Mwah, soms slaap ik door de week ook zo weinig... Helemaal doortrekken maakt me dood morgenquote:Op zaterdag 12 september 2009 00:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zou je dan uberhaubt gaan slapen dan. zo kort slapen zou bij mij volstaan dat ik niet op tijd wakker wordt.
Ga ff naar je ouders om te vertellen dat je een schandalige opvoeding hebt gehad, dat je nu pas Ma Baker voor het eerst hoort.quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:06 schreef Brennel het volgende:
Weekeeeeeeeeeeeeend!
'avond![]()
Dus dít is Ma Baker. Weet ik eindelijk waar jullie het over hadden tijdens Pokerface
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
![]()
![]()
How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
Ik zal m'n vader eens streng toespreken namens jou.quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:08 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ga ff naar je ouders om te vertellen dat je een schandalige opvoeding hebt gehad, dat je nu pas Ma Baker voor het eerst hoort.
quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:11 schreef Brennel het volgende:
[..]
Ik zal m'n vader eens streng toespreken namens jou.
Slaap lekker Roelquote:Op zaterdag 12 september 2009 00:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
* Roel_Jewel slapen gaat
Tot in Nederland
Thnxquote:Op zaterdag 12 september 2009 00:15 schreef Brennel het volgende:
[..]
Slaap lekker Roelgoede terugreis!
quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:06 schreef Brennel het volgende:
Weekeeeeeeeeeeeeend!
'avond![]()
Dus dít is Ma Baker. Weet ik eindelijk waar jullie het over hadden tijdens Pokerface
quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:09 schreef Timo20 het volgende:
komt m`n broertje net:WheheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
![]()
![]()
.
quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
* Roel_Jewel slapen gaat
Tot in Nederland
"Nog een keer, nog een keer!"quote:
Non-stop DEUTSCHE SCHALLPLATTEN draaien totdat ie er isquote:Op zaterdag 12 september 2009 00:58 schreef derrudy_kevin het volgende:
ok, dit was 'm weer. Tot volgende week!
ps: Giel is nog niet gesignaleerd, dus mogelijk krijgen we wat bonus-minuten...
quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:58 schreef derrudy_kevin het volgende:
ok, dit was 'm weer. Tot volgende week!
ps: Giel is nog niet gesignaleerd, dus mogelijk krijgen we wat bonus-minuten...
Mooi, want die 1.0 versie was me een partij amateuristischquote:Op zaterdag 12 september 2009 03:12 schreef Ofyles2 het volgende:
Dit is v1.1 van de videoclip van Caro Emerald - Back It Up:
Nooit geweten dat het tijdverschil met IJsland precies 1 uur en 59 minuten is. Weer wat geleerd!quote:Op zaterdag 12 september 2009 06:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
4:45 uur. Laat de bus maar komen.
Vandaag al een klein beetje ingehaaldquote:
30 minuten dat is niet veelquote:Op zaterdag 12 september 2009 10:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vandaag al een klein beetje ingehaald. Vrijdag 30 min geslapen en vanacht gelukkig wat langer
Kloptquote:Op zaterdag 12 september 2009 11:03 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
30 minuten dat is niet veel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |