Geen reden.quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:44 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Hola, corazón
Waarom dat lange gezicht?
Corazón betekent hartquote:Op vrijdag 11 september 2009 20:54 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Geen reden.
Wat betekent corazón?
Allebei, hangt af in wat voor een stemming ik ben.quote:
Die van Alizee is het slechtste, orgineel het mooiste, kate haar versie ook lekkerquote:Op vrijdag 11 september 2009 21:16 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Allebei, hangt af in wat voor een stemming ik ben.
vs.
vs.
iedereen is uit ofzoquote:Op vrijdag 11 september 2009 22:11 schreef mike_hunt het volgende:
Goedemiddag lieve mensen![]()
wat gaat het hard hier![]()
gisteren al gedaan. Ik blijf nu thuis. ben net terug van trainen. Wilde gaan hardlopen, maar het regent.quote:
niet nog een keer uit, word je oud?quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:16 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
gisteren al gedaan. Ik blijf nu thuis. ben net terug van trainen. Wilde gaan hardlopen, maar het regent.dus dan maar trainen.
zo, nu een jointje
Nee denk het niet. Tis nog middag, dus kan nog veranderen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:21 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
niet nog een keer uit, word je oud?
Staan er al geraniums in de vensterbank?quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:26 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee denk het niet. Tis nog middag, dus kan nog veranderen.![]()
David is in LA voor boksen en Anthony is bij familie en de rest geloof ik wel. En ff alleen thuis zitten vind ik ook wel lekker.9 o god, ik word een huismus. LOL
2011 was hetquote:Op vrijdag 11 september 2009 22:27 schreef mike_hunt het volgende:
En nu met al die herdenkingen hier. Ik hoop dat ik wel het nieuwe park en museum nog te zien krijg in 2010.
nee, wietplanten. Just kiddin'quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:27 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Staan er al geraniums in de vensterbank?
bedoel ikquote:
Die wolkenkrabbers duren nog wel wat jaartjes tochquote:Op vrijdag 11 september 2009 22:32 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
bedoel ikhet park dan.
(zo wel erg wrang zijn als er 'iets' gaat gebeuren op 9/11/2011 met die nieuwe skyscrapers.)
Ben wel bekaf zoquote:Op vrijdag 11 september 2009 22:38 schreef mike_hunt het volgende:
maar vertel es, hoe is school? is het weer wennen, dat leren and shit? hoe lang was je uit de roulatie?
hadden jullie ook een ontgroening?quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:41 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ben wel bekaf zo, maar verder valt het wel mee
neequote:Op vrijdag 11 september 2009 22:48 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hadden jullie ook een ontgroening?
je bent niet echt praatzaam, he popje?quote:
ik ben nooit spraakzaamquote:Op vrijdag 11 september 2009 22:51 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
je bent niet echt praatzaam, he popje?![]()
is het een MBO opleiding?
en wtf is dit?voor teken? Er zijn veel leukere
no shit? das dan leuk uitgaan met jequote:Op vrijdag 11 september 2009 22:53 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik ben nooit spraakzaam
Jep MBO 4 dus geen geheime genootschappen
piloww talk was dat?quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:59 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
no shit? das dan leuk uitgaan met je![]()
dus ook geen pillow talk?
hola effrieboodiequote:
ik heb nog een uur inderdaadquote:Op vrijdag 11 september 2009 23:20 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nog snel ff hier langs voordat je uitgaat?
Ja, dat schiet niet op zo.quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Whehe halve pagina met alleen maar gezwaai en gehallo.
Misschien kan TMM ff langs zn computer gaanquote:Op vrijdag 11 september 2009 23:23 schreef Great_Expectations het volgende:
Kan iemand niet een kloon aanmaken, en doen alsof-ie Ang3l is?
Jij kan toch ook je hele hebben en houden delenquote:Op vrijdag 11 september 2009 23:23 schreef Great_Expectations het volgende:
Kan iemand niet een kloon aanmaken, en doen alsof-ie Ang3l is?
Nee, dat kan niet.quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:24 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Jij kan toch ook je hele hebben en houden delen
goddamnitquote:
Na de seks in het donker gezellig met elkaar praten over allerlei dingen. Volgens mij.quote:
Voorruit...dan wacht ik wel ff tot het nwe topikkiequote:Op vrijdag 11 september 2009 23:27 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dan moet jij je ABC maar posten
na de sex ga je toch slapen?quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Na de seks in het donker gezellig met elkaar praten over allerlei dingen. Volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |