nie miepen en aan doenquote:
quote:
quote:
hoeft niet voor mij hoor, ik ben er nietquote:Op vrijdag 11 september 2009 15:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
* Ynske rent al naar de zeeman
[..]
gewoon komme manquote:Op vrijdag 11 september 2009 15:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hoeft niet voor mij hoor, ik ben er niet
tenminste, nog niet haha
als ik verkeerd val dan kan ik niet komenquote:Op vrijdag 11 september 2009 15:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
gewoon komme man
tis voor jou twee keer vallen en je bent er
hehe, kommen voor de dierenquote:
Mag ik mee? Ik heb zin om te shoppenquote:Op vrijdag 11 september 2009 15:33 schreef Greys het volgende:
Ik ga ook nog even wat winkels af hier in het durp. Misschien dat ik nog tegen de perfecte outfit aanloop.
Weinig kans met die 2,5 winkel hier, maar toch
Moeten we nou nog rugnummersplakdingen en/of een dikke stift hebben?
Jaaaa!quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:33 schreef Greys het volgende:
Ik ga ook nog even wat winkels af hier in het durp. Misschien dat ik nog tegen de perfecte outfit aanloop.
Weinig kans met die 2,5 winkel hier, maar toch
Moeten we nou nog rugnummersplakdingen en/of een dikke stift hebben?
Volgens mij komt er niemand uit jouw buurt die verder heen gaat.quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:37 schreef JJH het volgende:
Er gaat dus niemand met mij mee rijden? Dan kan ik daar rekening mee houden als ik straks de bleek ophaal en de rest van de zooi inlaad.
Ik denk, ik roep het even voor de zekerheid. Het is allemaal iets volumineuzer als ik verwacht had.quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:46 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jaaaa!
[..]
Volgens mij komt er niemand uit jouw buurt die verder heen gaat.
Ik heb Haartje en Chips al, maar ik wil best 1 uitlenen hoor
quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:46 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jaaaa!
[..]
Volgens mij komt er niemand uit jouw buurt die verder heen gaat.
Ik heb Haartje en Chips al, maar ik wil best 1 uitlenen hoor
Heb jij dat nou ook?quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik denk, ik roep het even voor de zekerheid. Het is allemaal iets volumineuzer als ik verwacht had.
quote:Op vrijdag 11 september 2009 @ 15:57 schreef Loveless85 het volgende:
Note to self:
-greys nr in mobiel zetten
-TomTom ff updaten en route uitzoeken
-CD branden voor MissBliss
-?? ??
Die kleurtjes houden we tot eind september geloof ik. Een dezer dagen ga ik wel mijn oude vertrouwde UI uit de kast halen. Dan weet ik weer wie ik ben.quote:Op vrijdag 11 september 2009 16:03 schreef Puckzzz het volgende:
ff wat zwart tussendoor hoor, het ziet zo groen hier
quote:Warning: mysql_query(): Access denied for user: 'dierent@localhost' (Using password: NO) in /var/www/html/nl/menu2.php on line 161
Warning: mysql_query(): A link to the server could not be established in /var/www/html/nl/menu2.php on line 161
Warning: mysql_fetch_object(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /var/www/html/nl/menu2.php on line 162
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |