quote:Ok MTV call me Clavin Harris, Sirius radio call me Calvin Hams, I shouldve kept my 6music pass from last month which read Kelvin Harrs
Die zit toch in Londen tegenwoordigquote:Op vrijdag 11 september 2009 23:13 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Waar is Henri dan eigenlijk? Hoor de laatste tijd weinig meer van 'm..
Wat moet 'ie in Londen? Voor Corrino?quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:26 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Die zit toch in Londen tegenwoordig
Henri was er vorige week en twee weken geleden. Twee weken geleden was ie alleen niet aan het werk. Hij was terug van vakantie oid.quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:26 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Die zit toch in Londen tegenwoordig
Vorige week was hij bij het EW golftoernooi, ik denk dat hij ff mag bijkomen na het festivalseizoen. Maar de kans is groot dat hij straks voor de freaknacht opduikt.quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:13 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Waar is Henri dan eigenlijk? Hoor de laatste tijd weinig meer van 'm..
Aha mooi, hij mag ook eigenlijk van mij weer aan de slag voor Der Rudy, vind ik ookquote:Op vrijdag 11 september 2009 23:29 schreef derrudy_kevin het volgende:
[..]
Vorige week was hij bij het EW golftoernooi, ik denk dat hij ff mag bijkomen na het festivalseizoen. Maar de kans is groot dat hij straks voor de freaknacht opduikt.
quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:11 schreef derrudy_kevin het volgende:
[..]Nee hoor. Vaak kon ik Henri verleiden om de band voor me te filmen, maar hij is er niet vanavond. En ik heb nu een losse camera waar ik het mee film en daarna ga monteren. Die geeft veel beter beeld dan de webcams hier.
Eerste clipjes staan op http://www.3fm.nl/derrudy
Jij gunt hem dus een werkdag van 12 uur? (EW - Der Rudy - NachteGiel - Ekdom in de Nacht)quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:30 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Aha mooi, hij mag ook eigenlijk van mij weer aan de slag voor Der Rudy, vind ik ook
Ik ga er van door mensen! Zie jullie morgen, zondag of maandag wel!
Maar dan 's ochtends ook nog even GIEL!, of wordt dat niet door'm gefilmd?quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:31 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Jij gunt hem dus een werkdag van 12 uur? (EW - Der Rudy - NachteGiel - Ekdom in de Nacht)
Slavendrijver...
quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:32 schreef 3FMaster het volgende:
Whats that coming over the hill, is that a Badeend?!
Ik verwacht nou wel een DER RUDY versie.quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:32 schreef 3FMaster het volgende:
Whats that coming over the hill, is that a Badeend?!
zou je dan uberhaubt gaan slapen dan. zo kort slapen zou bij mij volstaan dat ik niet op tijd wakker wordt.quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
Een van de laatste groeten vanuit Reykjavík. Koffer gepakt, zo slapen en om 4:00 uur weer op
![]()
.
quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:42 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik verwacht nou wel een DER RUDY versie.
"Whats that coming over the hill, is that a Bratwurst?!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |