en nu heb jij een paar namen genoemd die men oraal tevreden dient te stellen om dit voor elkaar te krijgen ?quote:Op vrijdag 11 september 2009 16:00 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
doe ik ookik had net een collega aan de telefoon en ze zijn allemaal jalours en vragen zich af hoe ik dit weer voor elkaar gekregen heb
Aladdinquote:Op vrijdag 11 september 2009 16:17 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik wil Aladdin kijken.
'Vertrouw me?'
En een pakje appelsap
jajaja Dag .... Braboquote:
'Paarse pauwen wel hondertienquote:Op vrijdag 11 september 2009 16:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Aladdin. Daar heb ik bij weggedroomd (en nog steeds).
"Kan je een prins van me maken?".
quote:Op vrijdag 11 september 2009 16:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en nu heb jij een paar namen genoemd die men oraal tevreden dient te stellen om dit voor elkaar te krijgen ?![]()
ben jij ook een Braboquote:
wat doe je dom Nuno Campesinoquote:
quote:Op vrijdag 11 september 2009 16:35 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
wat doe je dom Nuno Campesino
de nieuwe, of de tekenfilm?quote:Op vrijdag 11 september 2009 16:17 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik wil Aladdin kijken.
'Vertrouw me?'
En een pakje appelsap
maís duroquote:
quote:Op vrijdag 11 september 2009 16:42 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
gezien je spelling zul je de tekenfilm wel bedoelen
ik was serieus verliefd op Aladdin, erg he, na het zien van die film heb ik in de sauna, mijn enige ooit romantische one night stand gehad, met een jongen die in mijn hereneringen op Aladdin leek, ook dat is erg, ik weet het.quote:Op vrijdag 11 september 2009 16:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Aladdin. Daar heb ik bij weggedroomd (en nog steeds).
"Kan je een prins van me maken?".
Nee de nieuwe Aladdin heet Aladin, en de oude Aladdinquote:
quote:Op vrijdag 11 september 2009 16:45 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Nee de nieuwe Aladdin heet Aladin, en de oude Aladdin
quote:
dus je hebt wel niet romantische one-night stands gehad ? Vertelquote:Op vrijdag 11 september 2009 16:44 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik was serieus verliefd op Aladdin, erg he, na het zien van die film heb ik in de sauna, mijn enige ooit romantische one night stand gehad, met een jongen die in mijn hereneringen op Aladdin leek, ook dat is erg, ik weet het.
Hentaiquote:Op vrijdag 11 september 2009 16:54 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
Maar goed aladdin lekker vinden is niet erg, dat vond ik ook
en ook de farao van de prince of egypt is zo een lekker ding
Ik durf te stellen dat mijn spelling beter is dan die van jouquote:Op vrijdag 11 september 2009 16:47 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Als inteligentie sneer vind ik em toch leuker
quote:Op vrijdag 11 september 2009 16:59 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik durf te stellen dat mijn spelling beter is dan die van jou
Spelling Bee wedstrijd?quote:Op vrijdag 11 september 2009 16:59 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik durf te stellen dat mijn spelling beter is dan die van jou
Let'squote:
Op het feit dat ik goed ben in grammatica en spelling en een grote woordenschat hebquote:Op vrijdag 11 september 2009 17:02 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
En waar denk je dat op te baseren?
En waarom zou ik dat niet ook hebben?quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:06 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Op het feit dat ik goed ben in grammatica en spelling en een grote woordenschat heb
doe ik even niet meequote:
Omdat jij geen taalpurist bentquote:Op vrijdag 11 september 2009 17:08 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
En waarom zou ik dat niet ook hebben?
quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:14 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Omdat jij geen taalpurist bent
zeker niet met NL taal en grammatica, ik heb dat maar 1 jaar gedaanquote:Op vrijdag 11 september 2009 17:12 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
jij doet alleen mee met trivial pursuit?
daar was je toch to goed in? of haal ik nu weer dingen door elkaarquote:Op vrijdag 11 september 2009 17:18 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
zeker niet met NL taal en grammatica, ik heb dat maar 1 jaar gedaan
Ja wanneer gaan we die belofte eens inlossenquote:Op vrijdag 11 september 2009 17:12 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
jij doet alleen mee met trivial pursuit?
quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:06 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Op het feit dat ik goed ben in grammatica en spelling en een grote woordenschat heb
Ik mis een punt aan het einde van een zinquote:Op vrijdag 11 september 2009 17:14 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Omdat jij geen taalpurist bent
Je laat het in ieder geval niet zo merken.quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:16 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
wat weet jij daar nou van of ik dat ben ja of nee?
daar waren we het toch al over eensch dat we voor een internationale editie zouden gaan ?quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:18 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
zeker niet met NL taal en grammatica, ik heb dat maar 1 jaar gedaan
quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:20 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
[..]
Ik mis een punt op het einde van een zin.
Ja maar, ik vind het ook daadwerkelijk vervelend als ik fouten maak, taalfouten. Snap je?quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:22 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
![]()
Bovendien taalpurist zijn ja of nee heeft weinig van doen met goed zijn in grammatica, spelling en een grote woordenschat hebben. Het een sluit dat andere niet uit.punt.
Omdat ik hier praat met 3 talen in 1 zin, okay. Wil niet zeggen dat als het moet ik Nederlands schrijf zonder leenwoorden en op de juiste wijze.quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je laat het in ieder geval niet zo merken.
ik en de NL taalquote:Op vrijdag 11 september 2009 17:20 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
daar was je toch to goed in? of haal ik nu weer dingen door elkaar
Waarom zou ik dat niet vervelend vinden? Misschien schaam ik me wel dood als iemand mijn NL zou verbeterenquote:Op vrijdag 11 september 2009 17:23 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ja maar, ik vind het ook daadwerkelijk vervelend als ik fouten maak, taalfouten. Snap je?
laatste keer dat ik het speelde zat er geen dictee in trivial pursuitquote:Op vrijdag 11 september 2009 17:25 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik en de NL taal![]()
nee zoals Stroekie zei het zou international Trivial worden .
Je schrijft zou en niet moet ?quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:25 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik en de NL taal![]()
nee zoals Stroekie zei het zou international Trivial worden .
dat bedoel ik nou, ik en NLquote:
Als dat zo zou zijn dan zou je hier toch ook wel op je spelling letten, of niet?quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:26 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat niet vervelend vinden? Misschien schaam ik me wel dood als iemand mijn NL zou verbeterenGij kent mij niet :-)
Nee, het is maar een forum, wat mij betreft net als msn, ik ben geen sollicitatie brief aan het schrijven of een rapportage aan het maken voor een studie. Dus vind ik niet dat ik uitvoerig moet gaan letten op mijn Nederlandse spellingquote:Op vrijdag 11 september 2009 17:31 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Als dat zo zou zijn dan zou je hier toch ook wel op je spelling letten, of niet?
quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:36 schreef Yurithemaster het volgende:
Kunnen jullie niet lekker naar het taal forum gaan
Je had niet moeten suggereren dat er iets mis is met mijn beheersing van het Nederlands. Ik heb niet zoveel talenten, maar Nederlands is er één van.quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:35 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Nee, het is maar een forum, wat mij betreft net als msn, ik ben geen sollicitatie brief aan het schrijven of een rapportage aan het maken voor een studie. Dus vind ik niet dat ik uitvoerig moet gaan letten op mijn Nederlandse spelling
Maar je had het over spelling en grammatica. Je dwaalt af.
tis maar wat je leuk vindquote:Op vrijdag 11 september 2009 17:38 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Nee
het is een leuk onderwerp
Dat heb ik niet gesuggereerd vriendje, begrijpend lezen is ook een kunst. Ik haalde in mijn ogen een grap aan. Humor weet je welquote:Op vrijdag 11 september 2009 17:38 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Je had niet moeten suggereren dat er iets mis is met mijn beheersing van het Nederlands. Ik heb niet zoveel talenten, maar Nederlands is er één van.
Ik verveel me, dan word ik vervelend. Waar is Eustace met zijn 'awwwwww'-verhaaltjes als ik ze nodig heb?
zullen we het over neuken hebbenquote:
Zullen we niet bitchen? Ik denk dat we daar allebei boven staan.quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:40 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gesuggereerd vriendje, begrijpend lezen is ook een kunst. Ik haalde in mijn ogen een grap aan. Humor weet je welLees dat stukje nog maar een keer anders.
quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:42 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Zullen we niet bitchen? Ik denk dat we daar allebei boven staan.
Op basis van wat je hier NIET doet, kunnen we natuurlijk niets baseren. Dus baseren we op basis van wat je hier wel doet. En dat getuigt niet van taalpurisme.quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:24 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Omdat ik hier praat met 3 talen in 1 zin, okay. Wil niet zeggen dat als het moet ik Nederlands schrijf zonder leenwoorden en op de juiste wijze.
Je doet kinderachtig, dat heb je zelf ook wel door toch?quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:43 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Ik ben niet aan het bitchen. en euh... 'bitchen' kan niet he jij als taalpurist zijnde een engels woord in je nederlands
![]()
Als je dingen roept kan je ook verwachten dat men met je in gesprek gaat erover.![]()
Klopt. Het ging alleen in eerste instantie over spelling en grammatica.quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Op basis van wat je hier NIET doet, kunnen we natuurlijk niets baseren. Dus baseren we op basis van wat je hier wel doet. En dat getuigt niet van taalpurisme.
Ik doe niet kinderachtig. Jij bent nu gepikeerd, ik niet hoor :-)quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:46 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Je doet kinderachtig, dat heb je zelf ook wel door toch?
ja zullen we KK en Loco vragen of ze nog geneukt hebben van de week, ze zijn zo happigquote:
Juist...quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:48 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Ik doe niet kinderachtig. Jij bent nu gepikeerd, ik niet hoor :-)
Als jij heel stellig bent in menen dat jouw nederlands beter dan het mijne is , dan wil ik weten waarom,
jij gaf antwoord, ik geef antwoord terug. Volkomen normale wijze dacht ik toch
Je wil weten waarom?quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:48 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Ik doe niet kinderachtig. Jij bent nu gepikeerd, ik niet hoor :-)
Als jij heel stellig bent in menen dat jou nederlands beter dan het mijne is , dan wil ik weten waarom,
jij gaf antwoord, ik geef antwoord terug. Volkomen normale wijze dacht ik toch
Nog niet iedereen heeft zijn nationaliteiten ABC ingevuldquote:Op vrijdag 11 september 2009 17:48 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ja zullen we KK en Loco vragen of ze nog geneukt hebben van de week, ze zijn zo happig
Welk stukje...quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:50 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Je wil weten waarom?
Lees je stukje eens terug. Daar staan fouten in. Dus ging ik er van uit dat mijn Nederlands beter is, omdat ik die fouten zelf nooit maak.
Tevreden?
Ja, dat zei hij dus niet, hij zei "jou nederlands".quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:53 schreef Xiance het volgende:
het is toch ook jouw nederlands, want het zijn ook jouw schoenen,
maar die kaart is van jou!
ik wel,, moet nog eeens checken of ik wat gemist hebquote:Op vrijdag 11 september 2009 17:52 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Nog niet iedereen heeft zijn nationaliteiten ABC ingevuld
tenzij het jouw kaart isquote:Op vrijdag 11 september 2009 17:53 schreef Xiance het volgende:
het is toch ook jouw nederlands, want het zijn ook jouw schoenen,
maar die kaart is van jou!
dat waren alleen de letters maar geen verdere uitlegquote:Op vrijdag 11 september 2009 17:55 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik wel,, moet nog eeens checken of ik wat gemist heb
oh.. ik heb niks gezegtquote:Op vrijdag 11 september 2009 17:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, dat zei hij dus niet, hij zei "jou nederlands".
Meen je dit serieus, want dit vind ik wel een héél zielige en vergezochte beschuldigingquote:Op vrijdag 11 september 2009 17:54 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Welk stukje...
Jij maakte je stelling al voordat dit hele gesprek begon.
ik praat normaal met je dan moet je niet vijandig worden als het je niet aanstaat![]()
daarbij, jij zegt dat ik suggereerde dat jij slecht zou zijn in NL. suggereren is al heel wat anders dan stellen zoals jij deed.
Als je het zei omdat je denkt dat ik slechter ben in nl omdat ik geen nl ben dan mag je dat ook gewoon zeggen
moet datquote:Op vrijdag 11 september 2009 17:56 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dat waren alleen de letters maar geen verdere uitleg
terug naar het begin: ik durf te stellen dat mijn nl (spell,gr.) beter is.quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:57 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Meen je dit serieus, want dit vind ik wel een héél zielige en vergezochte beschuldiging
En daarom neem jij zomaar aan dat ik een of andere racist ben die uit het niks aanneemt dat mensen die niet in Nederland geboren zijn slecht zijn in Nederlands?quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:00 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
terug naar het begin: ik durf te stellen dat mijn nl (spell,gr.) beter is.
Dat is wat je zei. Ik vraag waarom.. jij zegt omdat ik daar goed in ben en grote woordenschat heb
ik vraag waarom zou ik dat niet hebben
jij zegt: omdat ik geen taalpurist ben
dat doet niet onder aan mijn kennis van het nederlands dacht ik zo![]()
mijn nederlands is net zo goed als dat van iedereen hier
en ik werd gisteren al voor hoer uitgemaaktquote:
niets nieuws onder de zon, dus?`quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:05 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
en ik werd gisteren al voor hoer uitgemaakt
Toen had ik ook zoiets van: "Waar komt dat opeens vandaag? En is dat wel nodig"?quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:06 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
neeeheeeee ik neem niks aan :-) ik begon de zin met Als, niet met 'het is zeker omdatquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:04 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
En daarom neem jij zomaar aan dat ik een of andere racist ben die uit het niks aanneemt dat mensen die niet in Nederland geboren zijn slecht zijn in Nederlands?
alleen omdat ik met een paar mensen naar bed ben geweestquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:07 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
niets nieuws onder de zon, dus?`
het mag niet van de Here!quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:08 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
alleen omdat ik met een paar mensen naar bed ben geweest
Dat bedoel ikquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:07 schreef Desmonkey het volgende:
Eigenlijk heeft El_mismo_loco wel een punt, want na het lezen van:
[..]
Toen had ik ook zoiets van: "Waar komt dat opeens vandaag? En is dat wel nodig"?
maar je bent wel mijn hoertjequote:Op vrijdag 11 september 2009 18:05 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
en ik werd gisteren al voor hoer uitgemaakt
Dus jij bent echt een P.I.M.P?quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:17 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
maar je bent wel mijn hoertje
quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:17 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Dus jij bent echt een P.I.M.P?
Van die van mij wel, maar dat zal wel een andere zijn dan die van Shirleyquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:10 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
het mag niet van de Here!
Of zoals Shirley Phelps placht te zeggen: 'The Lord Your God'
Mag jij van je God rondneuken en vreemdgaan?quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:20 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Van die van mij wel, maar dat zal wel een andere zijn dan die van Shirley
nee weet wel beter dingen te doen dan goochelenquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:20 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Heb jij ook 'The Magic Stick'?
van god mag alles want hij bestaat nietquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:22 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Mag jij van je God rondneuken en vreemdgaan?
What's his name; Moral Corruption of Nazareth?
Je hoertjes mishandelen en ze dwingen met vieze mensen naar bed te gaan omdat je ze anders in elkaar ramtquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:22 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nee weet wel beter dingen te doen dan goochelen
'kga de brandstapel alvast aanstekenquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:24 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
van god mag alles want hij bestaat niet
ik mag liefhebbenquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:22 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Mag jij van je God rondneuken en vreemdgaan?
What's his name; Moral Corruption of Nazareth?
Miguelitoquote:
bek houdenquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:24 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Je hoertjes mishandelen en ze dwingen met vieze mensen naar bed te gaan omdat je ze anders in elkaar ramt?
quote:
Ik ben je hoertje niet hoor, ik ben de liefhebbende, doch strenge non die je op het rechte pad brengt.quote:
Manolien? heet je Manuél dan?quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:27 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
in Spanje noemen ze me manolien.
iedereen weet dat nonnen hoertjes zijnquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:29 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik ben je hoertje niet hoor, ik ben de liefhebbende, doch strenge non die je op het rechte pad brengt.
portugal moet een stille hint zijnquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:28 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
En hoe noem jij jezelf?
Katholiek? Protestant? Moslim?
ik ben Katholiekquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:28 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
En hoe noem jij jezelf?
Katholiek? Protestant? Moslim?
alleen voor andere geestelijkenquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:30 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
iedereen weet dat nonnen hoertjes zijn
Kwezelquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:31 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik ben Katholiekeven biechten en bidden en alles is weer goed
quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:29 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Manolien? heet je Manuél dan?
ze kunnen je beter Manolita noemenquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:27 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
in Spanje noemen ze me manolien.
en anders koop je gewoon even een aflaatjequote:Op vrijdag 11 september 2009 18:31 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
quote:
Nicequote:
euh, ik ben geen bolsa.quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ze kunnen je beter Manolita noemen
nee meer een Shopperquote:
Ik heb eigenlijk nooit gevraagd waarom ze me zo noemen.quote:
die heb ik op voorraadquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:33 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
en anders koop je gewoon even een aflaatje
Goh hoe zou dat nou komenquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:35 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nooit gevraagd waarom ze me zo noemen.![]()
de laatste dagen zeiden ze BONNIE.
Mi familia ook, overal beeldjes and shit. maar wel vloeken als de beste.quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:31 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ja, ook je hebt ook. eigenlijk bolso.quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:34 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Bolsa?
Dat is toch een plastic zak
quote:
Is gewoon een short van je naam, nothing specialquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:35 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nooit gevraagd waarom ze me zo noemen.![]()
de laatste dagen zeiden ze BONNIE.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Porque saber es comprender, saber perder,
dejar de ser, volver a ver, no enloquecer,
tener coraje de entender,
que pudo ser y no lo fue..
omdat ik ze dat heb aangeleerd. En het woordje hoer, maar dat komt als oer uit.quote:
cat got ur tongue?quote:
quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:39 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Is gewoon een short van je naam, nothing special
Like Juan Esteban = Juanes of pedro is pedrito..... weet je toch wel
jodder, die spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik verslikte me in mijn koffie.
Blessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
And blessed are those who hear.
Do not seal up the words of the Prophecy, for the time is near.
Behold, I am coming soon
quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:39 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Is gewoon een short van je naam, nothing special
Like Juan Esteban = Juanes of pedro is pedrito..... weet je toch wel
Ik heb zo'n hekel aan NunitoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoiler is wel correct
O amor é essencial. O sexo é só um acidente. Por ser igual. Ou diferente.
O homem não é um animal: É uma carne inteligente. Embora às vezes doente.
en omdat je het gewoon bentquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:39 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
omdat ik ze dat heb aangeleerd. En het woordje hoer, maar dat komt als oer uit.
Hoe zit dat met José?quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:41 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik heb zo'n hekel aan Nunito
Spoiler is wel correct![]()
Ja ik ga helemaal niks doenquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:43 schreef mike_hunt het volgende:
Iedereen plannen voor vanaaf?
ik ben nog een beetje brak van gisteren.
"even wat drinken" draait altijd op iets anders uit.
i never learn.
nee, spoiler is niet correct. Want ze vragen steeds of ik al een vriendin heb en of ik geen kinderen wil.quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:41 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik heb zo'n hekel aan Nunito
Spoiler is wel correct![]()
Josito , che che , chepe, pepito , chepito, pitoquote:
Moet je aan Loco vragen Jose is meer Spaansquote:
quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:41 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
en omdat je het gewoon bent
pepequote:Op vrijdag 11 september 2009 18:46 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Josito , che che , chepe, pepito , chepito, pito
pepito!quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:46 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Josito , che che , chepe, pepito , chepito, pito
Het is vrijdag dus gaan we gewoon eten, flessen wijn naar binnen gooien, naar een bar en dan een club of zo. Een rustige avond dusquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:43 schreef mike_hunt het volgende:
Iedereen plannen voor vanaaf?
ik ben nog een beetje brak van gisteren.
"even wat drinken" draait altijd op iets anders uit.
i never learn.
ook die inderdaadquote:
geloof je nietquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:46 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
![]()
nee hoor, ik drink niet elke dag.
wie is we? is R. in town?quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:48 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Het is vrijdag dus gaan we gewoon eten, flessen wijn naar binnen gooien, naar een bar en dan een club of zo. Een rustige avond dus
Vrienden en ik, R komt pas over 2 wekenquote:
Waarom triste, dat is toch 2 weken heel de wijk rondneukenquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:51 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Vrienden en ik, R komt pas over 2 weken
quote:
nellyquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:58 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
No tengo armas para enfrentarte Pongo mis manos, manos al aire[ insert music note]
ik mis hem af en toe wel eens, maar niet doorvertellen hoorquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:53 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Waarom triste, dat is toch 2 weken heel de wijk rondneuken
ja man, ben bnwd naar de hele disc.quote:
Zeker als er bij het ontbijt een vreemde naakte man nog ligt uit te slapen?quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:00 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik mis hem af en toe wel eens, maar niet doorvertellen hoor
I won'tquote:Op vrijdag 11 september 2009 19:00 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
heb je nog niet je wilde haren verloren?quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:00 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
mmmmm nee dusquote:Op vrijdag 11 september 2009 19:04 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
heb je nog niet je wilde haren verloren?
Ik zag ooit eens een film - ik ben vergeten welke- waarin een oude dame op een gegeven moment zei:quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:46 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
pepito!zo heet de kat van jaja.
geil?quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:05 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
Vind deze ook wel geil, "beeetje" RnB-ish
Dan was haar naam Josefaquote:Op vrijdag 11 september 2009 19:10 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik zag ooit eens een film - ik ben vergeten welke- waarin een oude dame op een gegeven moment zei:
'And my darling little Pepita'
Met zo'n heerlijk Spaanstalig accent en tranen in haar stem.
Daar moest ik aan denken.
Ik kan niet zo mooi tekenenquote:
Nou en! Als het maar uit jequote:
Ik snap de link tussen Josefa of Jose en Pepita en Pepito niet zo.quote:
ja, maar je had niets gequote, dus weten we niet in welke context je bedoelde.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:12 schreef Xiance het volgende:
[..]
soms zeg je meer door te zwijgen...
quote:
miauwquote:
Niet aanstellen, gedraag je als een ventquote:Op vrijdag 11 september 2009 19:15 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
![]()
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHHHHH
Papa Stroekie, mama wonderer,
Erik doet weer gemeen
quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Niet aanstellen, gedraag je als een vent
hehe nee ik bedoel geil,quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:11 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
geil?zwoel bedoel je toch?
Ik ken haar niet. wel lekker nummer.
En die lekkere jongen aan het begin.wel beetje een mooiboy, maar geeft niet.
![]()
Graag, ben ik tenminste van je gezeik af.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:20 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ga bij papa wonen
quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:15 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
![]()
Erik doet weer gemeen
Is hij ook dat stuk mannenvlees op de foto?quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:21 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
hehe nee ik bedoel geil,
hij is zeker lekker ja..
z'n broer ook... en die is homo![]()
hij maakt gay cartoons redelijk bekend http://www.ismaelalvarez.com/el-artista
iew..ik krijg hier jeuk van and not in a good way.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:15 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
![]()
Erik doet weer gemeen
* Keukenkast haalt neus op en kijkt met betraande ogenquote:Op vrijdag 11 september 2009 19:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..].
Ik hou er gewoon niet zo van als ik ergens op reageer en dat er dan opeens iets anders of meer staat wat de originele boodschap veranderd en dus een reactie of niet meer van toepassing maakt, of inclompeet of gewoon stom.
Heb je nou alweer een druiper lieveling?quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:23 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
iew..ik krijg hier jeuk van and not in a good way.![]()
ik hou wel een beetje van mooiboysquote:Op vrijdag 11 september 2009 19:11 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
geil?zwoel bedoel je toch?
Ik ken haar niet. wel lekker nummer.
En die lekkere jongen aan het begin.wel beetje een mooiboy, maar geeft niet.
![]()
Hij is dat stuk mannenvlees op de fotoquote:Op vrijdag 11 september 2009 19:23 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Is hij ook dat stuk mannenvlees op de foto?
Dan ben ik namelijk fan
Jezus Christus, wat een stukquote:Op vrijdag 11 september 2009 19:25 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Hij is dat stuk mannenvlees op de foto![]()
de relatie jose word een p zou ik je niet kunnen uitleggen
er zijn veel van die namen die je niet 123 zou kunnen terugvoeren op de oorspronkelijke naam
Francisco word bijv ook Paco
zo heet mijn oom, maar we noemen hem Paco.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:25 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Hij is dat stuk mannenvlees op de foto![]()
de relatie jose word een p zou ik je niet kunnen uitleggen
er zijn veel van die namen die je niet 123 zou kunnen terugvoeren op de oorspronkelijke naam
Francisco word bijv ook Paco
en ik ben de uitzondering?quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:25 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik hou wel een beetje van mooiboys
ja, ik ook wel.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:25 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
jij bent mijn mooiste mooiboyquote:Op vrijdag 11 september 2009 19:28 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
en ik ben de uitzondering?
vind het wel meevallen. Loco is veeeeeeel knapper dan datquote:
ja, heb ik van Ad v/d Berg gekregen. Maar hij mocht niet kluiven van mij, want ik vetrouw die tanden niet.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:25 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Heb je nou alweer een druiper lieveling?
Jee, wat een verrassing.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:25 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Echt waar wat? Wat er staat is echt waar, jaquote:Op vrijdag 11 september 2009 19:24 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
* Keukenkast haalt neus op en kijkt met betraande ogen
Echt waar?
dat is toch echt meer Spaans wij hebben dat niet zo. Franzisco wordt eerder sisco genoemdquote:Op vrijdag 11 september 2009 19:27 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
zo heet mijn oom, maar we noemen hem Paco.
Ik begrijp ook niet die verbasteringen.![]()
Ik heb als voorbereiding op een college eens een aflevering van Netwerk gekeken over de PNVD, waarin dit heerlijke stuk zei als antwoord op de 'knuffelen is toch toegestaan, wat wil je dan nog meer'-opmerking van een journalist; ja, maar ik mag niet aan zijn piemel knuffelen of van achteren knuffelen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:31 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, heb ik van Ad v/d Berg gekregen. Maar hij mocht niet kluiven van mij, want ik vetrouw die tanden niet.
[ afbeelding ]
Ik ben bezig aan je tekeningquote:Op vrijdag 11 september 2009 19:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jee, wat een verrassing.
[..]
Echt waar wat? Wat er staat is echt waar, ja.
Slijmbalquote:Op vrijdag 11 september 2009 19:31 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
vind het wel meevallen. Loco is veeeeeeel knapper dan dat
ja hequote:
Fran, Paco, Sisco, Cisco, Curro, Quico, Kiko, Frasco, Frascuelo, Pacho, Pancho, Panchitoquote:Op vrijdag 11 september 2009 19:33 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
dat is toch echt meer Spaans wij hebben dat niet zo. Franzisco wordt eerder sisco genoemd
the truth hurts or notquote:
en voor Nuno wat hebben jullie daar voorquote:Op vrijdag 11 september 2009 19:37 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Fran, Paco, Sisco, Cisco, Curro, Quico, Kiko, Frasco, Frascuelo, Pacho, Pancho, Panchito
'el jomo'quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:38 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
en voor Nunowat hebben jullie daar voor
Dat is toch gewoon Nunito?quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:38 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
en voor Nuno wat hebben jullie daar voor
jejejejejequote:
Nunito toch zo noem ik je wellesquote:Op vrijdag 11 september 2009 19:38 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Is Nuno nou je echte naam of niet?quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:38 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Is het ook, kan je zien als +tje bij nederlandse namenquote:Op vrijdag 11 september 2009 19:40 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon Nunito?
Ik vind dat persoonlijk heel lief klinken
Gewoon nunoquote:Op vrijdag 11 september 2009 19:38 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ja, met zoals iedere goede katholiek nog 3 andere namen, maar Nuno is mijn roepnaam zoals je dat in NL zegtquote:Op vrijdag 11 september 2009 19:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Is Nuno nou je echte naam of niet?
Dat had ik al geraden, eigenlijk.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:47 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Is het ook, kan je zien als +tje bij nederlandse namen
dan ga je op uitwisseling en dan kom je in Limburg terechtquote:Op vrijdag 11 september 2009 19:49 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Dat had ik al geraden, eigenlijk.
Ik vind het alleen vreemd dat Jose Pepito wordt.
Maar volgens een Spaas meisje die hier was met een uitwisseling is het ook Pepito.
Want ze noemde mij meestal Jose als ze geen zin had om moeite te doen met mijn naam
Nunito is meer is voor kleine kinderen en voor Rquote:Op vrijdag 11 september 2009 19:45 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Nunito toch zo noem ik je welles
Hoe heet je dan?quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:49 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Dat had ik al geraden, eigenlijk.
Ik vind het alleen vreemd dat Jose Pepito wordt.
Maar volgens een Spaas meisje die hier was met een uitwisseling is het ook Pepito.
Want ze noemde mij meestal Jose als ze geen zin had om moeite te doen met mijn naam
Dat zeiden wij nou ook altijd.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:51 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dan ga je op uitwisseling en dan kom je in Limburg terecht
en voor R...wel perdonamequote:Op vrijdag 11 september 2009 19:52 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Nunito is meer is voor kleine kinderen en voor R
Dat vind ik wel echt heel lief en zo.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:52 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Nunito is meer is voor kleine kinderen en voor R
:-) okay als dat afgeleid is van Joseph, dan is dat Idd Jose...en de restquote:Op vrijdag 11 september 2009 19:54 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Hollandsch als de tering
Joost ^^
Kijk, het zit zo.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:56 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
:-) okay als dat afgeleid is van Joseph, dan is dat Idd Jose...en de rest
Si Locitoquote:Op vrijdag 11 september 2009 19:53 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
en voor R...wel perdoname![]()
Tomasito, Tomasín, Tomiquote:Op vrijdag 11 september 2009 19:54 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Dat vind ik wel echt heel lief en zo.
Maar ik ben soms zo dweperig als een vijftienjarige.
Wat maak je van Tómas, Raul of Maria?
Ik leer iets.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:59 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Tomasito, Tomasín, Tomi
Rauli, Raulito, Rul, Rulo, Rule, Ral, Raly
Meisjes heten doorgaans niet alleen Maria...er komt vrijwel áltijd wat bij...en daar vloeit dan een bijnaam uit
Veel plezierquote:Op vrijdag 11 september 2009 20:04 schreef Nuno_G het volgende:
en nu ga ik douchen en me klaarmaken voor het aperatif, ciao bonitos
Dag, mí Nunitoquote:Op vrijdag 11 september 2009 20:04 schreef Nuno_G het volgende:
en nu ga ik douchen en me klaarmaken voor het aperatif, ciao bonitos
peter de truckerquote:Op vrijdag 11 september 2009 20:07 schreef Peter het volgende:
[..]
http://www.ooievaarsrun.nl/index.htm
Ik rijd mee als chauffeur.
quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:08 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
Ik ga ook even een wasje draaien en douchen
tchau
oh dan peter de buschauffeurquote:Op vrijdag 11 september 2009 20:16 schreef Peter het volgende:
[..]
In een busje van 't Rode Kruis zeker?
Geen reden.quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:44 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Hola, corazón
Waarom dat lange gezicht?
Corazón betekent hartquote:Op vrijdag 11 september 2009 20:54 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Geen reden.
Wat betekent corazón?
Allebei, hangt af in wat voor een stemming ik ben.quote:
Die van Alizee is het slechtste, orgineel het mooiste, kate haar versie ook lekkerquote:Op vrijdag 11 september 2009 21:16 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Allebei, hangt af in wat voor een stemming ik ben.
vs.
vs.
iedereen is uit ofzoquote:Op vrijdag 11 september 2009 22:11 schreef mike_hunt het volgende:
Goedemiddag lieve mensen![]()
wat gaat het hard hier![]()
gisteren al gedaan. Ik blijf nu thuis. ben net terug van trainen. Wilde gaan hardlopen, maar het regent.quote:
niet nog een keer uit, word je oud?quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:16 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
gisteren al gedaan. Ik blijf nu thuis. ben net terug van trainen. Wilde gaan hardlopen, maar het regent.dus dan maar trainen.
zo, nu een jointje
Nee denk het niet. Tis nog middag, dus kan nog veranderen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:21 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
niet nog een keer uit, word je oud?
Staan er al geraniums in de vensterbank?quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:26 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee denk het niet. Tis nog middag, dus kan nog veranderen.![]()
David is in LA voor boksen en Anthony is bij familie en de rest geloof ik wel. En ff alleen thuis zitten vind ik ook wel lekker.9 o god, ik word een huismus. LOL
2011 was hetquote:Op vrijdag 11 september 2009 22:27 schreef mike_hunt het volgende:
En nu met al die herdenkingen hier. Ik hoop dat ik wel het nieuwe park en museum nog te zien krijg in 2010.
nee, wietplanten. Just kiddin'quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:27 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Staan er al geraniums in de vensterbank?
bedoel ikquote:
Die wolkenkrabbers duren nog wel wat jaartjes tochquote:Op vrijdag 11 september 2009 22:32 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
bedoel ikhet park dan.
(zo wel erg wrang zijn als er 'iets' gaat gebeuren op 9/11/2011 met die nieuwe skyscrapers.)
Ben wel bekaf zoquote:Op vrijdag 11 september 2009 22:38 schreef mike_hunt het volgende:
maar vertel es, hoe is school? is het weer wennen, dat leren and shit? hoe lang was je uit de roulatie?
hadden jullie ook een ontgroening?quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:41 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ben wel bekaf zo, maar verder valt het wel mee
neequote:Op vrijdag 11 september 2009 22:48 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hadden jullie ook een ontgroening?
je bent niet echt praatzaam, he popje?quote:
ik ben nooit spraakzaamquote:Op vrijdag 11 september 2009 22:51 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
je bent niet echt praatzaam, he popje?![]()
is het een MBO opleiding?
en wtf is dit?voor teken? Er zijn veel leukere
no shit? das dan leuk uitgaan met jequote:Op vrijdag 11 september 2009 22:53 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik ben nooit spraakzaam
Jep MBO 4 dus geen geheime genootschappen
piloww talk was dat?quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:59 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
no shit? das dan leuk uitgaan met je![]()
dus ook geen pillow talk?
hola effrieboodiequote:
ik heb nog een uur inderdaadquote:Op vrijdag 11 september 2009 23:20 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nog snel ff hier langs voordat je uitgaat?
Ja, dat schiet niet op zo.quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Whehe halve pagina met alleen maar gezwaai en gehallo.
Misschien kan TMM ff langs zn computer gaanquote:Op vrijdag 11 september 2009 23:23 schreef Great_Expectations het volgende:
Kan iemand niet een kloon aanmaken, en doen alsof-ie Ang3l is?
Jij kan toch ook je hele hebben en houden delenquote:Op vrijdag 11 september 2009 23:23 schreef Great_Expectations het volgende:
Nee, dat kan niet.quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:24 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Jij kan toch ook je hele hebben en houden delen
goddamnitquote:
Na de seks in het donker gezellig met elkaar praten over allerlei dingen. Volgens mij.quote:
Voorruit...dan wacht ik wel ff tot het nwe topikkiequote:Op vrijdag 11 september 2009 23:27 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dan moet jij je ABC maar posten
na de sex ga je toch slapen?quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Na de seks in het donker gezellig met elkaar praten over allerlei dingen. Volgens mij.
Nergens voor nodig. Bonzjoer toe-luh-monde!quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:23 schreef Great_Expectations het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |