Rocka.... krijgen de doktoren gelijk??? Rommelt het????quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:08 schreef RockabeIIa het volgende:![]()
Nou, het kamertje hier komt heus niet af vandaag
Ik denk dat het een grietje isquote:Op zaterdag 12 september 2009 17:12 schreef Vicky het volgende:jaaaa een vers beebje!!
Karin, man en Meike gefeliciteerd!! Superleuke naam ! Heefr ook op ons lijstje gestaanEn dan gewoon bevallen op jw verjaardag!! Mooi verjaardagscadeau. Ben benieuwd naar je verhaal!
Geniet van de kleine ..... en van elkaar.
tzijn veel paginas met felicitaties, blader ze eens door dan kom je vanzelf wat tegenquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:06 schreef _Ingrid_ het volgende:
Karin gefeliciteerd!
zie niks op haar hyves staan behalve felicitaties van anderen
Maņana, maņana.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:35 schreef chacama het volgende:
da's balen rocka. Allebei bedoel ik dan. Zowel het niet rommelen als je vriend die het spaanse principe volgt: "manjana" manjana" (zal vast niet goed geschreven zijn).
nee, maar jij bent ook een vrouwquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:40 schreef amaranta het volgende:
[..]
Maņana, maņana.
Ik ben Spaans maar ik ken dat niet hoorben zo stipt als een Zwiters horloge en stel zulke dingen niet uit.
Andere dingen wel. ligt natuurlijk waar de prioriteit ligt.
Ohja, dat vergat ik evenquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:43 schreef chacama het volgende:
[..]
nee, maar jij bent ook een vrouw
Mijnquote:Op zondag 13 september 2009 08:23 schreef Linda2205 het volgende:
Hooi AsyFijn dat je er weer bent!
Balen van je nacht. Kan je vanmiddag misschien nog een uurjte slapen om een beetje op te knappen? En je lekker laten verwennen door je man met crackertjes en thee
Hoe gaat het met Harry?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |