quote:
Nijmeguh de gekstuh!quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Deis en Lay zijn van schrik weggerend.
das dat gebouw van phillips...als ik het goed heb onthouden moet dat dus een computerchip voorstellen want die werden ooit gemaakt in nijmegenquote:
Wist ik veel waar je hem heen ging passenquote:Op vrijdag 11 september 2009 22:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik zei nog, ik pass de vraag door.
dan zat ik lekker gelijk goedquote:Op vrijdag 11 september 2009 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wist ik veel waar je hem heen ging passen![]()
Nou ja, ik dacht dus dat het een bewoonbare flat was, blijkt het van Philips te zijn ..... in Nijmegen, zo verwarrend
ik ookquote:
Zo wat een liefde in dit draadje!quote:
quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zo wat een liefde in dit draadje!
Ik was er live bij! Wij waren alleen te laat van het terrein om nog een gratis cd te scoren.quote:
oh....das dan wat minder...maar tof...dr was dus een fokmeet en niemand heeft elkaar gezienquote:Op vrijdag 11 september 2009 23:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik was er live bij! Wij waren alleen te laat van het terrein om nog een gratis cd te scoren.
Slaapze!quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:11 schreef Laysa het volgende:
[..]
oh....das dan wat minder...maar tof...dr was dus een fokmeet en niemand heeft elkaar gezien....
ik ga naar mn bedje...![]()
doe mij maar een biertje Muisquote:Op vrijdag 11 september 2009 23:21 schreef Soury het volgende:
Wijntje iemand ???? [ afbeelding ]
Van mijn dierbare (ex) collega's
[ afbeelding ]
Ik zocht een taxi maar ze waren er nietquote:Op vrijdag 11 september 2009 23:26 schreef FANN het volgende:
[..]
doe mij maar een biertje Muisanders word ik misselijk enzo..
Ik ben nét thuis.......
was gezellie hé.... wat kan jij zuipen!!!!eçht heur......
![]()
die taxi viel best mee was 20 euro
Toffe etiketten!quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:21 schreef Soury het volgende:
Wijntje iemand ???? [ afbeelding ]
Van mijn dierbare (ex) collega's
[ afbeelding ]
Ja goed he ?? Ik durf ze niet open te makenquote:
Op een en andere manier had ik dat vermoede alquote:Op vrijdag 11 september 2009 23:34 schreef FANN het volgende:
[..]
ow...... dat zie ik nu pas........ maar ik ben nie meerr zo helder
hep je achter die viskraam zitten pissenquote:Op vrijdag 11 september 2009 23:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zocht een taxi maar ze waren er nietBedoel op Sloterdijk stonden ze in de rij.. Toch maar de bus genomen (maar moest wel erg nodig pissen dus als er iemand op geensltijl staat die achter de viskrmaam zit dan ben ik het ) Maar mijn schoenen hielden het ook niet meer dus op bleute peuten de kade af gewandeld.
Maar was leuk
ja nou jij heb me bier zitten voeren....quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Op een en andere manier had ik dat vermoede al
Nee slippers waarvan eentje brak ....quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:36 schreef FANN het volgende:
[..]
hep je achter die viskraam zitten pissen![]()
ja je had ook wel erug hoge hakken aan von ik eigenlijk we..... toch,......
quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee slippers waarvan eentje brak ....
Ik ben ook heel grootquote:Op vrijdag 11 september 2009 23:40 schreef FANN het volgende:
[..]
dan ben je gewoon héél groot........
ik dacht je zal wel hoge hakken aanhebben.....
had je écht slippers aan.......
ik voelde me zo klein......
Gaan we es hakken kopen ...quote:
ik kan niet lopen op die hele hoge hakken...quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Gaan we es hakken kopen ...Ik kan het weer
Besefte dat zelf ook .. Al min of meer tien jaar niet op hakken gelopen heb ..(Door omstandigheden) Maar ik ga voor een paar mooitjes binnekortquote:Op vrijdag 11 september 2009 23:48 schreef FANN het volgende:
[..]
ik kan niet lopen op die hele hoge hakken...
3 cm ofzo max anders krijg ik hoogtevrees
welke zou je kiezen???quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Besefte dat zelf ook .. Al min of meer tien jaar niet op hakken gelopen heb ..(Door omstandigheden) Maar ik ga voor een paar mooitjes binnekort
De laarzen zijn altijd goed en dan derde van boven.. Die pumps.quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:53 schreef FANN het volgende:
[..]
welke zou je kiezen???
[ afbeelding ]
Nou lekker dan, ik vond nog een rechter waar de linker is geblevenquote:Op vrijdag 11 september 2009 23:59 schreef FANN het volgende:
maar dan niet in het rrod
ik hou van rrood maar rooie schoenen zijn ook weer zo ordi.....
quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou lekker dan, ik vond nog een rechter waar de linker is gebleven![]()
[ afbeelding ]Waarschijnlijk op de planeet waar de linke(r) sokken ook verblijven
Oh wacht die rechter heb ik je schedel gepland.. Mag ik um terugquote:Op zaterdag 12 september 2009 00:11 schreef FANN het volgende:
[..]
daar ga ik écht niet mee lopen hoor......
![]()
die trak je niet aan hoor volgende keer, dan ga ik aan de andere kant van de straat lopen
dat zu je nooit doenquote:Op zaterdag 12 september 2009 00:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh wacht die rechter heb ik je schedel gepland.. Mag ik um terug
Uhhh ik ben nu zelfs het links en rechts gevoel kwijt ... Ach ben gewoon bezopen kan mij het schelenquote:
mooi....quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Uhhh ik ben nu zelfs het links en rechts gevoel kwijt ... Ach ben gewoon bezopen kan mij het schelen
Zal ik ff zeggen wat ik van iedereen denk hier op fokquote:Op zaterdag 12 september 2009 00:19 schreef FANN het volgende:
[..]
mooi....
ik weet zelfs voor en achter niey meer.............
dus ik mag wel uitkijken
Dan doe ik het maar nietquote:
neeeeeeeeeeeee doe maar nietquote:Op zaterdag 12 september 2009 00:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Zal ik ff zeggen wat ik van iedereen denk hier op fok![]()
quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Grapjequote:
oh doe s!quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:20 schreef Soury het volgende:
[..]
jammerquote:Op zaterdag 12 september 2009 00:32 schreef Soury het volgende:
Ben wel redelijk bezopen maar niet zo dom dat ik een ban ga riskeren
ik hou van jullie allemaal avanndquote:Op zaterdag 12 september 2009 00:34 schreef debuurvrouw het volgende:
voor een liefdesverklaring krijg je toch geen ban?
quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:34 schreef debuurvrouw het volgende:
voor een liefdesverklaring krijg je toch geen ban?
Rel del ... Zelfs ik kan nog wat van je lerenquote:
ga je trouwen?????quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij bent lief iid en mocht ik ooit trouwen ..... Wat een kunstwerk echt hulde
quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Rel del ... Zelfs ik kan nog wat van je leren
Schiet niet op...quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:20 schreef Soury het volgende:
Ik zeg nooit nooitquote:Op zaterdag 12 september 2009 00:39 schreef FANN het volgende:
[..]
ga je trouwen?????
dat heb je niet verteld
Nee dat doet het ook niet APK maar ik hou me smoel en ben wijs....quote:
Wees maar trots.quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dat doet het ook niet APK maar ik hou me smoel en ben wijs....
Wat wil je dan dat ik ondergekotst word door iedereen ??? Nahhhh beetje zwakquote:
Nee twee ik haak afquote:
Even een stapje terug.quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:45 schreef Soury het volgende:
Wat wil je dan dat ik ondergekotst word door iedereen ??? Nahhhh beetje zwak
quote:Op zaterdag 12 september 2009 01:08 schreef APK het volgende:
[..]
Even een stapje terug.
Nee.
Wie is / zijn 'iedereen' ?
Leg even uit.quote:
nee.... niet bang.. gewoon beter.... geloof me nou maar...quote:Op zaterdag 12 september 2009 01:13 schreef APK het volgende:
[..]
Leg even uit.
Waarom zijn jullie zo bang
Fucking bizar.
nee ......jij bent een kloonquote:Op zaterdag 12 september 2009 01:18 schreef Kaat43 het volgende:
Avond, wandel langs maar merk op dat er de nodige drank naar binnen is hier.
Geinige flesjes wijn, mag ik de rode?
Genant.quote:Op zaterdag 12 september 2009 01:17 schreef FANN het volgende:
[..]
nee.... niet bang.. gewoon beter.... geloof me nou maar...
draai maar een plaatje...
Oeps, is dat zo? ff paspoortcheck doen hier.......quote:Op zaterdag 12 september 2009 01:19 schreef FANN het volgende:
[..]
nee ......jij bent een kloon
van wie????
Ja leuk, Kaat, maar je mag blijkbaar niet alles meer zeggen in deze reeks.quote:Op zaterdag 12 september 2009 01:25 schreef Kaat43 het volgende:
Fann, snapt al, heb een ander emailadres, de oude was niet meer bereikbaar dus kon ik mijn wachtwoord niet opvragen die ik natuurlijk kwijt ben aangezien ik een map wachtwoorden in mijn oude postvak had.
Dus nieuw account aangemaakt, dat dus.
Ik ben gewoon Kaat die altijd met garfield liep te leuren.
quote:Op zaterdag 12 september 2009 01:25 schreef Kaat43 het volgende:
Fann, snapt al, heb een ander emailadres, de oude was niet meer bereikbaar dus kon ik mijn wachtwoord niet opvragen die ik natuurlijk kwijt ben aangezien ik een map wachtwoorden in mijn oude postvak had.
Dus nieuw account aangemaakt, dat dus.
Ik ben gewoon Kaat die altijd met garfield liep te leuren.
Ja best wel maar het gaat erom WIE het post en niet eens waaromquote:Op zaterdag 12 september 2009 00:54 schreef APK het volgende:
Te genant dat men hier niet durft te posten wat ze willen zeggen.
Geen flauw idee, ik zag dit ook maar in de AT voorbij komenquote:Op zaterdag 12 september 2009 01:51 schreef Kaat43 het volgende:
Hee Mikkie, hier Alkmaar...is daar ook een topic van?
Lijkt me best geinig, topic van eigen woonplaats!quote:Op zaterdag 12 september 2009 02:02 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Geen flauw idee, ik zag dit ook maar in de AT voorbij komen
Vertel, heb je een link naar waar het fout gaat?quote:Op zaterdag 12 september 2009 02:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja best wel maar het gaat erom WIE het post en niet eens waarom
Ga eens in STA kijkenquote:Op zaterdag 12 september 2009 02:03 schreef Kaat43 het volgende:
[..]
Lijkt me best geinig, topic van eigen woonplaats!
Nee joh. Das te veel gepuzzel daar heb ik ff geen tijd voor.quote:Op zaterdag 12 september 2009 02:04 schreef APK het volgende:
[..]
Vertel, heb je een link naar waar het fout gaat?
Alkmaar !!quote:Op zaterdag 12 september 2009 02:03 schreef Kaat43 het volgende:
[..]
Lijkt me best geinig, topic van eigen woonplaats!
Okay, fair enough.quote:Op zaterdag 12 september 2009 02:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee joh. Das te veel gepuzzel daar heb ik ff geen tijd voor.
Ik had iets toegevoegd aan mijn post.... Maar NMNS heeft niks met mijn posts te maken .. Tja ben al para dat hij er last van krijgt.... Best kut dat ie nu weer word genoemd .... totaal overbodig btw....quote:Op zaterdag 12 september 2009 02:10 schreef APK het volgende:
[..]
Okay, fair enough.
Blijkbaar iets waar NMNS weer een ban voor krijgt over een dag of twee.
quote:Op zaterdag 12 september 2009 02:15 schreef Kaat43 het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa top! en een van die kaasdragers is een vriend van ons
Ik vrees het wel ja sssssssssst...haha, dat doe ik dus nooit meer zo'n aktie alhoewel het toen wel lachen was! Vooral de voorbereiding.quote:Op zaterdag 12 september 2009 02:16 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
![]()
Jij was toch van de aktie Honkballen voor Huub?![]()
Want daar heb ik nog aan meegedaan.
Thank god it isn'tquote:Op zaterdag 12 september 2009 02:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik blijf maar denken dat dit het officiele Nijmegen draadje is.
Nooit geweest, mis ik iets?quote:Op zaterdag 12 september 2009 02:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik blijf maar denken dat dit het officiele Nijmegen draadje is.
Als je niet in Nijmegen woont: niets & anders: niet veelquote:
Hé, everybody is happy here!quote:Op zaterdag 12 september 2009 02:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had iets toegevoegd aan mijn post.... Maar NMNS heeft niks met mijn posts te maken .. Tja ben al para dat hij er last van krijgt.... Best kut dat ie nu weer word genoemd .... totaal overbodig btw....
Ik zeg nietsssss....quote:Op zaterdag 12 september 2009 02:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als je niet in Nijmegen woont: niets & anders: niet veel![]()
Sttt!
Gelukkig maar, doet jij ff een nieuwe topic? Ik ben eeeh...ik heb er geen zin in.quote:Op zaterdag 12 september 2009 02:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Ben ik niet hoor, zeker niet voor een vrijdagnacht
Hier!!!quote:Op zaterdag 12 september 2009 02:33 schreef liesje1979 het volgende:
Ohw god, een beetje te lam om terug te lezen.
Het was leuk!'
Waar is de
[ afbeelding ]
_O=
quote:
Kaat43 heeft er geen zin meer in...quote:Op zaterdag 12 september 2009 02:55 schreef Kaat43 het volgende:
[..]
Gelukkig maar, doet jij ff een nieuwe topic? Ik ben eeeh...ik heb er geen zin in.
Nou!quote:
Your words not minequote:
jajajajajaaaa.....quote:Op zaterdag 12 september 2009 03:33 schreef liesje1979 het volgende:
Samen out gaan!![]()
![]()
Gert en Coos bedankt voor de toffe avond!
Dus je ben veilig thuis!!!quote:
Scheelde niet veel!quote:
Maar Lies past wel goed op jou.quote:
Ik lig echt in een deuk van dat tuintje.quote:
Maar dan moet je deze van pink floyd ook effe luisteren.quote:
Lies ligt zeker weer te neuken?quote:
Nee joh!!! Niet dat moderne!!quote:
quote:Op zaterdag 12 september 2009 04:37 schreef Coos het volgende:
[..]
Lies ligt zeker weer te neuken?
Al voor de achtste keer vanavond!
Hoi!quote:Op zaterdag 12 september 2009 10:58 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hi
Is dit het Youtube-topic ofzo
Ik vroeg me al af waar RLS voor stondquote:Op zaterdag 12 september 2009 11:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoi!
Wat brengt jou hier?
Nee dit is de Real life soap Sc.
Je mag hier praten over alles, maar pas op dat het niet te kliekerig wordt
Dus over de utecht meet kunnen we het niet hebben
En je mag zoveel youtubes posten als je wilt
Welkom.
Ja die conclusie trok ik ook alquote:Op zaterdag 12 september 2009 11:08 schreef Peter6000 het volgende:
Een plaatsnaam in de TT zetten, trekt dus nieuwe users aan.
Dwingeloo.quote:Op zaterdag 12 september 2009 11:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja die conclusie trok ik ook al
Welke plaatsnaam zullen we in de volgende TT doen?
quote:
Ik ging in mijn jeugd wel eens op vakantie in Dwingeloo.quote:Op zaterdag 12 september 2009 11:16 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jouw intentie is om iedereen weg te jagen?
Ehhhh.... taxi?quote:Op zaterdag 12 september 2009 11:25 schreef liesje1979 het volgende:
Gert ik hoef van jou ook zeker niet te verwachten dat je nog weet van welke maatschappij de taxi was die we namen vanaf Cs?
Vriendje is zijn medicijnen verloren
Leuk!! Ik hoop dat ze een leuke dag hebben!quote:Op zaterdag 12 september 2009 11:58 schreef Peter6000 het volgende:
Voor de mensen die met de asielactie meedoen: Vandaag is de overdracht, een cheque van ¤ 5.555,- en voor 2000 euro aan spullen.
Asielactie 2009 Dierenthuis - #45 Eindelijk is het zover!!!
Zo'n vermoeden had ik al.quote:
Waarschijnlijk was de taxi-chauffeur ook dronken. Zal niet de eerste keer zijn.quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:40 schreef liesje1979 het volgende:
Zo!
Eerst maar eens douchen en opruimen hier en dan huiswerk.
Vandaag echt!! Ik heb nog maar een week, waarom voel ik nog geen tijdsdruk?![]()
Mijn kater valt wel mee, ben benieuwd hoe het met de andere katers gaat!![]()
Ja taxi Gert!
Ik vroeg me later trouwens nog wel af hoe hij gereden was? Want we kwamen van de laan van meerdervoort, maar volgens mij kamen we ook langs de haagsche mart
quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was de taxi-chauffeur ook dronken. Zal niet de eerste keer zijn.![]()
Met de kater valt het erg mee! Al ben ik wél blij dat ik geen huiswerk hoef te maken. Ga je het écht écht doen? Goed hee! Sterkte.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Mikkie Sommige dingen wel, maar ik denk dat ik altijd een beetje stuiterig blijf![]()
Ik heb zin om lekker te niksen! Beetje browsen, boekje lezen in de tuin, straks iets lekkers koken, filmpje kijken.quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Nou voorlopig zit ik hier natuurlijk nog gewoon op de bank.
Maar er zijn serieuze plannen in die richting
En jij plannen voor vandaag?
Afgezien van je tas ophalen?![]()
Nah, dát lijkt mij erg overbodig. We willen het tenslotte wel gezellig houdenquote:
Misschien moeten we het woord 'kliekjes' gewoon afschaffen. Gekliekt wordt er toch wel. Roepen dat je beter niet kunt klieken terwijl je steeds maar blijft klieken is een beetje zinloos.quote:Op zaterdag 12 september 2009 11:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoi!
Wat brengt jou hier?
Nee dit is de Real life soap Sc.
Je mag hier praten over alles, maar pas op dat het niet te kliekerig wordt
Dus over de utecht meet kunnen we het niet hebben
En je mag zoveel youtubes posten als je wilt
Welkom.
Joh!quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:15 schreef Peter6000 het volgende:
Weten jullie al dat Eline een relatie met Bram schijnt te hebben?
Zou Eline al zwanger zijn van Bram?
[ afbeelding ]
Ik las vakantiekliekjequote:Op zaterdag 12 september 2009 15:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Joh!
Straks vertel je me ook nog dat dit een vakantiekiekje is.
Bestaat ook al.quote:
zekers, dus afblijven .van ons vakantiekliekje..,quote:
Kliekjes benadrukken hoeft voor mij ook niet.quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:05 schreef Talitha het volgende:
Misschien moeten we het woord 'kliekjes' gewoon afschaffen. Gekliekt wordt er toch wel. Roepen dat je beter niet kunt klieken terwijl je steeds maar blijft klieken is een beetje zinloos.
En voor APK die wil horen wat anderen denken. Ik vind dat er een ongezonde sfeer hangt in de SC de afgelopen weken. Mensen zitten te lang op elkaars lip. Hoef ik alleen maar naar mezelf te kijken. Ik irriteer me aan zo'n beetje de helft van de SC-ers, terwijl ik normaal vrijwel iedereen graag mag. Ik hou van mensen, zelfs de irritante types.Het komt er nu alleen ff niet zo uit.
voor iedereen. Bedankt voor het luisteren. Deze gelegenheidsposter is pleite.
Alles kan kapot hoor, kijk maar naar de thaise kliekquote:Op zaterdag 12 september 2009 16:13 schreef hondjes het volgende:
[..]
zekers, dus afblijven .van ons vakantiekliekje..,
Ach weet coos veelquote:Op zaterdag 12 september 2009 16:58 schreef hondjes het volgende:
Even voor de goede orde..
De vakantiekliek heeft geen ruk met Fok te maken.
die mensen kennen heel fok niet, hebben nog nooit van een forum gehoord....
Ga je dan ook onze toeristische trekpleister bezoeken?quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:34 schreef Copycat het volgende:
Ik ben dinsdag in Apeldoorn, doe ik gewoon ondergronds mee!
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:54 schreef APK het volgende:
Te genant dat men hier niet durft te posten wat ze willen zeggen.
Nee helaas. Ik zit de hele dag opgesloten in de Americahal.quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:36 schreef Peter6000 het volgende:
Ga je dan ook onze toeristische trekpleister bezoeken?![]()
De naald (inclusief spectaculair hekje eromheen met af en toe een bosje bloemen).
Wees blij dat Blöf daar niet is.quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee helaas. Ik zit de hele dag opgesloten in de Americahal.
Tot de volgende gelegenheid Talitha, hopelijk dan een meer vreugdevolle. Hou je haaks, dan hou ik 'm dwarsquote:Op zaterdag 12 september 2009 15:05 schreef Talitha het volgende:
voor iedereen. Bedankt voor het luisteren. Deze gelegenheidsposter is pleite.
Zo hé!quote:
Ach, jij houdt wel van XL toch?quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee helaas. Ik zit de hele dag opgesloten in de Americahal.
och arme, is het trillen nu al over?quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En KPN kan de vliegende tering krijgen. Een internetstoring van 17 uren lang
Daar heb je ook weer een punt.quote:
Plaag mij maar, 't was erg genoegquote:Op zaterdag 12 september 2009 18:06 schreef blomst het volgende:
[..]
och arme, is het trillen nu al over?
quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:17 schreef Copycat het volgende:
Hoe ben je al die tijd doorgekomen?
Met L&B filmpje gekeken, van L&B massage ontvangen, uitgeslapen, wat werk gedaan (en dat was het grootste probleem want veel daarvan stond online en had ik nodig), mijn nieuwe mobiel van a tem z bekeken inclusief opties, koffie gedronken bij de buurvrouw, tuin geschoffeld, was gedraaid en gestreken, ouders gebeld, led lampjes in keuken vervangen want drie stuk, nieuwe led kleurenlamp van Philips gekocht (zo eentje die alle schakeringen kan weergeven), boodschappen gedaan!quote:
Wat veel!quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Met L&B filmpje gekeken, van L&B massage ontvangen, uitgeslapen, wat werk gedaan (en dat was het grootste probleem want veel daarvan stond online en had ik nodig), mijn nieuwe mobiel van a tem z bekeken inclusief opties, koffie gedronken bij de buurvrouw, tuin geschoffeld, was gedraaid en gestreken, ouders gebeld, led lampjes in keuken vervangen want drie stuk, nieuwe led kleurenlamp van Philips gekocht (zo eentje die alle schakeringen kan weergeven), boodschappen gedaan!
Film: een ouwetje in de herhaling "Dances with Wolves" (in ruil daarvoor een massage afgedwongen)quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat veel!
Welke film, wat voor een massage, tot hoe laat, hoe heb je dat toch nog voor elkaar gekregen, welke nieuwe mobiel heb je, met welke opties, koekje bij, onkruid ook nog gewied, wit of bont, hoe gaat het met ze, wat is het voordeel van led en wat ga je vanavond eten?
Ook, maar ook lichte, alleen geen wit. Volgens mij heb ik niets dat helemaal wit is (op één overhemd dat ik nooit draag na)quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:43 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dus je hebt ook donkere onderbroeken?
Het is wel praktisch als je alles gewoon in 1 was kan gooien, zonder te hoeven sorteren.quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ook, maar ook lichte, alleen geen wit. Volgens mij heb ik niets dat helemaal wit is (op één overhemd dat ik nooit draag na)
Nou, dat zou ik dus eigenlijk wel moeten doen, maar ik weiger dat! Af en toe tot groot ongenoegen van derden die lichte kleuren opeens een wat andere teint hebben zien krijgen. Voor mij verwaarloosbaar, voor de "kenner" een doodzonde.quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:58 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het is wel praktisch als je alles gewoon in 1 was kan gooien, zonder te hoeven sorteren.
2 mannen die over de was communiceren.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou, dat zou ik dus eigenlijk wel moeten doen, maar ik weiger dat! Af en toe tot groot ongenoegen van derden die lichte kleuren opeens een wat andere teint hebben zien krijgen. Voor mij verwaarloosbaar, voor de "kenner" een doodzonde.
Misschien vrouwen die aan auto's sleutelen. Maar nu het er toch over gaat, hoe warm was jij? Volgens de kenners was ik ook niet heet genoeg met mijn veertig graden.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:07 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
2 mannen die over de was communiceren.
Dit moet toch een nieuwe doelgroep aantrekken.
Ik was altijd op 40 graden, en dan wel wit en bont apart.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Misschien vrouwen die aan auto's sleutelen. Maar nu het er toch over gaat, hoe warm was jij? Volgens de kenners was ik ook niet heet genoeg met mijn veertig graden.
Ondergoed op 90 graden?quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:18 schreef Marrije het volgende:
Ondergoed gaat op 90 graden en bonte was op 30 graden, alle kinderkleding minimaal op 60 graden.
Wassen één keer per week., soms twee keer, drogen in de droger, strijken eens per week en als ik het kan redden laat ik het liggen voor de werkster, die schijnt het leuk te vinden om te doen.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:16 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik was altijd op 40 graden, en dan wel wit en bont apart.
Al neig ik ernaar met dat laatste te stoppen.
Strijken doe ik overigens nooit.
Zo doe ik het ook. En ik strijk nooit.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:20 schreef liesje1979 het volgende:
Ik strijk niet en gooi eigenlijk vaak alles bij elkaar op 40 graden
Maar ik ben dan ook een heul slechte huisvrouw
Ondergoed op 90 graden is een typisch vrouwelijk trekje volgens mij. Ik hoor dat in ieder geval alleen maar van het andere geslacht. Ik vind het zonde van de energie en mijn ondergoed is toch echt ook schoon op veertig graden. Omdat "ze" er regelmatig op attenderen doe ik het heel soms op 60 graden, maar ik merk geen verschil.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:18 schreef Marrije het volgende:
Ondergoed gaat op 90 graden en bonte was op 30 graden, alle kinderkleding minimaal op 60 graden.
Dit lees ik nu pas, maar kom maar opquote:Op zaterdag 12 september 2009 00:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Idem. En dito.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:20 schreef liesje1979 het volgende:
Ik strijk niet en gooi eigenlijk vaak alles bij elkaar op 40 graden
Maar ik ben dan ook een heul slechte huisvrouw
Ik zal het wel voor d'r doen. Fok! is één grote open inrichting met net zoveel malloten als er accounts zijn.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:22 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dit lees ik nu pas, maar kom maar op
Misschien is het ook wel alleen maar het idee, maakt me niet uit.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ondergoed op 90 graden is een typisch vrouwelijk trekje volgens mij. Ik hoor dat in ieder geval alleen maar van het andere geslacht. Ik vind het zonde van de energie en mijn ondergoed is toch echt ook schoon op veertig graden. Omdat "ze" er regelmatig op attenderen doe ik het heel soms op 60 graden, maar ik merk geen verschil.
Ik dacht altijd dat je gekleurde witte was kreeg, als je bont en wit bij elkaar doet.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:23 schreef Laysa het volgende:
maar probeer wel te vermijden om heel donker bij licht te doen
Blouses en shirts gaan hier ook niet in de droger. Als ik voorzie dat ik ze zelf moet strijken dan strijk ik ze nat, dat vind ik handig. Handdoeken op zestig graden begrijp ik niet. Je droogt een schoongewassen lichaam af, waarom dan toch zestig graden?quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:23 schreef Laysa het volgende:
het ligt er aan wat ik moet wassen maar over het algemeen 40 graden....handoeken op 60......en ik heb ook geen wit....maar probeer wel te vermijden om heel donker bij licht te doen....niet alles in de droger want niet alles kan tegen de droger
Ik was nou juist zo benieuwd naar de details!quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zal het wel voor d'r doen. Fok! is één grote open inrichting met net zoveel malloten als er accounts zijn.
Kids vergen een andere aanpak, alhoewel, een beetje zandhappen uit de zandbak en niet al te schoon is goed voor de weerstand denk ik zomaar.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
Misschien is het ook wel alleen maar het idee, maakt me niet uit.
En bij 60 graden gaat het huismijt uit je kleding, vandaar dat alle kinderkleding op minimaal 60 graden wordt gewassen (oudste is allergisch voor huismijt).
Die zie je toch dagelijks (in ieder geval wekelijks) voorbij komen hierquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik was nou juist zo benieuwd naar de details!
quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:28 schreef Laysa het volgende:
@ peter....dan gaat je witte was ook gekleurd worden...vandaar geen wit bij mij![]()
Dat ontgaat me dan. Ik had alleen de sneren naar Lies opgemerktquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die zie je toch dagelijks (in ieder geval wekelijks) voorbij komen hier
Niet echt gekleurd, eerder wat grauw.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:28 schreef Laysa het volgende:
@ peter....dan gaat je witte was ook gekleurd worden...vandaar geen wit bij mij![]()
Q nmns....geen idee.......das een beetje het gevoel denk ik....
quote:
Doe jij ook nieuwe kleding eerst in azijn wassen om de kleurvastheid te waarborgen?quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:25 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat je gekleurde witte was kreeg, als je bont en wit bij elkaar doet.![]()
Maar blijkbaar is die kans helemaal niet zo groot.
Eh....nee?quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Doe jij ook nieuwe kleding eerst in azijn wassen om de kleurvastheid te waarborgen?
En doe je ook shirts en zo andersom in de machine? Ik eigenlijk geen van beiden
Waarom denk ik elke keer als ik je ava zie dat er een hoop stront tussen die knijnen ligtquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat ontgaat me dan. Ik had alleen de sneren naar Lies opgemerkt
Nee, ik ook niet.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Doe jij ook nieuwe kleding eerst in azijn wassen om de kleurvastheid te waarborgen?
En doe je ook shirts en zo andersom in de machine? Ik eigenlijk geen van beiden
Hoe doe jij je was?quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom denk ik elke keer als ik je ava zie dat er een hoop stront tussen die knijnen ligt
Volgens mij zijn er hier wel meer die elkaar zo af en toe wat minder tof vindenquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat ontgaat me dan. Ik had alleen de sneren naar Lies opgemerkt
Hè muis, je had een meet met Fann en het was leuk?quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom denk ik elke keer als ik je ava zie dat er een hoop stront tussen die knijnen ligt
40 graden en beddengoed en handoeken 60. Daarna de droger in. Woon op 4 hoog en plus mag ik niet eens was buiten hangen (wel op inpandig balkon) Ik strijk bijna nooit !! Ja sommige dingen moeten welquote:
Gewoon één keer.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoe vaak per dag doe jij een schoon slipje aan![]()
Welnee !!!quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hè muis, je had een meet met Fann en het was leuk?
Het leek behoorlijk echt.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Welnee !!!Ik had mijn afscheids feesie met inmiddels ex collega's ..
Fan is een boefiequote:
quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gewoon één keer.
Ik ben nog niet op de leetijd dat ik incontinent ben dus is dat nog prima te doen zo.
Inlegkruisjes?quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Vloei jij nooit? Van die gore derrie die je lichaamsopening tegen je zin in verlaat?
Je hebt nadien weer zitten zeiken las ik ergens?quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Welnee !!!Ik had mijn afscheids feesie met inmiddels ex collega's ..
Dat komt er boven weer uitquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Vloei jij nooit? Van die gore derrie die je lichaamsopening tegen je zin in verlaat?
Alsof één kruis niet genoeg isquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Inlegkruisjes?
Naja naar de AH
Gevalletje van pareidoliequote:Op zaterdag 12 september 2009 20:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik gebruik douchegel, maar nog wel zo`n ouderwets washandje.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Over wassen gesproken, ik was mijzelf met een blok zeep in m'n hand en dat kost mij exact één zeep per week. Dan is er nog iets van over en dat leg ik dan op mijn wastafel. Eén week later gooi ik wat daar dan nog van over in de vuilnisbak en leg er het nieuwe overschot van de douche weer neer.
Washandjes gebruik ik nooit!
Ja godver !!!! plees voor vrouwen zijn schaars .. Achter een viskraam. (merkt niemand wat van)quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je hebt nadien weer zitten zeiken las ik ergens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |