Wat een gast is het tochquote:Op vrijdag 11 september 2009 19:15 schreef Szura het volgende:
Hmm Edje heeft het nu zelfs over 21:00
[..]
Is me niet opgevallen![]()
Maar ik begon me wel steeds meer te ergeren aan dat "you know"![]()
Eén nachtbraker minder![]()
[..]
Net bij de leukste wedstrijden![]()
Oh, ik hoor alleen het geluid vanaf hier eigenlijk. Nou goed, ik heb 't gisteren toch gemist, dus.quote:
Ja, je kon der op wachten. Ze zijn blijkbaar toch een beetje in paniek, dat ze toch maar alle singles tegelijk laten spelen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:44 schreef kevin_ het volgende:
13:27
Scheduling update! It's still raining at the Open, but there have been some court changes. The resumption of the men's quarterfinal between Fernando Gonzalez and Rafael Nadal will now take place on Louis Armstrong Stadium. The women's semifinal between Caroline Wozniacki and Yanina Wickmayer has been moved to Grandstand. Here's hoping that the sun comes out and we get three simultaneously compelling singles matches!
Ja en dan zul je zien dat Eurosport voor een damespartij kiest hequote:Op vrijdag 11 september 2009 19:44 schreef kevin_ het volgende:
13:27
Scheduling update! It's still raining at the Open, but there have been some court changes. The resumption of the men's quarterfinal between Fernando Gonzalez and Rafael Nadal will now take place on Louis Armstrong Stadium. The women's semifinal between Caroline Wozniacki and Yanina Wickmayer has been moved to Grandstand. Here's hoping that the sun comes out and we get three simultaneously compelling singles matches!
Krijgen we vast weer een vrouwenpartij op Eurosport.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:45 schreef D.Pelizzon het volgende:
[..]
Ja, je kon der op wachten. Ze zijn blijkbaar toch een beetje in paniek, dat ze toch maar alle singles tegelijk laten spelen.
Carolinequote:Op vrijdag 11 september 2009 19:47 schreef APK het volgende:
[..]
Krijgen we vast weer een vrouwenpartij op Eurosport.
Dan denk ik nog altijd Kim - Serena hoorquote:
Wishfull thinkingquote:Op vrijdag 11 september 2009 19:48 schreef Szura het volgende:
[..]
Dan denk ik nog altijd Kim - Serena hoor
Dat mag ik toch niet hopen zeg. Ik hoop echt dat Eurosport voor die wedstrijd kiest. Kim kunnen we wel op Sporza zien. Wickmayer zal nergens te zien zijn of die wedstrijd moet erg lang duren.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:52 schreef SC-Heerenveen01 het volgende:
Wel balen dat alles straks tegelijk is.
En Nadal-Gonzo is natuurlijk nergens te zien..
Allemaal tegelijkquote:Op vrijdag 11 september 2009 20:07 schreef kevin_ het volgende:
13:53
Here's the latest. Play will not begin before 2:30 p.m., at the earliest. Serena/Clijsters on Ashe, Nadal/Gonzalez on Armstrong, Wozniacki/Wickmayer on Grandstand. Come on sun!
Kut geen tennisers in een rolstoel vandaagquote:Op vrijdag 11 september 2009 20:47 schreef kevin_ het volgende:
14:30
Ok, it looks like we're going to have to wait it out for another hour. Both women's semifinals and the rest of the Nadal/Gonzalez quarterfinal are now scheduled to resume at 3:30pm. Today's wheelchair singles and juniors doubles matches have all been cancelled.
Hier word ik niet blij vanquote:Op vrijdag 11 september 2009 21:01 schreef SC-Heerenveen01 het volgende:
En weer een halfuurtje erbij. Not before 4pm nu.
Dat gaat op zich nog wel vrij snel, maar zolang het blijft regenen wordt het niks natuurlijk.quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:23 schreef Tomaz het volgende:
Die beelden net op eurosport beloofden niet veel goeds... Weet niet hoe snel ze zo´n baan droog kunnen maken, maar dit gaat ´m niet worden denk...
Ergens op internet:quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:54 schreef Colplay het volgende:
Het wordt tijd voor een indoor GS-toernooi, want dit is echt helemaal niks.
er is weinig veranderdquote:De eerste woordjes Frans die ik als kind leerde, waren “il pleut”. Het was woensdagmiddag, begin juni, en ik installeerde me verwachtingsvol voor de tv. Roland Garros, leuk toernooi, vooral ook omdat mijn favoriet Ivan Lendl daar meestal goed voor de dag kwam. [Dat akkefietje met Michael Chang in 1989 heb ik uiteindelijk verdrongen.] Maar dan gebeurde het: je zag het center court, maar dat had niet die fraaie rode gravelkleur, maar was afgedekt met grijsachtig zeil. “Il pleut”, stond dan in beeld, soms wel urenlang. Het regent. En de NOS speelde dan van die Franse chansons als achtergrondmuziek.
Dat zei ikquote:Op vrijdag 11 september 2009 21:54 schreef Colplay het volgende:
Het wordt tijd voor een indoor GS-toernooi, want dit is echt helemaal niks.
quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:08 schreef nightcowboy het volgende:
22:30..maar het schuift de hele tijd op..
Amaiquote:Op vrijdag 11 september 2009 22:26 schreef nightcowboy het volgende:
Om jullie wat blijer te maken:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Wat een dooddoenerquote:Op vrijdag 11 september 2009 22:27 schreef qonmann het volgende:
Als alles volgens schema was gegaan was Caroline nu aan het spelen
nu beelden op ES. ziet er niet goed uit..quote:
3 uur 's nachtsquote:Op vrijdag 11 september 2009 23:10 schreef Ambrosius het volgende:
Nou ja, om 22.00 zullen ze zeker Rafa-Gonzo nog laten beginnen en ik denk gewoon allemaal. Dat duurt nog 5 uur.
Oke, die hebben dus ook zondag de finale.. Ervan uitgaande dat Rafa - Gonzo nog vandaag kan en de halve finales morgen.. Anders gaat de mannenfinale naar maandag.quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:12 schreef TheArt het volgende:
Damespartijen verschoven naar morgen.
Daar hebben we alleen in 2009 niks meer aanquote:Op vrijdag 11 september 2009 23:39 schreef qonmann het volgende:
als het morgen ook regent neemt de kans op een dakje weer toe..
quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:40 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Daar hebben we alleen in 2009 niks meer aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |