abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72670011
Asy, welkom terug! Ik miste je al!
Een knuffel voor de Nachtbrakers en hoi voor iedereen!

Hier lees ik veel minder mee omdat veel van mn tijd opgaat aan de verbouwing. J is nu aan het schuren van de ramen in Tinus zn kamer en ik mag ze zo gaan verven.

Tinus rolt ook alle kanten op Ik vind het zo jammer dat J dat eigenlijk helemaal niet zo boeiend vind en zn hand er ook nooit uit zich zelf oplegt En de keren dat ie dat wel doet houd Tinus zich vaak stil en beweegt er dus niks, maar je kan het ook gewoon zien en dan kijkt J ook niet.. Hij zegt dat het wel komt als het veel duidelijker wordt, maar ik vind het best een beetje jammer.

Vannacht weer mega kuitkramp gehad Deze keer in mn rechterkuit. Godtering wat doet dat zeer zeg! En J kan me er niet mee helpen, en het duurde nu best wel even voor ik mn voet weer goed kon zetten Dit moet niet te vaak gebeuren hoor Niks aan om zo om 04.00 wakker te worden..

Vanmiddag gaan we naar mn ouders om weer normaal te douchen, want de rest van de week moeten we met de kop onder de kraan en wassen uit een teil Maar als het goed is, is alles volgende week eindelijk klaar! Dan kunnen we eindelijk in het bubbelbad en onder de douche!

En het wordt zo mooi allemaal!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_72670036
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 12:30 schreef RockabeIIa het volgende:
WB Asy!

[..]

Ik snap dit effe niet meer. Soms lijkt het hier wel het 17-09-topic geworden terwijl er toch echt meerdere dames zijn die mogen bevallen
Precies, dus een extra jompel voor Karin en Sssserpente en Rekkie en Takkembah en Rocka!
Want jullie mogen ook gewoon lekker baren met zn allen.

Kom op!
  zaterdag 12 september 2009 @ 12:35:16 #53
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_72670048
Hey Vlindur, ik heb dat ook steeds, wil ik me 's ochtends eens heerlijk uitrekken, of 's nachts idd, en dan voel ik gewoon overal de kramepn inschieten. gelukkig weet ik dan net op tijd alles te flexen waardoor ik het echte krampwerk nog net kan tegengaan, zeg maar. Maar ik herken het wel .
pi_72670098
En gefeliciteerd alle andere mijlpalen!
Ach dames, elke dag die je zwanger bent is een mijlpaal toch?
Dus iedereen gefeliciteerd.

Pffff was net met een vriendin over de bevalling van Eva aan het praten en ik begon gewoon bijna te huilen. Ik wil er gewoon niet meer aan denken, en ik wil er ook niet aan denken dat ik weer moet gaan bevallen

Asy! Heb je gemist, welkom terug. Wat een heftige vakantie. Ennuh, Parijs met Henkie is ook heel leuk.

Troel, hopelijk houdt het rommelen op bij je en blijft je Purkje gewoon lekker binnen zitten.
pi_72670125
Modjes, Bucko die boven mij in het lijstje staat, post die nog weleens of heb ik die gewoon heel erg over het hoofd gezien??
pi_72670316
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 12:39 schreef amaranta het volgende:
Modjes, Bucko die boven mij in het lijstje staat, post die nog weleens of heb ik die gewoon heel erg over het hoofd gezien??
26 augustus voor het laatst geweest.
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 12:35 schreef Guuzewuus het volgende:
Hey Vlindur, ik heb dat ook steeds, wil ik me 's ochtends eens heerlijk uitrekken, of 's nachts idd, en dan voel ik gewoon overal de kramepn inschieten. gelukkig weet ik dan net op tijd alles te flexen waardoor ik het echte krampwerk nog net kan tegengaan, zeg maar. Maar ik herken het wel .
Wat fijn dat je net voor de kramp wakker word zeg! Ik word wakker dóór de kramp En dan issie niet meer tegen te gaan hoor

En heb je nog meer kramp dan alleen je benen? Of lees is dat dan verkeerd?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  zaterdag 12 september 2009 @ 12:50:26 #57
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_72670360
Bij mij lijkt de kramp in te zetten door het uitrekken zeg maar, (alleen) in de benen ja. Ik wist dat het kon, mijn moeder had het vroeger bij onze zwangerschappen, maar ik heb het vorige keer niet gehad. Ik vind het trouwens geen ramp hoor, zoals ik al zei, het lukt me nog om het tegen te gaan . Maar gek is het wel.

Dat van jou klinkt een stuk vervelender.
pi_72670814
quote:

Ik snap dit effe niet meer. Soms lijkt het hier wel het 17-09-topic geworden terwijl er toch echt meerdere dames zijn die mogen bevallen
Rocka, je hebt helemaal gelijk... sorry We moeten inderdaad niet zo focussen op de groep maar op iedereen! 37 weken alweer! Feli!
  zaterdag 12 september 2009 @ 13:09:08 #59
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_72670846
Guuzewuus, dito hier met de krampen. Hoewel ik er stukken minder last van heb dan in mijn vorige zwangerschap. Het enige verschil met toen is denk ik zelf dat ik nu met regelmaat een flesje aloe vera drink en daar zit van alles in wat ook kram tegen kan gaan.

B. werd geboren met 39wk precies. De bevalling begon 3 dagen eerder... Op zich hoeft dat niet te betekenen dat dit knulletje ook eerder komt maar de vk heeft al wel dingen gezegd dat ik er wel op mag rekenen dat ik niet overtijd ga lopen en dat deze ook weer op tijd komt. Ze zei ook dat als je de 1e keer overtijd gegaan bent dat vaak de 2e keer ook gebeurt. Naja we zien wel. Ik heb vooralsnog geen haast
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_72670998
quote:

No offence hoor, maar toen bijv. Huup of Innepin bovenaan stonden, werden er alvast succeswensen en voor hun gepost. Nu zijn we toevallig met z'n 3en op 1 datum en worden we dus niet stuk voor stuk genoemd, maar met de datum. Ik zie niet in op welke manier dat anders is dan een voor iemand die in z'n 1tje een datum heeft...

Maargoed, voor Rocka's 37 weken en alvast een voor de komende 3 weken
Lotte!
Noah!
pi_72671236
Oeh, krampen. Vreselijk idd Hebben jullie dan ook de rest van de dag last van stijfheid in je kuiten? Ik ben al blij dat ik het tot nu toe nog maar 3 keer heb gehad
pi_72672470
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 13:24 schreef leonieke het volgende:
Oeh, krampen. Vreselijk idd Hebben jullie dan ook de rest van de dag last van stijfheid in je kuiten? Ik ben al blij dat ik het tot nu toe nog maar 3 keer heb gehad
En hoe is het verder met jou? Voel je je al een beetje zwanger? Hoeveel weken ben je inmiddels alweer?
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zaterdag 12 september 2009 @ 14:43:06 #63
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_72673018
Iemand trouwens Karin gesignaleerd sinds eergisteren???
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_72673450
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 14:43 schreef Takkembah het volgende:
Iemand trouwens Karin gesignaleerd sinds eergisteren???
Moet je ff op dr hyves kijken
pi_72673502
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 15:02 schreef amaranta het volgende:

[..]

Weet jij iets wat wij niet weten?
pi_72673830
Voor de dames met kramp nog een keertje melden (het lijkt wel of ik aandelen heb in dat spul, maar dat is dus echt niet zo ) : Leg een stuk Sunlight zeep bij het voeteneind in je bed. Verkrijgbaar bij de drogist voor nog geen 2 euro en je hebt echt nooit meer kramp. Ik verging echt van de kramp, kon 's morgens bijna niet meer lopen omdat mijn kuiten compleet verstrakt waren. En sinds die zeep daar ligt heb ik er nooit meer last van gehad.
pi_72673863
Edit: twee keer achter elkaar is toch wat te veel van het goede
pi_72673894
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 15:18 schreef Xenia het volgende:
Voor de dames met kramp nog een keertje melden (het lijkt wel of ik aandelen heb in dat spul, maar dat is dus echt niet zo ) : Leg een stuk Sunlight zeep bij het voeteneind in je bed. Verkrijgbaar bij de drogist voor nog geen 2 euro en je hebt echt nooit meer kramp. Ik verging echt van de kramp, kon 's morgens bijna niet meer lopen omdat mijn kuiten compleet verstrakt waren. En sinds die zeep daar ligt heb ik er nooit meer last van gehad.
Ik kan het niet laten, sorry, maar misschien moet je maar gewoon die erwt even onder je matras uithalen. grapje
Ik kan niet geloven dat een stuk zeep ervoor zorgt dat de kramp weggaat.
Maargoed, fijn voor jou dat je ervan af bent!
  zaterdag 12 september 2009 @ 15:21:36 #69
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_72673909
Karin is toch niet stiekem bevallen he? Zonder dat ze het hier heeft gemeld...
pi_72674029
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 15:02 schreef amaranta het volgende:

[..]

Dan mag ik het toch wel gewoon gillen zonder dat ik verder geslacht of naam verklap??
Karin is bevallen!!! Karin van harte gefeliciteeeeeeerd
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_72674112
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 15:28 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Dan mag ik het toch wel gewoon gillen zonder dat ik verder geslacht of naam verklap??
Karin is bevallen!!! Karin van harte gefeliciteeeeeeerd
Dat dus, maar omdat ik niet weet of Karin het fijn zou vinden als 'anderen' het zouden posten heb ik het maar even in het midden gelaten.

Maargoed, nu staat het er toch!

Hartelijk gefeliciteerd!!!!!
pi_72674171
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 15:31 schreef amaranta het volgende:

[..]

Dat dus, maar omdat ik niet weet of Karin het fijn zou vinden als 'anderen' het zouden posten heb ik het maar even in het midden gelaten.

Maargoed, nu staat het er toch!

Hartelijk gefeliciteerd!!!!!
Op hyves staat alles, ook met de naam enzo, dus neem aan dat ze dit hierniet vervelend zal vinden (hoop ik)
Kan ze zelf lekker komen vertellen wat het geworden is en naam enzo
pi_72674243
Karin van harte

Ik kan niet op Karins Hyves...jammer! Wie PMt me de naam en het geslacht?
Lotte!
Noah!
pi_72674295
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 14:17 schreef Poppejans het volgende:

[..]

En hoe is het verder met jou? Voel je je al een beetje zwanger? Hoeveel weken ben je inmiddels alweer?
Voel me eigenlijk nog altijd niet anders dan voorheen. Behalve dan dat ik minder misselijk ben. Gisteren was ik 16 weken. Nog twee weken voor ik op controle mag (maar de eerstvolgende echo is pas op 7 oktober).

Karin: gefeliciteerd
  zaterdag 12 september 2009 @ 15:40:34 #75
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_72674310
Karin, dan toch alvast gefeliciteerd!
Hopelijk kom je je snel hier melden met naam en foto!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')