Besefte dat zelf ook .. Al min of meer tien jaar niet op hakken gelopen heb ..(Door omstandigheden) Maar ik ga voor een paar mooitjes binnekortquote:Op vrijdag 11 september 2009 23:48 schreef FANN het volgende:
[..]
ik kan niet lopen op die hele hoge hakken...
3 cm ofzo max anders krijg ik hoogtevrees
welke zou je kiezen???quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Besefte dat zelf ook .. Al min of meer tien jaar niet op hakken gelopen heb ..(Door omstandigheden) Maar ik ga voor een paar mooitjes binnekort
De laarzen zijn altijd goed en dan derde van boven.. Die pumps.quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:53 schreef FANN het volgende:
[..]
welke zou je kiezen???
[ afbeelding ]
Nou lekker dan, ik vond nog een rechter waar de linker is geblevenquote:Op vrijdag 11 september 2009 23:59 schreef FANN het volgende:
maar dan niet in het rrod
ik hou van rrood maar rooie schoenen zijn ook weer zo ordi.....
quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou lekker dan, ik vond nog een rechter waar de linker is gebleven![]()
[ afbeelding ]Waarschijnlijk op de planeet waar de linke(r) sokken ook verblijven
Oh wacht die rechter heb ik je schedel gepland.. Mag ik um terugquote:Op zaterdag 12 september 2009 00:11 schreef FANN het volgende:
[..]
daar ga ik écht niet mee lopen hoor......
![]()
die trak je niet aan hoor volgende keer, dan ga ik aan de andere kant van de straat lopen
dat zu je nooit doenquote:Op zaterdag 12 september 2009 00:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh wacht die rechter heb ik je schedel gepland.. Mag ik um terug
Uhhh ik ben nu zelfs het links en rechts gevoel kwijt ... Ach ben gewoon bezopen kan mij het schelenquote:
mooi....quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Uhhh ik ben nu zelfs het links en rechts gevoel kwijt ... Ach ben gewoon bezopen kan mij het schelen
Zal ik ff zeggen wat ik van iedereen denk hier op fokquote:Op zaterdag 12 september 2009 00:19 schreef FANN het volgende:
[..]
mooi....
ik weet zelfs voor en achter niey meer.............
dus ik mag wel uitkijken
Dan doe ik het maar nietquote:
neeeeeeeeeeeee doe maar nietquote:Op zaterdag 12 september 2009 00:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Zal ik ff zeggen wat ik van iedereen denk hier op fok![]()
quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Grapjequote:
oh doe s!quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:20 schreef Soury het volgende:
[..]
jammerquote:Op zaterdag 12 september 2009 00:32 schreef Soury het volgende:
Ben wel redelijk bezopen maar niet zo dom dat ik een ban ga riskeren
ik hou van jullie allemaal avanndquote:Op zaterdag 12 september 2009 00:34 schreef debuurvrouw het volgende:
voor een liefdesverklaring krijg je toch geen ban?
quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:34 schreef debuurvrouw het volgende:
voor een liefdesverklaring krijg je toch geen ban?
Rel del ... Zelfs ik kan nog wat van je lerenquote:
ga je trouwen?????quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij bent lief iid en mocht ik ooit trouwen ..... Wat een kunstwerk echt hulde
quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Rel del ... Zelfs ik kan nog wat van je leren
Schiet niet op...quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:20 schreef Soury het volgende:
Ik zeg nooit nooitquote:Op zaterdag 12 september 2009 00:39 schreef FANN het volgende:
[..]
ga je trouwen?????
dat heb je niet verteld
Nee dat doet het ook niet APK maar ik hou me smoel en ben wijs....quote:
Wees maar trots.quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dat doet het ook niet APK maar ik hou me smoel en ben wijs....
Wat wil je dan dat ik ondergekotst word door iedereen ??? Nahhhh beetje zwakquote:
Nee twee ik haak afquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |