Niet echt gekleurd, eerder wat grauw.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:28 schreef Laysa het volgende:
@ peter....dan gaat je witte was ook gekleurd worden...vandaar geen wit bij mij![]()
Q nmns....geen idee.......das een beetje het gevoel denk ik....
quote:
Doe jij ook nieuwe kleding eerst in azijn wassen om de kleurvastheid te waarborgen?quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:25 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat je gekleurde witte was kreeg, als je bont en wit bij elkaar doet.![]()
Maar blijkbaar is die kans helemaal niet zo groot.
Eh....nee?quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Doe jij ook nieuwe kleding eerst in azijn wassen om de kleurvastheid te waarborgen?
En doe je ook shirts en zo andersom in de machine? Ik eigenlijk geen van beiden
Waarom denk ik elke keer als ik je ava zie dat er een hoop stront tussen die knijnen ligtquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat ontgaat me dan. Ik had alleen de sneren naar Lies opgemerkt
Nee, ik ook niet.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Doe jij ook nieuwe kleding eerst in azijn wassen om de kleurvastheid te waarborgen?
En doe je ook shirts en zo andersom in de machine? Ik eigenlijk geen van beiden
Hoe doe jij je was?quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom denk ik elke keer als ik je ava zie dat er een hoop stront tussen die knijnen ligt
Volgens mij zijn er hier wel meer die elkaar zo af en toe wat minder tof vindenquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat ontgaat me dan. Ik had alleen de sneren naar Lies opgemerkt
Hè muis, je had een meet met Fann en het was leuk?quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom denk ik elke keer als ik je ava zie dat er een hoop stront tussen die knijnen ligt
40 graden en beddengoed en handoeken 60. Daarna de droger in. Woon op 4 hoog en plus mag ik niet eens was buiten hangen (wel op inpandig balkon) Ik strijk bijna nooit !! Ja sommige dingen moeten welquote:
Gewoon één keer.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoe vaak per dag doe jij een schoon slipje aan![]()
Welnee !!!quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hè muis, je had een meet met Fann en het was leuk?
Het leek behoorlijk echt.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Welnee !!!Ik had mijn afscheids feesie met inmiddels ex collega's ..
Fan is een boefiequote:
quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gewoon één keer.
Ik ben nog niet op de leetijd dat ik incontinent ben dus is dat nog prima te doen zo.
Inlegkruisjes?quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Vloei jij nooit? Van die gore derrie die je lichaamsopening tegen je zin in verlaat?
Je hebt nadien weer zitten zeiken las ik ergens?quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Welnee !!!Ik had mijn afscheids feesie met inmiddels ex collega's ..
Dat komt er boven weer uitquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Vloei jij nooit? Van die gore derrie die je lichaamsopening tegen je zin in verlaat?
Alsof één kruis niet genoeg isquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Inlegkruisjes?
Naja naar de AH
Gevalletje van pareidoliequote:Op zaterdag 12 september 2009 20:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik gebruik douchegel, maar nog wel zo`n ouderwets washandje.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Over wassen gesproken, ik was mijzelf met een blok zeep in m'n hand en dat kost mij exact één zeep per week. Dan is er nog iets van over en dat leg ik dan op mijn wastafel. Eén week later gooi ik wat daar dan nog van over in de vuilnisbak en leg er het nieuwe overschot van de douche weer neer.
Washandjes gebruik ik nooit!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |