quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:35 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Nou mijn vriend heeft haar vandaag al uit de opvang gehaald, toen gekookt, Linde in bad gedaan en nu krijgt ze haar pyjama aanIk heb echt nog niks hoeven doen sinds hij thuis is, dus ik heb eigenlijk echt niks te klagen, maar het is denk ik alles een beetje bij elkaar
Want als hij dan alles doet, voel ik me daar weer schuldig over. Nou ja na 39 weken en 1 dag een baalmoment is nog best netjes toch
Ik ookquote:Op vrijdag 11 september 2009 21:36 schreef Pvoesss het volgende:
Ik ben zo benieuwd naar alle 17 spetember baby's..
Goed gedaanquote:Op vrijdag 11 september 2009 21:32 schreef Stiemie het volgende:
Moet zeggen dat het al erg oplucht dat ik het hier heb opgeschrevenVanavond maar niet te laat naar bed, dat scheelt ook al denk ik.
Ik ook wel naar de baby´s die daarna nog op de rol staan hoor!quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:36 schreef Pvoesss het volgende:
Ik ben zo benieuwd naar alle 17 september baby's..
Dat ook wel natuurlijk jaquote:Op vrijdag 11 september 2009 22:31 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik ook wel naar de baby´s die daarna nog op de rol staan hoor!
En hoewel ik thuis hier op de eerste rang zit qua genieten is het wel weer tijd voor verse babietjes hoor!
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 12 september 2009 03:45 schreef Incantrix het volgende:
Nope, I'm in
Al ga ik nu wel nog even een poging wagen.. Truste Troel, hoop dat je snel weer verdertukt..
Dat klinkt echt liefquote:Op vrijdag 11 september 2009 22:59 schreef freecell het volgende:
Heuj, ik heb nu wel echt babykriebeltjes
Links onderin word ik van binnenuit geverfd met een heel klein kwastje
Oeh dat heb jij dus ook, ik heb sindskort dat ik echt hele andere bewegingen voel, inderdaad niet meer alleen de schopjes, maar ook heel golvende bewegingen, dat hij bezig is met erg bewegen of draaien ofzo;mijn hele buik golft soms mee, zo bijzonder!quote:Op zaterdag 12 september 2009 08:38 schreef Incantrix het volgende:
het bijzondere aan dit moment vond ik vooral dat hij nu ook de 'natuurlijke' bewegingen van de baby heeft gevoeld. Normaalgesproken voelt hij vooral schopjes omdat onze kleine vent nogal sterk reageert op alles dat mijn buik aanraakt, maar hoe hij gewoon een beetje rond aan het zwemmen is heb ik nog nooit iemand kunnen laten voelen
quote:Op zaterdag 12 september 2009 11:38 schreef Lijnloos het volgende:
Effe eenvoor alle mijlpalen en alvast een aanmoedigings-
voor alle 17-09 mama's! Het schiet op dames!
Precies, dus een extra jompel voor Karin en Sssserpente en Rekkie en Takkembah en Rocka!quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:30 schreef RockabeIIa het volgende:
WB Asy!![]()
[..]
Ik snap dit effe niet meer. Soms lijkt het hier wel het 17-09-topic geworden terwijl er toch echt meerdere dames zijn die mogen bevallen
26 augustus voor het laatst geweest.quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:39 schreef amaranta het volgende:
Modjes, Bucko die boven mij in het lijstje staat, post die nog weleens of heb ik die gewoon heel erg over het hoofd gezien??
Wat fijn dat je net voor de kramp wakker word zeg! Ik word wakker dóór de krampquote:Op zaterdag 12 september 2009 12:35 schreef Guuzewuus het volgende:
Hey Vlindur, ik heb dat ook steeds, wil ik me 's ochtends eens heerlijk uitrekken, of 's nachts idd, en dan voel ik gewoon overal de kramepn inschieten. gelukkig weet ik dan net op tijd alles te flexen waardoor ik het echte krampwerk nog net kan tegengaan, zeg maar. Maar ik herken het wel.
Rocka, je hebt helemaal gelijk... sorryquote:Op zaterdag 12 september 2009 12:30 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik snap dit effe niet meer. Soms lijkt het hier wel het 17-09-topic geworden terwijl er toch echt meerdere dames zijn die mogen bevallen
No offence hoor, maar toen bijv. Huup of Innepin bovenaan stonden, werden er alvast succeswensen enquote:Op zaterdag 12 september 2009 12:30 schreef RockabeIIa het volgende:
En hoe is het verder met jou? Voel je je al een beetje zwanger? Hoeveel weken ben je inmiddels alweer?quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:24 schreef leonieke het volgende:
Oeh, krampen. Vreselijk iddHebben jullie dan ook de rest van de dag last van stijfheid in je kuiten? Ik ben al blij dat ik het tot nu toe nog maar 3 keer heb gehad
Moet je ff op dr hyves kijkenquote:Op zaterdag 12 september 2009 14:43 schreef Takkembah het volgende:
Iemand trouwens Karin gesignaleerd sinds eergisteren???
Ik kan het niet laten, sorry, maar misschien moet je maar gewoon die erwt even onder je matras uithalen. grapjequote:Op zaterdag 12 september 2009 15:18 schreef Xenia het volgende:
Voor de dames met kramp nog een keertje melden (het lijkt wel of ik aandelen heb in dat spul, maar dat is dus echt niet zo) : Leg een stuk Sunlight zeep bij het voeteneind in je bed. Verkrijgbaar bij de drogist voor nog geen 2 euro en je hebt echt nooit meer kramp. Ik verging echt van de kramp, kon 's morgens bijna niet meer lopen omdat mijn kuiten compleet verstrakt waren. En sinds die zeep daar ligt heb ik er nooit meer last van gehad.
quote:
Dat dus, maar omdat ik niet weet of Karin het fijn zou vinden als 'anderen' het zouden posten heb ik het maar even in het midden gelaten.quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:28 schreef Poppejans het volgende:
[..]
![]()
Dan mag ik het toch wel gewoon gillen zonder dat ik verder geslacht of naam verklap??
Karin is bevallen!!! Karin van harte gefeliciteeeeeeerd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Op hyves staat alles, ook met de naam enzo, dus neem aan dat ze dit hierniet vervelend zal vinden (hoop ik)quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:31 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat dus, maar omdat ik niet weet of Karin het fijn zou vinden als 'anderen' het zouden posten heb ik het maar even in het midden gelaten.
Maargoed, nu staat het er toch!
Hartelijk gefeliciteerd!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Voel me eigenlijk nog altijd niet anders dan voorheen. Behalve dan dat ik minder misselijk ben. Gisteren was ik 16 weken. Nog twee weken voor ik op controle mag (maar de eerstvolgende echo is pas op 7 oktober).quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:17 schreef Poppejans het volgende:
[..]
En hoe is het verder met jou? Voel je je al een beetje zwanger? Hoeveel weken ben je inmiddels alweer?
Dat is ook zo, maar toch is hyves net iets meer privé dan een openbaar forum omdat je enigszins zelfs bepaald wie het wel en niet ziet.quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:34 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Op hyves staat alles, ook met de naam enzo, dus neem aan dat ze dit hierniet vervelend zal vinden (hoop ik)
Kan ze zelf lekker komen vertellen wat het geworden is en naam enzo
ik post niet veel, maar lees wel vaak mee...quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:39 schreef amaranta het volgende:
Modjes, Bucko die boven mij in het lijstje staat, post die nog weleens of heb ik die gewoon heel erg over het hoofd gezien??
Gelukkig!quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:48 schreef Bucko het volgende:
[..]
ik post niet veel, maar lees wel vaak mee...
Oh en voor de verse mama...GEFELICITEERD!!
Dan moet jij het -mocht je kramp hebben/krijgen- vooral niet proberen.quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:20 schreef amaranta het volgende:
Ik kan het niet laten, sorry, maar misschien moet je maar gewoon die erwt even onder je matras uithalen. grapje
Ik kan niet geloven dat een stuk zeep ervoor zorgt dat de kramp weggaat.
Maargoed, fijn voor jou dat je ervan af bent!
Dat dacht ik dus ook Lindaquote:Op zaterdag 12 september 2009 13:15 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
No offence hoor, maar toen bijv. Huup of Innepin bovenaan stonden, werden er alvast succeswensen envoor hun gepost. Nu zijn we toevallig met z'n 3en op 1 datum en worden we dus niet stuk voor stuk genoemd, maar met de datum. Ik zie niet in op welke manier dat anders is dan een
voor iemand die in z'n 1tje een datum heeft...
Toch is dit echt al een 'eeuwen'-oud trucje dat word toegepast.quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:20 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik kan het niet laten, sorry, maar misschien moet je maar gewoon die erwt even onder je matras uithalen. grapje
Ik kan niet geloven dat een stuk zeep ervoor zorgt dat de kramp weggaat.
Maargoed, fijn voor jou dat je ervan af bent!
Rocka.... krijgen de doktoren gelijk??? Rommelt het????quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:08 schreef RockabeIIa het volgende:![]()
Nou, het kamertje hier komt heus niet af vandaag
Ik denk dat het een grietje isquote:Op zaterdag 12 september 2009 17:12 schreef Vicky het volgende:jaaaa een vers beebje!!
Karin, man en Meike gefeliciteerd!! Superleuke naam ! Heefr ook op ons lijstje gestaanEn dan gewoon bevallen op jw verjaardag!! Mooi verjaardagscadeau. Ben benieuwd naar je verhaal!
Geniet van de kleine ..... en van elkaar.
tzijn veel paginas met felicitaties, blader ze eens door dan kom je vanzelf wat tegenquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:06 schreef _Ingrid_ het volgende:
Karin gefeliciteerd!
zie niks op haar hyves staan behalve felicitaties van anderen
Mañana, mañana.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:35 schreef chacama het volgende:
da's balen rocka. Allebei bedoel ik dan. Zowel het niet rommelen als je vriend die het spaanse principe volgt: "manjana" manjana" (zal vast niet goed geschreven zijn).
nee, maar jij bent ook een vrouwquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:40 schreef amaranta het volgende:
[..]
Mañana, mañana.
Ik ben Spaans maar ik ken dat niet hoorben zo stipt als een Zwiters horloge en stel zulke dingen niet uit.
Andere dingen wel. ligt natuurlijk waar de prioriteit ligt.
Ohja, dat vergat ik evenquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:43 schreef chacama het volgende:
[..]
nee, maar jij bent ook een vrouw
Mijnquote:Op zondag 13 september 2009 08:23 schreef Linda2205 het volgende:
Hooi AsyFijn dat je er weer bent!
Balen van je nacht. Kan je vanmiddag misschien nog een uurjte slapen om een beetje op te knappen? En je lekker laten verwennen door je man met crackertjes en thee
Hoe gaat het met Harry?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |