Frankrijk op het laatste EK. En ja, als je toch al weet dat niemand de radio aan zet vanwege het voetbal, dan maak je er maar het beste van
quote:
yeah rightquote:Roda JC sluit fusie in toekomst volledig uit. Dat laat de Parkstad club op eigen website in een statement weten. NOOIT MEER FC LIMBURG?
Het is ook niet zo moeilijk om iets voor de toekomst uit te sluiten. In de toekomst is er toch geen Roda.quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:34 schreef Timo20 het volgende:
[..]
yeah right![]()
in april is de volledige Raad van Commissaren opgestapt, gisteren zijn er voor 3 van de 5 plaatsen mensen aangewezen: 3 man die voor die fusie waren en ook in de vorige RvC zat
![]()
![]()
![]()
nou gaan we geen onzin pratenquote:Op vrijdag 11 september 2009 21:38 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Het is ook niet zo moeilijk om iets voor de toekomst uit te sluiten. In de toekomst is er toch geen Roda.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |