nee weet wel beter dingen te doen dan goochelenquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:20 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Heb jij ook 'The Magic Stick'?
van god mag alles want hij bestaat nietquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:22 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Mag jij van je God rondneuken en vreemdgaan?
What's his name; Moral Corruption of Nazareth?
Je hoertjes mishandelen en ze dwingen met vieze mensen naar bed te gaan omdat je ze anders in elkaar ramtquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:22 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nee weet wel beter dingen te doen dan goochelen
'kga de brandstapel alvast aanstekenquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:24 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
van god mag alles want hij bestaat niet
ik mag liefhebbenquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:22 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Mag jij van je God rondneuken en vreemdgaan?
What's his name; Moral Corruption of Nazareth?
Miguelitoquote:
bek houdenquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:24 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Je hoertjes mishandelen en ze dwingen met vieze mensen naar bed te gaan omdat je ze anders in elkaar ramt?
quote:
Ik ben je hoertje niet hoor, ik ben de liefhebbende, doch strenge non die je op het rechte pad brengt.quote:
Manolien? heet je Manuél dan?quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:27 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
in Spanje noemen ze me manolien.
iedereen weet dat nonnen hoertjes zijnquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:29 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik ben je hoertje niet hoor, ik ben de liefhebbende, doch strenge non die je op het rechte pad brengt.
portugal moet een stille hint zijnquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:28 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
En hoe noem jij jezelf?
Katholiek? Protestant? Moslim?
ik ben Katholiekquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:28 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
En hoe noem jij jezelf?
Katholiek? Protestant? Moslim?
alleen voor andere geestelijkenquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:30 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
iedereen weet dat nonnen hoertjes zijn
Kwezelquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:31 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik ben Katholiekeven biechten en bidden en alles is weer goed
quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:29 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Manolien? heet je Manuél dan?
ze kunnen je beter Manolita noemenquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:27 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
in Spanje noemen ze me manolien.
en anders koop je gewoon even een aflaatjequote:Op vrijdag 11 september 2009 18:31 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
quote:
Nicequote:
euh, ik ben geen bolsa.quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ze kunnen je beter Manolita noemen
nee meer een Shopperquote:
Ik heb eigenlijk nooit gevraagd waarom ze me zo noemen.quote:
die heb ik op voorraadquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:33 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
en anders koop je gewoon even een aflaatje
Goh hoe zou dat nou komenquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:35 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nooit gevraagd waarom ze me zo noemen.![]()
de laatste dagen zeiden ze BONNIE.
Mi familia ook, overal beeldjes and shit. maar wel vloeken als de beste.quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:31 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ja, ook je hebt ook. eigenlijk bolso.quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:34 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Bolsa?
Dat is toch een plastic zak
quote:
Is gewoon een short van je naam, nothing specialquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:35 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nooit gevraagd waarom ze me zo noemen.![]()
de laatste dagen zeiden ze BONNIE.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Porque saber es comprender, saber perder,
dejar de ser, volver a ver, no enloquecer,
tener coraje de entender,
que pudo ser y no lo fue..
omdat ik ze dat heb aangeleerd. En het woordje hoer, maar dat komt als oer uit.quote:
cat got ur tongue?quote:
quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:39 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Is gewoon een short van je naam, nothing special
Like Juan Esteban = Juanes of pedro is pedrito..... weet je toch wel
jodder, die spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik verslikte me in mijn koffie.
Blessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
And blessed are those who hear.
Do not seal up the words of the Prophecy, for the time is near.
Behold, I am coming soon
quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:39 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Is gewoon een short van je naam, nothing special
Like Juan Esteban = Juanes of pedro is pedrito..... weet je toch wel
Ik heb zo'n hekel aan NunitoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoiler is wel correct
O amor é essencial. O sexo é só um acidente. Por ser igual. Ou diferente.
O homem não é um animal: É uma carne inteligente. Embora às vezes doente.
en omdat je het gewoon bentquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:39 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
omdat ik ze dat heb aangeleerd. En het woordje hoer, maar dat komt als oer uit.
Hoe zit dat met José?quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:41 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik heb zo'n hekel aan Nunito
Spoiler is wel correct![]()
Ja ik ga helemaal niks doenquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:43 schreef mike_hunt het volgende:
Iedereen plannen voor vanaaf?
ik ben nog een beetje brak van gisteren.
"even wat drinken" draait altijd op iets anders uit.
i never learn.
nee, spoiler is niet correct. Want ze vragen steeds of ik al een vriendin heb en of ik geen kinderen wil.quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:41 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik heb zo'n hekel aan Nunito
Spoiler is wel correct![]()
Josito , che che , chepe, pepito , chepito, pitoquote:
Moet je aan Loco vragen Jose is meer Spaansquote:
quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:41 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
en omdat je het gewoon bent
pepequote:Op vrijdag 11 september 2009 18:46 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Josito , che che , chepe, pepito , chepito, pito
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |