Ik durf te stellen dat mijn spelling beter is dan die van jouquote:Op vrijdag 11 september 2009 16:47 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Als inteligentie sneer vind ik em toch leuker
quote:Op vrijdag 11 september 2009 16:59 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik durf te stellen dat mijn spelling beter is dan die van jou
Spelling Bee wedstrijd?quote:Op vrijdag 11 september 2009 16:59 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik durf te stellen dat mijn spelling beter is dan die van jou
Let'squote:
Op het feit dat ik goed ben in grammatica en spelling en een grote woordenschat hebquote:Op vrijdag 11 september 2009 17:02 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
En waar denk je dat op te baseren?
En waarom zou ik dat niet ook hebben?quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:06 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Op het feit dat ik goed ben in grammatica en spelling en een grote woordenschat heb
doe ik even niet meequote:
Omdat jij geen taalpurist bentquote:Op vrijdag 11 september 2009 17:08 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
En waarom zou ik dat niet ook hebben?
quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:14 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Omdat jij geen taalpurist bent
zeker niet met NL taal en grammatica, ik heb dat maar 1 jaar gedaanquote:Op vrijdag 11 september 2009 17:12 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
jij doet alleen mee met trivial pursuit?
daar was je toch to goed in? of haal ik nu weer dingen door elkaarquote:Op vrijdag 11 september 2009 17:18 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
zeker niet met NL taal en grammatica, ik heb dat maar 1 jaar gedaan
Ja wanneer gaan we die belofte eens inlossenquote:Op vrijdag 11 september 2009 17:12 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
jij doet alleen mee met trivial pursuit?
quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:06 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Op het feit dat ik goed ben in grammatica en spelling en een grote woordenschat heb
Ik mis een punt aan het einde van een zinquote:Op vrijdag 11 september 2009 17:14 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Omdat jij geen taalpurist bent
Je laat het in ieder geval niet zo merken.quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:16 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
wat weet jij daar nou van of ik dat ben ja of nee?
daar waren we het toch al over eensch dat we voor een internationale editie zouden gaan ?quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:18 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
zeker niet met NL taal en grammatica, ik heb dat maar 1 jaar gedaan
quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:20 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
[..]
Ik mis een punt op het einde van een zin.
Ja maar, ik vind het ook daadwerkelijk vervelend als ik fouten maak, taalfouten. Snap je?quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:22 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
![]()
Bovendien taalpurist zijn ja of nee heeft weinig van doen met goed zijn in grammatica, spelling en een grote woordenschat hebben. Het een sluit dat andere niet uit.punt.
Omdat ik hier praat met 3 talen in 1 zin, okay. Wil niet zeggen dat als het moet ik Nederlands schrijf zonder leenwoorden en op de juiste wijze.quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je laat het in ieder geval niet zo merken.
ik en de NL taalquote:Op vrijdag 11 september 2009 17:20 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
daar was je toch to goed in? of haal ik nu weer dingen door elkaar
Waarom zou ik dat niet vervelend vinden? Misschien schaam ik me wel dood als iemand mijn NL zou verbeterenquote:Op vrijdag 11 september 2009 17:23 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ja maar, ik vind het ook daadwerkelijk vervelend als ik fouten maak, taalfouten. Snap je?
laatste keer dat ik het speelde zat er geen dictee in trivial pursuitquote:Op vrijdag 11 september 2009 17:25 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik en de NL taal![]()
nee zoals Stroekie zei het zou international Trivial worden .
Je schrijft zou en niet moet ?quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:25 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik en de NL taal![]()
nee zoals Stroekie zei het zou international Trivial worden .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |