Huh? Wadoejijdan?quote:Op vrijdag 11 september 2009 16:19 schreef Loveless85 het volgende:
Goeie site hebben ze trouwens
[..]
Dat stukje doet een beetje gek inderdaad. Staat ook vast hier in de OPquote:Op vrijdag 11 september 2009 16:40 schreef Loveless85 het volgende:
Ik klikte op 'contact' om het adres op te zoeken
Ja ik moet je nageven, je hebt wel lef!quote:Op vrijdag 11 september 2009 16:03 schreef Puckzzz het volgende:
ff wat zwart tussendoor hoor, het ziet zo groen hier
Oh, thanks for the tipquote:Op vrijdag 11 september 2009 17:09 schreef Ynske het volgende:
zooooo terug van shoppen, alles is paars, aqua en zwart deze winterwel fijn overigens want ik
![]()
![]()
paars
enfin, ik doe t morgen met een groen sjaaltje
Nee echt héél veel echt paars. Net ook gezien in de winkels. Uiteraard ben ik niet geslaagd voor een outfit voor morgen, dus ik ga maar gewoon als bij elkaar geraapt zootjequote:Op vrijdag 11 september 2009 17:24 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh, thanks for the tip![]()
![]()
![]()
paars
![]()
![]()
![]()
Wel echt paars? Of van dat knullige lila?
Okay, ik ga mijn moeder dwingen met me te winkelen binnenkortquote:Op vrijdag 11 september 2009 17:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee echt héél veel echt paars. Net ook gezien in de winkels. Uiteraard ben ik niet geslaagd voor een outfit voor morgen, dus ik ga maar gewoon als bij elkaar geraapt zootje
Zo hard als de borsten van Regina's moeder?quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Okay, ik ga mijn moeder dwingen met me te winkelen binnenkort(die is tenminste eerlijk. En hard.
)
Wat?! Wil je beweren dat je fiets in Eindhoven op het station gestolen zou worden?quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:33 schreef Isdatzo het volgende:
Hoihoi. Ik voel er dan 't meeste voor om door Ynske opgepikt te worden bij Motel Eindhoven, dan hoef ik minder ver te fietsen en is de kans aanzienlijk groter dat ik bij terugkomst nog aantref waar ik hem achtergelaten heb
. Jij ook bedankt Muis006
.
Sorry, slecht excuus inderdaad. Ik ben gewoon te lui om door naar 't station te fietsenquote:Op vrijdag 11 september 2009 17:34 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wat?! Wil je beweren dat je fiets in Eindhoven gestolen zou worden?
Hoe kóm je erbij
Rymadil zit al in een doos, brieffie zuurvlees zit op het mandje en is ingeprent in de Takaiki. 50% kans dat het goed komt.quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:22 schreef oh-oh het volgende:
Oh en CAT DENK JE AAN HET ZUUUUUUUUUURVLEES VOOR GREEEEEEYS????En aan de rymadil?
Ik wist dat we iets vergeten zijn. We hadden haar van te voren moeten dwingen, nu werkt het niet meerquote:
Ik zat hieraan te denkenquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:09 schreef Cat22 het volgende:
Kunnen we er geen kotsgroen van laten maken?
VOOROORDELEN DIT!q!!!!!quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jullie hebben het lijntje met Iteejer
Ik kan dus ook echt niet geloven dat je je niet kapot schaamt maar gewoon zo door blijft doenquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:14 schreef Ynske het volgende:
k vind t top van je Greys dat je zo reageertik weet wel dat als ik in de schoenen van die ander gestaan zou hebben ik me de ogen uit mn kop zou schamen!
Precies, ik wilde hierop reageren, maar ik kan beter gewoon een wijs persoon quoten:quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:12 schreef Greys het volgende:
Nee echt, we laten het hierbij
Het is ook eigenlijk gewoon treurig als het altijd de schuld van een ander is en nooit van jezelf.
Ze heeft gelijk ook, we hadden haar minstens 13 keer moeten herinneren en niet 6 keer.
Een poepbruin tagje moeten we ook niet doen, dan zijn we net zo erg.
Gewoon er boven staan maar verder, laat ze er maar trots op zijn!
quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:48 schreef Loveless85 het volgende:
Ik denk dat TS nou eenmaal een van die mensen (vrouwen) is die altijd heel veel pech heeft, en waar het altijd bij aan de andere partij ligt.
Is opzicht ook gewoon een talent
Da's nou net het punt, dat doet ze niet. En dan kan je er ruzie om gaan maken en haar voor alles en nog wat uit gaan maken, maar het dringt toch niet tot haar door. Ik heb het net écht geprobeerd, ben voor mijn doen nog best hard geweest, maar dan roept ze ineens 'Hoezo ben ik slecht voor mijn ongeboren kind' en dan denk ik ehm.... whut?quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:14 schreef Ynske het volgende:
k vind t top van je Greys dat je zo reageertik weet wel dat als ik in de schoenen van die ander gestaan zou hebben ik me de ogen uit mn kop zou schamen!
Gelijk heb je. Roddelen irl is veel leuker.quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:17 schreef Greys het volgende:
[..]
We gaan er lekker over ophouden en morgen heel veel geld overhandigen!
Dipkip is soms zo briljantquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:17 schreef Cat22 het volgende:
Ikde F&F asielactiemensen.
Dat goudhamster topic is priceless! Met het piepkleine viooltje van Dipkip als hoogtepunt.
nee. En ik heb iteejer net gepmt om dr zwart te laten maken. Ik ben wel klaar met Ymme. Mij dingen beloven en beloven, en ik heb nog gezegd "joh, als je het toch niet wil doen ook prima, maar zeg dat dan nu even" en stellig blijven volhouden dat ze echt zou storten en anders zou ze het door dr moeder laten doenquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Das echt heel aso ja!
Is zij de enige die wel beloofd heeft , groen gemaakt is en daarna toch niet gestort heeft?
*wijst*quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:18 schreef Greys het volgende:
QWEA, ik wil je nu al twee keer op een PM antwoorden, maar je inbox is vol![]()
Kweetjuh, besteedt je energie toch aan wat nuttigersquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
nee. En ik heb iteejer net gepmt om dr zwart te laten maken. Ik ben wel klaar met Ymme. Mij dingen beloven en beloven, en ik heb nog gezegd "joh, als je het toch niet wil doen ook prima, maar zeg dat dan nu even" en stellig blijven volhouden dat ze echt zou storten en anders zou ze het door dr moeder laten doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |