quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:27 schreef oh-oh het volgende:
Greys jij vieze stiekeme telefoonnummerverzamelaarster!
Piet krijgt morgen aandacht genoeg!quote:
Je snapt natuurlijk wel dat die kattenallergie van mij een leugentje om bestwil is he?quote:
There comes the money out of the sleeve!quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:30 schreef Loveless85 het volgende:
Dat ze nou telefoonnummers verzamelt geeft niet, maar soms die smsjes die ik om 01:00 of 02:00 s'nachts krijg
slim gedachtquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je snapt natuurlijk wel dat die kattenallergie van mij een leugentje om bestwil is he?
Ik wil nie mee want dan moet ik jou mijn nr geven
monkeyquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:35 schreef JJH het volgende:
[..]
There comes the money out of the sleeve!
Ik heb het afgekochtquote:
En dan nog wat zuurvlees meegegeven voor morgen en nou vooruit.....quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb het afgekocht![]()
Ik heb zo veel mogelijk geschonken, al mijn vrienden gedwongen geld te geven en mn halve inboedel verkocht , alles, zodat ik maar NIET mijn nr aan Greys hoef te geven
quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:40 schreef Greys het volgende:
[..]
En dan nog wat zuurvlees meegegeven voor morgen en nou vooruit.....
Maar mocht die jacuzzi meet er nog eens van komen die wij nog in de planning hebben staan dan wil ik wel je nummer hoor!
ehm jacuzzi meet ?quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar mocht die jacuzzi meet er nog eens van komen die wij nog in de planning hebben staan dan wil ik wel je nummer hoor!
dat kan ook jahquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja maar....
Misschien betaalt zij hem wel.![]()
Jacuzzi-meet?quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:40 schreef Greys het volgende:
[..]
moest even in je fobo spiekenquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:45 schreef Ynske het volgende:
joh, k juist wel mn nummer gegeven, wie weet of je er nog leuke contacten aan overhoud
Is dat een serieuze optie ja? En moet je dan niet te ver om?quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
nouja motel eindhoven is in de buurt van Oranjezwart en de Tongelreep he?
kan eventueel wel omrijden voor je
quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:47 schreef oh-oh het volgende:
OMG Greys, dat wordt nog wat in die jacuzzi
hoe meer zielen ....quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:47 schreef oh-oh het volgende:
OMG Greys, dat wordt nog wat in die jacuzzi
Jamaar dat was privé, niet met half fok dr bij inquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar daar wil je helemaal niet onderuit. Toch? *jank*
dan kom alleen ik langsquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jamaar dat was privé, niet met half fok dr bij in
Ik kom daar nu ook achterquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:50 schreef Ynske het volgende:
Ik zag jouw reactie in t goudhamstertopic Greys, heeft de TS daar echt gewoon geen donatie gedaan,
Nee en is er een keer of vijf aan herinnerd via PM.quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:50 schreef Ynske het volgende:
Ik zag jouw reactie in t goudhamstertopic Greys, heeft de TS daar echt gewoon geen donatie gedaan,
helaasquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:47 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
moest even in je fobo spieken
maar nu wordt je gelijk plat gespamt door alle mannen zeker
ow echtquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee en is er een keer of vijf aan herinnerd via PM.
Heeft steeds beloofd het echt te gaan doen dan binnen een paar dagen. Er waren wel wat probleempjes waardoor het niet kon, ze had geen internetbankieren en kon niet naar de brievenbus wegens gezondheid. Maar als je wel naar de Intratuin kunt....? Dan kom je vast ook langs een brievenbus.
En het gaat me echt niet om die paar euro, maar zég het dan gewoon eerlijk ipv steeds maar beloven dat het er aan komt en groen blijven.
ach misschien morgenquote:
Ja is een serieuze optie, via die kant ken ik de weg, tis ong 10 min om, en als hij graag meewilt en dit is een optie dan wil ik dat best doen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:48 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Is dat een serieuze optie ja? En moet je dan niet te ver om?
quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Heeft steeds beloofd het echt te gaan doen dan binnen een paar dagen. Er waren wel wat probleempjes waardoor het niet kon, ze had geen internetbankieren en kon niet naar de brievenbus wegens gezondheid. Maar als je wel naar de Intratuin kunt....? Dan kom je vast ook langs een brievenbus.
En het gaat me echt niet om die paar euro, maar zég het dan gewoon eerlijk ipv steeds maar beloven dat het er aan komt en groen blijven.
had je beter kunnen wachten tot de donatie binnen wasquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:52 schreef Greys het volgende:
[..]
DAt houd je toch altijd, bij dergelijk groots opgezette acties, helaas.quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Das echt heel aso ja!
Is zij de enige die wel beloofd heeft , groen gemaakt is en daarna toch niet gestort heeft?
Weet ik eigenlijk niet of ze de enige is.quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Das echt heel aso ja!
Is zij de enige die wel beloofd heeft , groen gemaakt is en daarna toch niet gestort heeft?
Daar wachten we al een maand op, dus dat zie ik niet meer gebeuren.quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
had je beter kunnen wachten tot de donatie binnen was
Jamaar was die ook al groen en zo?quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet of ze de enige is.
Oh nee, er is ook iemand die wel 50 euro per Paypal had overgemaakt, daar bleek iets mee te zijn (heel Paypal in mijn nek toen, moest meteen van alles gaan verifiëren enzo) en toen is die 50 euro weer teruggestort naar de storter en ondanks diverse PMs nooit meer iets van gehoord
Volgens mij alleen een paar mensen die t iets later zouden doen en t toen zijn vergeten, die na een reminder t dan ook gelijk deden dus. Dus dat valt me nog heel erg meequote:Op vrijdag 11 september 2009 14:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jamaar was die ook al groen en zo?
Uiteindelijk valt het me dan nog mee hoor, maar 2 mensen die beloftes niet nakwamen.
quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar wachten we al een maand op, dus dat zie ik niet meer gebeuren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Sensatiezoeker, ramptoerist.quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:58 schreef Loveless85 het volgende:
YESSSSS ASIEL RELLEN
Waar moeten we wezen
Oeh tofquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:54 schreef Ynske het volgende:
[..]
Ja is een serieuze optie, via die kant ken ik de weg, tis ong 10 min om, en als hij graag meewilt en dit is een optie dan wil ik dat best doen.
ja kijk, dat kan altijd gebeuren, dat je door omstandigheden wat vergeet, maar als je dan een reminder krijgt je het meteen oppakt. maar ditquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Volgens mij alleen een paar mensen die t iets later zouden doen en t toen zijn vergeten, die na een reminder t dan ook gelijk deden dus. Dus dat valt me nog heel erg mee
Yep. Groen en tagje donateur. Omdat hij natuurlijk in eerste instantie wel betaald had.quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jamaar was die ook al groen en zo?
Uiteindelijk valt het me dan nog mee hoor, maar 2 mensen die beloftes niet nakwamen.
Psies, twee hele verschillende dingen hoor, als ik al groen zou zijn zo ik echt zorgen dat het in orde kwam hoor!quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja kijk, dat kan altijd gebeuren, dat je door omstandigheden wat vergeet, maar als je dan een reminder krijgt je het meteen oppakt. maar dit
en dan idd niet aangeven van t komt niet meer, maar wel pronken met groen
quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:00 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oeh tofHij is nu naar school dus zal vanavond wel weer eageren
Ik was bv vergeten JJH z'n boeken te betalen van de Vlooienmarkt.quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Psies, twee hele verschillende dingen hoor, als ik al groen zou zijn zo ik echt zorgen dat het in orde kwam hoor!
quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:02 schreef Cat22 het volgende:
Jullie gaan weer lekker.![]()
GIL!!! Mijn telefoonnummer klopt! En dat van oh-oh is wellicht - mits passende beloning- nog op het lijstje toe te voegen.![]()
Ik heb de boodschapjes take 2 gedaan en bij het pakket gefrummeld.
Over 24 uur is het alweer bijna voorbij.
En groene mensen die wel beloven maar niet betalen zijn stom en moeten verscheurd worden door wilde honden.![]()
Ben je morgen toch nog groen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:04 schreef Loveless85 het volgende:
Oeh de camera gaat zeker mee morgne, wat mooie 'Isdatzo en Hara sitting in a tree' plaatjes
Sinds afgelopen maandag wel ja!quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Waag het niet jij!
Je weet waar ik werk toch?
Dusch ga jij mijn nummer nog verkwanselen???quote:
* is braaf*quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dusch ga jij mijn nummer nog verkwanselen???
quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:04 schreef Loveless85 het volgende:
Oeh de camera gaat zeker mee morgne, wat mooie 'Isdatzo en Hara sitting in a tree' plaatjes
quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ach misschien morgen
fobo zag leuk uit
quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:10 schreef Harajuku. het volgende:
Mijn groen opmerking sloeg dus op groen van joeloeziehie.
Ah pssh, geen geyle neucksecks danquote:Op vrijdag 11 september 2009 15:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
Maak je vooral geen illusies hoor
Neequote:Op vrijdag 11 september 2009 15:13 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ah pssh, geen geyle neucksecks dan
Isdatzo is al heel lang mn fok homiequote:Op vrijdag 11 september 2009 15:13 schreef Loveless85 het volgende:
Ik vond het vooral schattig hoe je een ritje voor die knul aan 't regelen ben
Nog even snel naar de Zeemanquote:Op vrijdag 11 september 2009 15:14 schreef Ynske het volgende:
k zit net te denken als t morgen 20 graden word, dan is mn poncho erg warm....
zou ik nog naar de winkel gaan?
nie miepen en aan doenquote:
quote:
quote:
hoeft niet voor mij hoor, ik ben er nietquote:Op vrijdag 11 september 2009 15:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
* Ynske rent al naar de zeeman
[..]
gewoon komme manquote:Op vrijdag 11 september 2009 15:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hoeft niet voor mij hoor, ik ben er niet
tenminste, nog niet haha
als ik verkeerd val dan kan ik niet komenquote:Op vrijdag 11 september 2009 15:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
gewoon komme man
tis voor jou twee keer vallen en je bent er
hehe, kommen voor de dierenquote:
Mag ik mee? Ik heb zin om te shoppenquote:Op vrijdag 11 september 2009 15:33 schreef Greys het volgende:
Ik ga ook nog even wat winkels af hier in het durp. Misschien dat ik nog tegen de perfecte outfit aanloop.
Weinig kans met die 2,5 winkel hier, maar toch
Moeten we nou nog rugnummersplakdingen en/of een dikke stift hebben?
Jaaaa!quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:33 schreef Greys het volgende:
Ik ga ook nog even wat winkels af hier in het durp. Misschien dat ik nog tegen de perfecte outfit aanloop.
Weinig kans met die 2,5 winkel hier, maar toch
Moeten we nou nog rugnummersplakdingen en/of een dikke stift hebben?
Volgens mij komt er niemand uit jouw buurt die verder heen gaat.quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:37 schreef JJH het volgende:
Er gaat dus niemand met mij mee rijden? Dan kan ik daar rekening mee houden als ik straks de bleek ophaal en de rest van de zooi inlaad.
Ik denk, ik roep het even voor de zekerheid. Het is allemaal iets volumineuzer als ik verwacht had.quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:46 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jaaaa!
[..]
Volgens mij komt er niemand uit jouw buurt die verder heen gaat.
Ik heb Haartje en Chips al, maar ik wil best 1 uitlenen hoor
quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:46 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jaaaa!
[..]
Volgens mij komt er niemand uit jouw buurt die verder heen gaat.
Ik heb Haartje en Chips al, maar ik wil best 1 uitlenen hoor
Heb jij dat nou ook?quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik denk, ik roep het even voor de zekerheid. Het is allemaal iets volumineuzer als ik verwacht had.
quote:Op vrijdag 11 september 2009 @ 15:57 schreef Loveless85 het volgende:
Note to self:
-greys nr in mobiel zetten
-TomTom ff updaten en route uitzoeken
-CD branden voor MissBliss
-?? ??
Die kleurtjes houden we tot eind september geloof ik. Een dezer dagen ga ik wel mijn oude vertrouwde UI uit de kast halen. Dan weet ik weer wie ik ben.quote:Op vrijdag 11 september 2009 16:03 schreef Puckzzz het volgende:
ff wat zwart tussendoor hoor, het ziet zo groen hier
quote:Warning: mysql_query(): Access denied for user: 'dierent@localhost' (Using password: NO) in /var/www/html/nl/menu2.php on line 161
Warning: mysql_query(): A link to the server could not be established in /var/www/html/nl/menu2.php on line 161
Warning: mysql_fetch_object(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /var/www/html/nl/menu2.php on line 162
Huh? Wadoejijdan?quote:Op vrijdag 11 september 2009 16:19 schreef Loveless85 het volgende:
Goeie site hebben ze trouwens
[..]
Dat stukje doet een beetje gek inderdaad. Staat ook vast hier in de OPquote:Op vrijdag 11 september 2009 16:40 schreef Loveless85 het volgende:
Ik klikte op 'contact' om het adres op te zoeken
Ja ik moet je nageven, je hebt wel lef!quote:Op vrijdag 11 september 2009 16:03 schreef Puckzzz het volgende:
ff wat zwart tussendoor hoor, het ziet zo groen hier
Oh, thanks for the tipquote:Op vrijdag 11 september 2009 17:09 schreef Ynske het volgende:
zooooo terug van shoppen, alles is paars, aqua en zwart deze winterwel fijn overigens want ik
![]()
![]()
paars
enfin, ik doe t morgen met een groen sjaaltje
Nee echt héél veel echt paars. Net ook gezien in de winkels. Uiteraard ben ik niet geslaagd voor een outfit voor morgen, dus ik ga maar gewoon als bij elkaar geraapt zootjequote:Op vrijdag 11 september 2009 17:24 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh, thanks for the tip![]()
![]()
![]()
paars
![]()
![]()
![]()
Wel echt paars? Of van dat knullige lila?
Okay, ik ga mijn moeder dwingen met me te winkelen binnenkortquote:Op vrijdag 11 september 2009 17:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee echt héél veel echt paars. Net ook gezien in de winkels. Uiteraard ben ik niet geslaagd voor een outfit voor morgen, dus ik ga maar gewoon als bij elkaar geraapt zootje
Zo hard als de borsten van Regina's moeder?quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Okay, ik ga mijn moeder dwingen met me te winkelen binnenkort(die is tenminste eerlijk. En hard.
)
Wat?! Wil je beweren dat je fiets in Eindhoven op het station gestolen zou worden?quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:33 schreef Isdatzo het volgende:
Hoihoi. Ik voel er dan 't meeste voor om door Ynske opgepikt te worden bij Motel Eindhoven, dan hoef ik minder ver te fietsen en is de kans aanzienlijk groter dat ik bij terugkomst nog aantref waar ik hem achtergelaten heb
. Jij ook bedankt Muis006
.
Sorry, slecht excuus inderdaad. Ik ben gewoon te lui om door naar 't station te fietsenquote:Op vrijdag 11 september 2009 17:34 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wat?! Wil je beweren dat je fiets in Eindhoven gestolen zou worden?
Hoe kóm je erbij
Rymadil zit al in een doos, brieffie zuurvlees zit op het mandje en is ingeprent in de Takaiki. 50% kans dat het goed komt.quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:22 schreef oh-oh het volgende:
Oh en CAT DENK JE AAN HET ZUUUUUUUUUURVLEES VOOR GREEEEEEYS????En aan de rymadil?
Ik wist dat we iets vergeten zijn. We hadden haar van te voren moeten dwingen, nu werkt het niet meerquote:
Ik zat hieraan te denkenquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:09 schreef Cat22 het volgende:
Kunnen we er geen kotsgroen van laten maken?
VOOROORDELEN DIT!q!!!!!quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jullie hebben het lijntje met Iteejer
Ik kan dus ook echt niet geloven dat je je niet kapot schaamt maar gewoon zo door blijft doenquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:14 schreef Ynske het volgende:
k vind t top van je Greys dat je zo reageertik weet wel dat als ik in de schoenen van die ander gestaan zou hebben ik me de ogen uit mn kop zou schamen!
Precies, ik wilde hierop reageren, maar ik kan beter gewoon een wijs persoon quoten:quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:12 schreef Greys het volgende:
Nee echt, we laten het hierbij
Het is ook eigenlijk gewoon treurig als het altijd de schuld van een ander is en nooit van jezelf.
Ze heeft gelijk ook, we hadden haar minstens 13 keer moeten herinneren en niet 6 keer.
Een poepbruin tagje moeten we ook niet doen, dan zijn we net zo erg.
Gewoon er boven staan maar verder, laat ze er maar trots op zijn!
quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:48 schreef Loveless85 het volgende:
Ik denk dat TS nou eenmaal een van die mensen (vrouwen) is die altijd heel veel pech heeft, en waar het altijd bij aan de andere partij ligt.
Is opzicht ook gewoon een talent
Da's nou net het punt, dat doet ze niet. En dan kan je er ruzie om gaan maken en haar voor alles en nog wat uit gaan maken, maar het dringt toch niet tot haar door. Ik heb het net écht geprobeerd, ben voor mijn doen nog best hard geweest, maar dan roept ze ineens 'Hoezo ben ik slecht voor mijn ongeboren kind' en dan denk ik ehm.... whut?quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:14 schreef Ynske het volgende:
k vind t top van je Greys dat je zo reageertik weet wel dat als ik in de schoenen van die ander gestaan zou hebben ik me de ogen uit mn kop zou schamen!
Gelijk heb je. Roddelen irl is veel leuker.quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:17 schreef Greys het volgende:
[..]
We gaan er lekker over ophouden en morgen heel veel geld overhandigen!
Dipkip is soms zo briljantquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:17 schreef Cat22 het volgende:
Ikde F&F asielactiemensen.
Dat goudhamster topic is priceless! Met het piepkleine viooltje van Dipkip als hoogtepunt.
nee. En ik heb iteejer net gepmt om dr zwart te laten maken. Ik ben wel klaar met Ymme. Mij dingen beloven en beloven, en ik heb nog gezegd "joh, als je het toch niet wil doen ook prima, maar zeg dat dan nu even" en stellig blijven volhouden dat ze echt zou storten en anders zou ze het door dr moeder laten doenquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Das echt heel aso ja!
*wijst*quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:18 schreef Greys het volgende:
QWEA, ik wil je nu al twee keer op een PM antwoorden, maar je inbox is vol![]()
Kweetjuh, besteedt je energie toch aan wat nuttigersquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
nee. En ik heb iteejer net gepmt om dr zwart te laten maken. Ik ben wel klaar met Ymme. Mij dingen beloven en beloven, en ik heb nog gezegd "joh, als je het toch niet wil doen ook prima, maar zeg dat dan nu even" en stellig blijven volhouden dat ze echt zou storten en anders zou ze het door dr moeder laten doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |