Geen reden.quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:44 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Hola, corazón
Waarom dat lange gezicht?
Corazón betekent hartquote:Op vrijdag 11 september 2009 20:54 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Geen reden.
Wat betekent corazón?
Allebei, hangt af in wat voor een stemming ik ben.quote:
Die van Alizee is het slechtste, orgineel het mooiste, kate haar versie ook lekkerquote:Op vrijdag 11 september 2009 21:16 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Allebei, hangt af in wat voor een stemming ik ben.
vs.
vs.
iedereen is uit ofzoquote:Op vrijdag 11 september 2009 22:11 schreef mike_hunt het volgende:
Goedemiddag lieve mensen![]()
wat gaat het hard hier![]()
gisteren al gedaan. Ik blijf nu thuis. ben net terug van trainen. Wilde gaan hardlopen, maar het regent.quote:
niet nog een keer uit, word je oud?quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:16 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
gisteren al gedaan. Ik blijf nu thuis. ben net terug van trainen. Wilde gaan hardlopen, maar het regent.dus dan maar trainen.
zo, nu een jointje
Nee denk het niet. Tis nog middag, dus kan nog veranderen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:21 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
niet nog een keer uit, word je oud?
Staan er al geraniums in de vensterbank?quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:26 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee denk het niet. Tis nog middag, dus kan nog veranderen.![]()
David is in LA voor boksen en Anthony is bij familie en de rest geloof ik wel. En ff alleen thuis zitten vind ik ook wel lekker.9 o god, ik word een huismus. LOL
2011 was hetquote:Op vrijdag 11 september 2009 22:27 schreef mike_hunt het volgende:
En nu met al die herdenkingen hier. Ik hoop dat ik wel het nieuwe park en museum nog te zien krijg in 2010.
nee, wietplanten. Just kiddin'quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:27 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Staan er al geraniums in de vensterbank?
bedoel ikquote:
Die wolkenkrabbers duren nog wel wat jaartjes tochquote:Op vrijdag 11 september 2009 22:32 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
bedoel ikhet park dan.
(zo wel erg wrang zijn als er 'iets' gaat gebeuren op 9/11/2011 met die nieuwe skyscrapers.)
Ben wel bekaf zoquote:Op vrijdag 11 september 2009 22:38 schreef mike_hunt het volgende:
maar vertel es, hoe is school? is het weer wennen, dat leren and shit? hoe lang was je uit de roulatie?
hadden jullie ook een ontgroening?quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:41 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ben wel bekaf zo, maar verder valt het wel mee
neequote:Op vrijdag 11 september 2009 22:48 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hadden jullie ook een ontgroening?
je bent niet echt praatzaam, he popje?quote:
ik ben nooit spraakzaamquote:Op vrijdag 11 september 2009 22:51 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
je bent niet echt praatzaam, he popje?![]()
is het een MBO opleiding?
en wtf is dit?voor teken? Er zijn veel leukere
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |