quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:27 schreef oh-oh het volgende:
Greys jij vieze stiekeme telefoonnummerverzamelaarster!
Piet krijgt morgen aandacht genoeg!quote:
Je snapt natuurlijk wel dat die kattenallergie van mij een leugentje om bestwil is he?quote:
There comes the money out of the sleeve!quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:30 schreef Loveless85 het volgende:
Dat ze nou telefoonnummers verzamelt geeft niet, maar soms die smsjes die ik om 01:00 of 02:00 s'nachts krijg
slim gedachtquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je snapt natuurlijk wel dat die kattenallergie van mij een leugentje om bestwil is he?
Ik wil nie mee want dan moet ik jou mijn nr geven
monkeyquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:35 schreef JJH het volgende:
[..]
There comes the money out of the sleeve!
Ik heb het afgekochtquote:
En dan nog wat zuurvlees meegegeven voor morgen en nou vooruit.....quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb het afgekocht![]()
Ik heb zo veel mogelijk geschonken, al mijn vrienden gedwongen geld te geven en mn halve inboedel verkocht , alles, zodat ik maar NIET mijn nr aan Greys hoef te geven
quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:40 schreef Greys het volgende:
[..]
En dan nog wat zuurvlees meegegeven voor morgen en nou vooruit.....
Maar mocht die jacuzzi meet er nog eens van komen die wij nog in de planning hebben staan dan wil ik wel je nummer hoor!
ehm jacuzzi meet ?quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar mocht die jacuzzi meet er nog eens van komen die wij nog in de planning hebben staan dan wil ik wel je nummer hoor!
dat kan ook jahquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja maar....
Misschien betaalt zij hem wel.![]()
Jacuzzi-meet?quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:40 schreef Greys het volgende:
[..]
moest even in je fobo spiekenquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:45 schreef Ynske het volgende:
joh, k juist wel mn nummer gegeven, wie weet of je er nog leuke contacten aan overhoud
Is dat een serieuze optie ja? En moet je dan niet te ver om?quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
nouja motel eindhoven is in de buurt van Oranjezwart en de Tongelreep he?
kan eventueel wel omrijden voor je
quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:47 schreef oh-oh het volgende:
OMG Greys, dat wordt nog wat in die jacuzzi
hoe meer zielen ....quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:47 schreef oh-oh het volgende:
OMG Greys, dat wordt nog wat in die jacuzzi
Jamaar dat was privé, niet met half fok dr bij inquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar daar wil je helemaal niet onderuit. Toch? *jank*
dan kom alleen ik langsquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jamaar dat was privé, niet met half fok dr bij in
Ik kom daar nu ook achterquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:50 schreef Ynske het volgende:
Ik zag jouw reactie in t goudhamstertopic Greys, heeft de TS daar echt gewoon geen donatie gedaan,
Nee en is er een keer of vijf aan herinnerd via PM.quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:50 schreef Ynske het volgende:
Ik zag jouw reactie in t goudhamstertopic Greys, heeft de TS daar echt gewoon geen donatie gedaan,
helaasquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:47 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
moest even in je fobo spieken
maar nu wordt je gelijk plat gespamt door alle mannen zeker
ow echtquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee en is er een keer of vijf aan herinnerd via PM.
Heeft steeds beloofd het echt te gaan doen dan binnen een paar dagen. Er waren wel wat probleempjes waardoor het niet kon, ze had geen internetbankieren en kon niet naar de brievenbus wegens gezondheid. Maar als je wel naar de Intratuin kunt....? Dan kom je vast ook langs een brievenbus.
En het gaat me echt niet om die paar euro, maar zég het dan gewoon eerlijk ipv steeds maar beloven dat het er aan komt en groen blijven.
ach misschien morgenquote:
Ja is een serieuze optie, via die kant ken ik de weg, tis ong 10 min om, en als hij graag meewilt en dit is een optie dan wil ik dat best doen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:48 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Is dat een serieuze optie ja? En moet je dan niet te ver om?
quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Heeft steeds beloofd het echt te gaan doen dan binnen een paar dagen. Er waren wel wat probleempjes waardoor het niet kon, ze had geen internetbankieren en kon niet naar de brievenbus wegens gezondheid. Maar als je wel naar de Intratuin kunt....? Dan kom je vast ook langs een brievenbus.
En het gaat me echt niet om die paar euro, maar zég het dan gewoon eerlijk ipv steeds maar beloven dat het er aan komt en groen blijven.
had je beter kunnen wachten tot de donatie binnen wasquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:52 schreef Greys het volgende:
[..]
DAt houd je toch altijd, bij dergelijk groots opgezette acties, helaas.quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Das echt heel aso ja!
Is zij de enige die wel beloofd heeft , groen gemaakt is en daarna toch niet gestort heeft?
Weet ik eigenlijk niet of ze de enige is.quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Das echt heel aso ja!
Is zij de enige die wel beloofd heeft , groen gemaakt is en daarna toch niet gestort heeft?
Daar wachten we al een maand op, dus dat zie ik niet meer gebeuren.quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
had je beter kunnen wachten tot de donatie binnen was
Jamaar was die ook al groen en zo?quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet of ze de enige is.
Oh nee, er is ook iemand die wel 50 euro per Paypal had overgemaakt, daar bleek iets mee te zijn (heel Paypal in mijn nek toen, moest meteen van alles gaan verifiëren enzo) en toen is die 50 euro weer teruggestort naar de storter en ondanks diverse PMs nooit meer iets van gehoord
Volgens mij alleen een paar mensen die t iets later zouden doen en t toen zijn vergeten, die na een reminder t dan ook gelijk deden dus. Dus dat valt me nog heel erg meequote:Op vrijdag 11 september 2009 14:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jamaar was die ook al groen en zo?
Uiteindelijk valt het me dan nog mee hoor, maar 2 mensen die beloftes niet nakwamen.
quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar wachten we al een maand op, dus dat zie ik niet meer gebeuren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Sensatiezoeker, ramptoerist.quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:58 schreef Loveless85 het volgende:
YESSSSS ASIEL RELLEN
Waar moeten we wezen
Oeh tofquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:54 schreef Ynske het volgende:
[..]
Ja is een serieuze optie, via die kant ken ik de weg, tis ong 10 min om, en als hij graag meewilt en dit is een optie dan wil ik dat best doen.
ja kijk, dat kan altijd gebeuren, dat je door omstandigheden wat vergeet, maar als je dan een reminder krijgt je het meteen oppakt. maar ditquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Volgens mij alleen een paar mensen die t iets later zouden doen en t toen zijn vergeten, die na een reminder t dan ook gelijk deden dus. Dus dat valt me nog heel erg mee
Yep. Groen en tagje donateur. Omdat hij natuurlijk in eerste instantie wel betaald had.quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jamaar was die ook al groen en zo?
Uiteindelijk valt het me dan nog mee hoor, maar 2 mensen die beloftes niet nakwamen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |