Yup, een GeilNeef 1e klasse, en op z,n hyve ook nog.. tsja met dergelijke foto's is to fuck the Director for money&status alweer bewezen... Stockholmsyndroom of aldus Fucken op Brams creditcard... vragen, vragen, je weet 't niet hé? met die makkelijke vrouwen tegenwoordig...quote:Op zaterdag 12 september 2009 10:19 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
Bron: http://bramrecourt.hyves.nl/
ja en sinds het begin van de bunker was ze al zijn favorietquote:Op zaterdag 12 september 2009 11:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
lol, is dat langs jullie heen gegaan dan?
die twee zijn volgens mij als sinds het einde van de Bunker hartstikke gek op elkaar![]()
"zijn favoriet"quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja en sinds het begin van de bunker was ze al zijn favoriet
Dat is niet zo vreemd.. ze was ook mijn favoriet.quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja en sinds het begin van de bunker was ze al zijn favoriet
Dat jij het alleen maar moet hebben van je neukpop en anoniem achter je beeldscherm, wil niet zeggen dat het misschien écht een verliefd stelletje is.quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Yup, een GeilNeef 1e klasse, en op z,n hyve ook nog.. tsja met dergelijke foto's is to fuck the Director for money&status alweer bewezen... Stockholmsyndroom of aldus Fucken op Brams creditcard... vragen, vragen, je weet 't niet hé? met die makkelijke vrouwen tegenwoordig...![]()
Nog bloemetjesjurken plagen bij Huub of..?
Is ook een optie, maar daar is geen zak aan...quote:Op zondag 13 september 2009 04:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat jij het alleen maar moet hebben van je neukpop en anoniem achter je beeldscherm, wil niet zeggen dat het misschien écht een verliefd stelletje is.
Ik denk dat ik het allebei maar ga doen..quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:48 schreef Maanvis het volgende:
ik weet niet of ik nou groen moet worden van jaloezie of de zedenpolitie moet bellen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |