pepito!quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:46 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Josito , che che , chepe, pepito , chepito, pito
Het is vrijdag dus gaan we gewoon eten, flessen wijn naar binnen gooien, naar een bar en dan een club of zo. Een rustige avond dusquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:43 schreef mike_hunt het volgende:
Iedereen plannen voor vanaaf?
ik ben nog een beetje brak van gisteren.
"even wat drinken" draait altijd op iets anders uit.
i never learn.
ook die inderdaadquote:
geloof je nietquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:46 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
![]()
nee hoor, ik drink niet elke dag.
wie is we? is R. in town?quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:48 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Het is vrijdag dus gaan we gewoon eten, flessen wijn naar binnen gooien, naar een bar en dan een club of zo. Een rustige avond dus
Vrienden en ik, R komt pas over 2 wekenquote:
Waarom triste, dat is toch 2 weken heel de wijk rondneukenquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:51 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Vrienden en ik, R komt pas over 2 weken
quote:
nellyquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:58 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
No tengo armas para enfrentarte Pongo mis manos, manos al aire[ insert music note]
ik mis hem af en toe wel eens, maar niet doorvertellen hoorquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:53 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Waarom triste, dat is toch 2 weken heel de wijk rondneuken
ja man, ben bnwd naar de hele disc.quote:
Zeker als er bij het ontbijt een vreemde naakte man nog ligt uit te slapen?quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:00 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik mis hem af en toe wel eens, maar niet doorvertellen hoor
I won'tquote:Op vrijdag 11 september 2009 19:00 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
heb je nog niet je wilde haren verloren?quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:00 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
mmmmm nee dusquote:Op vrijdag 11 september 2009 19:04 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
heb je nog niet je wilde haren verloren?
Ik zag ooit eens een film - ik ben vergeten welke- waarin een oude dame op een gegeven moment zei:quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:46 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
pepito!zo heet de kat van jaja.
geil?quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:05 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
Vind deze ook wel geil, "beeetje" RnB-ish
Dan was haar naam Josefaquote:Op vrijdag 11 september 2009 19:10 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik zag ooit eens een film - ik ben vergeten welke- waarin een oude dame op een gegeven moment zei:
'And my darling little Pepita'
Met zo'n heerlijk Spaanstalig accent en tranen in haar stem.
Daar moest ik aan denken.
Ik kan niet zo mooi tekenenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |