Psies, twee hele verschillende dingen hoor, als ik al groen zou zijn zo ik echt zorgen dat het in orde kwam hoor!quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja kijk, dat kan altijd gebeuren, dat je door omstandigheden wat vergeet, maar als je dan een reminder krijgt je het meteen oppakt. maar dit
en dan idd niet aangeven van t komt niet meer, maar wel pronken met groen
quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:00 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oeh tofHij is nu naar school dus zal vanavond wel weer eageren
Ik was bv vergeten JJH z'n boeken te betalen van de Vlooienmarkt.quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Psies, twee hele verschillende dingen hoor, als ik al groen zou zijn zo ik echt zorgen dat het in orde kwam hoor!
quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:02 schreef Cat22 het volgende:
Jullie gaan weer lekker.![]()
GIL!!! Mijn telefoonnummer klopt! En dat van oh-oh is wellicht - mits passende beloning- nog op het lijstje toe te voegen.![]()
Ik heb de boodschapjes take 2 gedaan en bij het pakket gefrummeld.
Over 24 uur is het alweer bijna voorbij.
En groene mensen die wel beloven maar niet betalen zijn stom en moeten verscheurd worden door wilde honden.![]()
Ben je morgen toch nog groen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:04 schreef Loveless85 het volgende:
Oeh de camera gaat zeker mee morgne, wat mooie 'Isdatzo en Hara sitting in a tree' plaatjes
Sinds afgelopen maandag wel ja!quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Waag het niet jij!
Je weet waar ik werk toch?
Dusch ga jij mijn nummer nog verkwanselen???quote:
* is braaf*quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dusch ga jij mijn nummer nog verkwanselen???
quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:04 schreef Loveless85 het volgende:
Oeh de camera gaat zeker mee morgne, wat mooie 'Isdatzo en Hara sitting in a tree' plaatjes
quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ach misschien morgen
fobo zag leuk uit
quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:10 schreef Harajuku. het volgende:
Mijn groen opmerking sloeg dus op groen van joeloeziehie.
Ah pssh, geen geyle neucksecks danquote:Op vrijdag 11 september 2009 15:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
Maak je vooral geen illusies hoor
Neequote:Op vrijdag 11 september 2009 15:13 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ah pssh, geen geyle neucksecks dan
Isdatzo is al heel lang mn fok homiequote:Op vrijdag 11 september 2009 15:13 schreef Loveless85 het volgende:
Ik vond het vooral schattig hoe je een ritje voor die knul aan 't regelen ben
Nog even snel naar de Zeemanquote:Op vrijdag 11 september 2009 15:14 schreef Ynske het volgende:
k zit net te denken als t morgen 20 graden word, dan is mn poncho erg warm....
zou ik nog naar de winkel gaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |