quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:20 schreef June. het volgende:
Helleuw! Met AdeleIk moest meteen weer aan dit topic denken
.
Jammer het pas halverwege het intro begon.quote:
Ach ja, je kan niet alles hebben hequote:Op zaterdag 12 september 2009 19:25 schreef Brennel het volgende:
[..]
Jammer het pas halverwege het intro begon.
Erg jammer inderdaadquote:Op zaterdag 12 september 2009 19:25 schreef Brennel het volgende:
[..]
Jammer het pas halverwege het intro begon.
gelukkig alweer afgelopenquote:
ook al zo'n topperquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gelukkig wel idd. Nu Lady GaGa
.
Whehequote:Op zaterdag 12 september 2009 20:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
ook al zo'n topper
Draai mijn request ff Annemieke, krikt het allemaal weer ff op
quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:55 schreef Againzender het volgende:
Versta geen fuck van die gastlijkt het weerbericht van Michiel wel
Ik had vorige week een request geplaatst toen er gevraagd werd om een nummer dat toepasselijk is bij communicatieproblemen. Ik had toen gelijk Marillion - Incommunicado aangevraagd. En ze zei in de uitzending nog dat ze dat een geweldige suggestie vond, maar ze draaide een ander nummerquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Whehe. Wat is je request dan? Ik heb wel zin in een Kernkraft 400 met Zombie Nation
Ik verstond 'overwegend bewolkt'quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]. Ik verstond eigenlijk alleen AC/DC en dat was eigenlijk ook wel voldoende
Nah, dat is dan wel een beetje erg jammer dat ze dan niet even de plaat on-air slingerd. Zal wel te onbekend zijn geweest voor de doorsnee 3FM-luisteraar, oid.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:57 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik had vorige week een request geplaatst toen er gevraagd werd om een nummer dat toepasselijk is bij communicatieproblemen. Ik had toen gelijk Marillion - Incommunicado aangevraagd. En ze zei in de uitzending nog dat ze dat een geweldige suggestie vond, maar ze draaide een ander nummer![]()
Dus nu maar weer geprobeerd, maar helaas.
AC/DC, collega en mede-FOK-er zal wel weer uit haar dak gaan nu
Maar hij staat wel in de computer, want hij is ooit gedraaid volgens 3fmfan. Maar dat was denk ik tijdens SR als ik de dag zie.quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:04 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nah, dat is dan wel een beetje erg jammer dat ze dan niet even de plaat on-air slingerd. Zal wel te onbekend zijn geweest voor de doorsnee 3FM-luisteraar, oid.
Gelukkig net een paracetamol ingenomen dus dat scheelt weerquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:03 schreef Againzender het volgende:
O jee, begint dat kattengejank weer
Valt me nog meequote:Op zaterdag 12 september 2009 21:06 schreef Againzender het volgende:
[..]
Maar hij staat wel in de computer, want hij is ooit gedraaid volgens 3fmfan. Maar dat was denk ik tijdens SR als ik de dag zie.
kan ik mij met jouw achtergrond voorstellenquote:
Opvallende tussenstand daaroquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:21 schreef Againzender het volgende:
[..]
kan ik mij met jouw achtergrond voorstellen
Ik kijk even wat meer richting Den Haag nu, hoewel ik ADO zo'n kutclub vind dat ze van mij van iedereen mogen verliezen.
Sound is wel even wennen, maar potverdikkie zeg wat een dijk van een plaat. Heerlijk up-tempo ook en klinkt ook niet zo zwaar. Echt te gekquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:30 schreef Againzender het volgende:
Tjonge, ontzettend lekkere plaat van Editors, had niet verwacht dat ze zo'n soort plaat zouden maken, maar hij is heerlijk!
oei, daar heb je mij ook even, geen ideequote:Op zaterdag 12 september 2009 21:36 schreef -Hans- het volgende:
Dit klinkt als Empire of the sun. Hebben die een nieuwe single???
Ik denk het wel.quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:36 schreef -Hans- het volgende:
Dit klinkt als Empire of the sun. Hebben die een nieuwe single???
Wat het ook mag zijn ik vind het wel leuk klinkenquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:37 schreef Againzender het volgende:
[..]
oei, daar heb je mij ook even, geen idee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |