quote:
Nijmeguh de gekstuh!quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Deis en Lay zijn van schrik weggerend.
das dat gebouw van phillips...als ik het goed heb onthouden moet dat dus een computerchip voorstellen want die werden ooit gemaakt in nijmegenquote:
Wist ik veel waar je hem heen ging passenquote:Op vrijdag 11 september 2009 22:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik zei nog, ik pass de vraag door.
dan zat ik lekker gelijk goedquote:Op vrijdag 11 september 2009 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wist ik veel waar je hem heen ging passen![]()
Nou ja, ik dacht dus dat het een bewoonbare flat was, blijkt het van Philips te zijn ..... in Nijmegen, zo verwarrend
ik ookquote:
Zo wat een liefde in dit draadje!quote:
quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zo wat een liefde in dit draadje!
Ik was er live bij! Wij waren alleen te laat van het terrein om nog een gratis cd te scoren.quote:
oh....das dan wat minder...maar tof...dr was dus een fokmeet en niemand heeft elkaar gezienquote:Op vrijdag 11 september 2009 23:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik was er live bij! Wij waren alleen te laat van het terrein om nog een gratis cd te scoren.
Slaapze!quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:11 schreef Laysa het volgende:
[..]
oh....das dan wat minder...maar tof...dr was dus een fokmeet en niemand heeft elkaar gezien....
ik ga naar mn bedje...![]()
doe mij maar een biertje Muisquote:Op vrijdag 11 september 2009 23:21 schreef Soury het volgende:
Wijntje iemand ???? [ afbeelding ]
Van mijn dierbare (ex) collega's
[ afbeelding ]
Ik zocht een taxi maar ze waren er nietquote:Op vrijdag 11 september 2009 23:26 schreef FANN het volgende:
[..]
doe mij maar een biertje Muisanders word ik misselijk enzo..
Ik ben nét thuis.......
was gezellie hé.... wat kan jij zuipen!!!!eçht heur......
![]()
die taxi viel best mee was 20 euro
Toffe etiketten!quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:21 schreef Soury het volgende:
Wijntje iemand ???? [ afbeelding ]
Van mijn dierbare (ex) collega's
[ afbeelding ]
Ja goed he ?? Ik durf ze niet open te makenquote:
Op een en andere manier had ik dat vermoede alquote:Op vrijdag 11 september 2009 23:34 schreef FANN het volgende:
[..]
ow...... dat zie ik nu pas........ maar ik ben nie meerr zo helder
hep je achter die viskraam zitten pissenquote:Op vrijdag 11 september 2009 23:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zocht een taxi maar ze waren er nietBedoel op Sloterdijk stonden ze in de rij.. Toch maar de bus genomen (maar moest wel erg nodig pissen dus als er iemand op geensltijl staat die achter de viskrmaam zit dan ben ik het ) Maar mijn schoenen hielden het ook niet meer dus op bleute peuten de kade af gewandeld.
Maar was leuk
ja nou jij heb me bier zitten voeren....quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Op een en andere manier had ik dat vermoede al
Nee slippers waarvan eentje brak ....quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:36 schreef FANN het volgende:
[..]
hep je achter die viskraam zitten pissen![]()
ja je had ook wel erug hoge hakken aan von ik eigenlijk we..... toch,......
quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee slippers waarvan eentje brak ....
Ik ben ook heel grootquote:Op vrijdag 11 september 2009 23:40 schreef FANN het volgende:
[..]
dan ben je gewoon héél groot........
ik dacht je zal wel hoge hakken aanhebben.....
had je écht slippers aan.......
ik voelde me zo klein......
Gaan we es hakken kopen ...quote:
ik kan niet lopen op die hele hoge hakken...quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Gaan we es hakken kopen ...Ik kan het weer
Besefte dat zelf ook .. Al min of meer tien jaar niet op hakken gelopen heb ..(Door omstandigheden) Maar ik ga voor een paar mooitjes binnekortquote:Op vrijdag 11 september 2009 23:48 schreef FANN het volgende:
[..]
ik kan niet lopen op die hele hoge hakken...
3 cm ofzo max anders krijg ik hoogtevrees
welke zou je kiezen???quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Besefte dat zelf ook .. Al min of meer tien jaar niet op hakken gelopen heb ..(Door omstandigheden) Maar ik ga voor een paar mooitjes binnekort
De laarzen zijn altijd goed en dan derde van boven.. Die pumps.quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:53 schreef FANN het volgende:
[..]
welke zou je kiezen???
[ afbeelding ]
Nou lekker dan, ik vond nog een rechter waar de linker is geblevenquote:Op vrijdag 11 september 2009 23:59 schreef FANN het volgende:
maar dan niet in het rrod
ik hou van rrood maar rooie schoenen zijn ook weer zo ordi.....
quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou lekker dan, ik vond nog een rechter waar de linker is gebleven![]()
[ afbeelding ]Waarschijnlijk op de planeet waar de linke(r) sokken ook verblijven
Oh wacht die rechter heb ik je schedel gepland.. Mag ik um terugquote:Op zaterdag 12 september 2009 00:11 schreef FANN het volgende:
[..]
daar ga ik écht niet mee lopen hoor......
![]()
die trak je niet aan hoor volgende keer, dan ga ik aan de andere kant van de straat lopen
dat zu je nooit doenquote:Op zaterdag 12 september 2009 00:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh wacht die rechter heb ik je schedel gepland.. Mag ik um terug
Uhhh ik ben nu zelfs het links en rechts gevoel kwijt ... Ach ben gewoon bezopen kan mij het schelenquote:
mooi....quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Uhhh ik ben nu zelfs het links en rechts gevoel kwijt ... Ach ben gewoon bezopen kan mij het schelen
Zal ik ff zeggen wat ik van iedereen denk hier op fokquote:Op zaterdag 12 september 2009 00:19 schreef FANN het volgende:
[..]
mooi....
ik weet zelfs voor en achter niey meer.............
dus ik mag wel uitkijken
Dan doe ik het maar nietquote:
neeeeeeeeeeeee doe maar nietquote:Op zaterdag 12 september 2009 00:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Zal ik ff zeggen wat ik van iedereen denk hier op fok![]()
quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Grapjequote:
oh doe s!quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |